![]() |
Hoe laat gaat de gemiddelde scholier tegenwoordig naar Bed?
Hallo, als ik hier na 12 uur 's nachts op het forum kom, dan wordt er zeer weinig meer gereageerd! Jullie zijn allemaal rond de 17/18 jaar, dan ga je toch niet om 12 uur naar bed?
|
Nou ja, ik ga technisch gezien niet meer naar school, dus daarom kan ik het me veroorloven om wat later op te blijven. Maar toen ik nog wel naar school ging moest ik er elke ochtend om 7 uur uit en aangezien de meeste mensen 8 uur slaap nodig hebben... you do the math.
|
Zoals je merkt te laat. (ik moest nog wat huiswerk uitprinten :o )
Maar ik probeer voor 12 uur naar bed te gaan. |
Pffff, te laat.
|
Citaat:
|
Als ik scholier was geweest, had ik nu geslapen, ja. :)
|
Citaat:
|
Ik slaap op een doordeweeksedag meestal om 12 uur oid.
|
De bedoeling is altijd 10 uur...
|
3 uur ofzo, om 7 uur weer op meestal
|
11/12 , en ik ben net niet fit genoeg
|
Rond drie of vier ga ik vaak naar bed.
|
meestal ga ik rond half 11/11 uur naar bed
|
doordeweeks gemiddeld tussen 23.00 en 01.00
en in het weekend meestal tussen 03.00 en 06.00 |
ik probeer door de week zo rond een uur of 11, maar nu ik schoolonderzoeken heb, is het gemiddeld, half twee, en dan 's ochtends de wekker op half zes, om 's ochtends nog anderhalf uur te leren
|
21.30-22.00
|
doordeweeks tussen 11 en 12
en dat terwijl ik meestal 5 dagen per week vrij heb :o |
meestal tussen 00:00 en 01:00
|
Doorgaans rond half 12...dat ik echt ga slapen dan. Soms lig ik er al in, maar dan kijk ik nog een uur of meer tv, of ik lees wat.
De volgende dag ga ik er meestal net iets na 6-en weer uit. 's weekends verschilt het nogal, geen touw aan te trekken |
Ben geen scholier meer. :D Maar gemiddeld iets van halft 12 ofzo.
|
Meestal ga ik rond 10 uur naar bed.. maar ik ga pas rond 12 slapen... beetje tv kijken enzo.. ik heb gelukkig niet zoveel slaap nodig.. 6,5 uur om precies te zijn..
|
:rolleyes: Ja, want nou moet je om maar tegen je ouders in te gaan je hele dag- en nachtritme omgooien.
|
student
24:00 |
Nou ik mag niet om 12 uur van mijn ouders 8er de comp zitten, verstoort hun nachtrust zeggen ze. (n) Maja hebben ook wel gelijk, en ook omdat ik vaak mot opstaan, probeer ik rond 11 uur altijd te stoppen met forummen/puteren als ik school heb. Maja vaak wordt het toch later :D half 12 of zow... maar denk dan niet dat ik om half 12 meteen naar bed ga haha. Dan denk ik: "Nog ff wat drinken voordat ik naar bed ga" en dan drink ik wat in de keuken... krijg ik honger ook nog erbij :D ...kijk ik nog een kwartiertje TV... ga ik nog ff naar de cavia toe... etc. etc. en eer ik dan in bed lig is het toch tegen twaalven :D
|
Normaal rond een uur of elf. Veel leerwerk doe ik liever s 'nachts dus altijd wel vrij laat.(n)
|
ongeveer om 10 uur. maar ik slaap rond 11 uur denk ik.
|
meestal tusesn 21.30 en 22.30, het ligt eraan hoe vroeg ik de volgende dag op moet.
|
ligt er helemaal aan hoelaat ik er de volgende dag uit moet... dat kan op z'n vroegst half 8 zijn, dus zegmaar dat ik er op z'n vroegst rond 23.30 in lig, maar meestal ist later :o :)
|
Veel te laat. :o
|
sinds kort ga ik er om 10 uur/ half 11 al in, maar ik slaap dan pas om half 12/12 uur ofzo
|
doordeweek 22.00 - 22.30
weeknd 23.00 - 00.00 |
2200 a 2230 meestal.
|
Citaat:
|
heel laat, vaak rond 02:30. Maar gelukkig kan ik regelmatig tot een uur of 10 uitslapen en dan is het goed te doen. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als ik genoeg wil slapen om wakker te zijn de volgende dag is dat om 23:00..
maar meestal loopt het uit op 24:00 en dan moet ik ook nog lezen :) |
Doordeweeks:
tussen 22:30 en 23:00 hoop ik echt wel te slapen rond 22:00 probeer ik naar bed te gaan 's weekends: meestal ga ik dan tussen half 1 en 1 naar bed |
Te laat, s'avonds ben ik meestal nog niet eens moe :S
|
Citaat:
|
Rond 11 uur, lig ik in m'n bed
|
Citaat:
|
Ik zo rond half 12 / 12 uur...
In t weekend om 2 uur ofzo. |
meestal rond kwart over 10 naar boven... rond 11 uur ga ik slape :)
mooie tijd toch :o |
Hm, redelijk laat, hangt van mn stemming af.
Kan meestal niet zo snel slapen, rond 11en ben 'k in mn kamer, duurt dan nog wel een paar uur voordat ik slaap.. (maar lees ook in bed, of luister muziek) |
Doordeweeks: 01.00-01.30
In het weekend: 02.00-03.00 |
ik probeer het altijd een beetje normaal te houden maar het komt maar vaak genoeg voor dat ik pas om een uur of 1 pas me bed induik terwijl ik er dan de volgende morgen alweer om 6 uur uitmoet maarja.... zoveel dingen te doen
|
24:30 uiterst slapen,
moet altijd óf om 07:00 óf 07:30 op meestal zit ik wel aan de 7 uur slaap overdags gaap ik wel redelijk veel, maar als ik om 23:00 probeer te slapen, slaap ik toch niet voor 24:30, dus ik kijk altijd gewoon tv tot dan :) in het weekend varieërt het, of ik uit ga of niet enzo |
uuuuu ik ong om 10 uur doordeweeks, in het weekend 12 uur.
|
doordeweeks ga ik om ongeveer 11 uur/half 12 slapen, in het weekend later (als ik uitga of moet oppassen) of juist weer vroeger (meestal op zondag) als ik heel moe ben:).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53. |