![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben zelfs nog naar een eindexamenmeet geweest. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken Paranoide niet en ik ben een beetje jaloers op haar altijd.
|
Citaat:
|
Ik wilde ook bowlen :(
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ga trouwens een stuk van het eindexamen Nederlands gebruiken voor het opiniestuk dat ik moet schrijven vanavond. Omdat een UvA-programmaatje niet werkt op mijn pc, dus ik kan niet bij de bibliotheekcatalogus enzo, maar ik heb allemaal bronnen en krantenartikelen nodig. |
Citaat:
Citaat:
|
|
Citaat:
Ik wist helemaal niet dat je Masha heet! Hoe 'goed' 'ken' je mij? Want ik ben daar wel nieuwsgierig naar :) |
Citaat:
|
Ik kom heel vaak bekenden tegen in de bus, net als ik even geen zin heb om te praten en muziek wil luisteren.-O-
|
Citaat:
|
Masha is een mooie naam.
|
Of ze gaan gewoon naast je zitten ook al ligt je tas daar half -O-
|
Citaat:
|
Ja. En dan vallen er van die ongemakkelijke stiltes.-O-
|
Citaat:
|
Citaat:
|
AllureV, post eens een foto, alsjeblieft? *nieuwsgierig* :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat voor kleur jas? |
|
Citaat:
----------- ik heb net iets van anderhalf uur staan koken :o beetje gek tijdstip maar ik had vanmorgen al kip en boontjes in de marinade gezet. Het moest verder surinaamse bami voorstellen. Maar aangezien ik het recept uit mijn duim heb gezogen, is het niet vies, maar surinaamse bami is het zeker niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zal ik morgenochtend rukken? Ik kan me daar nu al zorgen over maken.
|
Citaat:
Citaat:
En ik 'ken' je niet goed, maar er zijn veel mensen op DK en jij was een van de weinigen wiens naam ik daadwerkelijk had onthouden. :D Ik weet eigenlijk alleen dat je hier vaak post, dat was het zo'n beetje. Maar er was ook niet echt een groot schandaal rondom jouw naam. Van Pippeloen weet ik bijvoorbeeld nog dat er (in de tijd dat ze nog Naojan heette) heel veel gedoe was toen ze net zwanger was van Sam. Toen zaten allemaal mensen te roepen dat ze onverantwoordelijk bezig was en abortus moest plegen en zij beet met de woestheid van een gewonde leeuw van zich af met 'STFU SUKKELS IK GA 'M GEWOON HOUDEN EN ALS JE DAT NIET BEVALT DAN MAG JE DOODVALLEN JA :mad:'. Dat waren nog eens interessante threads. :D |
Citaat:
Citaat:
Ik ga je spotten! :D Oh, ik heb een zwarte jas, tot ongeveer op mn knieen. En of een rode schoudertas, of een donkerblauwe. En ik ben 1,89 oid. :o |
Citaat:
Ken je trouwens TheCreator goed? |
Ik kende TopDrop van Verkeer en Vervoer.:D Eerst kwam ik nooit op DK.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik voel me vereerd! :) Wat betreft schandalen ben ik wel vrij saai ja -o- En naojan's zwangerschap is nog van voor mijn tijd.. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Hoogtepuntje: Het moment waarop de dokter de arme patiente met z'n penis in het gezicht slaat terwijl hij roept - 'WAKE UP, DAMMIT! WAKE UP!' Nog een hoogtepuntje: De dokter die tegen de zuster zegt: 'Nurse, get naked. STAT!' |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Doe maar. (y) Mediaproducten waarin mensen met de penis in het gezicht geslagen worden, daar ben ik een groot liefhebber van. Ik had het bijna mijn thema gemaakt bij MIC.
|
Citaat:
Zal ik om 13.00 door het educatorium rondbanjeren? :D Stiekem durf ik ook niet :bloos: |
Citaat:
Dan durven we samen niet.:bloos: |
Een vriend van me is pas de 6e keer geslaagd en ik vond het ook lullig toen ik de eerste keer slaagde -O- En het dan aan hem te vertellen.
|
Citaat:
Onze goeie ouwe Cornel. ;) :bloos: |
Kornel kwam er na 10 keer afrijden achter dat hij eigenlijk niet rijgeschikt is.:D
Ik moet nieuwe stijl af gaan rijden door die crap rijschool. |
Citaat:
Hoe heet je eigenlijk? :bloos: |
a) Marloes
b) Fleur c) Monique d) Daniëlle :D De nieuwe is met tomtom en zo en dat je clusteropdrachten krijgt. Maar ik heb daar nog nooit mee geoefend.-O- |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00. |