Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2009, 22:34
Ghidorah
Ghidorah is offline
Nou, je kent het wel, je staat in de winkel en je ziet iets 'lekkers' staan althans zo ziet het er wel uit op de verpakking. Dus je koopt het artikel met veel plezier en gaat het daarna meteen eten of je moet het eerst even thuis gaan koken. Dan blijkt er dat de smaak niet te harden valt. Zó vies is het. Dus daarom dacht ik (ik praat uit ervaring) laat ik maar een Topic maken om andere mensen te waarschuwen wat ze juist niet moeten kopen. Omdat de smaak niet te harden valt of de kwaliteit heel laag is.
Oud 28-06-2009, 22:42
Ghidorah
Ghidorah is offline
Nou dit is dan het artikel waardoor ik bedacht, 'Hier moet een topic over komen'.

Dus ik stond in de winkel en ik mocht iets uitzoeken wat ik kan gaan koken als ik alleen thuis ben. Dus ik keek op allerlei verpakkingen in de winkel wat er lekker leek en wat niet. Totdat ik bij de Unox Hamburgers stond. ze zagen er lekker uit etc. Dus ik stond met water in mijn mond te kijken en dacht 'Die worden het'. Dus ik daarna naar de kassa gelopen en afgerekend. Toen ik thuis kwam maakte ik de verpakking open en het vlees zag er niet bepaalt lekker uit. Het was vast en zag er echt niet uit als een hamburger maar meer als hondenvoer, dus ik dacht agg, het is alleen het uiterlijk maar dus ik ging het bakken en toen het klaar was na een aantal minuten serveerde ik het op mijn bord. En ik ging er in snijden. Het was zo glad als iets als je erin sneed en het zag er uit als honden/kattenvoer in een blik. Zo hard samengeperst terwijl je er makkelijk in snijd. Het zag er niet eens uit als vlees. En ik dacht toen nog, 'de smaak zal wel goed zijn'. Dus het ging het proeven en het was echt vies,vuil, goor. Wat je ook maar kunt bedenken het smaakte echt als hondenvoer! En ik had het meteen uitgespuugd en weggegooid. Dus voor mensen die dit lezen en voor de schappen staan om een hamburger uit te zoeken, Koop deze niet.
Oud 29-06-2009, 07:26
dennis018
dennis018 is offline
eigenlijk is geen enkel eten als ''te vies'' af te schrijven (tenzij het verkeerd klaargemaakt is ofzo), maar smaken verschillen gewoon...

zo kunnen wij apenhersens als iets extreems goors zien/beleven, maar in andere landen s het een uber feestmaaltijd..
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 14:48
AlopiA
AlopiA is offline
Ik kocht een tijd terug een pak van die bolletje kleine koekjes-achtige dingen. Daar moest dan melk over en dan was het lekker. Viel echt enorm tegen en het pak is zo de container in gegaan.
Oud 29-06-2009, 15:44
Ghidorah
Ghidorah is offline
Citaat:
eigenlijk is geen enkel eten als ''te vies'' af te schrijven (tenzij het verkeerd klaargemaakt is ofzo), maar smaken verschillen gewoon...

zo kunnen wij apenhersens als iets extreems goors zien/beleven, maar in andere landen s het een uber feestmaaltijd..
Tja, smaken verschillen maar ik kan echt wel proeven wat lekker is en niet lekker is en dat dan andere mensen adviseren. Maar ik weet het, smaken verschillen.
Oud 29-06-2009, 17:11
Verwijderd
Liga evergreen hartig

Vanwege mijn enthousiasme over sultana hartig was ik hier erg nieuwsgierig naar. Na 2 happen alles in de prullenbak gegooid
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 19:36
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:

maar dan heb je het over 'pure' ingredienten. Het ding waar de TS het over heeft is iets uit een fabriek, en daar kunnen ze wel degelijk flink de plank misslaan (en dat doen ze ook met regelmaat). Maar idd, je kunt beter gewoon verse hamburgers kopen.

ontopic: ik eet zo min mogelijk prefab-voedsel, dus ik zou het zo niet weten. Hoewel Bebogeen hoog aan mijn lijstje staat.
Oud 29-06-2009, 20:11
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
rode pesto uit potjes
smaakt naar puke
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 20:37
dennis018
dennis018 is offline
nja nu ik erover nadenk,

seperator vlees (slacht afval vlees) vind ik te vies om te eten
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 21:08
M@rco
M@rco is offline
Och, dat is toch vooral het idee. Je gaat mij niet vertellen dat je geen kipnuggets of frikandellen lust
Oud 30-06-2009, 07:51
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
rode pesto uit potjes [afbeelding]

smaakt naar puke
misschien heb je de verkeerde. die van grande italia is in ieder geval goddelijk

Citaat:
nja nu ik erover nadenk,

lust jij geen knakworstjes? misschien krijg je het thuis los te eten ofzo, dan kan ik het me nog enigszins voorstellen
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 10:39
Verwijderd
Wij aten die kant-en-klaar-hamburgers van Unox altijd op vakantie de eerste overnachting (want dan heb je nog geen boodschappen kunnen doen enzo), ik vond ze altijd heel lekker Ja, natuurlijk is een echte hamburger lekkerder, maar ik vind die kant-en-klaar-dingen toch ook wel wat hebben

Tijdje geleden kocht ik een soort Wasa-cracker-sandwich ding met kaas:

En die vind ik dus echt ongelooflijk ranzig. Yuk. Die kaas die er op zit is ook gewoon eng
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 20:30
Verwijderd
ja dat is geen kaas maar een soort kaaspoeder! Heel vies

Ik had ooit Quornworstjes en het basisspul quorn heeft een erg neutrale smaak maar die worstjes waren echt niet te eten, ik heb niet eens de eerste hap doorgeslikt.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 21:47
Lorelei
Lorelei is offline
Oh ja, die Wasa dingen zijn viiiees.
Oud 01-07-2009, 13:47
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Citaat:
nja nu ik erover nadenk,

'Niks mis met separatorvlees'
Vlees & gezondheid

ERMELO – 'Ik snap die krampachtigheid en schijnheiligheid rond separatorvlees niet. Het is vlees van prima kwaliteit en bovendien goed traceerbaar.'

Gerjan van de Craats van Polskamp, producent van separatorvlees, reageert daarmee op de commotie dat Albert Heijn kipseparator in vleesproducten gebruikte.

Van de Craats zegt tegen Meat&Meal dat heel de wereld niet moeilijk doet over separatorvlees, behalve Nederland. 'En dat terwijl het heel gezond vlees is. Het bestaat uit slechts 15 procent vet en 16 procent eiwit, en het vochtgehalte is vrij laag.'

Volgens hem moet Nederland nu maar eens af van het 'schijnheilige gedoe'. 'Ik eet liever separatorvlees uit Nederland waarvan de kwaliteit en traceerbaarheid goed is dan kip uit Brazilië waarbij je maar moet afwachten wat je eet.'

Wel vind hij dat Albert Heijn open had moeten zijn over het gebruik van separatorvlees. 'AH had het gewoon moeten melden. Maar in plaats daarvan gaan ze krampachtig in de verdediging voor iets waarvoor ze zich niet hoeven te verdedigen.'

Polskamp haalt al 30 jaar via de separator onder druk vlees van de kippenbotten af, voor alle producten waar verkleind vlees in zit, zoals frikadellen, hamburgers en cheeseburgers. Het bedrijf is naar eigen zeggen 's werelds grootste producent van separatorvlees, met een productie van 2 miljoen kilo per week. 'En we hebben groeimogelijkheden.'
Oud 01-07-2009, 19:22
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
misschien heb je de verkeerde. die van grande italia is in ieder geval goddelijk
sinds ik 'm zelf heb leren maken vind ik alle pesto uit potjes ranzig

in grand'italia pesto rosso zit blijkbaar het volgende: "Semi-geconcentreerde tomaat, zonnebloemolie, gedroogde tomaten (7%), extra vergine olijfolie (3%), Grana Padano kaas (5%), Pecorino kaas (5%), basilicum (4%), cashewnoten, zout, knoflook, emulgator: lecithinen, zuurteregelaar: citroenzuur, chili (0,12%)" - wat hoort er niet thuis in rode pesto? semi-geconcentreerde tomaat, zonnebloemolie, cashewnoten, zout, emulgator, lecithinen, citroenzuur en chili... "

het zijn trouwens dezelfde ingrediënten als die van bertolli pesto rosso, zie ik: "Tomatenpuree (39%), plantaardige olie, Extra Olijfolie van eerste persing, gedroogde tomaten (7%), cashewnoten, Pecorino Romanokaas (5%), Grana Padanokaas (met ei) (5%), basilicum (3,9%), zout, knoflook, pijnboompitten (1%), emulgator: lecithine, voedingszuur: citroenzuur, chilipeper."

like ... come - on, zonnebloemolie?? tomatenpuree?? CITROENZUUR??

blegh!

rode pesto = handvol zongedroogde tomaten + handvol grana padano/pecorino/parmeggiano + handvol pijnboompitten + handvol verse basilicum + 3 teentjes look + 1dl olijfolie, voilà
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 06:54
Verwijderd
Citaat:

in grand'italia pesto rosso zit blijkbaar het volgende: "Semi-geconcentreerde tomaat, zonnebloemolie, gedroogde tomaten (7%), extra vergine olijfolie (3%), Grana Padano kaas (5%), Pecorino kaas (5%), basilicum (4%), cashewnoten, zout, knoflook, emulgator: lecithinen, zuurteregelaar: citroenzuur, chili (0,12%)" - wat hoort er niet thuis in rode pesto? semi-geconcentreerde tomaat, zonnebloemolie, cashewnoten, zout, emulgator, lecithinen, citroenzuur en chili... "

het zijn trouwens dezelfde ingrediënten als die van bertolli pesto rosso, zie ik: "Tomatenpuree (39%), plantaardige olie, Extra Olijfolie van eerste persing, gedroogde tomaten (7%), cashewnoten, Pecorino Romanokaas (5%), Grana Padanokaas (met ei) (5%), basilicum (3,9%), zout, knoflook, pijnboompitten (1%), emulgator: lecithine, voedingszuur: citroenzuur, chilipeper."

blegh!

rode pesto = handvol zongedroogde tomaten + handvol grana padano/pecorino/parmeggiano + handvol pijnboompitten + handvol verse basilicum + 3 teentjes look + 1dl olijfolie, voilà
Genoeg mensen die er nog een half citroentje over uitknijpen hoor
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 10:31
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

blegh!

bijna alle potjes pesto in de supermarkt hebben naast olijfolie ook zonnebloemolie en naast pijnboompitten ook cashewnoten erin zitten... het is niet volgens het originele recept, maar ik vind ze wel gewoon lekker.

niets gaat boven zelf maken natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 11:00
Verwijderd
pesto is heilig, je moet wel uitkijken dat er geen dons in het potje gaat groeien...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 12:23
Uice
Uice is offline
Citaat:
Vlees & gezondheid

ERMELO – 'Ik snap die krampachtigheid en schijnheiligheid rond separatorvlees niet. Het is vlees van prima kwaliteit en bovendien goed traceerbaar.'

Gerjan van de Craats van Polskamp, producent van separatorvlees, reageert daarmee op de commotie dat Albert Heijn kipseparator in vleesproducten gebruikte.

Van de Craats zegt tegen Meat&Meal dat heel de wereld niet moeilijk doet over separatorvlees, behalve Nederland. 'En dat terwijl het heel gezond vlees is. Het bestaat uit slechts 15 procent vet en 16 procent eiwit, en het vochtgehalte is vrij laag.'

Volgens hem moet Nederland nu maar eens af van het 'schijnheilige gedoe'. 'Ik eet liever separatorvlees uit Nederland waarvan de kwaliteit en traceerbaarheid goed is dan kip uit Brazilië waarbij je maar moet afwachten wat je eet.'

Wel vind hij dat Albert Heijn open had moeten zijn over het gebruik van separatorvlees. 'AH had het gewoon moeten melden. Maar in plaats daarvan gaan ze krampachtig in de verdediging voor iets waarvoor ze zich niet hoeven te verdedigen.'

Polskamp haalt al 30 jaar via de separator onder druk vlees van de kippenbotten af, voor alle producten waar verkleind vlees in zit, zoals frikadellen, hamburgers en cheeseburgers. Het bedrijf is naar eigen zeggen 's werelds grootste producent van separatorvlees, met een productie van 2 miljoen kilo per week. 'En we hebben groeimogelijkheden.'
Nou, de producent van seperatorvlees vindt het lekker, dat is nog eens overtuigend.

Nee, ik hou niet van dat soort vlees en al die crap uit pakjes. Broodjes bij de Albert Heijn zijn ook verschrikkelijk, met name die met mozzarella, tomaat en pesto. De mozzarella is compleet smakeloos, de tomaat waterig en de pesto smaakt gewoon naar zout.
Oud 03-07-2009, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Nou, de producent van seperatorvlees vindt het lekker, dat is nog eens overtuigend.

Nee, ik hou niet van dat soort vlees en al die crap uit pakjes. Broodjes bij de Albert Heijn zijn ook verschrikkelijk, met name die met mozzarella, tomaat en pesto. De mozzarella is compleet smakeloos, de tomaat waterig en de pesto smaakt gewoon naar zout.
Ja, die broodjes zijn echt vies ja Dat brood is ook gewoon raar.
Ik had laatst zo'n broodje gezond met kip en ceasar-salad dressing, nou, die dressing was gewoon een enorme schep mayo, echt zoo vet, heb 'm weggegooid want kreeg 't echt niet naar binnen gewerkt
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 16:05
Uice
Uice is offline
Dat soort kip is ook altijd verschrikkelijk droog en smakeloos.

En de kaas in de meeste voorverpakte broodjes mogen ze van mij ook afschaffen.
Oud 05-07-2009, 18:54
Rationeel
Rationeel is offline
die trio met ei/bacon - gehaktbal - kip kerrie is best te pruimen hoor. misschien smaakt het allemaal niet zoals je zou verwachten, maar het smaakt best prima
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 21:38
Verwijderd
De broodjes bij de AH zijn best goed te doen, alleen moet je dan de warme broodjes aan de balie hebben en niet die voorverpakte driehoekige bleke shit in de koeling.

Ik had gisteren een stukje biologische rookworst en die was heel droog en vies. Maar misschien lust ik na tien jaar vegetarisme gewoon geen vlees meer, dat kan ook.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 09:51
Balance
Balance is offline
Citaat:
Nou dit is dan het artikel waardoor ik bedacht, 'Hier moet een topic over komen'.
[afbeelding]
Die eet ik regelmatig. Lekker hoor

Die Wasa dingen met kaas ja. Bah.
Oud 14-07-2009, 20:47
Verwijderd
remia saté-lijn. met minder calorieen enzo. bah
Met citaat reageren
Oud 18-07-2009, 13:31
Broeder
Broeder is offline
Meloen, pijnboompitten en van die ranzige ritsels, waarvan iedereen tegenwoordig lijkt te doen alsof ze nooit bestaan hebben.
Oud 18-07-2009, 13:32
Broeder
Broeder is offline
In de supermarkt koop ik alleen dingen waarvan ik weet dat ik het lust. Ik ben niet zo'n avontuurlijk type!
Oud 19-07-2009, 17:15
blauwbilgorgel
blauwbilgorgel is offline
Rode kool.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2009, 21:35
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
vandaag voor het eerst aardappelpuree gehad, meteen de laatste keer.. dat is echt té vies
voor het eerst aardappelpuree? in wat voor hol heb jij gewoond?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2009, 01:51
AzN
AzN is offline
'Sultana Hartig - Barbecue Bacon' smaakt (naar mijn mening) alsof de verpakking al 'n weekje open is geweest: de biscuits zijn verre van knapperig .
Oud 23-07-2009, 07:44
Alyssia
Alyssia is offline
Al die cheeseburgers en chickenburgers en hamburgers en dat soort shit die je als voorverpakt uit de koeling kunt krijgen Gadverdamme.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2009, 14:24
Verwijderd
Citaat:
vandaag voor het eerst aardappelpuree gehad, meteen de laatste keer.. dat is echt té vies
Bedoel je zo'n zakje waar je alleen nog water bij moet doen? Want dat is idd vies
Met citaat reageren
Oud 23-07-2009, 14:59
Geel
Geel is offline
Paprika is voor mij echt niet binnen te krijgen. Die geur en smaak..
Oud 24-07-2009, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Dat bedoel ik jahaha
Ik vond dat vroeger altijd best te eten, maar nu ik regelmatig zelf puree maak (met een pureeknijper) kan ik het poederspul echt niet meer eten, zooo vies is dat spul Zelf maken is eigenlijk heel makkelijk en zoveel lekkerder. Ik kook altijd kruimige aardappelen, duw ze dan door een pureepers (beetje olie smelten in de pan), roer er een half kopje warme melk door en klaar. Staafmixer werkt niet, dan krijg je behangplaksel En met een stamper kan ook, maar met een knijper blijft 't heel luchtig
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 16:33
Balance
Balance is offline
Citaat:
Paprika is voor mij echt niet binnen te krijgen. Die geur en smaak..
Maar daar gaat dit topic niet over!

Ontopic:
Oud 24-07-2009, 20:20
xxChange
xxChange is offline
^ Die vind ik dus echt heerlijk, maar ik schijn er echt een uitzondering op te zijn

Niet te eten: Witlof. Wat je er ook mee doet, het is alsof je oorsmeer op eet.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2009, 21:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn moeder kocht eens een luxe Griekse Salade. Het zag er heel lekker uit, met feta en tomaatjes en olijfjes. Maar die lagen dus alleen bovenop. Het was eigenlijk een heel grote bak ui en komkommer, met bovenop drie olijven, vijf blokjes feta en een cherrytomaatje. Dat is echt geen vier euro waard!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 10:23
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Klinkt veel lekkerder, maar wel veel meer werk haha. Ik ben niet echt zo'n keukenprinses vandaar dat ik dat maakte
er kan weinig mis gaan hoor, of je moet ze écht tot snot laten koken. maar als je aardappels schilt en goed gaar kookt (15/20 min) en daarna prakt heb je al aardappelpuree

voor smeuïgheid wat melk erbij en voor smaak kun je geperste knoflook, mosterd, ketjap of wat je ook maar lekker vindt erdoor gooien.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 16:46
Verwijderd
Ik vind aardappelpuree uit een zakje over het algemeen wel prima te eten, eigenlijk, als je het goede merk neemt. Van Maggi of Ah huismerk zijn wel minder lekker dan zelfgemaakte, maar als je zelfgemaakte aardappelpuree lust, lust je dat ook wel. Van Aldimerk is behanglijm of papier-maché, het smaakt niet per se vies maar je hele mond plakt aan elkaar. Andere merken heb ik niet geprobeerd.
En toen het net op de markt was, was die van Maggi een soort sneldrogend beton, maar dat hebben ze dus een hoop verbeterd.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 17:34
Calyx
Calyx is offline
^

Zure zult, balkenbrij, orgaanvlees, smac, lever(worst) of worst met van die witte stukjes erin, worst in het algemeen eigenlijk, oh en tuinbonen kan ik ook maar niet aan wennen. Ik vind van die fruitcocktail uit blik ook zo ranzig, soms met van die harde stukjes er nog aan en ughl. En dingen als slakken, maar dat mag ik niet zeggen want heb ik nog nooit gehad, maar het is wel te vies om te eten voor mij dus. Mja dan kan ik ook wel schapenhersenen, stierenballen, insekten enz aankomen.
Edit: Ohja, van die bonbons met zo'n bepaalde vloeibare vulling .
Oud 28-07-2009, 19:54
AzN
AzN is offline
Ohh, als we op die toer gaan: schildpadden en kippenvoetjes waren bij mij ook niet zo'n succes .
Oud 29-07-2009, 08:01
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
^

Zure zult, balkenbrij, orgaanvlees, smac, lever(worst) of worst met van die witte stukjes erin, worst in het algemeen eigenlijk, oh en tuinbonen kan ik ook maar niet aan wennen. Ik vind van die fruitcocktail uit blik ook zo ranzig, soms met van die harde stukjes er nog aan en ughl. En dingen als slakken, maar dat mag ik niet zeggen want heb ik nog nooit gehad, maar het is wel te vies om te eten voor mij dus. Mja dan kan ik ook wel schapenhersenen, stierenballen, insekten enz aankomen.
Edit: Ohja, van die bonbons met zo'n bepaalde vloeibare vulling .
mja mijn oma maakte vroeger altijd zelf haar zure zult en balkenbrij. op zich rook het wel lekker, maar het aanzicht van mijn oma die een varkenskop in tweeën staat te hakken heeft toch enige indruk op mij gemaakt en ik voel mij dan ook nooit echt geneigd het eens te eten

ook heb ik iets in mijn hoofd dat orgaanvlees gewoonweg niet goed voor je kan zijn hoewel ik leverworst heerlijk vind en in een gerecht verwerkte levertjes ook geen probleem vind ga ik het niet 'los' eten. vooral tongenworst ziet er zo smerig uit.

een aantal (gefrituurde) insecten heb ik wel gegeten en die waren echt prima te doen, kikkerbilletjes zijn ook lekker, maar al de andere fear factor rotzooi die jij noemt hoeft van mij inderdaad ook niet.

maar voor de rest eet ik vrijwel alles
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 11:33
wup
wup is offline
Ik vind eigenlijk alle maaltijdsalades tegenvallen. Ze zien er lekker uit en dat zijn ze ook voor een paar happen, maar daarna ben ik er altijd snel klaar mee.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Ik vind aardappelpuree uit een zakje over het algemeen wel prima te eten, eigenlijk, als je het goede merk neemt. Van Maggi of Ah huismerk zijn wel minder lekker dan zelfgemaakte, maar als je zelfgemaakte aardappelpuree lust, lust je dat ook wel. Van Aldimerk is behanglijm of papier-maché, het smaakt niet per se vies maar je hele mond plakt aan elkaar. Andere merken heb ik niet geprobeerd.
En toen het net op de markt was, was die van Maggi een soort sneldrogend beton, maar dat hebben ze dus een hoop verbeterd.
Ik at eerst eigenlijk altijd die van Maggi, maar sinds ik het zelf maak, vind ik het echt niet lekker meer
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 21:06
Sluwe Sjakie
Sluwe Sjakie is offline
Weet je wat ik vies vind? Een boterham met pindakaas en ander zoet beleg tegelijkertijd (zoals hagelslag)!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2009, 13:37
MTpower
MTpower is offline
Ik heb pas 2 'nieuwe' producten geprobeerd die ik echt maar met moeite -en tegenzin- wegkreeg; Kant en klare groentelasagne.
Ik dacht die moet ik eens proberen! (zonder naar de ingrediëntenlijst te kijken). Blijkt er totaal geen vlees in te zitten (minpunt) en daarnaast zat dat ding ook nog eens vol olijven (lust ik absoluut niet!).
Heb al die olijfstukjes er maar uit zitten vissen en de rest met een zure kop weggewerkt met na iedere hap een slok cola om de smaak weer weg te krijgen

Een aantal dagen later wilde ik een diepvriespizza eten, ik stond voor het vriesvak en zag toen een American style pizza liggen van dr oetker, een hotdog pizza. Leek me wel speciaal, maar ik heb hem maar voor de helft opgegeten, kreeg het écht niet weg .
Oud 01-08-2009, 23:50
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Die van Maggi is inderdaad wel redelijk. Als ik voor veel mensen puree of stampot moet maken doe ik vaak een mix van allebei. Dus wat aardappels koken en puree van maken en er ook nog een zakje doorheen. 't Scheelt een hoop werk en die zakjes worden wel lekkerder als er ook een beetje echt aardappel in zit
Oud 08-08-2009, 16:38
Rivka
Rivka is offline
Leverpaté. God wat is dat smerig. Ik at dat een keer op een matse op visite en ik durfde het niet te laten staan... beuuuuurk.
Oud 10-08-2009, 04:31
Verwijderd
Citaat:
Ik vind aardappelpuree uit een zakje over het algemeen wel prima te eten, eigenlijk, als je het goede merk neemt. Van Maggi of Ah huismerk zijn wel minder lekker dan zelfgemaakte, maar als je zelfgemaakte aardappelpuree lust, lust je dat ook wel.
Ik vind zelfgemaakte aardappelpuree heel lekker, maar die van Maggi heel vies. (En die van andere merken waarschijnlijk ook, maar dat weet ik niet zeker want dat met Maggi was een eenmalig experiment.)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten