Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Lang rood haar bij een meisje? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1874657)

appeltjebanaan 26-04-2013 22:02

Citaat:

love-in-the-air schreef: (Bericht 33048572)
Heee iedereen die dit leest!
Ik ben een meisje van 14 jaar
en ik heb heel lang/half krullend, dik rood haar.
Er wordt best wel vaak ''GINGER'' naar mij geroepen,
en voor mijn gevoel wordt dit als negatief woord gebruikt...
Mijn vraag aan de jongens (want meestal zijn het jongens)
(meisjes kunnen ook reageren)
'' Wat vinden jullie van rood haar?'' (mijn haar?)

Byebye

xx:ghe:

Oh hey ik ben een jongen,

Geloof me die mensen zijn allemaal zooo mainstream. Ginger blablabla, omdat veel mensen dat zeggen doe ik dat ook maar want dan hoor ik er bij en ben ik grappig. Zo denken die mensen dan.
Persoonlijk vind ik het heel mooi bij meisjes staan. Trek je er niets van aan, je bent wie je bent of ze dat leuk vinden of niet. Er zijn altijd mensen die je wel leuk vinden voor wie je bent.

groetjes

Reverend 27-04-2013 00:58

Behalve als je een raper of children bent. Dan zijn er bar weinig mensen die je leuk vinden.

Silvano08 27-04-2013 22:40

Sommige gingers zijn wel aantrekkelijk

Hakuna 10-05-2013 02:13

Dit is momenteel mijn haarlengte, foto is vanavond genomen. Mijn oorspronkelijke haarkleur kastanjebruin met een rode gloed.

http://oi40.tinypic.com/n1qhs9.jpg

Reverend 10-05-2013 12:11

:D

Sprietje. 05-06-2013 18:41

ooh zo jaloers rood is echt de mooiste haarkleur evahh :D ik wou dat ik dat had dus wees der trots op en trek je niks van die sukkeltjes aan ^^

jongetje96 19-07-2013 22:29

ik vind rood haar bij een meisje wel mooi en sexy en ze roepen ginger omdat rood uitstervend is en ondergewaardeerd vaak vragen ze dan ook zkkr of je rood schaamhaar hebt maar dat hoeft niet persee zelf heb k bruin haar ben jonge 17 jaar en meiden met rood haar word nie lesbi er zijn genoeg jongens die ervoor vallen like me

groetjes xx

Schrödinger 19-07-2013 22:37

Hoe kom je erbij dat rood haar "uitstervend" is?

bikinigek 20-07-2013 01:49

ik val als een blok voor rood haar bij een meisje.. ;)

Duckdonkey 20-07-2013 08:55

Citaat:

Schrödinger schreef: (Bericht 33217281)
Hoe kom je erbij dat rood haar "uitstervend" is?

Volgens mij heb ik daar ook iets van gehoord, omdat je haarkleur meestal toch iets erfelijks is en rood haar het niet meestal niet wint van bruin en blond ofzoiets.

Patataap 20-07-2013 13:10

Niks mis mee.

Schrödinger 20-07-2013 14:31

Citaat:

Duckdonkey schreef: (Bericht 33217403)
Volgens mij heb ik daar ook iets van gehoord, omdat je haarkleur meestal toch iets erfelijks is en rood haar het niet meestal niet wint van bruin en blond ofzoiets.

En dat is dus onzin.

huntingyade 20-07-2013 15:42

Citaat:

jongetje96 schreef: (Bericht 33217276)
ik vind rood haar bij een meisje wel mooi en sexy en ze roepen ginger omdat rood uitstervend is en ondergewaardeerd vaak vragen ze dan ook zkkr of je rood schaamhaar hebt maar dat hoeft niet persee zelf heb k bruin haar ben jonge 17 jaar en meiden met rood haar word nie lesbi er zijn genoeg jongens die ervoor vallen like me

groetjes xx

nee mensen roepen dat niet omdat het uitstervend is maar vooral omdat south park roodharige wel eens in de zeik neemt.

@Schrödinger: is het niet zo dat het gen ofzoiets voor rode haren niet dominant is en dat de kans daardoor kleiner wordt als niet beide partners dat hebben? ik denk dat ze vooral dat bedoeld.

Silvano08 20-07-2013 17:07

Citaat:

Schrödinger schreef: (Bericht 33217597)
En dat is dus onzin.

Erft het allel van rood haar niet recessief over (terwijl blond, bruin en zwart dominant overerfen)? Meen een keer zoiets gelezen te hebben, correct me if I'm wrong.

Etmakas 20-07-2013 21:15

Ja, maar dat het recessief overerft, betekent dat nog niet dat de kans dat je het erft kleiner is. Alleen de kans dat je het kenmerk gaat vertonen is kleiner.

London 20-07-2013 21:26

Citaat:

Eind-Baas schreef: (Bericht 33048581)
Ik val zelf niet echt op meisjes met heel rood haar, maar er zijn zat mensen die het wel heel mooi vinden bij meisjes.
Als jij dat op de foto bent zie je er ook aardig leuk uit dus ik zal me er niet zo'n zorgen over maken.

(y) Genoeg die het wel leuk vinden.

Schrödinger 23-07-2013 06:28

Citaat:

Etmakas schreef: (Bericht 33217949)
Ja, maar dat het recessief overerft, betekent dat nog niet dat de kans dat je het erft kleiner is. Alleen de kans dat je het kenmerk gaat vertonen is kleiner.

Je krijgt een tien voor biologie!

Lusi 23-07-2013 08:15

Citaat:

Schrödinger schreef: (Bericht 33219878)
Je krijgt een tien voor biologie!

En jij een één voor googlen. Hij heeft gelijk, maar kan het gewoon niet uitleggen.

anoniem19970 23-07-2013 22:51

Ik vindt rood ook mooi als haar kleur

A3 24-07-2013 18:24

Mooi rood is niet lelijk. :)

Silvano08 26-07-2013 23:51

Citaat:

A3 schreef: (Bericht 33221775)
Mooi rood is niet lelijk. :)

Zo is het maar net

Yannickje 27-07-2013 06:15

Mijn eerste vriendinnetje had rood haar (toen ik in het tweede schooljaar was). Ik was er dolverliefd op en we wilden zelfs trouwen om altijd samen te zijn!

Hakuna 27-07-2013 21:18

Citaat:

Yannickje schreef: (Bericht 33224494)
Mijn eerste vriendinnetje had rood haar (toen ik in het tweede schooljaar was). Ik was er dolverliefd op en we wilden zelfs trouwen om altijd samen te zijn!

Zoveel geluk in de liefde heb ik met mijn roodachtig haar nog nooit gehad in mijn leven. -O-

Lusi 27-07-2013 22:07

Zo blijkt maar weer dat haarkleur vrij onbelangrijk is voor het verloop van je leven.

biesloak 27-07-2013 23:15

Rood haar is juist sexy

BuurvrouwAnne 28-07-2013 14:12

Vind ik mooi!

love-in-the-air 08-08-2013 13:08

Volgens mij is ginger als je rood haar, sproeten en een lichte huid hebt :) Wel bedankt allemaal haha!

Nardin 09-08-2013 23:56

Citaat:

O RLY schreef: (Bericht 33049177)
Ik persoonlijk vind rood haar het mooiste wat er is. Zo jammer dat het zo weinig voor komt. Volgens een wetenschappelijke onderzoek bestaan er geen mensen met rood haar meer over 50 jaar of zo iets. Een vriend van mij heeft een bos krullend rood haar en hij wordt ook vaak gepest door mensen dat mensen met rood haar geen ziel hebben en weet ik veel wat. Al die mensen die dingen naroepen zijn gewoon hartstikke jaloers dat ze zelf saai haar hebben. De stoerste chick die ooit geleefd had trouwens rood haar. En volgens sommige had Judas, de dude die Jezus verraden ook rood haar.*O*

En wie is de stoerste chick die ooit geleefd heeft?

O RLY 12-08-2013 17:18

Citaat:

Nardin schreef: (Bericht 33239759)
En wie is de stoerste chick die ooit geleefd heeft?

Boudicca, koning van de Iceni-stam.

Ze leefde in de 1ste eeuw na Christus. Toen haar man stief liet hij de helft van zijn land na aan zijn vrouw en de andere helft aan de Romeinen, waarmee de Iceni een bondgenootschap hadden. Maar de Romeinen namen na zijn dood al zijn land in en om te laten zien we de baas is lieten ze Boudicca publiekelijk afranselen met een zweep en haar dochters werden verkracht. Daarna was ze zo boos dat ze een grote opstand begon een veel s steden werden verwoest en honderdduizenden werden afslacht. Uiteindelijk verloor ze een grote veldslag en nam ze vergif om de dans te ontspringen.
Moraal van het verhaal: Maak geen vrouwen met rode haar boos.

Eigenlijk zou er een wet moeten komen waarin staat dat roodharige mensen zich alleen nog maar mogen voortplanten met andere mensen met roodhaar zodat het niet uitsterft. ;o

Schrödinger 13-08-2013 21:57

Citaat:

O RLY schreef: (Bericht 33242607)
Eigenlijk zou er een wet moeten komen waarin staat dat roodharige mensen zich alleen nog maar mogen voortplanten met andere mensen met roodhaar zodat het niet uitsterft. ;o

Citaat:

Schrödinger schreef: (Bericht 33217597)
En dat is dus onzin.

robiinn_x 15-08-2013 21:14

ik snap hoe je je voelt!
Ik heb zelf best een aparte haarkleur. Het is nu weer meer blond dan de zon maar als het straks weer donkerder wordt dan komt er zo'n rode gloed overheen. De meeste zeggen dat ik rossig ben.

Maar als ik over straat loop en er roept iemand ginger voelt het toch soms wel kut omdat het voelt als een scheldwoord.

en ja op de camping zat ik muziek te luisteren en toen hadden ze het over mn haar en er was een jongen die beweerde dat rode mensen ALTIJD rood schaamhaar hebben. Ik ving wat op dus zette mn muziek uit en negeerde het ik was nieuwsgierig naar wat ze zeiden haha. Heb toen ze weg waren erg gelachen. Ik weet niet hoe hij erbij komt maar ik heb geen rood schaamhaar.

deeworx 19-09-2013 14:45

Mooi! Ik heb zelf ook rood haar alleen niet lang helaas
Ben het aan het laten groeien (heb het boek; 'lang haar' :lief:net gekocht, ken je dat?)

Ik wordt wel vaak uitgescholden om mijn rode haar, dus ik denk dat ik het toch bruin ga verven binnenkort*O*

Elin3 19-09-2013 14:56

Citaat:

deeworx schreef: (Bericht 33286522)
Ben het aan het laten groeien (heb het boek; 'lang haar' :lief:net gekocht, ken je dat?)

Ik wordt wel vaak uitgescholden om mijn rode haar, dus ik denk dat ik het toch bruin ga verven binnenkort*O*

Rood is juist zo prachtig!
En als ik me niet vergis kan je natuurlijke rode kleur behoorlijk worden aangetast door het verven.

Hakuna 19-09-2013 19:38

Citaat:

Vertel eens, wat maakt dat boek zo ''bijzonder''? Staan er voor mij tips in die ik nog niet weet om mijn haar (nog) langer te krijgen? :)

Koperkleurig tot roodachtig heb ik van nature al, alleen het moet naar mijn gevoel nog langer worden, want de huidige 60-65 cm is naar mijn gevoel nog niet lang genoeg. ;)

Aanvulling, deze tips zijn ook belangrijk voor mooi haar. De meeste doe ik zelf ook.

http://plazilla.com/in-20-stappen-la...-gezonder-haar

Silvano08 22-09-2013 12:34

Citaat:

Je gaat iets aan jezelf veranderen door meningen van een ander? :|

Hakuna 22-09-2013 13:03

Citaat:

Silvano08 schreef: (Bericht 33289425)
Je gaat iets aan jezelf veranderen door meningen van een ander? :|

Dan doen de meesten jongeren, ze kleden en gedragen zich naar de mening van de massa. Hierdoor ontstaat er kopieergedrag. Bang wat ze zijn om buiten de boot te vallen of opmerkingen te krijgen.

Iets wat ik totaal niet aan mee doe, ik draag gewoon mijn (vrouwelijke) alternatieve kleding en mijn eigen roodachtig haar.

Reverend 22-09-2013 15:09

Doen zoveel mensen hakuna, ouwe meeloper.

Strobe 22-09-2013 20:42

Persoonlijk val ik er niet op en zal het mijn vriendin dan ook niet aanraden het rood te verven. Maar trek je niks aan van de negatieve reacties en luister alleen naar de positieve. Het is nou eenmaal jouw haarkleur dus wees er trots op.

TCO 22-09-2013 20:56

Dat dit nog niet gepost is :D

Nee maar nu serieus, redheads zijn hot

http://jinxdemon.files.wordpress.com...te-redhead.jpg

Lusi 22-09-2013 21:01

Ze zijn niet hot dankzij hun haar maar dankzij de rest. Je haarkleur is maar een fractie en scheelt nauwelijks in aantrekkelijkheid. Verf die chick blond en het effect is hetzelfde.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05.