Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Joh mensen vinden altijd wel wat om te roepen, maak je daar dus maar niet druk om
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
oke ik ben een meisje,
maar ik vind rood/oranje haar juist vet staan! Al moet ik zeggen, mensen die van zichzelf bruin haar hebben en het opeens rood gaan verfen en ze hebben uitgroei, whaaaaa walgelijk maar als je die kleur van jezelf hebt! werkelijk prachtig!!! echt iets om jaloers op te worden en als je alle reacties bekijkt van de jongens.. ![]() |
![]() |
|
Zelf heb ik ook rood haar en op de middelbare werd er ook veel ginger of gingerspot of zelfs wortel.. *facepalm* naar me geroepen. Maar nu ik wat ouder ben krijg ik eigenlijk alleen maar leuke complimenten over mijn haarkleur en nee, niet alleen van oudere dametjes maar ook zeker van de jongens
![]()
|
http://nl-nl.facebook.com/pages/52-t...46527075396604
Dit vond ik toch wel iets heel moois en positiefs hierover.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Er zijn in mijn omgeving best een aantal mensen die ontzettend hun best doen om hun haar zo te verven dat het natuurlijk rood lijkt. Mijn moeder heeft dat een tijd lang gedaan, een aantal klasgenootjes, een lerares op school, de moeder van mijn beste vriendinnetje. Uiteraard zijn er mensen die paars-rood of donkerrood in hun haar smeren, maar er zijn ook genoeg mensen die hun haar zo natuurlijk mogelijk rood willen verven. Dat dat vaak niet echt lijkt of niet helemaal uitpakt zoals verwacht, is iets anders.
|
![]() |
|
Rood is super! Ikzelf heb m'n haar ook rood geverfd, ik had zo'n standaard Nederlandse kleur. Mensen die ginger roepen zijn jaloers, en ik kreeg zelfs de slappe lach toen mensen riepen 'fake-ginger' en vroegen 'zijn je luizen ongesteld?'.
|
Ik vind rood haar de mooiste haarkleur bij een meisje. Mijn vriendin heeft ook rood haar, maar dan echt rood, dus niet ginger maar ik vind het allebei prachtig
![]()
|
Ginger is meer oranje-achtig en rood is meestal iets donkerder.
Ik kleur mijn haren ook rood, omdat ik een lichte huid heb en heel veel sproetjes. Daar past donkerbruin/zwart niet echt bij. Mensen hebben mij ook uitgescholden voor rooie of ginger, maar dan dacht ik altijd: mijn kleur heeft goed gepakt! Zou best nog wel een paar kleuren meer naar het feele oranje willen, want dat vind ik er ook mooi uitzien!
||
Citaat:
Mijn eigen haarkleur komt aardig in de buurt, al het is wel een heel stuk langer als van het model op de foto.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Welke associaties heb je bij.... Verwijderd | 27 | 26-10-2003 18:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
ARTistiek |