Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Hoe slaap jij? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=432894)

the tourist 31-03-2003 20:27

Ik heb een ´middenslaper´ (geen hoogslaper, maar ook geen laag bed. met kastjes eronder), van Leenbakker :o. Ik heb een zacht, redelijk plat kussen, een seizoenendekbed. Ik slaap geloof ik meestal op mijn rug, ik let er eigenlijk nooit op. Voor dat ik in slaap val heb ik namelijk meestal al op 20 andere manieren gelegen :) Het moet wel helemaal donker zijn, anders lig ik nog langer wakker.

Krugdinho 31-03-2003 21:18

ik wissel het af,redelijk bed 2,5 jaar geleden gekocht:)

maar 01-04-2003 02:54

Ik slaap heel onrustig; draai me supervaak om en mijn dekbed komt ALTIJD achter onder mijn matras vandaan.

naam onbekend 01-04-2003 06:55

Ik slaap doorgaans 's nachts en met mijn ogen dicht:p

Verder in een éénpersoonsbed van Beter Bed, op mijn linker- of rechterzij.

bitchy 01-04-2003 11:26

ik slaap in een hoogslaper. Op mijn zij, ben heel onrustig snachts.
Ik praat in mijn slaap (heb ik gehoord van anderen)

verder slaap ik zonder kussen. geheel onder de dekens, en maak ik me altijd zo klein mogelijk.

Mijn tijgetje, en kwak liggen altijd bij me in bed.

vrijgezel 01-04-2003 11:37

ik slaap op een bed door mijn papa gemaakt daar slaap ik al mijn hele leven op, heb er twee jaar terug een nieuw matras ingekregen en die ligt heerlijk.

meestal begin ik met op mijn zij te liggen en dan weer andere zij en dan val ik vaak op mijn buik in slaap. nooit op mijn rug daar heb ik een hekel aan.

ik heb een twee persoons deken maar elke ochtend ligt ie weer naast me, ik ben ook vet druk snachts heb een keer in mijn slaap mijn ex geschopt en geslagen :D

Insatiable 01-04-2003 17:11

op m'n rug, handen gekruist op m'n bovenlijf....HAHA

nee hoor, rug en zij....of eigenllik allles...(draai wel veel)
m'n bed was eerst hoog maar nu is ie laag gemaakt en staat ondfer een schuin dak....eerst zat daar een kast, maar die is gesloopt!......echt gezellig hoekje is het nu...
meestal lig ik ook ver onder de dekens want ik heb het snel koud....en onder mijn "angel' dekbed voel ik mij altijd veilig! :D

xxvampire

Piccola 01-04-2003 19:02

Ik heb een 2persoonsbed van Beter Bed. Ik heb een speciaal matras voor mensen die vaak rug- en nekklachten hebben enzo. Ligt echt super relaxed! Verder slaap ik of op mijn zij of op mijn buik. En heb altijd m'n knuffel in m'n hand! :D :o

Loontjuh 01-04-2003 19:16

Citaat:

nare man schreef op 31-03-2003 @ 11:08:
ik slaap meestal op m'n linkerzij
En ik draai het kussen regelmatig om, omdat ik het lekkerder vind als het nog koel en onbeslapen is.

dit geld ook voor mij..
met mn knieen hoog opgetrokken.. in elkaar gedoken zeg maar..

testout.com 02-04-2003 11:49

Op mijn zij . Of buik .
Op mijn buik meestal helemaal uigerekt .
Op mijn zij helemaal opgerold .
Meestal naar de muur toe .
Met mijn duim in me mond
Met knuffel in mijn hand .
Met 6 kussens bij me hoofdeind . (normale kussens , één oud kussen van 20 jaar oud denk ik , zo relaxt :o nieuw kussen met veren waar je hoofd lekker inzakt )
Gewoon een persoons bed . Met zeer lekkere matras
Met raam open , en gordijnen zo dicht mogelijk .

Lamp naast mijn bed . En tijdschriften . En ik luister altijd muziek . Die ik op het moment dat ik echt heel moe word , op sleep zet , en dan gaat hij uit na een uur :)

Overigens slaap ik zwaar slecht . Ondanks me bed lekker is :(

Black Reina 02-04-2003 11:57

kheb een 1 persoons zwart spijlenbed, gekregen van een vriendin die m niet meer gebruikte:) en een matras met geweldige veringen waar je goed op kan springen :cool:

en hoe ik slaap, heel erg spastisch geloofik:o :p kneem het hele bed in beslag.
als er iemand bij me in bed slaapt pik ik ook altijd de dekens in.

Daydream-ster 02-04-2003 12:13

Ik slaap alleen... :(

Mr.Oizo 02-04-2003 17:22

Op mijn rug, armen boven op de dekens en mijn hoofd en nek moeten ook boven de dekens uit komen. Deur dicht, raam dicht.

Mr.Oizo 02-04-2003 17:23

Citaat:

Hippe Woepsie schreef op 02-04-2003 @ 13:13:
Ik slaap alleen... :(
ik ook :(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.