![]() |
Doordeweeks rond een uur of elf... In het weekend... ligt eraan of ik zin heb om lang games te spelen. ^^ Dus die tijd verschilt nogal heel erg. Varieëert van middernacht tot een uur of 4, 5 of later dan dat.
|
door de weeks half 10...enkele uitzonderingen daargelaten.
Het weekend half 12/twaalf uur. |
Doordeweek: een uur of tien (vroeger veel later, maar dat lukt me nu niet meer...)
In het weekend: tussen twaalf en half vijf (lekker duidelijk;)) |
Citaat:
|
Citaat:
en als ik er niet op die tijd in lig, ben ik wel gewoon thuis, maar tv aan het kijken ofzo. |
uh, tussen 11:30 en 1:00
|
Citaat:
|
's weekends tussen 2:00 en 5:30
|
Ik ga meestal zo rond 12 uur in bed liggen en dan slaap ik ongeveer om 1 uur... en dan om 7 uur weer op. Ik heb genoeg aan 6 uur slaap per nacht en 's avonds ben ik altijd actief dus vandaar :)
|
Jongens doen zo stoer maar durven niet te swingen.. bang om af te gaan, ze willen altijd winnen!| ~Smurfen rulen~
Euh, knutselsmurfie, hier ben ik het absoluut niet mee eens! |
half 2 erin liggen, 3 uur slapen
half 8 eruit. ja kan moeilijk slape |
Als ik de volgende morgen vroeg op moet, lig ik er om 24:00-1:00 in.
Bij vrije dagen en weekend wordt dat meestal zo'n 3:00-5:00... (Morgen vrije dag, dus pas over 3 uurtjes slapen ;)) |
Citaat:
Ik ben geen scholier maar probeer elke dag tussen half 12 en 12 in bed te liggen, slapen ongeveer een uur later |
euh... ik ga om 22.00 uur naar bed... :o
|
meestal rond 0.00 - 1.00 uur
|
rond half 10 doordeweeks...
weekend verschilt teveel :D |
Te laat, ik blijf me maar verslapen :(
|
ik werk dat betekent dat ik er iedere morgen om half 7 uit moet, en ik ga om een uur of 12 half 1 naar bed.
Dit is nog beter dan bijv 4 maanden geleden, toen ging ik pas om 3 uur naar bed en stond ik om 7 uur op. (nee niet gezond maar wegens thuissituatie kon dat toen niet anders) |
Citaat:
|
heel vroeg in de ochtend
|
tussen 12 en 2 doordeweeks (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga meestal rond 12 uur douchen, dan nog even op de computer als het kan en dan tegen n uur of 1 naar bed.
Eerder kan ik niet slapen. |
ik slaap 5 uur per n8, en vaak minder ;\
[computers eh...] [en sof2 :)] |
Ik ga meestal om ongeveer half 11 mijn bed in, maar ik ga meestal pas rond 12 uur slapen.
|
tussen half 11 en half 1
|
in het weekend ben ik vaak wel na 12 uur online doordeweeks ga ik rond 11 uur naar bed
|
Pas as de Eks Tee Ceepilluh zijn uidgewerkd, aight.
Peace, love and respecta. Djamal. |
Rond 23:30
|
Citaat:
|
Citaat:
die vroeger op het speelplein al liep op te scheppen dat ie al tot 11 uur (!!) op mocht blijven? :rolleyes: ik ben blij als ik naar bed kan, slapen is fijn :) :cool: |
Doordeweeks tussen 23.45 en 0.00 naar bed en ga ik echt slapen tussen 0.30 en 1.00 behalve als ik geen zin heb of niet moe ben.
|
Citaat:
|
ik ga naar bed als ik me moe voel.
en het niet te vroeg is (voor half 11) en ik geen andere dingen te doen heb. |
om 23u gaat licht uit, slaap rond 23:30
weekend kan dat echt heeel erg laat worden |
Zondag t/m donderdag: 9 uur/half 10 naar boven
Vrijdag: heel verschillend... Zeg 12 uur Zaterdag: Eigenlijk ook wel verschillend... 11 uur of zo? Best vroeg eigenlijk, vooral als je in aanmerking neemt dat ik me voel alsof ik elk moment in slaap kan vallen... |
rond half 11.. Simpel genoeg omdat dan meestal de programma's op tv zijn afgelopen..
|
Slaap meestal rond een uur of 1.00 en dan de volgende morgen om 7 uur weer op naar school
|
Doordeweeks rond half 11/11 uur. Kan wel 's uitlopen. In het weekend verschilt het nogal.
|
Doordeweeks ga ik rond 10 uur naar bed maar dan ga ik nog ff tv kijken en zo dus t is meestal wel een uurtje of 12 voor ik in slaap val. Op vrijdag ook zoiets omdat ik op zaterdag in de winkel moet staan. Op zaterdag meestal rond 12 uur naar bed en op zondag weer rond 10 uur...
Moet nog naar school he.... |
ik ga doordeweeks meestal om 10.00/10.30 naar bed, en vrijdags is dat meestal half 1 ofzow, zaterdag is het half 12 omdat k de volgende dag vroeg op moet.... en zondag is het half 11
|
Zondag-donderdag: tussen 10 en 11
Vrijdag en zaterdag: varieert, als ik niet uit ga rond 12 uur, als ik wel uit ga kan dat wel 6 uur worden. |
Als ik de volgende morgen vroeg op moet ( 6.45) meestal rond half 1 er in en dan nog tv kijken tot een uur of half 2...
Ben ik de volgende dag vrij, dan zit het meestal tussen die half 1 en een uur of 9 de volgende morgen in. Weet niet wat het is, maar 's avonds ben ik nooit moe... en 's morgens altijd doodmoe... en meestal de middag ook nog, na et avondeten begin ik meestal pas echt te leven. |
Zoals je ziet... Veel te laat, moet om kwart over 8 weer op school zijn :o
Morgen waarschijnlijk weer de hele dag brak en 'savonds weer levend :confused: Ben 'savonds nooit moe en dan wordt het altijd weer errug laat... Ach slaap van t weekend wel weer bij :) |
Citaat:
|
ikke lekker opscheppen, ik ga zo naar bed toe :P
(is alleen maar omdat ik morgen pas om 12.00 naar school moet) |
continue variatie
|
Citaat:
|
nu nog steeds niet. godver.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55. |