![]() |
Citaat:
-- ben zelf overigens pas begonnen met Stacker4 (NVE) |
Citaat:
Dacht echt dat ephedrine de chemische variant was. :confused: Heb je de link naar die site nog??? |
Citaat:
|
Ma Huang en Ephedra zijn dus de plant, Ephedrine de actieve stof. vergelijk: koffie-boon; Caffeine.
|
Vanaf nu haal ik mijn kennis dus niet meer uit de Aktueel :o
|
als je in 1 dag 1 kilo afvalt lijkt me dat niet echt gezond.
En volgens mij moet je de hele tijd met die shit doorgaan anders word je toch zo weer dikker? of zie ik dat verkeerd |
Je kan zowieso beter niet aan afslankmiddelen beginnen. Gewoon gezond eten en veel bewegen is het beste voor je.
Afslankmiddelen zijn niet gezond en kunnen ook bijwerkingen hebben. Mijn advies: begin er niet aan! |
Citaat:
|
Ik heb het ook besteld...vandaag eerste pil genomen...misschien is het een placebo-effect, maar ik voel me licht in m'n hoofd en vrij hyper...heb ietsje minder hongen, maar vooral veel meer energie ed...
|
xsta heel open voor allerhande medische wondertjes maar t onderdrukken en beinvloeden van je bloeddruk lijkt mij best onverstandig maar ja.. heb nog nooit negatieve informatie over stacks gelezen dus ga t maar niet veroordelen..
|
Je moet 'n blow roken na die stackers he cHa0s :P
|
@Missy_X en/of anderen die Stackers slikk(t)en: werden jullie snel en veel emotioneel ed toen jullie ze slikten?
|
niet echt, maar je kan er idd emotioneel van worden.
|
En waardoor komt dat dan? En is het tegen te gaan?
|
't is een bijwerking van de stacker zelf, kan je weinig tegen doen denk ik. (tenminste, dat heb ik me laten vertellen toen ik 't met iemand erover had dat ik die meuk ging doen.)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29. |