![]() |
goeeeedemorgen!
sann verbannen? wtf :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoi!
|
Citaat:
|
Jezus, wat een gedoe gisternacht. :facepalm: Via de douche en wasbak en via de gang stroomde het bij mij naar binnen... Uiteraard doet op dat moment geen enkele mobiele telefoon het, gelukkig via facebook en whatsapp nog wat hulptroepen kunnen inroepen.
|
Citaat:
Dat vind ik wel een beetje lullig voor jou :( |
Citaat:
|
Citaat:
moet het griekse parlement nou trouwens vandaag stemmen? dan verkoop ik zsm m'n aandeeltjes weer denk ik :D |
oei oei :eek:
|
Citaat:
|
Kut ik heb heb net mijn cijfers gekregen van de proefwerken, ik wordt genaaid vandaag.
|
en terecht, als het een proefwerk nederlands was :o
|
Daar had ik een 6.5 voor. :)
|
Citaat:
Citaat:
|
you better change it back or WE WILL BOTH BE SORRY (8)
|
wat ging dan niet goed, brenda?
|
houd je vast.
duits (sta ik wel nog een 6 voor gemiddeld):o engels ( 5 gemiddeld biologie ( 5 gemiddeld) wiskunde (ok een 5 gemiddeld net geen 5.5) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*soulmateboks* |
Citaat:
|
duits 4.5
biologie 5.2 wiskunde 3.8 engels 4.8 |
Citaat:
|
Citaat:
schrale troost, ik heb filet americain 'martino' gekocht, dus ik smeer je vanavond even lekker uit! ;d:D:D;o:D |
nomnomnom martino :)
|
Citaat:
|
Moguh! Wat een prima weer om dingen te doen!<3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Inderdaad leuke behuizing maar wel wat overpriced naar mijn mening. De Antec Three Hundred is net zo duur maar naar mijn mening toch een klasse hoger.
|
Citaat:
|
Nee, slim is het inderdaad niet, maar komop, ik ken genoeg mensen (incl ondergetekende) die wel eens over n hekje klimmen of whatever als ze n biertje teveel ophebben. Dan is het gewoon een zuur ongeval.
|
ik ben een keer bijna van een politiebusje afgevallen in beschonken toestand. spannendere dingen maak ik niet mee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goeiemorgen!
Wat is het een kutweer :O. Het is eigenlijk alleen maar bewolkt, maar de twee dagen dat ík moet werken is het tropisch warm, wil je alleen lekker buiten zitten met een ijsje, de dag dat ik vrij ben dit -O-. |
Citaat:
|
*aai* voor martin.
|
Citaat:
Hoe is jullie deels in het water gevallen date afgelopen? Citaat:
|
Citaat:
|
AWESOME.
|
Citaat: