![]() |
Citaat:
|
ieeh ik walg van lever ( op brood bijvoorbeeld ), haring, inktvis...
wat ook TE goor is ( naar mijn mening ) is zo'n goedkoop rundvleesslaatje.. JAK! vegetarische BBQ-worstjes ook een grote nooit-meer ervaring; één hap parfum...! |
in het vliegtuig waren er een soort "azijn chipjes" en ik moest echt kokhalzen toen ik ze in mn mond deed, nu moet ik al kokhalzen als ik azijn proef, ruik, of zie! xD
|
Citaat:
|
Ik heb afgelopen kerst een keer bij de AH best wel dure toetjes gekocht.. creme brulee. Ik dacht het is best prijzig maarja het is dan ook kerst en het zal vast enorm lekker zijn.
Niet dus. Ik vond het echt niet te eten. Het was enorm machtig en het smaakte alleen enorm naar ei (ondanks de zak rietsuiker die ik eroverheen strooide). Misschien toch maar een keer een echte proberen in een restaurant? |
Citaat:
|
Salt & vinegar chips (Y)
In Engeland zie je het overal, en hier moet je er zowat naar zoeken :( Wat ik echt heel erg vies vind is ganzelever. Alleen die kleur al :( |
Laatst bij de appie de mexicaanse salade geprobeerd. De dressing was lekker, voor de rest was die hele salade niet te eten! Zat rare smaak aan de bonen, de avocado was viezig en de tortillachips die erbij zat was plastic-achtig en flauw.
|
Haring, alleen van die lucht word ik al misselijk.
|
Klef hollands brood dat een dag te oud is, met pindakaas, of met jam die er dan zo intrekt, brrr.
Witlof Rauwe ui, vanwege de geur achteraf, gatver. Soep uit blik/zak Saus uit zakjes Elleboogjesmacaroni |
Citaat:
Samen is het echter niet te pruimen (n) |
Pringles sour & cream :(
|
Satébroodjes
|
Mayonaise
Kouwe Schotel Heel veel sorten vis Kaas/kaassaus/kaassauflee eigenlijk alles met kaas behalve pizza :o Ik lust een hoop van die standaard dinge niet :s |
Citaat:
in mayo overheerst zon vage ei-smaak |
Pindakaas light van de ah, er zitten kleine suikerkorreltjes oid in, waardoor je dat steeds voelt knarsen tijdens het eten. Niet echt een succes.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12. |