Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat ik de :') doe bij het idee aan schuren, zowel op mijn dertiende als nu, neemt niet weg dat het me niet zoveel kan schelen dat anderen het doen. Als over 20 jaar openbare seks geaccepteerd is, wat me gezien de korte tijdsduur erg sterk lijkt maar oke, dan zou ik waarschijnlijk ook /care hebben, ja. Zolang m'n kinderen maar gevaccineerd zijn tegen AIDS, SOA's en zelf kinderen krijgen. Want dat kan in de toekomst, neem ik aan, met al die orgies overal. Goeie zaak. ![]() |
![]() |
|
Jongens, toen ik 13 was deed ik misschien net aan schuifelen. Op armlengte. Verder niet. Ik was een braaf meisje. Nog steeds wel eigenlijk.
Maar los daarvan, wat een kostelijk gesprek over schuren en aanverwante zaken ![]()
|
Verder heb ik net lekker geluncht en me daarna door mijn ouders laten trakteren op tabouleh, verse feta, humus en roomkaas met pepadew <33 Dat wordt lekker eten vanavond
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zeg, ik zit hier met een doosje Migrafin ter waarde van 50 euro. Daar zitten zes sachets in met een poedertje. En een houdbaarheidsdatum van 11/2012. Ehr, in hoeverre is die houdbaarheidsdatum relevant? Het is toch wat tragisch om vijftig euro weg te mieteren. Tenzij ik voor 11/2012 ineens 6 migraine-aanvallen krijg, maar die kans is redelijk verwaarloosbaar. Is het niet gewoon een verkoopgimmick?
Sarah naamzoek. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh even voor de duidelijkheid : ik heb niet zitten snotteren in front of the familie bij die man die slecht ligt. Maar ik had wel een gebroken stem zoals Sarah net zei (goed woord) en de oplettende kijker kon zien dat ik mijn best deed mijn trillende lipje in bedwang te houden.
Over schuren : ik sluit me aan bij de post van lorelei over nintendo's, internet en naveltruitjes, de post van paranoide over /care hebben hierover en de post van Q dat de wereld verging oh noes toen elvis met zijn heupen dingetjes deed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik heb een gebrek aan iets durven. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Slik eens 400 mg met 1000 paracetamol (2 tabletten) en je zult zien dat dat meer uithaalt dan 800 op zichzelf. Ik heb het zelf ook gezien. Gevoeld huhu ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mwah, wat ik er van begrepen heb is dat 2x400 gewoon 800 is zonder vertraagde afgifte. Het is niet zo best voor je maag, dat is waar, maar ik gebruik die meuk slechts heel incidenteel hoor. Laten we zeggen 1-2x per jaar? Toen ik nog geen Migrafin had deed ik wel vrij heftige combinaties van Ibuprofen en paracetamol, maar ook dat was ongeveer ééns per kwartaal. Vaak ook minder. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Punt is dat goed opbouwen met paracetamol gewoon veel beter werkt én niet schadelijk is. Ik heb ook vaak genoeg er twee ingekieperd. Die fijne tabletten met een suikerlaagje waar je niet eens water voor nodig hebt. Soms zelfs drie, als ik geen izn had in gezeur aan mijn hoofd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik haat het ook altijd om paracetamol te slikken, ranzige dingen
![]()
|
|