Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2012, 15:05
Lorelei
Lorelei is offline
Hoppa, bij gebrek aan beter.
Oud 06-10-2012, 15:06
Lorelei
Lorelei is offline
Maar ehm Stefenootje, je kunt je op z'n minst afvragen waarom dat per se zo erg zou zijn.
Verwijderd
Ik heb een poosje zitten peinzen, maar er kwam niets uit de creatieve koker
Verwijderd
Citaat:
Please hoor. De heupbewegingen van Elvis hebben ook voor enorme controverses gezorgd. En inderdaad; de wereld is nadien ingestort.
Dat vind ik een van de flauwste dooddoeners ooit. Om het daarmee te gaan vergelijken.

Maar jullie vinden het dus oke als alles steeds verder gaat, tot het punt waarop 12jarigen het normaal vinden om in het openbaar te seksen of weet ik het allemaal. Nou prima hoor, veel plezier met jullie kinderen.
Oud 06-10-2012, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Maar ehm Stefenootje, je kunt je op z'n minst afvragen waarom dat per se zo erg zou zijn.
Dat wat erg zou zijn?
Oud 06-10-2012, 15:08
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dat wat erg zou zijn?
Als de kinders over 20 jaar openlijk liggen te neuken.
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik een van de flauwste dooddoeners ooit. Om het daarmee te gaan vergelijken.
Maar toen reageerden mensen precies als jij nu. Waarin zit volgens jou het verschil tussen hun mening en de jouwe?
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb een poosje zitten peinzen, maar er kwam niets uit de creatieve koker
Nee, bij mij dus ook niet
Verwijderd
Citaat:

Maar jullie vinden het dus oke als alles steeds verder gaat, tot het punt waarop 12jarigen het normaal vinden om in het openbaar te seksen of weet ik het allemaal. Nou prima hoor, veel plezier met jullie kinderen.
In deze regio kennen we in plaats van schuren (hoewel dat nu misschien ook hier the proverbial shit is) "brommers kiek'n". Dat bestond al toen ík notabene 13/14 was.
Oud 06-10-2012, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Als de kinders over 20 jaar openlijk liggen te neuken.
Ja, dag.

Sorry hoor, maar ik kan niet meer meedoen aan dit gesprek, mijn ideeën over seks en zo liggen blijkbaar mijlenver bij die van jullie vandaan.
Oud 06-10-2012, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Ja, dag.

Sorry hoor, maar ik kan niet meer meedoen aan dit gesprek, mijn ideeën over seks en zo liggen blijkbaar mijlenver bij die van jullie vandaan.
Oh kom op zeg; je maakt je, wat Para helemaal terecht zegt, precies zo druk als de mensen die zich druk maakten om de heupjes van Elvis.
Oud 06-10-2012, 15:11
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja, dag.

Nou ja, wij doen tegenwoordig dingen die 70 jaar geleden not done geweest zouden zijn. Seks voor het huwelijk, one night stands, diep decolleté, noem maar op. Waarom zouden mensen over 70 jaar (20 lijkt me wat snel voor openlijk neuken) geen dingen doen die wij not done vinden?
Oud 06-10-2012, 15:11
Verwijderd
Ik doe niet meer mee jongens, bekijk het maar met je seksuele moraal.
Oud 06-10-2012, 15:12
Lorelei
Lorelei is offline
Maar het is niet zo dat het in de geschiedenis altijd maar erger en erger wordt. Paar honderd jaar geleden deden dingen mensen die WIJ not done vinden. Vrouwen verkrachten, bijv.
Oud 06-10-2012, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Maar het is niet zo dat het in de geschiedenis altijd maar erger en erger wordt. Paar honderd jaar geleden deden dingen mensen die WIJ not done vinden. Vrouwen verkrachten, bijv.
Wat te denken van seks met minderjarigen?
Oud 06-10-2012, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Jaja, en als over 20 jaar die kinderen openlijk liggen te neuken dan maakt het ook allemaal niet uit, want het is maar de voortzetting van die tendens?
Er zijn culturen geweest waarin openbare seks normaal was. In onze eigen cultuur is het nog niet zo lang geleden dat zoenen in het openbaar absoluut niet mocht.

Dat ik de :') doe bij het idee aan schuren, zowel op mijn dertiende als nu, neemt niet weg dat het me niet zoveel kan schelen dat anderen het doen. Als over 20 jaar openbare seks geaccepteerd is, wat me gezien de korte tijdsduur erg sterk lijkt maar oke, dan zou ik waarschijnlijk ook /care hebben, ja.

Zolang m'n kinderen maar gevaccineerd zijn tegen AIDS, SOA's en zelf kinderen krijgen. Want dat kan in de toekomst, neem ik aan, met al die orgies overal. Goeie zaak.
Oud 06-10-2012, 15:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jongens, toen ik 13 was deed ik misschien net aan schuifelen. Op armlengte. Verder niet. Ik was een braaf meisje. Nog steeds wel eigenlijk.

Maar los daarvan, wat een kostelijk gesprek over schuren en aanverwante zaken
Oud 06-10-2012, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Jongens, toen ik 13 was deed ik misschien net aan schuifelen. Op armlengte.
En heeft dat je blijvend getraumatiseerd?
Oud 06-10-2012, 15:19
Verwijderd
Als ik 'schuren' lees denk ik voornamelijk aan mijn vlakschuurmachien en de tyfuslamme armen die ik kreeg van het schuren van verschillende dingskes hier in huis. Maar dat geheel terzijde.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Verder heb ik net lekker geluncht en me daarna door mijn ouders laten trakteren op tabouleh, verse feta, humus en roomkaas met pepadew <33 Dat wordt lekker eten vanavond
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En heeft dat je blijvend getraumatiseerd?
Zeker weten. Waarom denk je dat ik nog maagd ben
Oud 06-10-2012, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Verder heb ik net lekker geluncht en me daarna door mijn ouders laten trakteren op tabouleh, verse feta, humus en roomkaas met pepadew <33 Dat wordt lekker eten vanavond
Rawr!
Oud 06-10-2012, 15:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, en baklava Jammer dat zij de olijven met knoflook per ongeluk hebben meegenomen.
Oud 06-10-2012, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Zeker weten. Waarom denk je dat ik nog maagd ben
Moest de afstand groter of kleiner zijn dan armlengte om je daar vanaf te helpen? De maagdelijkheid of het trauma, afhankelijk van waar je 't liefst van af wil.
Oud 06-10-2012, 15:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Moest de afstand groter of kleiner zijn dan armlengte om je daar vanaf te helpen? De maagdelijkheid of het trauma, afhankelijk van waar je 't liefst van af wil.
Uiteindelijk is het streven om van beide af te komen. Ik ben bang dat de afstand dan toch kleiner dan armlengte moet worden. Misschien moet ik ook maar eens gaan schuren.
Oud 06-10-2012, 15:30
Verwijderd
Zo. Het gaat nog steeds over schuren zie ik!
Oud 06-10-2012, 15:30
Verwijderd
Zeg, ik zit hier met een doosje Migrafin ter waarde van 50 euro. Daar zitten zes sachets in met een poedertje. En een houdbaarheidsdatum van 11/2012. Ehr, in hoeverre is die houdbaarheidsdatum relevant? Het is toch wat tragisch om vijftig euro weg te mieteren. Tenzij ik voor 11/2012 ineens 6 migraine-aanvallen krijg, maar die kans is redelijk verwaarloosbaar. Is het niet gewoon een verkoopgimmick?

Sarah naamzoek.
Oud 06-10-2012, 15:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo. Goede pot verse muntthee gezet, chocolate chip cookies binnen handbereik, lekker op de bank genesteld
Oud 06-10-2012, 15:33
Verwijderd
Oh even voor de duidelijkheid : ik heb niet zitten snotteren in front of the familie bij die man die slecht ligt. Maar ik had wel een gebroken stem zoals Sarah net zei (goed woord) en de oplettende kijker kon zien dat ik mijn best deed mijn trillende lipje in bedwang te houden.

Over schuren : ik sluit me aan bij de post van lorelei over nintendo's, internet en naveltruitjes, de post van paranoide over /care hebben hierover en de post van Q dat de wereld verging oh noes toen elvis met zijn heupen dingetjes deed.
Oud 06-10-2012, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Jongens, toen ik 13 was deed ik misschien net aan schuifelen. Op armlengte. Verder niet. Ik was een braaf meisje. Nog steeds wel eigenlijk.

Maar los daarvan, wat een kostelijk gesprek over schuren en aanverwante zaken
Je hebt al meer met 13 jaar gedaan dan dat ik nu doe.
Maar ik heb een gebrek aan iets durven.
Oud 06-10-2012, 15:36
Verwijderd
Kater. Werken. DO NOT WANT.
Oud 06-10-2012, 15:37
Verwijderd
Behalve dat ik het al aan het doen ben en niet zo veel te willen heb
Oud 06-10-2012, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Behalve dat ik het al aan het doen ben en niet zo veel te willen heb
Ik moet zo ook weer aantreden, ik voel je pijn Hoewel ik geen kater heb. Wel gigantische hoofdpijn.
Oud 06-10-2012, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Ik moet zo ook weer aantreden, ik voel je pijn Hoewel ik geen kater heb. Wel gigantische hoofdpijn.
Mik er een zakje of zes in
Oud 06-10-2012, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Mik er een zakje of zes in
Oh nou dit is geen migraine hoor. Godzijdank. En die meuk schijnt je reactievermogen en zo ook nog eens aan te tasten

800mg Ibuprofen zou ook wel moeten werken
Oud 06-10-2012, 15:43
Verwijderd
Je moet geen 800 slikken. Maximaal 600. En waarschijnlijk combineer je het niet met paracetamol en als je dat wel doet is 400 genoeg
Oud 06-10-2012, 15:44
Verwijderd
Laat ook maar zitten, prop d'rin mien jung
Oud 06-10-2012, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Je moet geen 800 slikken. Maximaal 600. En waarschijnlijk combineer je het niet met paracetamol en als je dat wel doet is 400 genoeg
Hoe dat allemaal zo? En ik heb 400mg pillen, dan is 600mg tot je nemen wat onpraktisch

Citaat:
Laat ook maar zitten, prop d'rin mien jung
Oud 06-10-2012, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Hoe dat allemaal zo? En ik heb 400mg pillen, dan is 600mg tot je nemen wat onpraktisch

Ja ik bedacht opeens dat je wellicht niet te wachten zat op de opmerking. Maar ibuprofen wordt niet voor niks in maximaal 400mg per tablet verkocht, alleen artsen mogen 600mg voorschrijven (evt kun je wel nog tabletten van 200 bijkopen maar ja he). En met 800 per keer, zeker als je het vaker doet, kan gewoon best wat schade aanrichten. Het is zowat het zwaarste middel dat zo vrij wordt verkocht en waarvan veel mensen het onderschatten.

Slik eens 400 mg met 1000 paracetamol (2 tabletten) en je zult zien dat dat meer uithaalt dan 800 op zichzelf. Ik heb het zelf ook gezien. Gevoeld huhu
Oud 06-10-2012, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Ja, dag.

Denk je serieus dat het ligt aan ideeën over seks "enzo"?
Oud 06-10-2012, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Ja ik bedacht opeens dat je wellicht niet te wachten zat op de opmerking. Maar ibuprofen wordt niet voor niks in maximaal 400mg per tablet verkocht, alleen artsen mogen 600mg voorschrijven (evt kun je wel nog tabletten van 200 bijkopen maar ja he). En met 800 per keer, zeker als je het vaker doet, kan gewoon best wat schade aanrichten. Het is zowat het zwaarste middel dat zo vrij wordt verkocht en waarvan veel mensen het onderschatten.

Slik eens 400 mg met 1000 paracetamol (2 tabletten) en je zult zien dat dat meer uithaalt dan 800 op zichzelf. Ik heb het zelf ook gezien. Gevoeld huhu
Waarom zou ik daar niet op zitten te wachten? Alle kennis is welkom hoor

Mwah, wat ik er van begrepen heb is dat 2x400 gewoon 800 is zonder vertraagde afgifte. Het is niet zo best voor je maag, dat is waar, maar ik gebruik die meuk slechts heel incidenteel hoor. Laten we zeggen 1-2x per jaar? Toen ik nog geen Migrafin had deed ik wel vrij heftige combinaties van Ibuprofen en paracetamol, maar ook dat was ongeveer ééns per kwartaal. Vaak ook minder.
Oud 06-10-2012, 16:33
Verwijderd
Wat een dramadag zo
Oud 06-10-2012, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou ik daar niet op zitten te wachten? Alle kennis is welkom hoor

Mwah, wat ik er van begrepen heb is dat 2x400 gewoon 800 is zonder vertraagde afgifte. Het is niet zo best voor je maag, dat is waar, maar ik gebruik die meuk slechts heel incidenteel hoor. Laten we zeggen 1-2x per jaar? Toen ik nog geen Migrafin had deed ik wel vrij heftige combinaties van Ibuprofen en paracetamol, maar ook dat was ongeveer ééns per kwartaal. Vaak ook minder.
Twee keer 400 met 6 uur ertussen is toch echt iets anders dan in een keer 800, voor je lever en nieren. Niet voor je maag, want dat merk je zo, of die protesteert.

Punt is dat goed opbouwen met paracetamol gewoon veel beter werkt én niet schadelijk is. Ik heb ook vaak genoeg er twee ingekieperd. Die fijne tabletten met een suikerlaagje waar je niet eens water voor nodig hebt. Soms zelfs drie, als ik geen izn had in gezeur aan mijn hoofd.
Oud 06-10-2012, 16:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Op dagen als deze mis ik ramen op het zuiden/westen.
Oud 06-10-2012, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Twee keer 400 met 6 uur ertussen is toch echt iets anders dan in een keer 800, voor je lever en nieren. Niet voor je maag, want dat merk je zo, of die protesteert.

Punt is dat goed opbouwen met paracetamol gewoon veel beter werkt én niet schadelijk is. Ik heb ook vaak genoeg er twee ingekieperd. Die fijne tabletten met een suikerlaagje waar je niet eens water voor nodig hebt. Soms zelfs drie, als ik geen izn had in gezeur aan mijn hoofd.
Lever en nieren? Hm, dat wist ik niet. Wat bedoel je met tabletten met suikerlaagje? Ik ken geen paracetamol met suikerlaagje, alleen ibuprofen
Oud 06-10-2012, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Lever en nieren? Hm, dat wist ik niet. Wat bedoel je met tabletten met suikerlaagje? Ik ken geen paracetamol met suikerlaagje, alleen ibuprofen
Ja dat bedoel ik dus ook, de ibuprofen heeft een suikerlaagje en is niet zo'n drama om te slikken
Oud 06-10-2012, 16:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik haat het ook altijd om paracetamol te slikken, ranzige dingen Vriendin van me laat die dingen in een slok water in haar mond uiteen vallen, omdat ze dan sneller worden opgenomen. Brrrrrrr.
Oud 06-10-2012, 16:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oooh wat een mooi weer is het! Ik wil in het bos wandelen!
Verwijderd
Heeft een van jullie een dansende bloem die ik zou mogen kopen? Ik zou er HEEL erg blij mee zijn.
Verwijderd
Ik vind wel dat de jeugd alleen seksueel losbandig mag zijn als ze goede cijfers halen voor wiskunde.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten