Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2004, 23:27
Tuxs
Tuxs is offline
Nou het zit zo, er is dit meisje (it's always with the girls )
nou maar, ik vind haar echt hel leuk, maar dan serieus heel leuk, net gewoon ff, hele speciale gevoelens, maar zoals gewoonlijk, wat ik altijd moet hebben.. is dat ze al bezet is (al 1,5 jaar), ik ken haar best goed, al 2 jaar... enne, tja, dit is haar 1e echte serieuse relatie, ik denk dat ze wel iets voor me voelt, dat kan ik merken aan haar omgaan met mij... nou is mijn vraag hoe lang kan zo'n relatie duren, als ik het moet inschatten, gaat het niet fantastisch, ook niet slecht, ik zal het beoordelen als, het gaat z'n gangetje.

Nou wil ik natuurlijk wel een beetje de gentlemen blijven, en ben niet van plan te gaan stoken in hun relatie, ik ben alleen lief voor haar, verder probeer ik haar niet te zoenen en laat ik hun ook mooi met rust (hoe moeilijk het ook voor me kan zijn) maar hoe lang zou zo'n relatie nou duren, ze is nu 16 jaar, en heeft op haar vroege 15e iets gekregen met die jongen, kan het iets zijn dat wel 4-5 jaar kan duren of is die kans klein?!

trouwens, ze weet al dat ik haar leuk vind... (dat hoorde ik laatst van een vriend van me zo'n 7 maand geleden is ze daar achter gekomen) en gaat hij op kamers, en ze wonen door die situatie 80-120 km van elkaar....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2004, 23:34
El Kim
El Kim is offline
De triestheid.

Laatst gewijzigd op 20-08-2004 om 23:42.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 23:38
*** is offline
sorry, maar als ze al 7 maanden weet dat jij wat in haar zit, zou ik haar uit je hoofd zetten...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 23:39
Verwijderd
Jeetje wat zielig om te hopen dat een relatie van een vriendin over gaat! En dat noemt zich een goede vriend van haar. Als je echt om haar geeft zou je willen dat ze gelukkig is, of dat nou met of zonder jou is! beetje sneu van je...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 23:43
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 21-08-2004 @ 00:39 :
Jeetje wat zielig om te hopen dat een relatie van een vriendin over gaat! En dat noemt zich een goede vriend van haar. Als je echt om haar geeft zou je willen dat ze gelukkig is, of dat nou met of zonder jou is! beetje sneu van je...
hij vroeg zichzelf gewoon wat af....
gevoelens zijn niet altijd even makkelijk te onderukken.
natuurlijk moet hij zich er vanaf proberen te zetten!
Oud 20-08-2004, 23:47
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
*** schreef op 21-08-2004 @ 00:38 :
sorry, maar als ze al 7 maanden weet dat jij wat in haar zit, zou ik haar uit je hoofd zetten...
idd, en ik heb geen antwoord op je vraag
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 00:30
Verwijderd
Citaat:
lady-kebiss schreef op 21-08-2004 @ 00:39 :
Boeiend. Hij stookt toch niet?

Mijn eerste echt serieuze relatie duurde net geen jaar.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 02:20
Verwijderd
Vind dit een beetje net z'n vraag als wanneer vergaat de aarde. Dat weet je nooit. Dus je kan niet zeggen van de relatie is morgen over.

Verder laat ze gewoon met rust.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 09:21
Verwijderd
Citaat:
Morphling schreef op 21-08-2004 @ 00:27 :
hoe lang zou zo'n relatie nou duren, ze is nu 16 jaar, en heeft op haar vroege 15e iets gekregen met die jongen, kan het iets zijn dat wel 4-5 jaar kan duren of is die kans klein?!
Je weet van te voren nooit hoelang een relatie duurt... Ik was 19 maanden samen met mijn eerste serieuze relatie, toen ik verliefd werd op een ander en het om die reden uitmaakte. (ik was bijna 17 toen ik iets met die jongen kreeg, 18 toen het uitging)
wie weet blijven ze nog wel een jaar of 4 / 5 samen, wie weet is het volgende week over.
Als ik jou was zou ik mezelf lekker op de achtergrond houden. Als ze jou ook leuk vindt komt dan vanzelf wel uit, en als ze het verbergt kiest ze dus voor haar vriend.

Ga geen eeuwen op dat meisje zitten wachten, dat is geen enkele meid (en jongen) waard!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 11:12
Verwijderd
Ik zou toch maar gaan proberen om haar uit je hoofd te zetten. Als ze op je zou vallen, dan had ze het al wel uitgemaakt met haar vriend, na die 7 maanden waarin ze weet dat jij haar leuk vindt; mocht het nu uitgaan, dan valt ze nog steeds niet op je dus daar schiet je dan ook niets mee op.

Maargoed, mijn eerste serieuze relatie duurde ruim een jaar.
Van vriend(inn)en:
-Vijf maanden
-Vier maanden
-Ruim vier jaar en nog bezig, tenzij ze eerdere relaties toch als serieuzer beschouwde dan ik heb meegekregen, dan iets tussen een half jaar en een jaar geloof ik, maar dat komt ze zelf misschien nog wel vertellen
-Ruim drie jaar en nog bezig
-Vier maanden
-Anderhalf jaar
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 12:07
evanescence
evanescence is offline
Je moet niet op haar gaan wachten....als het uit gaat tussen die twee zal ze echt niet meteen naar jou toe komen rennen, en als ze dat wel doet zou ik me echt wel 2e keus voelen...lijkt me niet zo leuk....zoek een meisje die jouw als eerste keus heeft...en niet wachten...is frustrerend....
Oud 21-08-2004, 12:59
annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
Morphling schreef op 21-08-2004 @ 00:27 :
ik denk dat ze wel iets voor me voelt, dat kan ik merken aan haar omgaan met mij
Zo te zien ben jij de enige man op aarde die dat ziet dan.

maarjah er zijn zelfs mensen die trouwen met hun eerste vriendje dus dat kan nog een maand duren tot een heel leven.
ik zou er niet op wachten
Oud 21-08-2004, 13:12
Verwijderd
Als ze niet gaan samenwonen, trouwen of kinderen nemen kan het maximaal circa 3 tot 5 jaar duren.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 13:21
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
*** schreef op 21-08-2004 @ 00:38 :
als ze al 7 maanden weet dat jij wat in haar zit
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 21-08-2004 @ 14:21 :
Tijdens de slaap zeker.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 13:30
Nannel
Nannel is offline
Ik denk dat je zelf ook best wel weet dat er helemaal niemand is die hier een antwoord op kan geven.. Het enige wat je kan doen is afwachten. Ik vind het wel goed van je dat je niet gaat stoken in hun relatie, zo ben je toch een echte vriend zeg maar..

Succes ermee verder!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 13:42
WolterB
WolterB is offline
Het is idd goed dat je niet probeert te stoken in hun relatie, maar probeer haar alsjeblieft uit je hoofd te zetten, hoe moeilijk dat ook kan worden.
Probeer over haar heen te komen en verder te gaan, want hopen op iets als dit is niet goed voor je.
Oud 21-08-2004, 15:34
filia dei
filia dei is offline
Zoek een meisje dat jou wel leuk vind. Als ze het weet maar ze doet niets dan vindt ze je vast niet leuk genoeg. En ik zou zeker niet op haar gaan wachten. Want het kan zoals je zegt wel 4of 5 jaar of nog langer zelfs duren.
Oud 21-08-2004, 19:43
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Laat die 2 gewoon en ga niet stoken tussen hun. Trouwens, ga er niet maanden kansloos achter aan lopen, tenminste, ik zou me liever "concentreren" op een meisje dat vrijgezel is.
Oud 21-08-2004, 23:12
wilco984
wilco984 is offline
Ik denk dat die jongen en vooral dat meisje gelukkig met elkaar zijn.. Relaties die TE goed zijn zijn niet goed.. Relaties die slecht gaan ook niet.. Zijn gangetje is het allerbest!! echt waar.. dus dat houdt wel lekker lang aan schat ik!..

Vindt het niet vreemd dat je haar als je vriendin wil hebben.. Wat anderen ook zeggen.. als jij echt verliefd bent kan je dat ook neit tegenhouden! vind het al prima dat je niet gaat stoken.. Blijf haar vriend maar verwacht niet dat het ooit serieuzer wordt. Wat je wel kan doen is gewoon lekker zelf je leven leiden en je niet teveel met je gevoelens voor haar bezig houden.. Haar lekker gelukkig laten zijn en gewoon kijken wat er op je pad komt.. Niet op zoek gaan..

Probeer in ieder geval niet alle andere mogelijkheden uit te sluiten omdat je met haar gelukkig wilt zijn!! die kans acht ik klein als ik je verhaal zo hoor..

En het voor jou hoopvolle zijn gangetje is echt een teken dat het goed gaat met hen.. Het spijt me!!

Ik wens je een vurige relatie toe die ook zijn gangetje gaat met een leuke andere meid!
Oud 21-08-2004, 23:19
Tuxs
Tuxs is offline
hmm, tja, haar uit m'n hoofd zetten, easier said than done, ik ben echt helemaal gek van haar... hmm, hij is ooit een keer vreemd gegaan, dat weet ze. maar voor een maand of misschien 2 maand is hij ook aardig vreemd gegaan! en dat was meer dan rukken en vingeren... ik heb dat van een vriendin gehoord, alleen tja, ik wil het misschien wel zeggen tegen haar, maar ze zouden enkel denken dat ik probeer te stoken, dat zou niet werken... Tis alleen zo erg dat ze dat niet weet
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 00:00
Chosen
Chosen is offline
Hm.... moeilijke situatie voor een magic-speler . Het klinkt idd makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik denk dat je jezelf er toch toe moet aanzetten om dr uit je hoofd te zetten. Het is wel erg fout om te hopen dat de relatie van een vriendin van je over gaat, maar ik begrijp het wel. Heb het ook meegemaakt, en ik kan je vertellen, als je dr niet snel uit je hoofd zet brengt dat een hoop problemen met zich mee!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 07:44
Tuxs
Tuxs is offline
hmm, tja, maar ondertussen gaat hij dus wel mooi vreemd, is het dan nog zo erg dat je het niet erg vind als het uit gaat?

ps. kun je dat vanaf m'n naam afleiden dat magic gedoe?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 19:54
waves
waves is offline
het kan nu uitgaan maar er zijn ook veertigers die nog steeds met hun eerste relatie bezig zijn.

Maar ik ben het met *** eens: als zij al weet dat jij haar leuk vindt en daar nog niet op heeft gereageerd lijkt de kans me klein dat zij op dezelfde manier in jou geïntresseerd is als jij in haar...

wel goed van je dat je niet stookt
Oud 23-08-2004, 10:13
Big M
Big M is offline
Citaat:
Morphling schreef op 22-08-2004 @ 08:44 :
hmm, tja, maar ondertussen gaat hij dus wel mooi vreemd, is het dan nog zo erg dat je het niet erg vind als het uit gaat?

ps. kun je dat vanaf m'n naam afleiden dat magic gedoe?
vreemdgaan kan het begin van het einde betekenen. Ik wil je geen valse hoop inspreken, maar toch, hij vind het niet zo leuk meer en zij komt er ooit achter. Maar ik zou het haar niet vertellen, ze zal het bemoeizuchtig vinden en dan krijgt ze WEL het idee dat je wil stoken. Afwachten en idd probeer er niet zo veel aan te denken het helpt niks

Uiteindelijk komt de waarheid boven water maar verwacht niet te veel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten