Ik ken dit niet. Ik ken alleen Gevecht met de Engel, omdat mijn oma dat zo mooi vond. Maar heb er verder nooit naar geluisterd.
29-06-2011, 02:21
Verwijderd
Het is te warmmmmmmmm om te slapen Ik heb al thee gedronken, een koude douche genomen, alle deuren en ramen opengezet, alle dekens en kleren afgeschreven als waardeloos, kopjes ijskoud water naast mijn bed gezet zodat ik eruit kan drinken, maar het wil allemaal niet baten. Misschien moet ik maar op het balkon slapen.
Het is te warmmmmmmmm om te slapen Ik heb al thee gedronken, een koude douche genomen, alle deuren en ramen opengezet, alle dekens en kleren afgeschreven als waardeloos, kopjes ijskoud water naast mijn bed gezet zodat ik eruit kan drinken, maar het wil allemaal niet baten. Misschien moet ik maar op het balkon slapen.
Ik heb hetzelfde probleem. Van mij had het onweer ook wel wat langer mogen duren eigenlijk.
@MiBe: Ik zie net dat het van hetzelfde album was.
Edit: Je was me voor, haha.
Ik hou van die man, na de eerste break zie je hem ook even handjes vasthouden met die presentratrice en dat herhaalt nog maar eens: "I'm gonna win a million dollars, TODAY." Wat een eindbaas
Man, gisteravond om 2 uur pas in bed en nu moet ik over 20 minuten weg om te werken. *gaap*.
Maar er is een huisgenootje getrouwd! En het was dus een prima feest. En ik heb de hele avond met mijn hete huisgenote staan zoenen (nee dat is niet een van de pasgetrouwden )