![]() |
de zangeres van de Guano Apes. die zet ook een flinke keel op voor zo'n klein meisje.
in A Perfect Circle zat toch ook een vrouw, of niet? ennuh de zangeres van The Start. ze was eerst zangeres van Human Waste Project. ook al zo'n klein vrouwke die erg hard kan schreeuwen. ennuh Kittie (zal vast al lang genoemd zijn) en Fabulous Disaster en natuurlijk Sandwedged :D want die hebben een drumster (y) |
|
Citaat:
|
uhh...versuca salt? ook vrouwelijke zangeres dacht ik...?
|
Grace Slick, de zangeres van Jefferson Airplane... psychedelische (folk/country) rockband. Ook weinig vrouwen in dat hoekje.
|
Citaat:
|
En ons eigen 88 Circles Above.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha die dochter van ozzy (kelly toch??) :D en die drumster van die band waarmee ze speelt/zingt e.d.
sinergy heeft idd een zangeres maar ook een vrouw op de bas. en ik hoorde zeggen: stijl after forever, within temptation e.d. daar horen per defenitie vrouwen bij om te zingen, Saviour Machine heeft een mannelijk persoon die zingt (beetje operastem af en toe) en die zingt echt wel goed en op de achtergrond een koor (idd dit zijn volgens mij wel vaak vrouwen :p) dus gothic met vrouwen kan echt, maar met mannen om te zingen ook echt wel... hoewel ik wel moet zeggen dat saviour machine wel iets zwaarder is als WT en AF verder idd al diegene die genoemd zijn :) :o :D ;) :p :eek: (y) |
Citaat:
|
Citaat:
the pixies - kim deal the breeders - kim & kelley deal |
Android Lust en Pzycho Bitch
(ik ken weinig vrouwen die industrial maken) |
Citaat:
hadden ze ook. |
Ms. Dynamite zat vroeger in de underground van de UK Garage...
Vrouwen in de hip-hop: Da Brat, Foxy Brown, Eve |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57. |