![]() |
Citaat:
Pinkeltje of paardelul, dat is dan wel even een tegenvaller, ja. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet wat ik dan zou doen. Ik ga er een topic over openen! |
Citaat:
|
Ja hoor, 15 is zat.
|
Citaat:
Leuk, leuk! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het kenmerk van de ware schizo... |
Citaat:
ik kan me niet eens meer herinneren dat ik hier heb gepost en nu scheld je me uit voor schizo!! (n) Pff! :D |
Citaat:
|
Citaat:
Maar is niet hetzelfde als MPD. |
En hoe groot zouden vrouw m t liefst hebben???
|
Wie was nou die gene die per se een lul van 18+ cm nodig had?
Eigenlijk moeten jullie niet zeuren, je kan altijd nog een dildo van 20 cm aanschaffen :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij bent met zijn vijfentwintigen, toch? Nee, die weten dat niet van elkaar. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe Lang is een Chinees. :rolleyes: :p
|
Ik heb eentje van zo een 15 cm :( Maar ik heb wel een dikke(4cm) dat schijnt heel dik te zijn voor een lul, och ja het booit me eigenlijk niet zo veel, wat ken je er aan doen he??
|
Citaat:
|
15 cm
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op een site stond dat dit in de kama sutra stond over de grootte.
Er stond ook dat die het best in dezelfde categorie kunnen zitten. MEN WOMEN Size (cm) Hare Deer 10 to 14 Bull Mare 14 to 18 Horse Elephant 18 to 23 Incompatible: MEN WOMEN Hare Mare Hare Elephant Bull Deer Bull Elephant Horse Deer Horse Mare |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als ie te groot is dan gaat ie er via de onderkant in en komt er via de boven kant uit. dan kan je neuken en pijpen tegelijk.
maar if dat nou zo geslaagd is? :D het maakt toch allemaal niet uit hoe groot ie is. te groot is niet goed voor je gezondheid. als ie te groot is en stijf wordt dan krijg je bloedarmoede :D en dat is niet bevordelijk voor je seksleven. :) |
Citaat:
4 doorsnee zou 13 omtrek zijn ongeveer. |
Heb net ergens gelezen dat mannen als ze over dit soort onderwerpen praten er altijd 2 a 3 centimeter bij optellen. Dus trek overal 2 a 3 af en je weet welke lengte het werkelijk is :D :D (y)
|
Citaat:
(daar t gemiddelde is dus 15) dus iedereen moet niet zo zeiken van "die van mij is 25 cm" etc ow en een lul van langer dan 20cm komt maar voor bij 1 op de 10000 dat wil zeggen dat in heel nederland maar 1600 mannen een lul van langer dan 20cm hebben zouden die dan allemaal hier op t forum zitten? |
Citaat:
MWHAHAHAHAHAHA!!!!!! Tieten gaan hangen en schaamlippen ook! (y) :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |