|
|
|
||||||||
| Bekijk resultaten poll: Wanneer kun je naar de L&R Dott meet? (vr/za) | |||
| 7/8 maart |
|
11 | 57.89% |
| 14/15 maart |
|
7 | 36.84% |
| 28/29 maart |
|
6 | 31.58% |
| 4/5 april |
|
8 | 42.11% |
| 11/12 april |
|
6 | 31.58% |
| 18/19 april |
|
7 | 36.84% |
| 25/26 april |
|
9 | 47.37% |
| 2/3 mei |
|
10 | 52.63% |
| Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze poll | |||
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() En waarom zijn alle leuke meetings altijd zover? Enschede gaat mij weer een hoop geld kosten met de trein en ons auto'tje staat voorlopig ook nog even niet voor de deur
|
|
||
|
Citaat:
haha, ik zal je als ik nieuwe foto's heb (ze dus ook echt bij mij zijn) je wel wat PM-en ok? En dat is jammer
|
|
||
|
Citaat:
Doet me denken aan de katjes die mijn vriend en ik in huis hebben gehaald toen we zijn gaan samenwonen. We kregen een zwarte en een zwartwitte (broer en zus ) en de eerste avond schrokken we ons dood omdat we ze op gegeven moment kwijt waren en gewoon écht niet konden vinden in huis. Na lang intensief zoeken met de zaklamp vonden we ze helemaal opgekruld onder een donkere kast en nee, dan zie je twee zwarte inieminie katjes niet zo snel ![]() Maar goed, das wel weer een beetje veel off-topic
|
|
||
|
Citaat:
Of er moet iemand op de grond willen, maar dan moet deze wel een slaapzak oid meenemen. Die heb ik hier niet.Mag ik op bezoek wanneer ze er zijn? Ik houd van katten.
|
|
||
|
Citaat:
![]() ja hoor word dan wel pas volgende week ergens
|
|
|
|
Ik ben present
Maar dan is het wel handig om een een dag te bepalen Vanaf maart heb ik mn rooster nu nog niet ingepland, dus roep maar Ik neem aan ergens in het weekend, niet?
|
|
||
|
Citaat:
![]() ![]() Oh en en ontopic: ik geloof niet dat iemand hier er behoefte aan heeft mij te zien en al zou het wel zo zijn dan doe ik nog niet aan meetings! puh!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel een grappige meet, btw. Aangezien de verrekte FTV&R-meet maar niet van de grond komt is dit ook een optie. Kan Dott een beetje koken? |
|
|
|
|
|
Meeting
Wanneer? onbekend Waar? Enschede, mijn huisje Wie? - Dott (duh) - Rob - Miek - Neko* - WolterB - Sidhe - Metallica - Featherbrained - Qimm ot: ja ik kan vrij goed koken zelfs ^^ althans dat word me altijd verteld. Ik heb nu al medelijden met mn katten ![]() maar uhm mensen, een datum??
|
|
|
|
Ik denk dat een vrijdag/zaterdag het handigst is. Op een zaterdag zal ik er pas zijn vanaf een uur of 5 vanwege andere verplichtingen
|
|
|
Verwijderd
|
Ik neem aan dat die in t weekend gaat plaatsvinden en ik heb een week-ov, dus dat wordt duur betalen. Bovendien zit ik drie uur in de trein en t ligt er nog maar aan of ik dan kan blijven slapen... Helaasch... Tijd- en geldtechnisch gezien gaat dit voor mij geen succes worden, vrees ik...
Evengoed veel plezier! |
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|