![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
het gemiddelde ligt rond de 16/17 cm, ik zit op 19cm,
maar echt al heb je op je 23ste nog maar 13cm.. het gaat er uiteindelijk om wat je ermee doet.. ik bedoel, je kan een lul van een halve meter hebben maar daar wordt geen enkel meisje blijer van hoor (op vampiria na dan mischien ![]() ![]() ![]() dus, maak je maar niet druk, zeker op jouw leeftijd is er nog niks over te zeggen.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En verder is 7 cm in erectie genoeg om de G-plek te raken en 10 cm in erectie genoeg om een meisje een 'gevuld' gevoel te geven. Voor sommige standjes is trouwens wel minstens 15 cm in erectie nodig, omdat-ie er anders uit glipt, maar dat is niet extreem belangrijk (er zijn immers ook genoeg standjes die de meeste mensen niet kunnen doen omdat ze niet lenig genoeg zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
ach, de lengte is niet zo heel belangrijk denk ik, en er zijn belangrijkere dingen aan mensen dan de lul.
Ik denk niet dat veel mensen op je afknappen omdat je niet geschapen bent als een ezel. ik? lengte 17 cm, omtrek 13 cm
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Groot genoeg is groot genoeg, toch? Als-ie maar hard wordt, anders voel je er als vrouw er nog niks van. Zo'n enorm ding waarbij de helft van de mogelijke houdingen bij voorbaat al afvalt omdat het pijn doet, of waarbij je vre se lijk voorzichtig moet doen, en eerst moet gaan lopen oprekken, pff. Of die er maar half in past, zodat je niet tegen zijn buik kunt aanschurken, omdat je er anders zo'n buikpijn aan overhoudt. Aaargh, en dan mikt-ie in het heetst van de strijd net verkeerd en dan ramt-ie net onzacht tegen een eierstok, dank je feestelijk.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
*au*
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hoe lang, en Hoe Lang anoniemboy123 | 7 | 17-09-2016 08:10 | |
Algemene schoolzaken |
Studiefinanciering: hoe lang nog? Daantje_0705 | 13 | 15-12-2005 14:38 | |
De Kantine |
hoe lang blijven ballonnen mooi? lill girl | 11 | 06-08-2005 18:41 | |
Liefde & Relatie |
Hoe lang verkering, in een 1e serieuse relatie? Tuxs | 24 | 23-08-2004 10:13 | |
De Kantine |
Hoe lang sta jij onder de douche? Verwijderd | 64 | 01-10-2003 12:47 | |
Lifestyle |
Hoe lang doe jij over je makeup Angie_ | 80 | 20-11-2002 10:46 |