![]() |
Aan mijn toenmalige vriendin :p
|
NIemand, drie vriendinnen van me hadden het eens over sex, en toen zeiden ze zo van " ja jij en nate zijn echt geweldig samen" en of 'het' nou al gebeurd was, ik zei dus gewoon nee. (EN ik kan echt niet liegen) dus zij vragen zo van nou hoe was het en details enzo. Ik heb verder niks gezegd, en jah verder weet ook niemand het echt, gaat ook niemand wat aan.
Edit: Mijn ouders weten niks, en vertellen hem nog eens per maand dat hij maar op 1 manier met hun dochter mag slapen, en dat is zonder sex *zucht* maar ze ziujn wel lie fen ze weten ook wel dat ik toch niet altijd zo maagdelijk enzo blijf :P al zouden ze het het liefst wel zo willen, vooral mn pa :P |
Tegen mijn 3 beste vriendinnen
Niet tegen mijn ouders... ik vind ook niet dat ik dat hun hoef te vertellen :) |
Aan mn beste vriend. Was wel funny, konden er beide om lachen :D (y)
|
De dag daarna, terwijl hij boven was, smste ik naar een goeie vriendin; ik ben hard genomen gisteravond. Toen belde ze en hebben we er beiden hard om gelachen. :p
|
ik sprak laatst een vriend van mij, die zei: je raad nooit wat ik gedaan heb! en ja hoor toen kwam het hele verhaal, haha
|
eum.. aan niemand, maar op een of andere manier leek het wel alsof iedereen het wist.. :) later wel met vriendinnen over gehad en met zusje. nooit echt met mn ouders. maar ze weten het wel. ben aan de pil etc.
|
Citaat:
|
aan mijn beste vriendinnetje, zo gauw ik thuis was!! :D verder mijn ouders niet, maar die weten vast wel dat het al gebeurd is.. rest van mijn vriendinnen zijn het in de loop van de tijd wel te weten gekomen..
|
Citaat:
|
Aan m'n beste vriend...uiteraard
|
Mijn beste vriendin en wat andere vriendinnen.
Mijn ouders weten het nog altijd niet. Het lijkt wel alsof ze het niet door willen hebben.. :/ |
Citaat:
|
Nou mijn hele vriendenploeg zat gewoon onder in het zelfde huis en die hadden wel door wat er boven gebeurde :o
|
Citaat:
|
uhm .. aan me beste vriendin ..
Heb het nooit aan me ouders verteld, die gaan er ook vanuit dat me vriend de eerste was.. Dat weten ze wel, pil enzo, slaapt bij mij @ kamer .. |
Vriendinnen, weet niet meer welke als eerste. Mn ouders heb ik het nooit in zoveel woorden verteld, maar ze zullen het inmiddels wel weten neem ik aan!
|
Echt verteld? Aan men beste vriendin ;) En dan nog iemand die het onrechtstreeks vermoed en tegen me gezegd heeft wat hij dacht omwille v men nickname. Men ouders weten niets en dat wil ik momenteel zo houden...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |