![]() |
Mijn huis & gezellige films bekijken- L&R meeting
Goed, zoals veel van jullie weten is mijn huis af.
Jahaa.. Dus ik wil een meeting houden, voorstel: Filmpjes kijken, ik ga voor jullie koken/als het mooi weer is kunnen we BBQ-en, veel chocolade, ijs, (drank?? :evil: ) en veel onzin en lol hebben. Wanneer? Roep maar. Ik heb beperkte slaap plek :P Ik kan op mn slaapkamer 1 a 2 matjes/luchtbedden/whatever kwijt. In de woonkamer waarschijnlijk ook nog 1, en nog een bank, en eventueel nog op de computerkamer. In totaal dus 5 plaatsen, als iedereen zelf matjes meeneemt enz. Dus, roept u maar... |
Waar is jouw huis dan? :o (of lees ik daar nu scheel overheen?)
|
Enschede!
|
Citaat:
Enschede is de plaats waar mijn huis woont inderdaad. |
Je woont 3 straten verderop, dus present, of course.
Slapen doe ik thuis wel. ;) Which reminds me: Ik heb één bed boven op zolder waar iemand terecht kan. Voor de redelijk wanhopige is er nog een 2zits-bank met iets te hoge leuningen. :p |
Citaat:
Je bent een schat :) ff offtopic: zaterdag komen mn katjes :bloos: |
Citaat:
En waarom zijn alle leuke meetings altijd zover? Enschede gaat mij weer een hoop geld kosten met de trein en ons auto'tje staat voorlopig ook nog even niet voor de deur (n) Dus op basis van kosten en afstand, moet ik helaas weer nee zeggen :( |
Citaat:
haha, ik zal je als ik nieuwe foto's heb (ze dus ook echt bij mij zijn) je wel wat PM-en ok? En dat is jammer |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Doet me denken aan de katjes die mijn vriend en ik in huis hebben gehaald toen we zijn gaan samenwonen. We kregen een zwarte en een zwartwitte (broer en zus :cool: ) en de eerste avond schrokken we ons dood omdat we ze op gegeven moment kwijt waren en gewoon écht niet konden vinden in huis. Na lang intensief zoeken met de zaklamp vonden we ze helemaal opgekruld onder een donkere kast en nee, dan zie je twee zwarte inieminie katjes niet zo snel :D Maar goed, das wel weer een beetje veel off-topic :o |
Citaat:
Mag ik op bezoek wanneer ze er zijn? Ik houd van katten. :bloos: |
Citaat:
ja hoor :) word dan wel pas volgende week ergens |
Ik wil ook wel komen ;o
|
Meeting
Wanneer? onbekend Waar? Enschede, mijn huisje Wie? - Dott (duh) - Rob - Miek - Neko* |
Mochten er veel mensen komen, ik heb desnoods ook nog wel slaapplek voor een stuk of 5 mensen. :)
|
Ik kom ook! *O*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maakt het uit.. is toch gezellig? |
Ik ben er ook en kan ook wel slaapplaats voor tussen de 6 en 10 mensen regelen :o
|
mmkay, lijkt me wel grappig
|
Oeh, ik heb eigenlijk ook wel zin in een meeting. Mijn laatste post hier is wel al een tijdje geleden:bloos:.
|
Ik ben present :D Maar dan is het wel handig om een een dag te bepalen ;) Vanaf maart heb ik mn rooster nu nog niet ingepland, dus roep maar :) Ik neem aan ergens in het weekend, niet?
|
Enschede is wel om de hoek :o
|
Oh ja als ik kan, tof! Want de 21 is niet echt handig.
|
Citaat:
:p Oh en en ontopic: ik geloof niet dat iemand hier er behoefte aan heeft mij te zien en al zou het wel zo zijn dan doe ik nog niet aan meetings! puh! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Be nice, guys. *gooit liefde*
Ik kijk wel even of ik een slaapplek nodig heb :o En Briseis, gewoon komen ja! Da's vet :cool: |
Ik kom lekker toch niet!
@Inge: jou zie ik een ander keer wel, daar heb ik de rest niet voor nodig :p |
Hmja oke. Met onze plannetjes :cool: maar toch! Meetings zijn best tof.
|
Ik zou het niet weten ik ben nog nooit op een geweest. Ik ben altijd bang dat er dan alleen maar een hele hoop lelijke oninteressante mensen komen waar ik niet mee gezien wil worden (no offense :p).
Privémeetings zijn beter (y) |
Moet ik me aangesproken voelen? :( :')
Hey om even ontopic te blijven, is er al een richtlijn van wanneer deze meet gaat plaatsvinden? |
Ja, jij lelijke trol!
Anders zou ik je toch niet willen meeten, ik wil alleen met knappe mensen gespot worden :nono: |
Och ja dat was het. :cool:
|
Citaat:
Wel een grappige meet, btw. Aangezien de verrekte FTV&R-meet maar niet van de grond komt is dit ook een optie. Kan Dott een beetje koken? |
als miek komt, kom ik ook :bloos::bloos::bloos:
|
Als n00dles komt kom ik ook :bloos: :bloos: :bloos:
|
Word een drukke boel dan. *O*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meeting
Wanneer? onbekend Waar? Enschede, mijn huisje Wie? - Dott (duh) - Rob - Miek - Neko* - WolterB - Sidhe - Metallica - Featherbrained - Qimm ot: ja ik kan vrij goed koken zelfs ^^ althans dat word me altijd verteld. Ik heb nu al medelijden met mn katten :P maar uhm mensen, een datum?? |
Ik denk dat een vrijdag/zaterdag het handigst is. Op een zaterdag zal ik er pas zijn vanaf een uur of 5 vanwege andere verplichtingen :o
|
Citaat:
|
op een vrijdag kan ik er pas rond 21 uur zijn ;p
|
Ik neem aan dat die in t weekend gaat plaatsvinden en ik heb een week-ov, dus dat wordt duur betalen. Bovendien zit ik drie uur in de trein en t ligt er nog maar aan of ik dan kan blijven slapen... Helaasch... Tijd- en geldtechnisch gezien gaat dit voor mij geen succes worden, vrees ik...
Evengoed veel plezier! |
Citaat:
|
wie weet :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:12. |