![]() |
Mijn broertje vijzelt al zijn pillen en roert ze dan door de vla.
|
Citaat:
|
Ik prop alles achterop mijn tong zodat ik het niet proef en dan een dikke slok water.
|
Citaat:
|
Ik doe ze onder m'n tong, neem een slok water en spoel ze weg. Vroeger kon ik nooit pillen slikken (kleine overgeeffobie, waar ik tegenwoordig veel minder last van heb) en gebruikte als kind zelf vloeibare pijnstiller.
|
Onder je tong? :confused:
|
Ik snap dat nooit zo, dat mensen het moeilijk vinden een pilletje weg te krijgen :o
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb trouwens een halve kilo kogelbiefstuk gekocht vanmiddag. En een enorme stronk broccoli. Omnomnom.
|
Citaat:
|
Hallo, ik heb lekker geshopt joh. Nu ben ik moe :D
|
Citaat:
en wat heb je allemaal gekocht??? |
Citaat:
En ik heb wiskunde A. :):):):):) Omdat ik mezelf te dom vond voor wiskunde B. |
Ik was goed in wiskunde. Maar niet zo goed in losbandig zijn.
|
Citaat:
|
pillen slik je gewoon, niet bitchen gewoon doen BAM
|
Dat ligt maar aan welke pillen het allemaal zijn ;) Met hun afmetingen en smaak enzo.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zou gewoon bij je school navragen of je niet alle proefwerken van B12 kunt inhalen, zodat je daarna alsnog examen mag doen in B. Je hebt toch wiskunde gehad in Rusland, dan moet je het fluitend kunnen halen. Zeker met wat zelfstudie. Het moeilijkste lijkt me je school overhalen tot de administratieve rompslomp. |
Citaat:
Zijn ze vies: niet nadenken en begin maar eraan te wennen (y) |
Citaat:
2 broeken, schoenen, oorbellen/kettingen en frutsels van de SoLow :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm, dat nummer van Adele op de OST van de nieuwe 007, "Skyfall", doet me zo sterk denken aan een ander nummer, maar ik kan de vinger er niet op leggen welk nummer precies :mad:
|
Citaat:
|
Orgieniseren (y)
|
Citaat:
|
Oh, wat hou ik toch van GTST <3
|
Citaat:
Dat is wel een beetje jammer allemaal. |
Het smaakt naar wat er vies is aan zure melk, maar dan duizend keer zo sterk.
|
Ik ga er wel een staatsexamen Russisch bijmaken.
|
Maar je zult er wel aan wennen als je het elke dag moet vanaf de geboorte. Het eiwitloze dieet erbij lijkt me moeilijker.
|
Sarah, wat is jouw mening over de houdbaarheidsdatum van Migrafin? :o
|
Ik weet niet wat dat is, maar de meeste pillen kun je prima tot een maand of twee na de houdbaarheidsdatum gebruiken als de blisters onbeschadigd zijn. Geldt niet voor dingen die in de koelkast bewaard worden of dingen die je injecteert.
|
Het zijn poedertjes. Tegen migraine.
|
In portiezakjes met folie aan de binnenkant en onbeschadigd? Als het hooguit een paar maanden over de datum is kan het wel in a pinch, maar je kunt dan voor de volgende keer beter wel vast nieuwe halen.
|
Nou, die tabouleh valt nogal tegen. Beetje zepig ofzo. De verhouding kruiden/andere ingrediënten is niet echt goed. Maar de humus en pepadew roomkaas zijn hel lekker (Y)
|
Aye, van die fijne portiezakjes. En helemaal in topconditie :cool:
Wat zou er mis mee kunnen gaan? Ik vind het zo maf dat er een datum op een poedertje zit. Maar goed, ik heb ook nul verstand van medicijnen. Gevoelsmatig is het alleen net zo weird als een houdbaarheidsdatum op, eh, zout of zo. |
De verpakking wordt langzaam wat poreuzer en dan kunnen onder invloed van lucht, licht en vocht reacties op gang komen waardoor vooral de werking minder wordt. Maar die grens wordt natuurlijk wel met een ruime marge gesteld.
|
wat is kunstgeschiedenis een moeilijk vak. ik vraag me steeds meer af waarom ik dat gekozen heb.
|
Citaat:
|
en het praktijk gedeelte bestaat uit slabestek maken. :):):):)
|
Hallo. Ik heb een gek fliebertje op mijn voorhoofd dat ik straks ga bevriezen met van dat wrattenspul. Ik houd jullie op de hoogte van de vorderingen!
|
Ik heb zin in Tova chocoladesaus. Met iets er bij.
|
Ik heb fairtrade darjeeling thee van de lidl :cool: en truffelkruidnoten. maar die zijn al bijna op
|
Ik heb een doos bonbons voor mezelf gekocht vandaag :o jamin heeft doosjes waar alleen puur en extra puur in zit (met verschillende vullingen uiteraard)
|
En volledig in de streek geproduceerde kamillethee.
|
En daarmee en met Theodoor ben ik master & commander aan het kijken, maar ik zit niet zo in de film. Geen idee waar het over gaat, behalve russel crowe die viool speelt op een boot
|
Nu zien ze een andere boot
|
:D
Ik wil dat Sarah een film gaat kijken die ik al ken, maar zij niet, en dat ze dan op het forum live verslag uitbrengt van het kijken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54. |