![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
trouwus, waarom vraag je dit aan de dames? omdat zij 'm moeten voelen????? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() bij www.sexwoordenboek.nl noemen ze het wel de gemiddelde |
![]() |
||
Citaat:
( ![]() ![]() edit: typo, had bedoeld met een t geschreven, en dat voor mij! schandelijk gewoon ![]() [Dit bericht is aangepast door Socratesss (10-02-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ontopic maar weer ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
niet in de lengte in ieder geval op een gegeven moment zit je gewoon tegen de baarmoedermond aan en dat voel je wel als meisje hoor hoe kan het nou uitrekken in de lengte ![]() in de breedte snap ik wel maar in de lengte neit hoor |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() moet je wat grotere boxers kopen he, en 16cm het echt wel verder erin hoor ![]() |
![]() |
|
ff copy&pasten dan maar
Heel veel mannen denken dat groter ook beter is. Uit één onderzoek bleek zelfs dat ze hem gemiddeld 7,5 cm langer zouden willen en 4 cm dikker. Zij realiseren zich niet dat dit voor sex een ramp zou zijn. Heel wat vrouwen zouden dan pijn hebben bij het neuken. Om een goede minnaar te zijn heb je trouwens geen grote penis nodig. bron: Sexwoordenboek
|
Shit zeg wat een onzin....
En als ie van rukken langer wordt dan verklaart dat voor mij een hoop ![]() Mja jaloerse vrienden he.... Gehehehe 17 cm op je 15e (mja vooruit bijna 16) is toch niet verkeerd... En WTF zolang je vriendin het lekker vind is het toch goed.... *edit* sorry voor het al dan niet ongewenst reanimeren van een oud topic ^_^' *edit* |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[NA] lengte van een spoel bij lorentzkrachtformule Gastvraag | 2 | 23-10-2013 14:13 | |
Psychologie |
Ik word gediscrimineerd om mijn lengte. creativewmn | 26 | 27-07-2011 23:50 | |
Seksualiteit |
wat is de verhouding lengte/breedte van de penis? Verwijderd | 18 | 12-11-2005 18:29 | |
Liefde & Relatie |
hoe belangrijk is lengte?! Angmar | 109 | 11-11-2005 14:25 | |
Psychologie |
Pesten en lengte. Verwijderd | 46 | 09-08-2002 21:35 |