Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
op mijn buik in mijn 2-persoonsbed dat ooit van mijn moeder is geweest en neem alleen zo'n beetje het hele bed in beslag, ik druk de kussens in mijn slaap weg, dus:
* ogen dicht * op mijn buik * over het hele bed verspreid * zonder kussens(terwijl ik er wel 4 heb liggen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
In een hoogslaper
![]() ![]() ![]() Meestal lig ik op mijn rug of op mijn zij. Ik draai ontzettend veel in mijn slaap; meestal word ik op m'n buik of rug weer wakker ![]() Ziek dat je dit gisteravond bedacht hebt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat deed ik als kind ook altijd, eerst op de linkerkant gaan liggen, dan de rechterkant, dan omdraaien en weer op de linkerkant gaan liggen etc. Ik slaap het liefst op m'n buik, maar lig meestal op m'n zij omdat dat als meisje wat makkelijker is. Durf me ook niet te vaak om te draaien want m'n bed kan niet zoveel meer hebben :/ |
![]() |
|
![]() |
Wij liggen op twee van mijn schoonouders gekregen lattenbodems, met een binnenveringmatras erop, lits jumeaux maar opgemaakt met een hoeslaken. (geen gleuf) en een groot dekbed (anders is het zo kkkoud!). Daar liggen we al vanaf dag 1 met de hele veestapel in. We hebben nog steeds geen echt bed dus, we liggen op de grond. Tegen de verwarming aan, tot grote vreugde van de katten.
Mijn vriend ligt op zijn buik, op zo'n knalhard veren hoofdkussen, ik heb een zacht anatomisch kussen, en ik lig in alle houdingen. Toch lig ik het rustigst, zodat de katten altijd bij mij in het holletje komen knorren. En eentje gaat altijd zo liggen dat ik beter mijn benen bij de knie kan amputeren, dan liggen we elkaar niet zo in de weg. Vandaar dat ik in alle houdingen lig. We hebben witte gordijnen, anders is het te donker. Ik slaap in de hoek, en moet dus over hem heen klimmen als ik er s'nachts uit moet, en als het te donker is trap ik hem steeds op zijn bast.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben echt vreselijk om naast te slapen
![]()
|
![]() |
Heb een eenpersoons bed van lundia of zo, das een of andere zaak die kasten en bedden van hout levert of zo...
Lig altijd eerst op mn linkerzij, maar bedenk me dan dat ik pas kan slapen als ik op mn rechterzij lig...iedere nacht is dat weer hetzelfde liedje ![]() En er is een voorwaarde voor ik echt in slaap kan komen en dat is dat het helemaal pikdonker moet zijn, want ik erger me dan aan elk streepje licht dat mn kamer binnenkomt... ![]()
|
Ik heb een door papa gemaakt bed met een heeeeeel zachte lekkere matras. Twee kussens (veren), voor als mijn vriend komt slapen. Ik heb een hele berg knuffels in mijn bed liggen. Ik kan alleen op mijn zij of buik slapen. Met mijn gezicht naar de muur. En het moet erg donker zijn, anders word ik 's ochtends wakker van het licht. Ik schijn niet zo fijn te zijn om bij in bed te liggen. Ik neem alle dekens in beslag en duw mijn vriend eruit. Ik kan ook niet met mijn gezicht naar mijn vriend zijn gezicht toe slapen, dat vind ik vervelend. Ik slaap ook altijd aan de binnenkant (muurkant). Ik heb mijn deken altijd helemaal tot mijn kin opgetrokken, en vroeger moet het ook helemaal over mijn tenen heen zitten, anders werd ik 's nachts wakker van koude voeten. Nu heb ik dat gelukkig niet meer.
Verder slaap ik heel normaal en veel te kort ![]() |
![]() |
|
Tegen mijn bed staat nog een andere aan geschoven voor mn vriend, en ik slaap onder een dekbed met dalmatinervlekken. Die heb ik een jaar of zeven geleden gekregen (het bed dan). Aan het voeteneind staat een boekenkast, en als je het niet gewend bent ben je altijd bang dat die kast helemaal op je gaat pleuren.
Ik praat heel veel in mn slaap, en ik slaap bijna in alle houdingen, tegelijkertijd het liefst. ![]()
|
![]() |
|
Mijn is 2 of 3 jaar oud, een springbox 1 1/2 persoons, ontzettend fijn matras (halfhard).
Als ik net in bed lig, lig ik op mijn zij naar rechts toe (dus op mijn linkerzij liggend) en op een gegeven moment draai ik me om en ga op mijn rechterzij liggen. Dan val ik in slaap..
||
Citaat:
![]()
|
ik heb de onderste helft van een stapelbed dat in 2en is gezaagd. ik slaap met kussen en met de muziek aan.
ik lig het lekkerste op mn rechterzij maar ik wissel elke vijf minuten af (als ik wakker lig) heb geen lampen aan maar stereotoren geeft beetje licht vanaf t scherm.
|
Verwijderd
|
Ik heb een eenpersoonsbed van 8 jaar oud geloof ik.
Ik slaap onder een dekbed. Heb een speciaal kussen voor de juiste houding van het hoofd. Ik schijn in de "fiets-houding" te slapen..Hebben die gekken een keer gecheckt.. ![]() ![]() Dekbed ligt altijd los 's morgens..Er moet altijd licht te zien zijn..Al zijn het maar lichtgevende glow in the dark sterretjes.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tijdens laten ze ons wel met rust, we bewegen teveelk natuurlijk, maar erna komen ze vragen of we nog een beetje van hun houden en of we alsjeblieft in de normale slaaphouding willen gaan liggen want ze willen nu graag slapen ja.
|
![]() |
ik slaap in een "veren" bed (dus geen lattenbodem) dat al zeker 14 jaar oud is,..mijn matras is ook heel oud (ik had eerst ook een verenmatras,..maar na al die jaren erin slapen was er een hele kuil in gekomen
![]() ik lig meestal op mijn rechterzij, maar als ik te lang wakker lig dan ga ik meestal ff op mijn rug liggen en dan op mijn andere zij om vervolgens weer terug te draaien,.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik slaap in een bed van ongeveer 2 jaar oud, op m'n rechterzij, mijn benen gebogen. Ik slaap altijd met m'n gezicht naar de muur toe en zonder knuffel.
Als ik bij m'n vriend ben slaap ik meestal ook op m'n rechterzij of ik kruip in m'n slaap tegen hem aan. (en dan wordt hij wakker omdat er een arm en een been over 'm heenliggen ![]() en ik pik altijd alle dekens in ![]() |
![]() |
|
Ik slaap in mn bed van de Trendhopper, met kastjes eronder. Op mn vrij oude en zachte, doorgezakte matras. Ik heb een heel dun kussen en slaap het liefste met mn hoofd naast mn kussen. Ik slaap altijd in op mn buik of op mn linkerzij maar als ik wakker word lig ik op mn rechterzij of op mn rug. Ik draai 's nachts ook echt alle kanten op.
Wat is slapen toch heerlijk!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Slapen in een slaapzak. Kattenmeisje | 3 | 07-12-2016 21:49 | |
Liefde & Relatie |
Hoe slaap jij met je partner? Alifar | 36 | 09-03-2010 10:47 | |