Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2013, 16:50
love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Heee iedereen die dit leest!
Ik ben een meisje van 14 jaar
en ik heb heel lang/half krullend, dik rood haar.
Er wordt best wel vaak ''GINGER'' naar mij geroepen,
en voor mijn gevoel wordt dit als negatief woord gebruikt...
Mijn vraag aan de jongens (want meestal zijn het jongens)
(meisjes kunnen ook reageren)
'' Wat vinden jullie van rood haar?'' (mijn haar?)

Byebye

xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2013, 16:55
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Ik val zelf niet echt op meisjes met heel rood haar, maar er zijn zat mensen die het wel heel mooi vinden bij meisjes.
Als jij dat op de foto bent zie je er ook aardig leuk uit dus ik zal me er niet zo'n zorgen over maken.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2013, 17:08
love-in-the-air
Okeee, bedankt! <3

JEJEJE
Met citaat reageren
Oud 26-02-2013, 17:19
DAH
DAH is offline
Ik vind rood haar bij meiden vaak een pluspunt, maar haarkleur vind ik niet super belangrijk. Het is een van de dingen die een persoon maakt.
Oud 26-02-2013, 17:27
love-in-the-air
Citaat:
Ik vind rood haar bij meiden vaak een pluspunt, maar haarkleur vind ik niet super belangrijk. Het is een van de dingen die een persoon maakt.
Okee, fijn om te weten! Eigenlijk heb je wel gelijk, ik let er bij jongens ook niet zo op
Met citaat reageren
Oud 26-02-2013, 17:41
Zoari
Zoari is offline
Ik vind rood haar soms wel is wat hebben.
Het moet wel bij je staan!
Maar inderdaad als jij dat op die foto ben, dan is je ogen al genoeg
Met citaat reageren
Oud 26-02-2013, 17:58
Martiño
Martiño is offline
Dit is meer iets voor Lifestyle denk ik...
Oud 26-02-2013, 18:52
Hakuna
Hakuna is offline
Ik vind lang haar (zeker rood) geweldig, heb je haar niet in het echt gezien. Maar als je nou een jaar of 24 was dan zou ik alleen al afgaande op jouw haarbeschrijving verliefd op je kunnen worden.
Oud 26-02-2013, 19:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Veel vrouwen verven hun haar rood (waaronder ikzelf), dus je kunt er beter trots op zijn dat jij van jezelf een haarkleur hebt waar anderen een hoop geld voor uitgeven.
Ik roep ook vaak 'Ginger!' als ik een roodharige zie, maar dat is gewoon voor de grap, vanwege internet-filmpjes en South Park enzo, niet omdat ik echt iets heb tegen gingers.

Gewoon negeren als ze weer wat naar je roepen. Als ze het echt gemeen bedoelen moet je ze sowieso de *pieeeeeep* laten krijgen.
Oud 26-02-2013, 20:36
Verwijderd
Gingers zijn cool.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2013, 21:00
swimmer98
swimmer98 is offline
ik vind rood haar echt wel iets hebben, zelf ben ik blond-bruin maar dat heeft iedereen zowat. rood en vooral lang rood haar kom je niet vaak tegen. ik zou er dol op zijn !
Met citaat reageren
Oud 26-02-2013, 21:11
love-in-the-air
Superbedankt voor de lieve reacties! Haha, ik twijfelde gewoon een beetje..
Met citaat reageren
Oud 26-02-2013, 21:12
love-in-the-air
Citaat:
Ik vind lang haar (zeker rood) geweldig, heb je haar niet in het echt gezien. Maar als je nou een jaar of 24 was dan zou ik alleen al afgaande op jouw haarbeschrijving verliefd op je kunnen worden.

AWESOMEEE!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2013, 21:13
Elin3
Elin3 is offline
Rood haar is prachtig! (Ik vind het zo mooi dat ik zelfs als "fake-ginger" door het leven ga op het moment.) Wees gewoon trots op wie je bent en op wat je zelf mooi vindt. Laat je niet door anderen aanpraten dat rood haar niet mooi is of dat ginger-zijn iets negatiefs is!
Oud 26-02-2013, 21:13
Verwijderd
Ik ben trouwens ook (semi-)rood.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2013, 22:05
Nickk1337
Nickk1337 is offline
Is niets mis mee! sommige mensen staat rood haar zelfs heel goed (:
Met citaat reageren
Oud 26-02-2013, 22:09
O RLY
O RLY is offline
Ik persoonlijk vind rood haar het mooiste wat er is. Zo jammer dat het zo weinig voor komt. Volgens een wetenschappelijke onderzoek bestaan er geen mensen met rood haar meer over 50 jaar of zo iets. Een vriend van mij heeft een bos krullend rood haar en hij wordt ook vaak gepest door mensen dat mensen met rood haar geen ziel hebben en weet ik veel wat. Al die mensen die dingen naroepen zijn gewoon hartstikke jaloers dat ze zelf saai haar hebben. De stoerste chick die ooit geleefd had trouwens rood haar. En volgens sommige had Judas, de dude die Jezus verraden ook rood haar.
Oud 27-02-2013, 10:41
Verwijderd
Gingers wees er trots op en laat mensen maar lullen. Verder wat trimm zegt.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2013, 11:14
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Het is awesome. Sproetjes zijn ook 1 van de 7 schoonheden en die komen vaak bij rood haar. Er zijn ook facebook pages voor I love redheads. Breda heeft elk jaar een nationaal red-head day.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2013, 13:15
Verwijderd
Haarkleur interesseert me geen fuck.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2013, 13:29
Schrödinger
Schrödinger is offline
De meeste mannen hechten net zoals Reverend en ik weinig waarde aan de kleur van iemands haar, ook mannen die het tegendeel beweren. Belangrijker zaken, zoals bijvoorbeeld de verhoudingen van je gezicht en lichaam, zijn echter minder makkelijk te benoemen, waardoor mensen vaak haarkleur en oogkleur noemen als ze gevraagd wordt wat ze mooi vinden. Je moet je dus niet druk maken om de kleur van je haar, wel zou ik er rekening mee houden dat veel mannen, waaronder ikzelf, een slappe krijgen van attentionwhoren.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2013, 21:25
love-in-the-air
Jullie zijn ook AWESOMEEE!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2013, 21:50
tripster
tripster is offline
Juist wel leuk hoor
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 15:44
niña
niña is offline
Net zoals zeggen dat we zielloos zijn, lekker boeeeeeiend. Als ik zin heb, meld ik dat ze in ieder geval niet kleurenblind zijn, anders negeer ik ze compleet.
Oud 01-03-2013, 17:04
locus
locus is offline
ik heb veel krullen en word dan vaak schaap genoemd, ze denken dat ze stoer zijn ofzo maar als ze bijvoorbeeld zeggen: je kan je haar ook knippen zeg ik je kan ook je bek houden en zijn ze meestal wel stil en heb je geen last meer van ze

En rood haar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2013, 04:10
Verwijderd
Citaat:
Veel vrouwen verven hun haar rood (waaronder ikzelf), dus je kunt er beter trots op zijn dat jij van jezelf een haarkleur hebt waar anderen een hoop geld voor uitgeven.
Ik roep ook vaak 'Ginger!' als ik een roodharige zie, maar dat is gewoon voor de grap, vanwege internet-filmpjes en South Park enzo, niet omdat ik echt iets heb tegen gingers.

Gewoon negeren als ze weer wat naar je roepen. Als ze het echt gemeen bedoelen moet je ze sowieso de *pieeeeeep* laten krijgen.
Dat zijn niet echt dezelfde kleuren te noemen. Het verven gaat om donkere kleuren rood, paarsrood,de natuurlijke haarkleuren zijn oranje-Ig.

Verder snap ik het niet echt. Er is geen haarkleur die iedereen of juist niemand kan waarderen. Je vindt heus wel iemand die het fantastisch vindt.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2013, 12:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat zijn niet echt dezelfde kleuren te noemen. Het verven gaat om donkere kleuren rood, paarsrood,de natuurlijke haarkleuren zijn oranje-Ig.
Ik ken zat mensen die hun haar oranje-ig rood hebbeb geverfd hoor. Ik ben niet zo debiel dat ik paars-rood een natuurlijke haarkleur vind.
Oud 02-03-2013, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Dat is niet altijd zo, ik ken best een aantal mensen die hun haar 'oranje-ig-rood' hebben geverfd, ook de lichte varianten.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2013, 19:19
Diamera
Diamera is offline
Joh mensen vinden altijd wel wat om te roepen, maak je daar dus maar niet druk om Misschien vinden ze het lelijk, nou ja jammer dan. Wellicht zijn ze stiekem wel jaloers, want natuurlijk rood haar is dan ook supermooi en speciaal . In ieder geval zullen er, helemaal omdat het zo'n uitgesproken kleur is, vast altijd mensen blijven die het uitzonderlijk mooi vinden en evenveel die het niks vinden.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2013, 19:25
Verwijderd
oke ik ben een meisje,
maar ik vind rood/oranje haar juist vet staan!
Al moet ik zeggen, mensen die van zichzelf bruin haar hebben
en het opeens rood gaan verfen en ze hebben uitgroei, whaaaaa walgelijk
maar als je die kleur van jezelf hebt! werkelijk prachtig!!! echt iets om jaloers op te worden
en als je alle reacties bekijkt van de jongens..
Met citaat reageren
Oud 03-03-2013, 09:22
Rivka
Rivka is offline
Het klinkt alsof je haar er geweldig uitziet, als dat van een zeemeermin . Trek je er maar niets van aan, er zullen altijd mensen zijn die wat op je uiterlijk aan te merken hebben maar die zijn je tijd niet waard. Wees er maar trots op!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2013, 10:25
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Zelf heb ik ook rood haar en op de middelbare werd er ook veel ginger of gingerspot of zelfs wortel.. *facepalm* naar me geroepen. Maar nu ik wat ouder ben krijg ik eigenlijk alleen maar leuke complimenten over mijn haarkleur en nee, niet alleen van oudere dametjes maar ook zeker van de jongens Dus ze gebruiken het nu waarschijnlijk gewoon omdat je haarkleur iets is dat opvalt en waarmee ze iemand kunnen pesten omdat ze niets beters te doen hebben. Probeer je er niet te druk over te maken, er zijn heel veel mensen die rood haar heel mooi vinden. Natuurlijk zijn er ook veel mensen die het niets vinden, maar ja dat heb je ook bij blond of zwart enzo.
Oud 03-03-2013, 10:52
DAH
DAH is offline
Citaat:
Het klinkt alsof je haar er geweldig uitziet, als dat van een zeemeermin .
Zeemeerminnen hebben inderdaad oranje-achtig haar

Spoiler
Oud 03-03-2013, 11:49
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
http://nl-nl.facebook.com/pages/52-t...46527075396604
Dit vond ik toch wel iets heel moois en positiefs hierover.
Oud 04-03-2013, 19:09
love-in-the-air
Citaat:
Het klinkt alsof je haar er geweldig uitziet, als dat van een zeemeermin . Trek je er maar niets van aan, er zullen altijd mensen zijn die wat op je uiterlijk aan te merken hebben maar die zijn je tijd niet waard. Wees er maar trots op!
Haha, kan wel ;-) Thnxx! x
Met citaat reageren
Oud 04-03-2013, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Ik ken zat mensen die hun haar oranje-ig rood hebbeb geverfd hoor. Ik ben niet zo debiel dat ik paars-rood een natuurlijke haarkleur vind.
Citaat:
Dat is niet altijd zo, ik ken best een aantal mensen die hun haar 'oranje-ig-rood' hebben geverfd, ook de lichte varianten.
Ik heb nog nóóit geverfd of natuurlijk door elkaar gehaald bij alle roodtinten. Ik vind de kleuren echt niet genoeg lijken om te zeggen: mensen willen wat jij van nature hebt.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2013, 07:42
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog nóóit geverfd of natuurlijk door elkaar gehaald bij alle roodtinten. Ik vind de kleuren echt niet genoeg lijken om te zeggen: mensen willen wat jij van nature hebt.
Maar dat is wat anders dan stellen dat al het roodgeverfde haar paars-rood of donkerrood is. Ik pik natuurlijk haar er meestal ook zo uit, maar er zijn ook nog andere kleuren rode verf dan paarsrood of donkerrood.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2013, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Maar dat is wat anders dan stellen dat al het roodgeverfde haar paars-rood of donkerrood is. Ik pik natuurlijk haar er meestal ook zo uit, maar er zijn ook nog andere kleuren rode verf dan paarsrood of donkerrood.
Het begon met de stelling dat mensen natuurlijk rood willen want ze verven het ook die kleur. Dat probeerde ik te weerleggen. De stelling klopt gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2013, 17:08
Verwijderd
Er zijn in mijn omgeving best een aantal mensen die ontzettend hun best doen om hun haar zo te verven dat het natuurlijk rood lijkt. Mijn moeder heeft dat een tijd lang gedaan, een aantal klasgenootjes, een lerares op school, de moeder van mijn beste vriendinnetje. Uiteraard zijn er mensen die paars-rood of donkerrood in hun haar smeren, maar er zijn ook genoeg mensen die hun haar zo natuurlijk mogelijk rood willen verven. Dat dat vaak niet echt lijkt of niet helemaal uitpakt zoals verwacht, is iets anders.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2013, 17:39
Limoentjesfris
Limoentjesfris is offline
Rood is super! Ikzelf heb m'n haar ook rood geverfd, ik had zo'n standaard Nederlandse kleur. Mensen die ginger roepen zijn jaloers, en ik kreeg zelfs de slappe lach toen mensen riepen 'fake-ginger' en vroegen 'zijn je luizen ongesteld?'.
Oud 25-04-2013, 19:35
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Ik vind rood haar de mooiste haarkleur bij een meisje. Mijn vriendin heeft ook rood haar, maar dan echt rood, dus niet ginger maar ik vind het allebei prachtig
Oud 25-04-2013, 20:21
Verwijderd
Wat is dan het verschil tussen ginger en echt rood? Of bedoel je geverfd echt rood?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 10:58
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Ginger is meer oranje-achtig en rood is meestal iets donkerder.

Ik kleur mijn haren ook rood, omdat ik een lichte huid heb en heel veel sproetjes. Daar past donkerbruin/zwart niet echt bij. Mensen hebben mij ook uitgescholden voor rooie of ginger, maar dan dacht ik altijd: mijn kleur heeft goed gepakt!
Zou best nog wel een paar kleuren meer naar het feele oranje willen, want dat vind ik er ook mooi uitzien!
Oud 26-04-2013, 11:43
Verwijderd
Dus dit is ginger?

En dit is rood:

Ik dacht altijd dat dat allebei ginger was, maar dat ginger gewoon de engels uitdrukking is voor iemand met rood haar. Dat eerste zou bij mij dan stawberry blond zijn, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 12:20
Verwijderd

Ygritte maakt alle andere roodharigen overbodig.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 12:22
Verwijderd
Jongen die kaak lijkt wel gefotoshopt De verkeerde kant op
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 12:37
Verwijderd
Dat roepen is gewoon omdat het zeldzaam is, dat heeft niks met mooi of niet mooi te maken. Dat had je vast zelf ook al wel verzonnen. Zelf heb ik niks met rood haar, maar sommige mensen staat het prachtig. En lang, dik haar is altijd wel goed.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Jongen die kaak lijkt wel gefotoshopt De verkeerde kant op
Post je eigen rammelbak anders eens!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 14:26
Verwijderd
Helaas, geen ginger.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 16:33
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
[afbeelding]

Ygritte maakt alle andere roodharigen overbodig.
Dit is nou mooi rood haar, zonder dat het overdreven is.

Mijn eigen haarkleur komt aardig in de buurt, al het is wel een heel stuk langer als van het model op de foto.
Reageren

Regels voor berichten