Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2003, 14:22
Missy_X
Missy_X is offline
Sinds gisteren slik ik 1 pil stack 2 per dag.
Ben er in een dag al 1 kilo mee afgevallen.
Deze pillen onderdrukken je eetlust omdat je energieniveau ofzoiets constant op hetzelfde niveau blijft erdoor.
Ik heb ephedrine vrije pillen dus ze geven geen opgefokt gevoel en zijn alleen geschikt om af te vallen.

www.perfectbody.nl

Wie gebruikt deze pillen ook?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 14:25
twim
twim is offline
Ik gebruik ze niet.
Je hebt iig wel de goeie gekocht. De ephedrine vrije dus.
Welke stack heb je? Stack 4 is het beste om af te vallen.

Ik wil binnekort ook stack gaan gebruiken.
Gebruik nu een lijntje speed per 2-3 dagen
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 14:29
Missy_X
Missy_X is offline
Ik gebruik stack 2..of sommige noemen het stack 5. Blauw gele pillen zijn het.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 14:30
Ilsje
Ilsje is offline
ik gebruik ze niet. en heb je al andere "dingen" geprobeerd of is dit t 1e dat je gebruikt?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 14:31
twim
twim is offline
Citaat:
Missy_X schreef op 12-04-2003 @ 15:29:
Ik gebruik stack 2..of sommige noemen het stack 5. Blauw gele pillen zijn het.
Als je ze puur om af te vallen gebruikt kun je het beste overstappen naar Stack 4. Zover ik weet bestaat er geen stack 5.
Als je stack gebruikt en je gaat ook nog eens 2-3 keer per week naar de sportschool kun je binnen 1 maand heel veel verbetering zien.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 14:32
Missy_X
Missy_X is offline
Heb eerst gewoon gelijnd maar ik heb echt altijd trek in zoetigheid. Dus hou ik het nooit vol. Ik kreeg er bijna een eetstoornis van.
Maar met deze pillen blijft mn bloedsuikerspiegel wel op het zelfde niveau de hele dag. Is dus de beste oplossing voor mij.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 14:32
Quiana
Quiana is offline
Heb er wel van gehoord, wil(de) ze ook
wel gebruiken, maar gezond lijken ze me niet.

En als je ze toch alleen gebruikt om af te vallen..tamtam

Laatst gewijzigd op 12-04-2003 om 14:35.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 14:33
Missy_X
Missy_X is offline
Ja dat klopt, ik ga ook 3/4 keer per week fitnessen.
Maar stack 2 is de beste om gezond af te vallen, stack 4 zit wel ephedra in he. Daar kun je hartkloppingen van krijgen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 14:36
twim
twim is offline
Citaat:
Missy_X schreef op 12-04-2003 @ 15:33:
Ja dat klopt, ik ga ook 3/4 keer per week fitnessen.
Maar stack 2 is de beste om gezond af te vallen, stack 4 zit wel ephedra in he. Daar kun je hartkloppingen van krijgen.
Ephedra is goed.
Ephedrine is fout.

Ephedra is natuurlijk. Word dus uit een of andere plant gehaald. Net zo als wiet 'goed' is en speed niet.
niet dat alles wat natuurlijk goed is maar ephedrine is rotzooi.

Ik zal eens ff kijken wat er in de verschillende stack zit.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 14:40
Missy_X
Missy_X is offline
Het voedingssupplement Stack 5 is een afslankproduct dat de vetopslag helpt te minimaliseren en de verbranding van reeds opgeslagen vetten stimuleert. Stack 5 bestaat uit 6 krachtige kruiden, het unieke vetverbrandende aminozuur L-Carnitine en het mineraal Chroom Picolinaat dat de ‘lekkere trek’ remt. De krachtige antioxidant Groene Thee heeft een positieve invloed op je stofwisseling en beschermt je lichaam tegen de schadelijke invloed van vrije radicalen. HCA en Citrus Aurantium stimuleren het vetverbrandingsproces (Thermogenese). Van Stack 5 krijg je geen opgejaagd of onrustig gevoel en Stack 5 is daarom dé uitkomst voor iedereen die Stack II te heftig vindt.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 14:40
twim
twim is offline
beetje raar dit:
Citaat:
Stacker 2 Efedra vrij
De krachtige vetverbrander zonder Efedrine!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 14:41
Missy_X
Missy_X is offline
Ja maar die heb ik wel dus...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 14:42
twim
twim is offline
Citaat:
Missy_X schreef op 12-04-2003 @ 15:40:
Het voedingssupplement Stack 5 is een afslankproduct dat de vetopslag helpt te minimaliseren en de verbranding van reeds opgeslagen vetten stimuleert. Stack 5 bestaat uit 6 krachtige kruiden, het unieke vetverbrandende aminozuur L-Carnitine en het mineraal Chroom Picolinaat dat de ‘lekkere trek’ remt. De krachtige antioxidant Groene Thee heeft een positieve invloed op je stofwisseling en beschermt je lichaam tegen de schadelijke invloed van vrije radicalen. HCA en Citrus Aurantium stimuleren het vetverbrandingsproces (Thermogenese). Van Stack 5 krijg je geen opgejaagd of onrustig gevoel en Stack 5 is daarom dé uitkomst voor iedereen die Stack II te heftig vindt.
das dus Stack en geen stackers
Echte spul dus
welke slik je nu dan??? Stack 2 of Stack 5?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 14:43
twim
twim is offline
Citaat:
Missy_X schreef op 12-04-2003 @ 15:41:
Ja maar die heb ik wel dus...
Nee, jij hebt dus Stack en geen Stackers
Stack komt van M Double You en
Stackers van NVE
Andere producenten dus.
Ik zou iig voor M double You gaan. Is de meest bekende en heeft het 'echte' spul
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 14:44
Missy_X
Missy_X is offline
5
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 14:45
twim
twim is offline
Citaat:
Missy_X schreef op 12-04-2003 @ 15:44:
5
Voor sporten kun je volgens mij beter stack 2 nemen.
Omdat je daar wat actiever van word en dus meer vet verbrand.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 14:48
Missy_X
Missy_X is offline
oops heb tocjh van NVE stackers 2 ephadra vrij.

Maar dat zijn ongeveer dezelfde als Stack 5 van Mdoubleyou. Heb ze niet op fitness gekocht omdat ik me ervoor schaamde bij die trainer.

Heb ze in een winkel in de stad gehaald dus van NVE.
Maar hoezo zit er dan groot verschil in?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 14:54
twim
twim is offline
Citaat:
Missy_X schreef op 12-04-2003 @ 15:48:
oops heb tocjh van NVE stackers 2 ephadra vrij.

Maar dat zijn ongeveer dezelfde als Stack 5 van Mdoubleyou. Heb ze niet op fitness gekocht omdat ik me ervoor schaamde bij die trainer.

Heb ze in een winkel in de stad gehaald dus van NVE.
Maar hoezo zit er dan groot verschil in?
nou vond het nogal al raar dat er staat. Ephedra vrij en als je dan erop klikt staat er ephedrine vrij.

Ephedra is dus het natuurlijke en dus beter.
Ephedrine is kuntsmatig en dus niet zo goed. Je kunt met google wel naar de exacte verschillen zoeken als je meer wil weten.

Maar als je dan verder leest blijkt er geen ephedrine in te zitten dus das goed. En je hoeft je voor je trainer echt niet te schamen. Mensen vinden het dus of heel goed of vinden het niks. Ligt eraan hoeveel verstand je trainer ervan heeft. Als je je namelijk aan de aanbevolen hoeveelheid houd kan er niks mis gaan tenzij je een zwak hard ofzo hebt. Nu ga ik ervan uit dat jij dat niet hebt gezien je leeftijd en omdat je sport.

Ik weet niet welke sport je beoefent. Of bedoel je een sporten in een sportschool. het is namelijk zo dat bij de meeste sporten ephedra/ephedrine op de doping lijst staat. Houd hier dus rekening mee bij sporten in wedstrijdverband.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 14:59
Missy_X
Missy_X is offline
Stacker 2 Efedra vrij
NVE Stacker

Dit product is speciaal gemaakt voor die personen die graag willen afvallen maar gevoelig zijn voor de stof Efedrine uit vele afslankproducten. Na 45 minuten voelt u al een toename van je metabolisme (verbranding van voedingsstoffen in het lichaam) u heeft geen honger gevoel en heeft vollop energie.

Hoe werkt de Stacker 2 Efedrine vrij?
Dit product bevat geen Efedrine maar Synefedrine, een zusjesstof die eenzelfde vetverbrandende werking heeft maar waarbij de kans op het krijgen van een onrustig gevoel minder is. Het product zorgt dus, net zoals andere Stacker producten, voor een verhoogde voedselvertering en zorgt er tevens voor dat je minder last hebt van een lekkere trek.

Door een uitgekiende samenstelling van Synefedrine, Cassia Nomane, Kola Nut Extract, White Willow Bark en Chroom Picolinaat krijgt u een zeer krachtige Fatburner. De Stacker 2 Efedrine vrij is een perfect product om af te vallen of om net dat beetje extra energie te krijgen bij het trainen.

Ik sport in een sportschool ja. Gewoon aerobics en fitness. Niet op topsportniveau. Gewoon om af te vallen en wat gespierder te worden.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 15:03
twim
twim is offline
Citaat:
Missy_X schreef op 12-04-2003 @ 15:59:
Stacker 2 Efedra vrij
NVE Stacker

Dit product is speciaal gemaakt voor die personen die graag willen afvallen maar gevoelig zijn voor de stof Efedrine uit vele afslankproducten. Na 45 minuten voelt u al een toename van je metabolisme (verbranding van voedingsstoffen in het lichaam) u heeft geen honger gevoel en heeft vollop energie.

Hoe werkt de Stacker 2 Efedrine vrij?
Dit product bevat geen Efedrine maar Synefedrine, een zusjesstof die eenzelfde vetverbrandende werking heeft maar waarbij de kans op het krijgen van een onrustig gevoel minder is. Het product zorgt dus, net zoals andere Stacker producten, voor een verhoogde voedselvertering en zorgt er tevens voor dat je minder last hebt van een lekkere trek.

Door een uitgekiende samenstelling van Synefedrine, Cassia Nomane, Kola Nut Extract, White Willow Bark en Chroom Picolinaat krijgt u een zeer krachtige Fatburner. De Stacker 2 Efedrine vrij is een perfect product om af te vallen of om net dat beetje extra energie te krijgen bij het trainen.

Ik sport in een sportschool ja. Gewoon aerobics en fitness. Niet op topsportniveau. Gewoon om af te vallen en wat gespierder te worden.
Dus geen ephedra
Maar een ander stofje. En dat ken ik niet.
Dus of dat werkt weet ik niet. dat moet jij ons hier maar laten weten.

Nou je hoeft iig dus niet op doping regeltjes te letten

Laat je wel weten of ze werken. Misschien dat ik dan overga op de stack ipv speed. Werkt ook wel. maar heeft raardere bijwerkingen dan stack. En als je denkt dat ik gek ben om speed te gebruiken om af te vallen. Zijn meer mensjes die dat doen. Ik gebruik het ook alleen daarvoor
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 15:09
Missy_X
Missy_X is offline
Okeej ik vind je niet gek hoor. Maar is speed niet verslavend?
Kun je beter stack nemen dat is niet verslavend.

Maar ik ben in de eerste dag al 1 kilo afgevallen en ben nu bezig met dagje 2.
Ik slik er ook maar 1 per dag want 2 vind ik te gevaarlijk.

Ik hoop dat ik er 5 kilo af krijg.

Weeg nu namelijk 66,6 bij een lengte van 1.68 en dat is dus net te zwaar voor in een bikini rond te lopen vind ik.

Wens jou ook succes en zal je wel op de hoogte houden.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 15:17
twim
twim is offline
Citaat:
Missy_X schreef op 12-04-2003 @ 16:09:
Okeej ik vind je niet gek hoor. Maar is speed niet verslavend?
Kun je beter stack nemen dat is niet verslavend.

Maar ik ben in de eerste dag al 1 kilo afgevallen en ben nu bezig met dagje 2.
Ik slik er ook maar 1 per dag want 2 vind ik te gevaarlijk.

Ik hoop dat ik er 5 kilo af krijg.

Weeg nu namelijk 66,6 bij een lengte van 1.68 en dat is dus net te zwaar voor in een bikini rond te lopen vind ik.

Wens jou ook succes en zal je wel op de hoogte houden.
Speed is geestelijk verslavend maar niet lichamelijk. Als je dus een sterke wil hebt kun je er zo mee stoppen. en omdat ik het niet voor uitgaan gebruik heb ik gelukkig geen last ervan.

5 kilo moet best lukken. En och, je moet gewoon in bikini rond lopen. en van niemand wat aan trekken

Wens jou ook veel succes. En laat maar weten hoe het gaat
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 18:51
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
Speed is geestelijk verslavend maar niet lichamelijk. Als je dus een sterke wil hebt kun je er zo mee stoppen. en omdat ik het niet voor uitgaan gebruik heb ik gelukkig geen last ervan.
Wat een grappenmaker speed gaat je lever naar de klote je pigment gaat snel naar beneden,slapenloosheid enz.

O ja in ephedra zit ephedrine in.
Puur ephedrine is al 1 jaar verboden in de smartshops.
Oud 12-04-2003, 19:03
twim
twim is offline
Citaat:
ESCO schreef op 12-04-2003 @ 19:51:
Wat een grappenmaker speed gaat je lever naar de klote je pigment gaat snel naar beneden,slapenloosheid enz.

O ja in ephedra zit ephedrine in.
Puur ephedrine is al 1 jaar verboden in de smartshops.
Ik had het over een verslaving.
Quote ff van drugsinfo.nl:
Lichamelijk gering. Geestelijke afhankelijkheid kan snel optreden en groot zijn.

En over de ephedrine:
Zover ik weet is ephedra plantaardig en ephedrine chemisch.
Maar dit zal ik voor de zekerheid nog eens nakijken.

't kan 'm zelfs nog in de f of ph zitten.
Dat de spelling anders is. Maar dat weet ik dus niet zeker.

Laatst gewijzigd op 12-04-2003 om 19:11.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Neophyte schreef op 12-04-2003 @ 20:03:
Ik had het over een verslaving.
Quote ff van drugsinfo.nl:
Lichamelijk gering. Geestelijke afhankelijkheid kan snel optreden en groot zijn.
Gering is, voor zo ver ik weet, niet 0,0.

Volgens mij zijn pillen nooit goed.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 22:13
notbonefish
notbonefish is offline
Ephedrine is (een van) de active stoffen in de Ephedra plant. chemisch gezien is het bijna identiek aan methamphetamine (speed), maar het effect op de lichaam is anders (het is veel gezonder voor je dan speed, dus)
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 10:44
Missy_X
Missy_X is offline
Ben in twee dagen tijd al afgevallen van 67,6 naar 66,2 kilo dus het werkt goed. Das 1,4 kilo he. Hoop dat het zo snel blijft gaan.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Missy_X schreef op 13-04-2003 @ 11:44:
Ben in twee dagen tijd al afgevallen van 67,6 naar 66,2 kilo dus het werkt goed. Das 1,4 kilo he. Hoop dat het zo snel blijft gaan.
Volgens mij is het niet echt gezond om in zo'n korte tijd zoveel af te vallen...maar goed...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 11:13
@pie
@pie is offline
en als je ermee stopt kom je 2 keer zo hard aan.. geldverspilling dus
Oud 14-04-2003, 08:49
Missy_X
Missy_X is offline
Ik ben alweer afgevallen vrijdag was ik 67,6 en nu maandag 66,0.
I love stackers haha..tgaat echt supergoed. Heb gister zelfs een happymael gegeten en twee balistos. En nog afgevallen.

Maar ik weet ook dat niet alles goed eraan is..daarom slik ik er ook maar 1 per dag. Ik vind het nog steeds een beetje eng om ze te slikken omdat ik niet weet hoe ik me erna voel. Vooral omdat ik nu weer naar stage moet..hoop dat het goed gaat.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 13:18
marla
marla is offline
Waar kan je die dingen kopen?

Oh laat maar, ik zie het al <--------- blinde vink!!!
Oud 14-04-2003, 16:00
vixen
vixen is offline
Citaat:
Neophyte schreef op 12-04-2003 @ 15:36:
Ephedra is goed.
Ephedrine is fout.

Ephedra is natuurlijk. Word dus uit een of andere plant gehaald. Net zo als wiet 'goed' is en speed niet.
niet dat alles wat natuurlijk goed is maar ephedrine is rotzooi.

Ik zal eens ff kijken wat er in de verschillende stack zit.
Ephedra is helemaal niet goed, net zo als dat wiet ook niet goed is. Je kan er hartkloppingen van krijgen, en het onderdrukt inderdaad je hongergevoel, maar omdat je er ook meer energie door krijgt kan je uitputtingsverschijnselen krijgen. Nouja, veel succes dr mee
Oud 14-04-2003, 16:42
kaatje in da house
kaatje in da house is offline
hey!

ik heb ff een vraagje;
als je stackers gebruikt, val je dan over je gehele lichaam zeg maar of juist bij de bbb-zones? (benen, billen, buik) want bij mij gaat het er vooral om dat ik graag slankere benen wil en het vet op mn buik mag wel een stukkie minder en de rest vink wel ok, kijk ik wil natuurlijk niet het Geri Halliwell effect (superslank worden, maar vervolgens ook je vrouwelijke vormen zoals borsten en kont verliezen )

alvast bedankt!

grtz K.G.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 17:19
Missy_X
Missy_X is offline
Je valt overal af..net alsof je een dieet volgt zeg maar.
Alleen kun je nu gewoon 2000 calorien blijven eten.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 19:06
Verwijderd
Ik weet niet of er nou wel of niet ephedra inzit...begrijp weinig meer van het verhaal nl...maar mocht het er wel inzitten, hier uit een werkstuk van s.com over ephedra:

Citaat:
Betoog, Nederlands,

Stelling:
Moet Ephedra verboden worden in Nederland?

Inleiding:
Bullit is een smartdrug. Net als Ephedra.
Ephedra wordt van oorsprong als een middel tegen ademhalingsproblemen. Het werkt luchtwegverruimend. Een bijkomstigheid is dat je stofwisseling sneller gaat werken waardoor je afvalt.
Ephedra is een smartdrug die in Nederland te verkrijgen is in zogeheten smartshops. Ephedra is legaal in Nederland. In de meeste landen is Ephedra legaal. Sommige overheden hebben wel geprobeerd het te verbieden, maar de meeste liepen op niks uit. Ephedra is te krijgen in capsule- en pilvorm. In andere landen is het ook te verkrijgen als thee. Het komt van een plant. Het werkzame bestanddeel is Ephedrine.
Ephedra wordt veel gebruikt in het uitgaanscircuit omdat het goedkoper is als XTC en andere drugs. Ook kun je er makkelijker aan te komen en het minder schadelijk voor je gezondheid. Toch rust er nog een groot taboe op Ephedra en ander pil- en capsulevormige smartdrugs. Dit omdat pillen en capsules vaak in verband worden geassocieerd met harddrugs. Wat veel mensen niet weten of simpelweg ontkennen is dat bijvoorbeeld het drankje Bullit ook een smartdrug is.

De redenen om Ephedra te verbieden:
Maar waarom willen mensen smartdrugs als Ephedra wel verbieden?
Het eerste argument is dat Ephedra verslavend kan werken. Maar daarentegen staat dat deze kans geringer is dan een kans op een rookverslaving.
Ten tweede kun je bij normaal gebruik (volgens aanwijzingen op het potje) verschijnselen krijgen als een verhoogde hartslag, hoofdpijn en een gespannen zenuwachtig, onrustig gevoel. Ook slaapproblemen kunnen optreden. En als laatste kan het bij langdurig en regelmatig gebruik schadelijk zijn voor het lichaam.

De redenen om Ephedra niet te verbieden:
Maar wat zijn dan de tegenargumenten? Het werkzame bestanddeel Ephedrine wordt al eeuwen gebruikt tegen astma en allergieën. En bij de ziekte MS. Maar daar heb je tegenwoordig ook goede medicijnen voor, waardoor de artsen er meer grip op hebben.
Als tweede tegenargument is dat Ephedra hetzelfde effect kan hebben als XTC. Maar het is minder schadelijk voor je lichaam. En als laatste tegenargument is dat Ephedra wel legaal in Duitsland te verkrijgen is. En anders wel over internet. Door het te verkopen in winkels houdt de overheid er zicht op, doordat er meer gecontroleerd wordt op de bestanddelen.

Slot:
Ik ben tegen het verbieden van Ephedra, het wordt al lang gebruikt tegen ziektes. Waarom zou dat nu niet meer kunnen. Het is ook niet heel erg schadelijk voor het lichaam en op het potje en op internet staat genoeg informatie wanneer je het wel en niet moet gebruiken. Ook vindt ik dat door het legaal te laten van Ephedra de overheid er meer zicht op heeft.

Bronnen:
http://www.ephedra.demon.nl/hoofdpag.htm
http://www.drugsvoorlichting.nl/drug.../sma.htm#watis
http://www.drugsbase.com -> Nederlands -> Drugs -> Eco-drugs -> Efedra.
http://www.drugsbase.com/default.asp?imagebase=143
http://www.tactus.nl/html/drugs.html -> Plaatje van de Smartdrugs.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 19:49
someone
someone is offline
oke misschien hele stomme vraag maarre waar koop je ze? in welke winkels bedoel ik dan want bestel liever niet via internet.
sorry als ik er over heen gelezen heb!!!
Oud 14-04-2003, 20:12
someone
someone is offline
hallo??
komt hier nog wel iemand??
Oud 14-04-2003, 20:14
Verwijderd
Citaat:
someone schreef op 14-04-2003 @ 21:12:
hallo??
komt hier nog wel iemand??
Niet iedereen zit vast geplakt in dit topic. Beetje geduld hebben, de winkels zijn nu toch niet meer open.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 20:18
Missy_X
Missy_X is offline
Ik heb ze gewoon in een soort kruidenwinkel gekocht. Waar je superveel van die potjes en zo kunt kopen. En je krijgt ze bij de sportschool.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 20:23
Drizzt
Drizzt is offline
Je kunt het idd bij de sportschool kopen, maar als je bij perfectbody bestelt (via internet) is het goedkoper.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 21:16
Missy_X
Missy_X is offline
Niet waar want dan betaal je ook de verzendkosten hoor. Dus kom je op hetzelfde uit.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 21:32
Alpha #1
Alpha #1 is offline
Ik hoor speed: zijn die Stackers verslavend? Zijn het drugs?
Het klinkt wel erg aantrekkelijk maar ik weet niet goed wat ik hier van moet denken. Zou je het ook bij de dokter kunnen krijgen? Valt het vragen waard natuurlijk he als ik er toch al ben..
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 21:38
Alpha #1
Alpha #1 is offline
Citaat:
Ondanks dat dit product geen Efedrine bevat is de mogelijkheid aanwezig dat personen last kunnen krijgen van slapeloosheid, een onrustig gevoel, hartkloppingen en/of een verhoogde bloeddruk.
Staat op http://www.perfectbody.nl/
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 22:00
Drizzt
Drizzt is offline
Citaat:
Missy_X schreef op 14-04-2003 @ 22:16:
Niet waar want dan betaal je ook de verzendkosten hoor. Dus kom je op hetzelfde uit.
Niet waar, hangt er vanaf of je wel of niet onder rembours bestelt. Dat doe ik dus niet.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 20:46
someone
someone is offline
ik durf het eigenlijk niet zo goed te vragen in een sportschool, misschien hebbe ze het wel helemaal niet enzow en dan sta ik daar...
en tja is er niet een BEKENDE winkel die dat heeft??
ik hoop het wel , want ik heb al heel veel dingen geprobeerd en kan dus niet weer bij mn moeder aankomen zeuren want die gelooft er niet meer in, en kan ze dus niet via internet bestelle...
ik wil ze zo graag!!!
Oud 15-04-2003, 20:53
Missy_X
Missy_X is offline
Tsjah sorry maar ik geloof niet dat bekende winkels ze ook verkopen, je zou het wel eens op de markt kunnen proberen.
Een meisje dat ik ken heeft ze daar ook gekocht. Succes!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 21:21
notbonefish
notbonefish is offline
Citaat:
Alpha #1 schreef op 14-04-2003 @ 22:32:
Ik hoor speed: zijn die Stackers verslavend? Zijn het drugs?
Het klinkt wel erg aantrekkelijk maar ik weet niet goed wat ik hier van moet denken. Zou je het ook bij de dokter kunnen krijgen? Valt het vragen waard natuurlijk he als ik er toch al ben..
of stackers verslavend zijn, weet ik niet, maar ephedrine is dat niet.
of niet voor lang iig: na een tijdje is je lichaam gewend geraakt aan ephedrine, en heeft het geen enkel effect meer. de enige manier om dat te verhelpen is er gewoon mee kappen voor een tijdje. verder is het wel zo dat ephedrine in structuur bijna identiek is aan amphetamine, maar in die vershil zit het 'm nou juist
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 10:19
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
En hoe zijn de resultaten ondertussen? Al veel afgevallen, en last gehad van bijwerkingen?
Oud 21-04-2003, 18:05
twim
twim is offline
Lichamelijk zijn ze niet verslavend maar geestelijk zou je er wel verslaafd aan kunnen raken doordat je maar wil blijven afvallen.

Verder kun je die dingen op best veel plaatsen krijgen.
Je zou ze volgens mij ook via de apotheek kunnen krijgen maar dat weet ik niet zeker.
En wat is het probleem met via inet bestellen?
Geld maak je gewoon over of laat je afschrijven en je krijgt het fijn thuis gestuurt
Ik heb nu ook Stack bestelt ben eens benieuwd wat nu beter is.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 11:07
Kippetje
Kippetje is offline
Bah, het lijkt me juist heel eng om dat soort pilletjes te gaan gebruiken.... ben altijd bang dat het je gezondheid op de een of andere manier schaadt, ook al beweert men van niet

Regels voor berichten