![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die lengtes zijn in welke toestand..?
|
hell, waar maaaaaken jullie je druk om.. damn het interreseert vrouwen (voor zover ik weet.. dr kunnen uitzonderingen zijn) geen ene flikker offie nou 15, 16 of 17 centimeter is.. we gaan em echt nie opmeten zo van; eey jou lul is te kort, flikker maar mooi op ik zoek wel een andere jongen
|
Citaat:
Ik heb hem al weken en mijn kleur is iets anders. Dus ik heb hem niet van hem gejat! |
Aangezien de meeste vrouwen niet tot een orgasme komen door penetratie, lijkt de lengte van een penis me een verwaarloosbare factor.
|
Citaat:
Dus wie jat van wie? |
Citaat:
Mij boeit de lengte ook helemaal niks, als hij maar niet te dun is, dan voel je er niks van. Gelukkig is die van mijn vriend perfect. (y) |
Citaat:
|
Size doesn't matter it's how u use it
|
Citaat:
|
ik schat de mijne een cm of 17 hooguit 18...
|
hmmz iedereen hier boven het gemiddelde ach ik heb er 1 van 14 cm en dat interesseert me niks
|
Mjah, die van mn vriend is denk ik ook 15/16 cm.. en dat vind ik lekker, want dan doet het tenminste geen pyn.
Als hy echt geil is, kan hy 18/19/20 cm halen.. en als hy dan met me vryt doet het pyn en moet h voorzichtig met me zyn.. niet fyn dus.. |
als ik hem in vol ornaat heb is ie 21/22 cm.
en als ie slaapt 15 ofzo :p :D |
De dame heeft m ook gemeten: 22 cm-ers in harde toestand :rolleyes:
Ik heb t er eens met haar oer gehad en ze vond t wel een mooie maat :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ben ik de enige die dat absurd lang vind? |
hoi ik ben fred 6 jaar en mijn piemeltje is maar 77cm ben ik nu abnormaal :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
|
Citaat:
Ik ben Anna, 9 jaar en nog maagd. Wat is er mis met mijn vader? |
Citaat:
|
Citaat:
absurd lang???? wat vind jij een 'normale' maat dan? |
jeetje wat een treurigheid hier.... blijkt toch maar weer dat heel wat jongetjes zich zorgen maken over de maat van hun stampertje opvallend dat de meeste hier ver boven het gemm zitten....
kgloof trouwens niet dat het echt iets uitmaakt.. tenzei je een vriendin hebt met een enorm uitgerekt hol maar goed... waar je je allenmaal wel niet druk om kan maken... |
ZITTEN JULLIE ER ALLEMAAL MET EEN LINAAL NEFFE OFZOOW??!! :confused:
|
gnagna een ex +/- 20
en jeps idd met liniaaltjuh... :D |
ik kan er genoeg mee daar gaat het om :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tjah...15 centimeter is d8 ik wel gemiddeld...
ennuh 'its not the length its not the size its how many times u make it rise' maarja...als je de magische 20 cm haalt dan is dat altijd mooi :eek: |
Je moet jezelf wel erg vervelen om je lul op te gaan meten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat ik intersanter vind: hebben negers nou een langere leuter?:D
overigens de mijne zit bij extreme geilheid op 18/19 cm. (nee kheb er nix bij opgeteld) |
Citaat:
|
heej mensjuhs..
ik denk da als je vriend of vriendin egt van je houdt, het egt niet uit gaat make om de lengte van je penis of bij meisjes, de grootte van je borste.. dus maak je maar nie druk.. komt allemaal goed.. |
De gemiddeld lengte is tussen de 10cm en 14cm! En zoals als is gezegd doet de lengte er niet toe, want vrouwen hebben een verschillende G-spot. De een heeft hem dicht bij de baarmoeder de ander vlak achter haar binnenste schaamlippen.
Soms is dus een grotere wat handiger en some een kleiner, net hoe de G-spot ligt. Maar al jullie flauwekul verhalen kloppen dus niet! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |