| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Nou ik mag niet om 12 uur van mijn ouders 8er de comp zitten, verstoort hun nachtrust zeggen ze.
half 12 of zow... maar denk dan niet dat ik om half 12 meteen naar bed ga haha. Dan denk ik: "Nog ff wat drinken voordat ik naar bed ga" en dan drink ik wat in de keuken... krijg ik honger ook nog erbij ...kijk ik nog een kwartiertje TV... ga ik nog ff naar de cavia toe... etc. etc. en eer ik dan in bed lig is het toch tegen twaalven
|
|
|
|
ligt er helemaal aan hoelaat ik er de volgende dag uit moet... dat kan op z'n vroegst half 8 zijn, dus zegmaar dat ik er op z'n vroegst rond 23.30 in lig, maar meestal ist later
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Doordeweeks:
tussen 22:30 en 23:00 hoop ik echt wel te slapen rond 22:00 probeer ik naar bed te gaan 's weekends: meestal ga ik dan tussen half 1 en 1 naar bed
|
|
|
|
24:30 uiterst slapen,
moet altijd óf om 07:00 óf 07:30 op meestal zit ik wel aan de 7 uur slaap overdags gaap ik wel redelijk veel, maar als ik om 23:00 probeer te slapen, slaap ik toch niet voor 24:30, dus ik kijk altijd gewoon tv tot dan ![]() in het weekend varieërt het, of ik uit ga of niet enzo |
|
![]() |
|
|