![]() |
|
Oioi...
Ik was rustig aanut surfen op 't webjuh en toen kwammik opeens dit tegen... Interview 1 Interview 2 Interview 3 Is ze echt zo brutaal als dat ze overkomt?! Ik geloof er persoonlijk geen hol van maja... Btw... NIET NUDE .. MAAR RRRRRRRRRRUDE !!! ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Gheheheheheh ![]() ![]() ![]() klik hier ![]()
|
eyeyeyeyey ik heb net een poster van haar gekocht
ik vind der muziek wel redelijk goed (word steeds minder) en ze ziet er goed uit (zoals ik al zei) Ik ben Avril-Fan dus shut up..k?! ik ga der dus niet negeren... en ze is geen kutwijf.. alleen onbeschoft misschien?! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar 1 vraag: nu ze haar skater-imago heeft opgegeven, wat wordt ze dan? Gothic ofzo, of gewoon streetpunker? Eigenlijk hoop ik goth of emokid. |
![]() |
||
Citaat:
Vraag met vraag beantwoorden is niet netjes maark ben ook lekker onbeschoft ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Iedereen heeft wel een van die dagen he...ik moet zeggen dat ze echt de meest grote bagger muziek maakt die je maar kan maken (op Bach na dan, hehe, snappie 'm bagger - Bach, huhuh, oh... sorry), maar ze ziet er leuk uit.
|
Verwijderd
|
Valt ook nog wel mee. Ze staat er altijd zo verschrikkelijk onflatteus op, en zonder makeup is ze echt zo lelijk als de nacht. Moet je dat kind nou toch eens kijken in die clip van I'm With You, met die stomme afgeknipte skatebroek. Die knokige knieëen van haar...tis gewoon een schraal wijf.
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
dus tijdens het opnemen moest ze 2 keer zo snel zingen/playbacken als normaal... kleine timingfoutjes kunnen dan tijdens het afspelen op normale snelheid verergerd worden. even terug naar eerste post.. over die interviews.. ik geef haar wel gelijk hoor, die interviewer bereidt zich niet eens goed voor op het interview. Hij wist bijna nix over haar, vind je het gek als ze dan zo geirriteerd is. Moet je voorstellen.. je bent beroemd... je geeft elke dag interviews met heel vaak dezelfde vragen... en mensen kunnen die interviews overal lezen.... en dan komt er een gozer die vraagt precies diezelfde dingen ... ![]() gaat ie vragen hoe de opnames voor skater boi waren.. mtv making the video DUHHHH ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dat is gewoon zoiets als angelfire.. waar je een site kunt maken, btw als het echt waar is.. had ze waarschijnlijk een goede reden ervoor.. vragen over je virginity en britney spears voor de duizendsteee keeer.. ik zou ook denken van FUCKK OFF
|
en btw... als ze die interviewer helemaal
onderhad gespoten (of haar band of whateverrrr) Dan was dat vast wel op MTV of TMF gekomen...toch?! En hoe krijg je ingodsnaam een volwassenen gast aan het huilen door z'n hand hard beet te pakken en dan zeggen datie van je af moet blijven...?!?!? ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
ze is toch ook maar een mens, wrom haten jullie der nou zo... heeft ze jullie iets gedaan zoja wadan!? En als je der muziek niet kewl vind.. luisterje er toch gewoon niet naar!... Ik geloof geen enkel gerucht over wat dan ook... tot dat ik degelijk bewijs heb ![]()
|
|