![]() |
Citaat:
|
Citaat:
om zo meer CD's te kunnen verkopen... mag ze daarom meteen geen korte rokjes dragen?! en btw: Heb je ergens die foto of een link ernaar?! :p |
Kgeloof datik uhm zelf al heb gevonden... ;)
Kort rokje?! ...zo erg valt 't toch wel mee?!!??! :confused: |
Citaat:
|
eXo is echt een die-hard Avril lover heh :D
Groot gelijk jonguh :p |
Ik ben een alto en Avril suckt en is nep. Hahahahaha.
Eerlijk gezegd is Skater Boi best hip. En eXo heeft gelijk. |
Citaat:
http://images.mp3.com/rollingstone/c...s/00303976.jpg :D |
Wow...Ik heb die intervieuws gelezen, dat mens is een rotkind gewoon
Als ik die intervieuwer was had ik haar met de vuist in het gezicht gelagen echt, dat mens is arrogant als de pest, en het gaat der absoluut niet af En dit staat volledig los van de muziek die ze maakt, (die ik ook goed kut vind) |
Het is gewoon een sloerie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb die dingen eens goed gelezen. en okee, die interviewer dikt het naar mijn idee soms wat aan, maar toch... wat een gedrag. waar haalt ze het lef vandaan om zich zo te gedragen? ik bedoel: okee, ze is populair. dat kan gebeuren en dat is fijn voor haar, maar dat geeft geen recht om een interviewer zo af te kankeren. ik vind het nogal zielig dat ze haar populariteit gebruikt om zich zo te misdragen. want ik bedoel, dit zie een 'normaal' schoolmeisje nog niet doen. hierbij is mijn vooroordeel geen vooroordeel meer: avril lavigne is een kutwijf.
|
Citaat:
12 coolheidspunten |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ze is lekker. (y) Dus dan mag het. Die osbourne koe (no offence jegens koeien) mag het niet. |
Citaat:
wel wat meer!!! :D |
Voor jou.
En 't is 'roeleert'. |
|
Citaat:
Maar speciaal voor jou zallik er wat anders van maken :D |
C'mon wees nou eerlijk waar kijk je liever naar naar Avril of die engerds van Immortal? Verder bespeur ik ook 'n hoop afgunst in dit topic..
|
Citaat:
|
Citaat:
En de interviewer is of verzonnen, of emotioneel gestoord. |
Citaat:
Huilen omdat een meisje in je had "knijpt"!!! En dat Avril zo'n bitch is geloofiknie :o |
Citaat:
|
Verwaand, dom en over twee jaar vergeten.
|
Citaat:
|
Avril is wel een beetje bitcherig. Maar ze maakt wel geinige muziek. Ze is beter als Shitney Spears!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eXo komt nooit buiten, die zit alleen maar
op scholieren.com forums te beargumenteren of doe je ook nog wat anders? :P |
ten eerste geloof ik niet echt veel van dan interview, maar het kan, want ze is vrij onverschillig en onaardig volgens mij. Maar daar gaat het toch helemaal niet om??? natuurlijk is dat 'image' van haar een beetje té, maar als zij dat nou leuk vind?? het gaat toch om de muziek? niet dat ik het echt zo geweldig vind...maar als je iedereen op zijn/ haar uiterlijk gaat beoordelen, blijven er niet zo heel veel over. (toch???)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Das Evan..een hele lekkere jongen :) K vind der band eiglijk btr dan Avril zelf..ze doet alsof ze een super skater is..tsja dan moet je ook KUNNEN skateboarde wat ze niej ken.. :( die jongen uit de clip van sk8r boi iz oowk helemaal niej verkeerd :P :P :P :P -xxxxxxxxxxxx- Verow[/i] |
Kijk nou es naar die eerste foto...als je niet wist dat het Avril was, dan zou je denken dat iemand hier heel erg hard zn best zit te doen om iets te bereiken. Als ik haar hoofd zie, zie ik iemand die uit gewoonte rebels probeert te doen omdat ze dan pas iemand IS. Ze ziet eruit alsof ze vroeger gepest werd ofzo, nou is dat niet zo zeldzaam, maar ze ziet eruit alsof ze ook echt elk moment verkocht had kunnen worden aan een platenmaatschappij die haar konden omvouwen to wat ze nu is.
Enne...ik lees sheel vaak in die interviews dat ze het *ontzettend naar dr zin heeft met de band* *geweldig het is om op te treden* en dan echt heeeeeel vaak dat het mij opviel...Niks mis mee. Maar Dat soort uitspraken stel ik me eerder voor bij muziekale talenten. EchT muziekaal. Iemand die weet waar die het over heeft. Zij zegt het op een manier van, alsof ze geen leven heeft. Dat was mijn Avril-analyse. Kom maar op met de kritiek... |
ze was eerst wel real maar nu nie meer, komt door dur platemaatschappij en dat iedreen dur leuk vint, kijk maar naar linkin park in the end was leuk en nu hebbe ze alleen maar nr's a la in the end. zonde
|
Citaat:
"geweldig het is om op te treden" te maken met der muziekale talenten?! Ikke niet snap... Stel je voor dat je zelf voor 4000 man staat en je concert verloopt goed... dat moet toch wel een lekker gevoel geven?! http://forum.counter-strike.nl/image...b_asshole2.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
it's hard beeing a scholieren.com addict.. |
ik vin avril niet lief :o
en haar muziek ook niet :o:o maar dat jochje uit die sk8erboi video was te jummie :o :o :o |
Citaat:
eigenlijk wel hoor ;) |
Ze was gewoon een nerdje, die omgevormd is tot 'rock-girl' en het leuke is dat ze er zelf zo in gelooft, dat het niet eens meer misleiding van haar kant is.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49. |