![]() |
|
![]() |
Sinds gisteren slik ik 1 pil stack 2 per dag.
Ben er in een dag al 1 kilo mee afgevallen. Deze pillen onderdrukken je eetlust omdat je energieniveau ofzoiets constant op hetzelfde niveau blijft erdoor. Ik heb ephedrine vrije pillen dus ze geven geen opgefokt gevoel en zijn alleen geschikt om af te vallen. www.perfectbody.nl Wie gebruikt deze pillen ook? |
![]() |
|
Heb er wel van gehoord, wil(de) ze ook
wel gebruiken, maar gezond lijken ze me niet. ![]() En als je ze toch alleen gebruikt om af te vallen..tamtam
Laatst gewijzigd op 12-04-2003 om 14:35. |
![]() |
||
Citaat:
Ephedrine is fout. Ephedra is natuurlijk. Word dus uit een of andere plant gehaald. Net zo als wiet 'goed' is en speed niet. niet dat alles wat natuurlijk goed is maar ephedrine is rotzooi. Ik zal eens ff kijken wat er in de verschillende stack zit. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het voedingssupplement Stack 5 is een afslankproduct dat de vetopslag helpt te minimaliseren en de verbranding van reeds opgeslagen vetten stimuleert. Stack 5 bestaat uit 6 krachtige kruiden, het unieke vetverbrandende aminozuur L-Carnitine en het mineraal Chroom Picolinaat dat de ‘lekkere trek’ remt. De krachtige antioxidant Groene Thee heeft een positieve invloed op je stofwisseling en beschermt je lichaam tegen de schadelijke invloed van vrije radicalen. HCA en Citrus Aurantium stimuleren het vetverbrandingsproces (Thermogenese). Van Stack 5 krijg je geen opgejaagd of onrustig gevoel en Stack 5 is daarom dé uitkomst voor iedereen die Stack II te heftig vindt.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Echte spul dus ![]() welke slik je nu dan??? Stack 2 of Stack 5? |
![]() |
||
Citaat:
Ephedra is dus het natuurlijke en dus beter. Ephedrine is kuntsmatig en dus niet zo goed. Je kunt met google wel naar de exacte verschillen zoeken als je meer wil weten. Maar als je dan verder leest blijkt er geen ephedrine in te zitten dus das goed. En je hoeft je voor je trainer echt niet te schamen. Mensen vinden het dus of heel goed of vinden het niks. Ligt eraan hoeveel verstand je trainer ervan heeft. Als je je namelijk aan de aanbevolen hoeveelheid houd kan er niks mis gaan tenzij je een zwak hard ofzo hebt. Nu ga ik ervan uit dat jij dat niet hebt gezien je leeftijd en omdat je sport. Ik weet niet welke sport je beoefent. Of bedoel je een sporten in een sportschool. het is namelijk zo dat bij de meeste sporten ephedra/ephedrine op de doping lijst staat. Houd hier dus rekening mee bij sporten in wedstrijdverband. |
![]() |
|
![]() |
Stacker 2 Efedra vrij
NVE Stacker De krachtige vetverbrander zonder Efedrine! Dit product is speciaal gemaakt voor die personen die graag willen afvallen maar gevoelig zijn voor de stof Efedrine uit vele afslankproducten. Na 45 minuten voelt u al een toename van je metabolisme (verbranding van voedingsstoffen in het lichaam) u heeft geen honger gevoel en heeft vollop energie. Hoe werkt de Stacker 2 Efedrine vrij? Dit product bevat geen Efedrine maar Synefedrine, een zusjesstof die eenzelfde vetverbrandende werking heeft maar waarbij de kans op het krijgen van een onrustig gevoel minder is. Het product zorgt dus, net zoals andere Stacker producten, voor een verhoogde voedselvertering en zorgt er tevens voor dat je minder last hebt van een lekkere trek. Door een uitgekiende samenstelling van Synefedrine, Cassia Nomane, Kola Nut Extract, White Willow Bark en Chroom Picolinaat krijgt u een zeer krachtige Fatburner. De Stacker 2 Efedrine vrij is een perfect product om af te vallen of om net dat beetje extra energie te krijgen bij het trainen. Ik sport in een sportschool ja. Gewoon aerobics en fitness. Niet op topsportniveau. Gewoon om af te vallen en wat gespierder te worden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar een ander stofje. En dat ken ik niet. Dus of dat werkt weet ik niet. dat moet jij ons hier maar laten weten. Nou je hoeft iig dus niet op doping regeltjes te letten ![]() Laat je wel weten of ze werken. Misschien dat ik dan overga op de stack ipv speed. Werkt ook wel. maar heeft raardere bijwerkingen dan stack. En als je denkt dat ik gek ben om speed te gebruiken om af te vallen. Zijn meer mensjes die dat doen. Ik gebruik het ook alleen daarvoor ![]() |
![]() |
|
![]() |
Okeej ik vind je niet gek hoor. Maar is speed niet verslavend?
Kun je beter stack nemen dat is niet verslavend. ![]() Maar ik ben in de eerste dag al 1 kilo afgevallen en ben nu bezig met dagje 2. Ik slik er ook maar 1 per dag want 2 vind ik te gevaarlijk. Ik hoop dat ik er 5 kilo af krijg. Weeg nu namelijk 66,6 bij een lengte van 1.68 ![]() Wens jou ook succes en zal je wel op de hoogte houden. |
![]() |
||
Citaat:
5 kilo moet best lukken. En och, je moet gewoon in bikini rond lopen. en van niemand wat aan trekken ![]() Wens jou ook veel succes. En laat maar weten hoe het gaat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
O ja in ephedra zit ephedrine in. Puur ephedrine is al 1 jaar verboden in de smartshops.
||
Citaat:
Quote ff van drugsinfo.nl: Lichamelijk gering. Geestelijke afhankelijkheid kan snel optreden en groot zijn. En over de ephedrine: Zover ik weet is ephedra plantaardig en ephedrine chemisch. Maar dit zal ik voor de zekerheid nog eens nakijken. 't kan 'm zelfs nog in de f of ph zitten. Dat de spelling anders is. Maar dat weet ik dus niet zeker. Laatst gewijzigd op 12-04-2003 om 19:11. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben alweer afgevallen
![]() I love stackers haha..tgaat echt supergoed. Heb gister zelfs een happymael gegeten en twee balistos. En nog afgevallen. Maar ik weet ook dat niet alles goed eraan is..daarom slik ik er ook maar 1 per dag. Ik vind het nog steeds een beetje eng om ze te slikken omdat ik niet weet hoe ik me erna voel. Vooral omdat ik nu weer naar stage moet..hoop dat het goed gaat. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
hey!
ik heb ff een vraagje; als je stackers gebruikt, val je dan over je gehele lichaam zeg maar of juist bij de bbb-zones? (benen, billen, buik) want bij mij gaat het er vooral om dat ik graag slankere benen wil en het vet op mn buik mag wel een stukkie minder ![]() ![]() alvast bedankt! grtz K.G. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik weet niet of er nou wel of niet ephedra inzit...begrijp weinig meer van het verhaal nl...maar mocht het er wel inzitten, hier uit een werkstuk van s.com over ephedra:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik durf het eigenlijk niet zo goed te vragen in een sportschool, misschien hebbe ze het wel helemaal niet enzow en dan sta ik daar...
en tja is er niet een BEKENDE winkel die dat heeft?? ik hoop het wel , want ik heb al heel veel dingen geprobeerd en kan dus niet weer bij mn moeder aankomen zeuren want die gelooft er niet meer in, en kan ze dus niet via internet bestelle... ik wil ze zo graag!!! ![]()
||
![]() |
Citaat:
of niet voor lang iig: na een tijdje is je lichaam gewend geraakt aan ephedrine, en heeft het geen enkel effect meer. de enige manier om dat te verhelpen is er gewoon mee kappen voor een tijdje. verder is het wel zo dat ephedrine in structuur bijna identiek is aan amphetamine, maar in die vershil zit het 'm nou juist ![]() |
![]() |
|
Lichamelijk zijn ze niet verslavend maar geestelijk zou je er wel verslaafd aan kunnen raken doordat je maar wil blijven afvallen.
Verder kun je die dingen op best veel plaatsen krijgen. Je zou ze volgens mij ook via de apotheek kunnen krijgen maar dat weet ik niet zeker. En wat is het probleem met via inet bestellen? Geld maak je gewoon over of laat je afschrijven en je krijgt het fijn thuis gestuurt ![]() Ik heb nu ook Stack bestelt ben eens benieuwd wat nu beter is. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Stacker 4 MissBi@tch | 5 | 06-12-2002 13:01 |