Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2003, 20:27
dreamer16
dreamer16 is offline
dat je ontmaagd was..

En heb je het tegen je ouders gezegd, en hoe begon je er tegen hen over?

daar ben ik wel benieuwd naar
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 20:29
Verwijderd
Aan een vriendin... m'n ouders wisten het volgens mij gewoon, of ze gingen ervan uit...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 20:32
Verwijderd
Aan mijn zus Zij is voor mij een soort van beste vriendin, met het vertrouwelijke van familie erbij

Nou ja via mijn zus kwam mijn moeder het te weten, die een beetje ''pissig'' was dat ze het nog niet wist omdat we daar thuis best wel open in zijn niet da twe elkaar alles in details vertellen hoor, maar gewoon beetje de grote lijn, maar ja uiteindelijk was ze heel blij voor mij omdat alles ook zo goed was gegaan
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 20:40
Verwijderd
muh moeder en me pa... ze wisten het al voordat het gebeurde

Nouja zal maar meteen het hele verhaal vertellen weer. Ik moet er nog steeds om lachen.

Ik lag met me toenmalige vriendin boven in bed.. naakt.. en van het een kwam het ander.. we waren er klaar voor. Maar khad geen condooms.. en zij ook niet. Maar me moeder had me ooit eens vertelt dat als ik condooms nodig heb, dat daar in een van die kasten in de woonkamer een zak lag vol met die dingen. Daar dacht ik opeens weer aan dus ik kleedde zo vlug als ik kon me eigen aan, ging naar onder, naar de woonkamer. Maarja.. daar zat me moeder.. en me pa was op bezoek dus die zat daar ook op de bank. Met een strak gezicht en zwijgend liep ik naar die kast, pakte 3 condooms, ik keek hun met een rood hoofd aan. En toen zei me moeder "succes" en me pa "veel plezier en doe het wel een beetje rustig"

Toen we klaar waren gingen we weer naar onder. Ik was de trap nog niet afgelopen of me moeder kwam al naar me toe "en, is het gelukt?"
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 20:49
Verwijderd
Citaat:
3307 schreef op 12-07-2003 @ 21:40:
muh moeder en me pa... ze wisten het al voordat het gebeurde

Nouja zal maar meteen het hele verhaal vertellen weer. Ik moet er nog steeds om lachen.

Ik lag met me toenmalige vriendin boven in bed.. naakt.. en van het een kwam het ander.. we waren er klaar voor. Maar khad geen condooms.. en zij ook niet. Maar me moeder had me ooit eens vertelt dat als ik condooms nodig heb, dat daar in een van die kasten in de woonkamer een zak lag vol met die dingen. Daar dacht ik opeens weer aan dus ik kleedde zo vlug als ik kon me eigen aan, ging naar onder, naar de woonkamer. Maarja.. daar zat me moeder.. en me pa was op bezoek dus die zat daar ook op de bank. Met een strak gezicht en zwijgend liep ik naar die kast, pakte 3 condooms, ik keek hun met een rood hoofd aan. En toen zei me moeder "succes" en me pa "veel plezier en doe het wel een beetje rustig"

Toen we klaar waren gingen we weer naar onder. Ik was de trap nog niet afgelopen of me moeder kwam al naar me toe "en, is het gelukt?"
grappig verhaal
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 20:53
dreamer16
dreamer16 is offline
ja inderdaad. ik wil het ze opzich best vertellen, ze zijn tenslotte mijn ouders en ze hebben altijd gezegd dat ik ze alles kan vertelle n (niet dat ik dat altijd gedaan heb want sommige dingen moeten ze ook niet weten Maarja) maar het lijkt me gewoon een fijn idee dat hun het gewoon weten...maar ik weet niet hoe ik erover moetbeginnen
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 21:02
A.K.A I-D-I-O-T
A.K.A I-D-I-O-T is offline
ik heb t meteen van alle daken geschreeuwd..... dus niet he de meeste mensen vermoeden het gewoon.. en das genoeg en als ze er naar vragen, naja ik ontken t niet.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 21:31
Verwijderd
Citaat:
3307 schreef op 12-07-2003 @ 21:40:
*knip*
Super

Mja, m'n moeder vroeg wel eens een keertje hoe het nu ging... duidelijk doelend op seks... Mja, ben er maar niet echt op ingegaan... Ze wist dat het eraan zat te komen omdat ik aan de pil ging enzo (mja, ze kwam er zelf mee... of ik niet eens naar de dokter moest ). Enn.. ze zag een keer dat ik lakens ging wassen, in het begin bloedde ik best wel En ze wist dat het niet van m'n ongesteldheid was... dusss... mja, ze ging me nog uitleggen dat wanneer het erg pijn deed en niet ging, ik maar eens naar de dokter moest... want zoiets is heel normaal, dan maakt de dokter het wat losser en klaar... Maar alles was toen al goed
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 21:47
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik heb het wat vriendinnen verteld, meteen de volgende dag, apetrots natuurlijk!
Mijn ouders heb ik nog steeds (bijna een jaar later) nog niets verteld, ze gaan er al wel vanuit dat het gebeurd is (woon ruim een jaar samen) maar vertellen, nee..
Oud 12-07-2003, 22:27
poesiefox
poesiefox is offline
De eerste keer met mijn one nighter heb ik niets verteld, de tweede met mijn vriendje heb ik een paar dagen later maar opgebiecht dat ik niet bij een vriendin was blijven logeren die nacht....ik bedoel, ik had die avond weer met hem afgesproken, dus geheim houden was niet zo handig.

Wou ze weten hoe het was...ja doei, dat ging ik haar mooi niet aan haar neus hangen. En na een week wilden ze hem wel eens zien....how embarrassing. Dat hebben we nog een maand uit weten te stellen, toen hebben zij hem gebeld en hem uitgenodigd. Hij mij weer gebeld, (ik zat op mijn werk), enigszins over zijn theewater, en toen hebben we er maar het beste van gemaakt. Ze waren meteen helemaal weg van hem, maar die stunt heeft hij ze vrees ik nooit helemaal vergeven. Het was ook wel erg bemoeiallig.
Oud 13-07-2003, 09:24
Qimm
Qimm is offline
Mijn lifejournal denk ik iig... nav daarvan begonnen mensen me wel uit te horen... mijn ouders *kijkt met schuin oog achterom* Laat ik het er op houden dat ik niets verteld heb, maar als ze een beetje 1+1 kunnen weten ze het wel
Oud 13-07-2003, 09:31
Verwijderd
Ik heb mijn ouders niets verteld, maar ze weten het wel... feiten:
- we waren ruim 9 maanden samen
- ik was sinds een maand aan de pil
- mijn ouders gingen een weekend naar opa & oma
- mijn zus ging een weekend naar haar vriend
En nee, ik heb geen achterlijke ouders

Het eerste verteld, mjah, als voordat het ging gebeuren ('k wist vrij zeker dat het ging gebeuren namelijk) aan een paar goede vriendinnen en de volgende dag aan m'n beste vriendin, en die daarna aan enkele anderen
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 09:37
sinsere
sinsere is offline
Ik heb het als eerste aan mijn beste vriend verteld. En de volgende dag aan mn beste vriendinnetje en nog weer later aan wat andere vriendinnen. Aan mn ouders heb ik nix gezegd, maar die zullen op een gegeven moment vast wel gedacht hebben dat het gebeurd was.
Oud 13-07-2003, 09:42
KiMZz
KiMZz is offline
Aan een vriend en vriendin van me
Oud 13-07-2003, 10:50
Verwijderd
mijn ouders hebben de vervelende gewoonte om mij de hele tijd sexuele voorlichting te geven, en dan ook dezelfde voorlichting keer op keer te herhalen.

Op een gegeven moment vertelde mijn vader vorig jaar hoe ik moest zoenen! Toen was de maat vol en zei ik precies het volgende:

Ik heb allang sex gehad, goede sex, sex met diverse meisjes! en oeh wat was het goed!

Toen was het de rest van de reis stil..
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 11:10
the_man32
the_man32 is offline
Helemaal niemand... en t is nu al 13 maanden gelegen gebeurd
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 12:41
Lizzali
Lizzali is offline
als eerste heb ik het verteld aan een goede vriendin van me

en ik heb niets aan me ouders verteld, ik moet er niet aan denken dat ik het ze zou moeten vertellen. Niet dat ze niet weten wat we uitspoken of dat ze het niet mogen weten. maar ja, sommige dingen hou ik liever voor me, helemaal als je voor de 1e keer sex gehad hebt.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 12:51
Orpa
Orpa is offline
Aan een gezamelijke vriendin. Ik ken haar via hem, en we kunnen het heel erg goed met elkaar vinden. Ik wist het ok heel erg snel van haar toen zij ontmaagd was, en ik zag d'r toevallig op msn (een kleine 3 kwartier nadat 'het' gebeurd was).

Ik heb het (nog) niet aan mijn ouders verteld, ik denk dat mijn moeder een rolberoerte zou krijgen en mijn vader de eerste drie dagen niet meer zou kunnen lachen. Ik zal het ze heus wel vertellen.... ooit.
Oud 13-07-2003, 12:54
Verwijderd
Ehm... Ik denk een vriendin van me... en Kim zal het toen ook wel ongeveer gehoord hebben... *haalt schouders op* Ik weet wel dat na de vakantie *Burning water* me vroeg waarom ik het niet had gezegd, maar ik vond het niet echt leuk om over te praten ^_^;

Mijn ouders weten in theorie van niks. Ik heb echter wel eens wat uitlatingen gedaan... maar dat gaat meestal zo (voorbeeld van vorig jaar):
Ouders: "En als je dat wilt moeten we maar eens naar de dokter voor de pil... maar eigenlijk vinden we je nog te jong."
Ik, geďrriteerd: "Wie zegt dat ik nog niks heb gedaan?!"
Zij: "Met wie dan? Maarten, dat jochie? Die kan d'r nog niet eens 'n stokkie in krijgen!" ( Dat roept mijn vader over alle 'jochies' waar ik mee thuiskom of mee sta te vozen of in het algemeen leuk vind. Hij moest eens weten )
Ik: "Oh ja, met Maarten, en Marcel, en Rob, op mijn kamer, heel veel! *dikke rolleyes*"
Zij: "Hahaha." Denken: Oh, niet dus.
Ik: stiekem: mwahaha.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 13:23
Verwijderd
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 13-07-2003 @ 11:50:
blablabla...

Op een gegeven moment vertelde mijn vader vorig jaar hoe ik moest zoenen! Toen was de maat vol en zei ik precies het volgende:

Ik heb allang sex gehad, goede sex, sex met diverse meisjes! en oeh wat was het goed!

Toen was het de rest van de reis stil..
Haha
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 16:24
Fade of Light
Fade of Light is offline
Ik zie geen rede om het te vertellen...

overigens weten ze het vast allang, maargoed, dat boeit me niet
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 20:01
)Vampje(
)Vampje( is offline
Denk aan mijn beste vriendin. Ik heb een boek thuis waarin we altijd stukjes schreven, en daar staat het heel uitgebreid in.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 20:08
miekmuis
miekmuis is offline
Ik kreeg vlak nadat we klaar waren een smsje van mijn
vriendinnetje dat ze me iets moest vertellen. Ik wist wel wat dat
"iets" inhield en smste terug dat ik haar ook "iets" moest vertellen. Njah dus zij was de eerste die t hoorde.
Mijn ouders weten het inmiddels wel, maar ik heb het ze nooit letterlijk verteld.
Oud 13-07-2003, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef op 13-07-2003 @ 21:01:
Denk aan mijn beste vriendin. Ik heb een boek thuis waarin we altijd stukjes schreven, en daar staat het heel uitgebreid in.
Is dat nou wel zo handig.. zo`n boek?
Stel dat je het ook kwijt raakt of dat iemand het perongeluk vind...

Ooit waren er ook 2 meisjes die een dagboek bij hielden over hun sexuele avondtuurtjes.. maar dat dagboek heeft toen iemand gestolen en alle pagina ingescand en vervolgens op internet geplaats ja ik heb het toen gedownload...

Laatst gewijzigd op 13-07-2003 om 20:13.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 20:11
kastdeur
kastdeur is offline
mijn beste vriendin.

Mijn ouders weten, tenminste dat hoop ik, dat ik pas aan seks doe sinds ik aan de pil ben en dat is nu ongeveer een jaar.

Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 20:53
Magdalena
Magdalena is offline
ehm. niemand eigenlijk...niet dat ik er niet over wilde praten ofzo; het was gewoon niet in me opgekomen om het aan mensen te vertellen.
Oud 13-07-2003, 20:55
Magdalena
Magdalena is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 13-07-2003 @ 11:50:
mijn ouders hebben de vervelende gewoonte om mij de hele tijd sexuele voorlichting te geven, en dan ook dezelfde voorlichting keer op keer te herhalen.

zulke ouders heb ik ook!!!!

"[mijn naam]...weet je nou al wat een clitoris is?"
"nee mam, ik ben 17 en heb nog nooit een orgasme gehad nou goed??"
Oud 13-07-2003, 21:25
Bindy
Bindy is offline
Me 2 beste vriendinnen belde me op voor ik hen kon bellen.
En me moeder en ik hadden een keer een gesprek en toen kwamen we er gewoon op. Toen heb ik het haar gewoon verteld.
Ze reageerde heel anders dan ik had verwacht...zo van: ohh en was het een beetje goed?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 21:43
Maddan
Maddan is offline
volgende dag heb ik het mn beste vriendin verteld, daarna mn pa, en de avond erna mn 2 beste vrienden, paar dagen later nog wel aan 3 of 4 mensen op school en werk, wou het wel aan iedereen vertellen, was apetrots, maar iedereen kende haar (en sommige haar ouders!!!) dus dat was geen goed plan
Oud 13-07-2003, 21:48
Verwijderd
naja, mn zusje en mn moeder weet t nog steeds niet.. en mn eerste keer was in oktober... (bleef wel bij 1 keer..) en nu met mn vriend heeft ze volgens mij wel vermoedens, maar ze weet niets..
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 22:50
leon-v
leon-v is offline
Bij mijn 1e x vertelde ik het als eerst aan een vriend van me.
En mn ouders die hoefde ik nix te vertellen... want die hadden al hun vermoedens.
Bij mijn huidige vriendin hadden mn ouders ook al vermoedens, en toen heb ik het eigenlijk tegen niemand echt verteld.
Oud 13-07-2003, 23:11
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 13-07-2003 @ 22:48:
naja, mn zusje en mn moeder weet t nog steeds niet.. en mn eerste keer was in oktober... (bleef wel bij 1 keer..) en nu met mn vriend heeft ze volgens mij wel vermoedens, maar ze weet niets..
Jij denkt echt dat ze achterlijk is he? Zij is ook zeventien geweest hoor meid...
Oud 13-07-2003, 23:18
Verwijderd
De eerste keer aan mijn beste vriend, die was mee op vakantie. Mijn ouders hebben daar niets van doorgehad. Eerste keer met vorige en huidige vriendin steeds "the day after" aan vriendenkring, ouders wisten het vantevoren want bleef daar slapen en woonde nog thuis dus dat viel wel op (en zij zijn ook niet gek: "ze slikt toch wel de pil?" is nog tot daaraantoe, maar dat moeders bij vertrek nog roept "denk ook aan haar plezier" was toch wel ).

Trouwens die vriend die de eerste keer mee op vakantie was belde tijdens de eerste keer met huidige vriendin op... had mijn foon niet uitgezet...
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 23:37
Big Boi
Big Boi is offline
Ik heb het twee dagen daarna aan me beste vriend verteld. Die had het nog niet gedaan dus ik was al best wwel trots dat ik het voor hem al had gedaan. Toen mijn ouders een keer een weekend weg waren mocht mijn vriendin ook gewoon blijven slapen dus ik denk dat mijn ouders al een vermoeden hadden dat we 'het' deden.
Oud 13-07-2003, 23:42
Verwijderd
Citaat:
BLA!M schreef op 14-07-2003 @ 00:37:
*knip*Toen mijn ouders een keer een weekend weg waren mocht mijn vriendin ook gewoon blijven slapen dus ik denk dat mijn ouders al een vermoeden hadden dat we 'het' deden.
Of ze wisten van niets maar vonden het tijd worden!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 23:53
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Ertur schreef op 14-07-2003 @ 00:42:
Of ze wisten van niets maar vonden het tijd worden!
Oud 14-07-2003, 00:20
BlackMystery
BlackMystery is offline
ik weet het eigenlijk niet
ben er nooit echt over begonnen is gewoon eens bovengekomen
vond nu niet direct iets dat iedereen direct moest weten
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 07:48
ZHAzha
ZHAzha is offline
Toen van hem met de trein terug naar huis ging, ben ik gelijk een telefooncel ingedoken om een vriendin van me het nieuws te vertellen.
Oud 14-07-2003, 09:41
Verwijderd
euhm, aan niemand heb ik het zo direct verteld, maar mijn beste vriendin weet het wel, zijn ouders denken dat we al tijden aan sex doen volgens mij (pas 1 maand en 1 dag...) en mijn ouders..hmm..die zullen vast wel wat vermoeden, omdat ik de laatste tijd veel bij hem slaap...
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 19:13
Prime Evil
Prime Evil is offline
Als eerste heb ik het mijn vriendin maar verteld.. verbaasd dat ze was ..
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 22:31
Verwijderd
Weet ik veel
Volgens mij een vriend van me
Daarna m'n ouders
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 23:22
AngelLena
AngelLena is offline
M'n moeder. Maar had ik net zo goed niet kunnen vertellen. Die zag het meteen aan m'n kop...
Oud 15-07-2003, 09:14
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 14-07-2003 @ 00:11:
Jij denkt echt dat ze achterlijk is he? Zij is ook zeventien geweest hoor meid...
ja, maar ze was niet zoals ik. Want daar hebben we t wel ns over gehad.
En denk niet dat ze achterlijk is. Ze zal vast wel vermoedens hebben, maar ik of mn zusje of wie dan ook heeft t r iig verteld..
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 09:26
poesiefox
poesiefox is offline
Mijn moeder wist het meteen hoor, al deed ik nog zo mijn best om het geheim te houden. Ik vertrok namelijk de volgende dag weer naar die knul om mijn oorbellen op te halen die ik daar had laten liggen. En oorbellen doe ik uit als ik ga slapen. Ergo: ik had niet bij een vriendin geslapen, maar bij hem.
Oud 15-07-2003, 09:29
italianboy
italianboy is offline
weet ik niet meer
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 10:30
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 15-07-2003 @ 10:26:
Mijn moeder wist het meteen hoor, al deed ik nog zo mijn best om het geheim te houden. Ik vertrok namelijk de volgende dag weer naar die knul om mijn oorbellen op te halen die ik daar had laten liggen. En oorbellen doe ik uit als ik ga slapen. Ergo: ik had niet bij een vriendin geslapen, maar bij hem.
haha..
mijn moeder sliep die nacht bij haar vriend.. dus 's ochtend vroeg hij op de trein.
ze zal denk ik bijna zeker ook niet weten dat hij mijn eerste was. (is ook bij 1 keer gebleven) ze vermoed t niet eens.. vond t ook niet zo geweldig dus straalde ook nie ofzo..

Maar denk wel dat ze weet van mij en mn vriend. Ze weet iig wel dat we t GAAN doen.. en vermoed dus denk ik ook wel dat we t al gedaan hebben
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 20:05
sas_andrea
sas_andrea is offline
aan mn beste vriendin en kort daarna ook tegen mn moeder. ik en mn moeder zijn daar nogal open over. zo krijg ik ook weleens dingen te horen die ik liever niet van mn ouders weet. *yuk*
Oud 15-07-2003, 20:49
Verwijderd
Citaat:
sas_andrea schreef op 15-07-2003 @ 21:05:
zo krijg ik ook weleens dingen te horen die ik liever niet van mn ouders weet. *yuk*
een vriendin van mij heeft wel ns aan dr moeder gevraagd of die dr man pijpte.. echt zo van: mama, pijp jij papa wel eens?

Ik zou zoiets al niet vragen omdat ik het niet WIL weten..

(en ik kreeg het van haar moeder ook nog te horen ) (wel weer heel erg over gelachen )
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 21:05
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
aan mijn beste maat

en nee, ik heb het nooit aan mijn ouders verteld, die kwamen daar vanzelf wel achter.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 23:21
Verwijderd
Aan een goede vriend van me. En ik weet nog dat ik vertelde hoe afschuwelijk ik het vond en dat hij me toen 10 redenen gaf waarom ik het met de verkeerde jongen had gedaan. Toen vond ik het nog minder leuk. :/
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten