Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2003, 09:54
Evito
Evito is offline
Ik lag in bed, gisteravond rond half elf en ik bedacht dat dit wel een leuk Kantine-topic zou zijn. Meteen opgeschreven dus, zodat ik het nu nog weet. Anyways, hoe slaap jij?

Ik slaap in een normaal, maar oud bed. Dat bed heb ik gekregen, omdat wij vroeger te arm waren om een normaal bed voor mij te kopen. Beetje oude rotmatras, maar het slaapt wel fijn. Ik lig altijd op mijn buik of op mijn zij (meestal rechter-zij! ), en altijd met mijn hoofd onder de deken. Verder heb ik altijd de lamp aan. Oude gewoontes. Et vos? En jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2003, 09:57
Gothic
Gothic is offline
ik slaap op m'n linker zij. In een ikeabed gok ik. Of in een 1,5 persoonsbed. Oud bed, kraakt, maar merk ik niets meervan...
Oud 31-03-2003, 10:05
Menahem
Menahem is offline
Meestal op mijn rug, soms wissel ik dat af door op mijn linkerzij te gaan liggen.
Kussen moet lekker "inzakken" als ik mijn hoofd erop leg, en dan tot mijn oren onder de dekens
Meestal heb ik ook mijn ogen dicht
Oud 31-03-2003, 10:08
Verwijderd
Hoogslaper, kraakt ongelooflijk (kan een bepaalde forumster over meepraten ), ik slaap meestal op m'n linkerzij of op m'n rug.

En ik draai het kussen regelmatig om, omdat ik het lekkerder vind als het nog koel en onbeslapen is.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 10:15
dyfusica
dyfusica is offline
in mijn bed bestaande uit 4 matrassen (kweet k ben verwend) van 1.40 breed
k heb gister moeten slapen op een normaal bed, dat slaapt dus echt niet als je dit gewend ben
verder heb ik speciaal kussen, goed voor je houding en je ruggenwervels ofzo..

verder slaap ik meestal op mn zij, anders ligt het neit lekker.. k slaap eig nooit op mn buik of rug. ligt niet lekker.. maar ik draai heel erg veel in mn slaap.. k schijn ook iedereen te trappen enzo als ik slaap
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 10:18
Evito
Evito is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 31-03-2003 @ 11:15:
in mijn bed bestaande uit 4 matrassen (kweet k ben verwend) van 1.40 breed
k heb gister moeten slapen op een normaal bed, dat slaapt dus echt niet als je dit gewend ben
verder heb ik speciaal kussen, goed voor je houding en je ruggenwervels ofzo..

verder slaap ik meestal op mn zij, anders ligt het neit lekker.. k slaap eig nooit op mn buik of rug. ligt niet lekker.. maar ik draai heel erg veel in mn slaap.. k schijn ook iedereen te trappen enzo als ik slaap
wat ongelooflijk geil (dat bed )
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 10:25
Verwijderd
op mijn buik in mijn 2-persoonsbed dat ooit van mijn moeder is geweest en neem alleen zo'n beetje het hele bed in beslag, ik druk de kussens in mijn slaap weg, dus:
* ogen dicht
* op mijn buik
* over het hele bed verspreid
* zonder kussens(terwijl ik er wel 4 heb liggen )
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 10:27
Verwijderd
In een hoogslaper . Is wel makkelijk; zo kan ik nog een boekenkast kwijt bij die wand. Ooit gekregen toen ik 6 was (daarvoor ledikantje ), het is nog prima, er zit alleen 1 of ander goedkoop kut-campingmatras in :/. Maarja, ik slaap er al jaren op, boeie .
Meestal lig ik op mijn rug of op mijn zij. Ik draai ontzettend veel in mijn slaap; meestal word ik op m'n buik of rug weer wakker .

Ziek dat je dit gisteravond bedacht hebt
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 10:29
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 31-03-2003 @ 11:08:

En ik draai het kussen regelmatig om, omdat ik het lekkerder vind als het nog koel en onbeslapen is.

Dat deed ik als kind ook altijd, eerst op de linkerkant gaan liggen, dan de rechterkant, dan omdraaien en weer op de linkerkant gaan liggen etc.
Ik slaap het liefst op m'n buik, maar lig meestal op m'n zij omdat dat als meisje wat makkelijker is. Durf me ook niet te vaak om te draaien want m'n bed kan niet zoveel meer hebben :/
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 10:58
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
ik slaap in een bed dat niet kraakt op een hele fijne matras. Als ik ga slapen lig ik meestal op mn buik met mn armen half onder mn hoofd en nek zodat mn borsten niet geplet worden. Duurt meestal even voordat ik in slaap val, lig dan ook vaak op mijn rechterzij.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 11:06
Tox
Tox is offline
Ik slaap in een hoogslaper en altijd op mijn zij, linker en rechter (wisselt)
Oud 31-03-2003, 11:11
DarkRaven
DarkRaven is offline
op mijn rug, maar in mijn slaap ga ik soms wel op mijn zij slapen als dat lekkerder slaapt. Als ik wakker wordt lig ik dan ook op mijn zij of rug
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 11:19
poesiefox
poesiefox is offline
Wij liggen op twee van mijn schoonouders gekregen lattenbodems, met een binnenveringmatras erop, lits jumeaux maar opgemaakt met een hoeslaken. (geen gleuf) en een groot dekbed (anders is het zo kkkoud!). Daar liggen we al vanaf dag 1 met de hele veestapel in. We hebben nog steeds geen echt bed dus, we liggen op de grond. Tegen de verwarming aan, tot grote vreugde van de katten.
Mijn vriend ligt op zijn buik, op zo'n knalhard veren hoofdkussen, ik heb een zacht anatomisch kussen, en ik lig in alle houdingen.
Toch lig ik het rustigst, zodat de katten altijd bij mij in het holletje komen knorren. En eentje gaat altijd zo liggen dat ik beter mijn benen bij de knie kan amputeren, dan liggen we elkaar niet zo in de weg. Vandaar dat ik in alle houdingen lig.

We hebben witte gordijnen, anders is het te donker. Ik slaap in de hoek, en moet dus over hem heen klimmen als ik er s'nachts uit moet, en als het te donker is trap ik hem steeds op zijn bast.
Oud 31-03-2003, 11:23
Verwijderd
Ik heb een 2-persoons bed, ik slaap op mijn zij, heb 2 kussens en een bloemetjes overtrek van Jackpot! (zoiets? )
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 11:23
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 31-03-2003 @ 12:19:

Toch lig ik het rustigst, zodat de katten altijd bij mij in het holletje komen knorren. En eentje gaat altijd zo liggen dat ik beter mijn benen bij de knie kan amputeren, dan liggen we elkaar niet zo in de weg. Vandaar dat ik in alle houdingen lig.
wat moeten we hier nu van denken....
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 11:28
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
azaziël schreef op 31-03-2003 @ 12:23:
wat moeten we hier nu van denken....
Dat wij tijdens de sex altijd kattenharen in onze bek krijgen...
Oud 31-03-2003, 11:28
Esmée
Esmée is offline
Ik ben echt vreselijk om naast te slapen Ik slaap namelijk heel onrustig, draai heel veel en zo. Meestal eindig ik half op m'n buik, half op m'n zij, of op mn rug. Het dekbed zit 's ochtends als ik wakker word altijd op de meest vreemde manieren om mezelf heen gewikkeld.
Oud 31-03-2003, 11:31
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 31-03-2003 @ 12:28:
Dat wij tijdens de sex altijd kattenharen in onze bek krijgen...
lekker dubieus...(ik bedoel..ALTIJD!?)
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 11:42
Sithan
Sithan is offline
Heb een eenpersoons bed van lundia of zo, das een of andere zaak die kasten en bedden van hout levert of zo...
Lig altijd eerst op mn linkerzij, maar bedenk me dan dat ik pas kan slapen als ik op mn rechterzij lig...iedere nacht is dat weer hetzelfde liedje
En er is een voorwaarde voor ik echt in slaap kan komen en dat is dat het helemaal pikdonker moet zijn, want ik erger me dan aan elk streepje licht dat mn kamer binnenkomt...
Oud 31-03-2003, 11:43
Sirenie
Sirenie is offline
Ik heb een door papa gemaakt bed met een heeeeeel zachte lekkere matras. Twee kussens (veren), voor als mijn vriend komt slapen. Ik heb een hele berg knuffels in mijn bed liggen. Ik kan alleen op mijn zij of buik slapen. Met mijn gezicht naar de muur. En het moet erg donker zijn, anders word ik 's ochtends wakker van het licht. Ik schijn niet zo fijn te zijn om bij in bed te liggen. Ik neem alle dekens in beslag en duw mijn vriend eruit. Ik kan ook niet met mijn gezicht naar mijn vriend zijn gezicht toe slapen, dat vind ik vervelend. Ik slaap ook altijd aan de binnenkant (muurkant). Ik heb mijn deken altijd helemaal tot mijn kin opgetrokken, en vroeger moet het ook helemaal over mijn tenen heen zitten, anders werd ik 's nachts wakker van koude voeten. Nu heb ik dat gelukkig niet meer.

Verder slaap ik heel normaal en veel te kort
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 11:51
Somebody Special
Somebody Special is offline
In een 2-persoonbed, met mn vriend, in een string op m'n rechterzij met mn hoofd op een verenkussen
Oud 31-03-2003, 11:51
m'neer
m'neer is offline
Ik heb 'n tweepersoonbed, dus alle ruimte. Meestal kijk ik voordat ik ga slapen nog even 'n dvd'tje, dus als ik daadwerkelijk gá slapen rol ik naar 't midden, waar 't koel is. 'k Lig op m'n buik met m'n armen onder twee kussens en m'n gezicht tussen de kussens in.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 12:57
Bamblerose
Bamblerose is offline
In een Retteketet-naar-Beter-Bed-Bed op een matras van dezelfde fabriek....Het slaapt lekker en kraakt niet.

Ik slaap meestal op mijn buik met mn handen onder mijn kussen.
Oud 31-03-2003, 13:11
Thomas
Thomas is offline
Ik slaap in mijn twee persoonsbed en altijd op mijn buik.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 13:28
Nona
Nona is offline
Tegen mijn bed staat nog een andere aan geschoven voor mn vriend, en ik slaap onder een dekbed met dalmatinervlekken. Die heb ik een jaar of zeven geleden gekregen (het bed dan). Aan het voeteneind staat een boekenkast, en als je het niet gewend bent ben je altijd bang dat die kast helemaal op je gaat pleuren.

Ik praat heel veel in mn slaap, en ik slaap bijna in alle houdingen, tegelijkertijd het liefst.
Oud 31-03-2003, 13:33
Denise84
Denise84 is offline
Mijn is 2 of 3 jaar oud, een springbox 1 1/2 persoons, ontzettend fijn matras (halfhard).
Als ik net in bed lig, lig ik op mijn zij naar rechts toe (dus op mijn linkerzij liggend) en op een gegeven moment draai ik me om en ga op mijn rechterzij liggen. Dan val ik in slaap..
Oud 31-03-2003, 13:35
Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
nare man schreef op 31-03-2003 @ 11:08:
Hoogslaper, kraakt ongelooflijk (kan een bepaalde forumster over meepraten ), ik slaap meestal op m'n linkerzij of op m'n rug.

ja, jouw bed kraakt inderdaad enorm
Oud 31-03-2003, 13:47
Verwijderd
ik kan alleen in slaapvallen als ik op mn buik lig..maar volgens mij is t nie zo gezond of maakt t niks uit?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 13:57
Maurice
Maurice is offline
ik heb de onderste helft van een stapelbed dat in 2en is gezaagd. ik slaap met kussen en met de muziek aan.
ik lig het lekkerste op mn rechterzij maar ik wissel elke vijf minuten af (als ik wakker lig)
heb geen lampen aan maar stereotoren geeft beetje licht vanaf t scherm.
Oud 31-03-2003, 14:40
LittleLucille
LittleLucille is offline
slaap in een eenpersoon bed, met 1 kussen en een dekken (2 persoons) met meestal een fel gekleurde dekbedovertrek.. daar overheen heb ik altijd een patchwork deken.
Oud 31-03-2003, 14:41
-niels-
-niels- is offline
zeer slecht
Oud 31-03-2003, 14:52
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
in de foetus houding, op mn rechter zij..
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 14:57
Marcade
Marcade is offline
Ik heb een 180x200 2 persoonsbed en lig er diagonaal in, zodat ik m'n armen en benen overal kan laten. Meestal lig ik, of op mijn buik, of half op mijn zij met een been ingetrokken. Soms in de foetushouding. Meestal met de deken half of helemaal over m'n hoofd getrokken.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 15:30
Quiana
Quiana is offline
Zilver (stalen) 2-persoonsbed, blauw dekbedovertrek,
2 matrassen, 2 hoofdkussens, een heleboel zooi van mij
(beertje, kleine kussens), en wat spullen van m'n vriend.
(pitten-ondersteun-iets voor z'n nek)

Slaap soms opgerold, op m'n zij, of tegen hem aan.
Oud 31-03-2003, 17:32
Souris
Souris is offline
mja op m n linker of rechter zij
en ook bij mij moet het zwaar donker zijn.
een streepje licht en ik erger mij er al aan
lastig als je bij vrienden slaapt
Oud 31-03-2003, 17:38
Ciao Che
Ciao Che is offline
Als nachtlampje heb ik een kaars, ik slaap in een losse foetus houding en heb een eenpersoons niet-krakend bed. Verder heb ik vrijwel altijd muziek aan als ik ga slapen en moet mijn kussen een beetje hard zijn.
jaja...
Oud 31-03-2003, 17:46
NERD
NERD is offline
ik slaap met mijn ogen dicht
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 17:56
Verwijderd
Ik heb een eenpersoonsbed van 8 jaar oud geloof ik.
Ik slaap onder een dekbed. Heb een speciaal kussen voor de juiste houding van het hoofd. Ik schijn in de "fiets-houding" te slapen..Hebben die gekken een keer gecheckt..
Dekbed ligt altijd los 's morgens..Er moet altijd licht te zien zijn..Al zijn het maar lichtgevende glow in the dark sterretjes..
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 18:07
Verwijderd
Ik slaap meestal op mijn rechter zei, hou m'n kussens boven mijn hoofd (dus lig niet op mijn kussens, maar ze houden wel mijn hoofd warm ) vaak met mn benen iets opgetrokken...En heb ook altijd een lampje aan .
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 18:08
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
in een houten bed.. geen idee van welk merk. op mn linker of rechterzij, ineengedoken. dat is t wel.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 18:26
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Karliene schreef op 31-03-2003 @ 18:56:
Er moet altijd licht te zien zijn..
Dat heb ik ook ja. Ik heb trouwens witte gordijnen dus mijn kamer is sowieso heel licht, vind ik wel fijn.
Oud 31-03-2003, 18:28
Verwijderd
meestal op mn zei of buik.
zolang et maar donker is!!
licht vind ik echt irri
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 18:32
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
azaziël schreef op 31-03-2003 @ 12:31:
lekker dubieus...(ik bedoel..ALTIJD!?)
Alleen als het bed net verschoond is niet, maar de dag erna zit alles weer vol met haren.

Tijdens laten ze ons wel met rust, we bewegen teveelk natuurlijk, maar erna komen ze vragen of we nog een beetje van hun houden en of we alsjeblieft in de normale slaaphouding willen gaan liggen want ze willen nu graag slapen ja.
Oud 31-03-2003, 18:33
Fuzzly
Fuzzly is offline
op me zeide,in de dekens gerold
Oud 31-03-2003, 19:01
Verwijderd
meestal op mijn buik of op mijn zij. in een tweepersoons zwart oud spijlenbed.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 19:01
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
ik slaap in een "veren" bed (dus geen lattenbodem) dat al zeker 14 jaar oud is,..mijn matras is ook heel oud (ik had eerst ook een verenmatras,..maar na al die jaren erin slapen was er een hele kuil in gekomen , en daardoor kreeg ik last van mijn rug)

ik lig meestal op mijn rechterzij, maar als ik te lang wakker lig dan ga ik meestal ff op mijn rug liggen en dan op mijn andere zij om vervolgens weer terug te draaien,..
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 19:02
Smartie
Smartie is offline
Meestal mijn dekens los, op één van mijn beide zijkanten.
Nieuw bed, nieuw kussen (lekker hard), nieuw matras (nou ja nieuw, half jaar oud allemaal)
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 19:19
Dminor
Dminor is offline
In bed, op m'n buik, licht uit, fantasieniveau hoog.
Oud 31-03-2003, 19:29
Verwijderd
Ik slaap in een bed van ongeveer 2 jaar oud, op m'n rechterzij, mijn benen gebogen. Ik slaap altijd met m'n gezicht naar de muur toe en zonder knuffel.

Als ik bij m'n vriend ben slaap ik meestal ook op m'n rechterzij
of ik kruip in m'n slaap tegen hem aan. (en dan wordt hij wakker omdat er een arm en een been over 'm heenliggen )
en ik pik altijd alle dekens in
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 19:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik slaap in mn bed van de Trendhopper, met kastjes eronder. Op mn vrij oude en zachte, doorgezakte matras. Ik heb een heel dun kussen en slaap het liefste met mn hoofd naast mn kussen. Ik slaap altijd in op mn buik of op mn linkerzij maar als ik wakker word lig ik op mn rechterzij of op mn rug. Ik draai 's nachts ook echt alle kanten op.
Wat is slapen toch heerlijk!
Reageren

Regels voor berichten