![]() |
Saai, ik kies jou! #1438
|
Citaat:
mijn blue-eyes white dragon weg |
Noodles naamzoek: bevalt je nieuwe kist?
|
Goeie titel:cool:
|
Citaat:
|
Saaai
|
Vertel eens iets leuks
|
Gebruikersnaam Berichten
MiBe 66 Stefenootje 54 deadlock 39 Calculi yukon 38 Syori 34 Schrödinger 31 .sann 28 bloemmetje97 27 Sherlock 23 Badmutsje 18 Lorelei 17 SweetSmile 15 Quis 2.0 15 Dobermann 14 Azèche 12 Paranoide 10 Gnork 9 Rivka 8 Sabir 8 Pippeloen 6 Rationeel 5 Hanneke 4 Macrador 4 snoopy 4 *Miekje* 4 Geel 3 White Trash 1 Thomasvan'taug 1 girl-xx 1 Interglot 1 Pierrot 1 |
Dat is nauwelijks leuk te noemen!
|
'Look, this girl is making out with a baby! A nudy baby!'
|
Wat?:D
|
Wat was die masterball nu eigenlijk?
|
Ik wil niet zeuren over het weer, maar het is echt VEEL te warm om te slapen :D(N)
Ramen staan wijd open en hopelijk lukt het zometeen wel. |
Citaat:
|
Citaat:
Behalve van een andere trainer:p |
Citaat:
|
Ik ga slapen, kusjes voor iedereen die ze wil.
|
Citaat:
|
Citaat:
*kusjes verzamelt* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mooimooimooi. (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wins 'em all. Handsdown. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: Ging jij niet slapen? ;) |
Zijn er trouwens mensen bekend met Flairck hier? We hadden het laatst in de klas over muziek en gewoon géén van mijn klasgenoten kende het, schande.
Die solo op 4:06 is echt briljant... |
Citaat:
|
Het is te warmmmmmmmm om te slapen -O- Ik heb al thee gedronken, een koude douche genomen, alle deuren en ramen opengezet, alle dekens en kleren afgeschreven als waardeloos, kopjes ijskoud water naast mijn bed gezet zodat ik eruit kan drinken, maar het wil allemaal niet baten. Misschien moet ik maar op het balkon slapen.
|
Citaat:
Eindelijk iemand die het kent in ieder geval :P |
Citaat:
@MiBe: Ik zie net dat het van hetzelfde album was. :D Edit: Je was me voor, haha. |
Citaat:
|
Ik denk dat ik toch maar een poging moet wagen om nog enigszins te "rusten", anders ga ik morgen dood. ;)
Slaap lekker, mensjes! <3 |
Strak plan, ik ga met je mee, weliswaar in een ander bed.
Trusten (Y) |
Ja, het is wat allemaal. (y)
|
Hoi :o Ik ging slapen om 20:00 en werd wakker van enorme harde onweersbuien :D Ik dacht echt even dat mijn kamertje in vlammen op zou gaan.
|
Welke MSN was ook alweer goed te doen zonder al te veel rommel? 9 ofzo?
|
Msn is helemaal verneukt tegenwoordig. (n)
|
Citaat:
|
2009 was de versie die ik gebruikte, en daar blijf ik lekker bij :)
|
Ik heb maar 5 uur geslapen door de warmte. en moet het eerste uur op school zijn voor de toetsen in te kijken.(n) En het heeft maar even geregend.
Het was gister facking 38 graden en nu alweer 22.(n) |
Dit filmpje verdient een repost:
Ik hou van die man, na de eerste break zie je hem ook even handjes vasthouden met die presentratrice en dat herhaalt nog maar eens: "I'm gonna win a million dollars, TODAY." Wat een eindbaas :cool: |
Spoiler
|
Citaat:
|
Jaa die weekend millionaire autist :cool: stond ook al op memebase. Wat verfrissend om naar te kijken (y)
|
Citaat:
|
Man, gisteravond om 2 uur pas in bed en nu moet ik over 20 minuten weg om te werken. *gaap*.
Maar er is een huisgenootje getrouwd! En het was dus een prima feest. En ik heb de hele avond met mijn hete huisgenote staan zoenen :bloos: (nee dat is niet een van de pasgetrouwden :D) |
Ze heeft me ook nog uitgenodigd in haar bed, 'omdat het onweerde', maar vandaag ga ik naar mijn vriendje dus ik kan wel even zonder dus ander keertje :y
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50. |