![]() |
|
Nee, het is niet leuk, ik zou d'r mee naar de dokter gaan om d'r iets aan te doen, want eerst al die gare oefeningen is dus niks.
Maar hij kan zichzelf dan ook niet bevredigen neem ik aan? Ik kan het zaakje overigens ook maar net genoeg naar achteren trekken, bij mij is dat ook net iets te krap aan, maar het gaat, maar als ik dat te ver naar achteren trek doet dat ook wel zeer.
||
Citaat:
![]() maar ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken ![]() |
![]() |
|
![]() |
Geen paniek jongens. Een ex van me had identiek hetzelfde probleem. Hij is er mee naar de dokter geweest, en die stuurde hem met net dezelfde oefeningen weer naar huis. Er moet niet geknipt of besneden worden als je de eikel in normale toestand WEL helemaal bloot kan maken.
Oefenen is de boodschap dus. M'n ex heeft er geloof ik wel een maand of drie over gedaan, toen ik hem leerde kennen ging de voorhuid er - zoals sofie3 zegt - helemaal strak af, ook in erectie.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
die van mij is ook niet de beste gemaakte piemel ooit.....
hij gaat er ook stijf ok over.... alleen niet te ver achter de eikel.... is dit erg? ps. valt me wel op dat god erg veel frenulum- en voorhuidfoutjes heeft gemaakt.... ![]()
||
![]() |
Citaat:
gra-ma-ti-ca en wat voor accident?
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() SUPER! GIEREN! hihihi.......HAHAHAHhihihi..........
|
Nou volgens mij zou hij eens moeten oefenen om elke keer een stukje verder z'n voorhuid naar achter te trekken, totdat ie op een gegeven moment helemaal ver naar achter is en het mogelijk is om 'normaal' af te trekken. Want aftrekken in slappe toestand is maar eventjes, als het goed is wordt ie dan meteen stijf
|
![]() |
|
uhh freak accident was dat ik n beetje te haastig probeerde mezelf schoon temaken en dat halverwege de douche op koud sprong toen ik net metmn vinger noder mn huid aan t wassen was, ik schoot uit en van t een kwam t ander.
En mn gramm atica zuigt alitjd als ik eraan terugdenk *koude rilling*
|
![]() |
Ik ben niet blij met wat ik hier hoor
![]() Ik krijg mijn voorhuid dus ook écht niet achter mijn eikel. Masturberen is daarintegen helemaal geen probleem, je moet gewoon niet proberen de huid achter je eikel te krijgen. Ik had al wel zo mijn vermoedens dat er iets niet klopte, dus ik heb ook wel geprobeerd om hem erachter te krijgen, maar dat was toch echt te pijnlijk ![]() Maar als je hem in passieve functie achter je eikel zet, en je laat hem dan stijf worden, heb je dan geen kans dat hij knapt....Ik moet er écht niet aan denken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ai klinkt niet echt lekker... En zelfs als een jongen z'n voorhuid wel gewoon over z'n eikel kan krijgen dan wordt bij het naar binnen gaan lijkt me toch ook wat kracht gezet op die voorhuid en DUS wordt er aan dat frenulum-draadje getrokken. Auw?
![]() Jongens / meiden die hier ervaring mee hebben?? ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
ok, ik heb ongeveer ook ervaring...
ongeveer een maand geleden ging mijn voorhuid ook echt niet achter mijn eikel..... maar zoals hier al staat, met die zogenaamde oefeningen gaat ie steeds iets verder.. tot ie opeens er achter schoot [zonder bloed ofzo ;p], nu is ie redelijk normaal denk ik
||
Citaat:
![]() Marije (vriendin) las laatst een boek waar een scene in voorkwam dat een jongen met het hierboven genoemde probleem naar de huisarts ging die daarop antwoorde dat hij gewoon nog wat pril was en het tijd was daar verandering in te brengen... Oefening baart kunst zeggen wij dan ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Duz... iemand ervaring?
Laatst gewijzigd op 06-09-2002 om 21:27. |
![]() |
||
Citaat:
ls je er echt mee zit kan je em er ook afbijten
||
![]() |
Citaat:
Kan je je eikel NIET volledig blootmaken, dus helemaal er af tot onder de verdikte rand van de eikel, dan krijg je gegarandeerd problemen! Bij de penetratie zal dan inderdaad het frenulum opspannen, en eventueel inscheuren of knappen. Zeer pijnlijke zaak, naar ik heb horen zeggen. Aan het oefenen dus allemaal! PS: er zijn hier ooit eens plaatjes gepost van hoe ver de voorhuid er precies af moet, heeft iemand die nog? Kan handig zijn voor de mannen met problemen!
|
Ik heb een beter idee: je gewoon laten besnijden. Voorhuid is zeer bijzonder spul; van 1 voorhuid kan je een voetbalveld nieuwe huid kweken. Handig voor brandwondencentra dus.
|
Hi,
ik heb toch nog een vraagje over dit onderwerp. Ik heb ongeveer hetzelfde probleem als nog een paar anderen hier geloof ik. Ik kan m'n voorhuid in slappe toestand in z'n geheel over mijn eikel krijgen, maar in erecte toestand (dus ook als ik bij mijn vriendin wil 'binnengaan') lukt dit maar tot de helft, dit is pijnlijk, erg pijnlijk. Met masturberen, of als zij mij aftrekt of pijpt, heb ik nergens last van, dan hoeft m'n voorhuid niet teruggetrokken te worden. Maar met het echte neuken (sorry voor de woordkeus) wíl mijn voorhuid er wel af, maar gaat dat niet door de pijn. Helpen die oefeningen daar tegen? Mijn eikel is ook zeer gevoelig, wordt dat (door die oefeningen) ook minder? alvast bedankt... t-beertje
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
vroeger toen ik klein was, een jaar of 5, zat mijn voorhuid helemaal vast aan de eikel en wou niet loskomen, toen heb ik van de dokter een speciaal "lepeltje" gehad om af en toe mee te porren (nouja dat deed mijn moeder toen
![]() pas toen ik 10 was ongeveer kwam hij echt helemaal los en gelukkig is mijn frenudingetje lang genoeg... alleen als ik nu een erectie heb, heb ik nog zo'n hele lading huid over, alsof mijn penis nog zon 4 cm moet groeien om in zijn pakje te passen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Alternatieve brandstoffen Verwijderd | 32 | 21-01-2010 15:48 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #116 rare kwast | 492 | 19-12-2007 21:11 | |
Psychologie |
Wat te doen met mijn huidige thuissituatie? Pruts0r | 3 | 07-05-2007 12:17 | |
Psychologie |
Probleempje Thuis Lollige | 3 | 30-11-2006 21:00 | |
Liefde & Relatie |
je weet het wel maar wilt het gwn niet zien? kissygirl | 22 | 03-01-2005 16:50 | |
Vrije tijd |
relschoppers RoelRietenstoel | 82 | 20-04-2003 14:01 |