Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar toen ik het rijtje schreef had ik ook zoiets van: sjow, zijn er nog vrij veel. Ik wou nog ff wat bandjes toevoegen: Madder Mortem en de punkbandjes Tilt, Lolita no.18 en Discount.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Coal Chamber - Die bassiste (kben dr naam kwijt.) Defenestration - De zangeres.. geweldig bandje, trouwens.. |
![]() |
||
Citaat:
Indie rock? no fucking way. Het is gewoon nu-metal, sorry als je favoriete bandje in word gedeeld bij een grote massa, maar ze doen het wel goed, maar als ze nu nog zouden bestaan zouden ze bij nu metal ingedeeld worden. En defenstration vind ik trouwens vrij ruk. Die cd van ze staat vol met net niet songs, geen goede hooks en melodietjes, blijft weinig hangen, alsof je een stuk worst tegen de muur smijt, en wat overblijft zijn de goede nummers. Er blijft bijzonder weinig hangen
||
![]() |
Citaat:
Ik zeg ook dat het daar vaak voor aan wordt gezien. Ik zeg niet dat IK het daarin indeel.. Pff.. tis geen indie en zeker geen nu-metal.. ik zei dus punk/metal-crossover.. Ik weiger me erbij neer te leggen dat JoJ ingedeeld word bij bands als system of a down, want JoJ heeft imo heel wat meer inhoud. |
![]() |
||
Citaat:
En weet wel wat je zegt met die SOAD zin.... Wat heeft jAck off jull meer qua inhoud? SOAD heeft goede teksten, ook luchtige, en heeft een ongelovelijke afwisseling qua nummers.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je vergeet Bambix. en Makiladoras ![]() ...zucht het gaat hier om bands waar je dus geen vrouwen in verwacht, als je vrouwelijke vocals hoort lijkt het me niet echt "onverwacht" om te merken dat d'r een vrouw in zingt...somehow. ..oi. Overigens ik verwachtte toen ik voor het eerst die single van de Guano Apes hoorde (open your eyes) idd niet dat dat een vrouw was.. En laat veel mensen the Distillers maar eens horen..met name Sing Sing Death House ... bijna iedereen denkt dat brodie mannelijk is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() had ik toch altijd gedacht dat ze een mannelijke zanger hadde ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
jawel, maar een categories dekt toch een bepaalde stroming, en in dit geval voldoet jack of jill heel keurig aan de nu metal stroming
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
-Nog titelloos- I C U | 180 | 10-04-2005 17:33 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 |