![]() |
Beter dat dan het gevoel dat je de boel afscheurt als je 'm in je vriendin probeert te steken. :cool:
Ja ik breng het mischien wat sarcastisch maar ik spreek wel uit ervaring. Is erg onpraktisch. |
Citaat:
Man..hetzelde wat ik wou schrijven joh..... Ik heb precies hetzelfde...echt kut man ... en pijnlijk :( |
Citaat:
danku :o |
Ik verschiet ervan hoeveel jongens daar last van hebben...
|
Citaat:
Ontopic: normaal (als in meer voorkomend), maar niet aan te raden om 't zo te laten. Rek 'm op. Hoe? Of stjif laten worden terwijl je 'm vasthoud, ofwel onder de douche je voorhuid naarachter trekken zodat 't een klein beetj prikt (maar nog houdbaar is). Als je niet kunt wachten? Ijsblokje ertegen voor zo lang je kan houden (kijk wel dat 't er niet aan blijft plakken, brr) en *SNOK*, dag velletje. |
Ff aanvullen : dit horen pappie's dus te zeggen aan hun ongeveer 6 jaar oude zoon, dat 'ie z'n velletje naar achter moet krijgen, dit doen tijdens zeiken en zich daar altijd wassen, en altijd zien dat de eikel bloot blijft.
Dit dus als tip voor alle toekomstige vaders die dit probje willen voorkomen. |
toch handig om hier ff achter te komen voordat je je eerste keer beleefd...
ben er trouwens achter gekomen dat ik waarschijnlijk ook een beetje oefening nodig heb, krtijg hem er echt net niet overheen... |
De rillingen lopen mij over het lijf als ik dit lees :eek:
Maar goed, 'wat niet rekt dat scheurt wel' zullen we maar zeggen :p |
Citaat:
Ik heb overigens nog ergens een plaatje liggen met wat medische afbeeldingen over hoe ver dat velletje er nou er eigenlijk af moet. Maar hoe plaats je hier foto's? |
Citaat:
maar dan zonder spaties achter de G van IMG. |
er is helemaal geen probleem, je moet gewoon af en toe zo oefenen
|
maakt toch niet zoveel uit datie niet omlaag wil? :confused: .. omhoog vinnik lekkerder :p
|
Citaat:
Maar ik ga dan maar ff "oefenen", hoe pijnlijk me die oefenigen ook lijken... |
Volgens mij is het inderdaad aardig normaal. Gezien het aantal jongens met het probleem, lijkt het me niet bepaald een afwijking of iets dergelijks.. Het zal inderdaad met de tijd wel veranderen.
Hihi, best wel lol als je denkt dat al die gozers in dit topicje nu allemaal onder de douche 'rekoefeningen' staan te doen :P :) hihi |
Citaat:
|
Ik HAD dit ook...Heb een heel eind gelee toen over gehaald en stijf laten worden omdat ik het zo abnormaal vond...
Het was echt HEEL nipt of dat ding sprong eraf :o (en toen kreeg ik em gvd niet meer terug ook :D ) Het is toen geleidelijk aan gemakkelijker geworden...Nu geen problemen meer mee...maar doe me niet na, oefen gewoon, of ik was bijna mijnheer toompje kwijt! |
Jah,dit vinden de vrouwen natuurlijk heerlijk. lachen met problemen die zich bij de mannen voordoen..:D typisch...
Kvind ut ook wel grappig, dankzij dit forum zijn de voorhuiden van heeel veel jongeren nu aan het uitrekken.. :p Maar idd, dit zouden ze in de biologielessen mogen vertellen. |
dat "draadje" zit dat aan de onderkant? zoiets heet een toompje .. en ja dat velletje kan helemaal van de eikel af(misschien aan een van de kanten dat t niet dr onder blijft zitten maar das niet echt belangrijk:)), en als t niet aan de onderkant zit moet ie zich beter wassen :D:D
|
Tsja, wij hebben een maagdenvlies, jullie hebben een toompje. De natuur heeft het weer rechtvaardig geregeld...
|
nej hor wij hebben t weer beter voor mekaar.. bij jullie kan t gaan bloeden bij ons ..ook.. :D maar dan mot je wel hele rare dingen gaan doen..
|
Citaat:
|
sorry hoor maar het hoeft niet dat je voorhuid helemaal van je eikel af is
bij mij lukt dat ook niet als ie stijf is maar neuken gaat perfect hoor ;) totaal geen last van |
Citaat:
|
*wijst naar sig*
|
fuck ik heb dit ook... aangezien deze topic alweer oud is: werkt het? en is het pijnlijk?
Citaat:
|
Meiske toch, da velletje hoeft nie persee naar beneej.
Alhoewel die lul van mij de eikel altijd bloot is, en dat ik hem nog verder naar ondere kan totdat het op is. En ik ben niet besneden hoor. |
Citaat:
|
waarom lijken ineens alle jongens dit probleem te hebben en ik niet :confused: :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
anime smileys zijn kut. als in ^^ >_< ^_^. heeft nix met bewegend te maken :p k? achja kan je vast ook nix aan doen, genetisch bepaald ofzo :/ http://www.smilies.nl/eviltongue.gif |
he en wat nou als dat draadje scheurt?
dan gaat het bloeden... nou en? of ben je voor het leven getekend? (lastig trouwens bij de eerste keer zeg maar "he lieverd! *RAM!* "AAAUW!") |
Citaat:
|
Had er vroeger (op me 11/12e ook 'last' van, najah toen had ik hem nog nie egt nodig), maar is na verloop van tijd goedgekomen. Gewoon een paar keer per week oprekken, bij voorkeur in de douche of bad (minder pijn). Dan komt het helemaal goed. (y)
|
Citaat:
naja gelukkig maar...laten we maar blij zijn dat we het makkelijk hebben :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
achjah ik heb dat ook.....
maar shit boeit mij dat nou ik ken komen en bij seks gaatie er meestal wel helemaal overheen en dan voel ik in het begin miss 5 seconde pijn en daarna lekker verder :) verders let ik er niet op |
gewoon lekker sexen dan rekt die ook op ;) wie mooi wil zijn moet pijn lijden
|
Citaat:
|
hmm ik heb helemaal geen problemen daarmee gelukkig.. bij mij iz zelfs me eikel niet helemaal overdenkt als ie slap is (behalve in koud water dan), maar ik heb geen huis te kort als ie wel stijf is.. so there is a god, and he loves me! :p
|
Ik heb niet al de antwoorden gelezen omdat de een het nog beter weet dan de ander.
Voor mij is er maar een advies. GA ERMEE NAAR DE DOKTER |
Ja, dat lijkt me idd wel het beste want als dat scheurt dan zal dat absoluut geen deugd doen.
Ik zeg altijd dat je nooit zeker genoeg kan zijn ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08. |