![]() |
|
![]() |
ja inderdaad. ik wil het ze opzich best vertellen, ze zijn tenslotte mijn ouders en ze hebben altijd gezegd dat ik ze alles kan vertelle n (niet dat ik dat altijd gedaan heb want sommige dingen moeten ze ook niet weten Maarja) maar het lijkt me gewoon een fijn idee dat hun het gewoon weten...maar ik weet niet hoe ik erover moetbeginnen
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mja, m'n moeder vroeg wel eens een keertje hoe het nu ging... duidelijk doelend op seks... Mja, ben er maar niet echt op ingegaan... Ze wist dat het eraan zat te komen omdat ik aan de pil ging enzo (mja, ze kwam er zelf mee... of ik niet eens naar de dokter moest ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb het wat vriendinnen verteld, meteen de volgende dag, apetrots natuurlijk!
Mijn ouders heb ik nog steeds (bijna een jaar later) nog niets verteld, ze gaan er al wel vanuit dat het gebeurd is (woon ruim een jaar samen) maar vertellen, nee..
|
![]() |
De eerste keer met mijn one nighter heb ik niets verteld, de tweede met mijn vriendje heb ik een paar dagen later maar opgebiecht dat ik niet bij een vriendin was blijven logeren die nacht....ik bedoel, ik had die avond weer met hem afgesproken, dus geheim houden was niet zo handig.
Wou ze weten hoe het was...ja doei, dat ging ik haar mooi niet aan haar neus hangen. En na een week wilden ze hem wel eens zien....how embarrassing. Dat hebben we nog een maand uit weten te stellen, toen hebben zij hem gebeld en hem uitgenodigd. Hij mij weer gebeld, (ik zat op mijn werk), enigszins over zijn theewater, en toen hebben we er maar het beste van gemaakt. Ze waren meteen helemaal weg van hem, maar die stunt heeft hij ze vrees ik nooit helemaal vergeven. Het was ook wel erg bemoeiallig.
|
Mijn lifejournal
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb mijn ouders niets verteld, maar ze weten het wel... feiten:
- we waren ruim 9 maanden samen - ik was sinds een maand aan de pil - mijn ouders gingen een weekend naar opa & oma - mijn zus ging een weekend naar haar vriend En nee, ik heb geen achterlijke ouders ![]() Het eerste verteld, mjah, als voordat het ging gebeuren ('k wist vrij zeker dat het ging gebeuren namelijk) aan een paar goede vriendinnen ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb het als eerste aan mijn beste vriend verteld. En de volgende dag aan mn beste vriendinnetje en nog weer later aan wat andere vriendinnen. Aan mn ouders heb ik nix gezegd, maar die zullen op een gegeven moment vast wel gedacht hebben dat het gebeurd was.
|
Verwijderd
|
mijn ouders hebben de vervelende gewoonte om mij de hele tijd sexuele voorlichting te geven, en dan ook dezelfde voorlichting keer op keer te herhalen.
Op een gegeven moment vertelde mijn vader vorig jaar hoe ik moest zoenen! Toen was de maat vol en zei ik precies het volgende: Ik heb allang sex gehad, goede sex, sex met diverse meisjes! en oeh wat was het goed! Toen was het de rest van de reis stil.. |
![]() |
|
als eerste heb ik het verteld aan een goede vriendin van me
en ik heb niets aan me ouders verteld, ik moet er niet aan denken dat ik het ze zou moeten vertellen. Niet dat ze niet weten wat we uitspoken of dat ze het niet mogen weten. maar ja, sommige dingen hou ik liever voor me, helemaal als je voor de 1e keer sex gehad hebt. |
![]() |
|
![]() |
Aan een gezamelijke vriendin. Ik ken haar via hem, en we kunnen het heel erg goed met elkaar vinden. Ik wist het ok heel erg snel van haar toen zij ontmaagd was, en ik zag d'r toevallig op msn (een kleine 3 kwartier nadat 'het' gebeurd was).
Ik heb het (nog) niet aan mijn ouders verteld, ik denk dat mijn moeder een rolberoerte zou krijgen en mijn vader de eerste drie dagen niet meer zou kunnen lachen. Ik zal het ze heus wel vertellen.... ooit.
|
Verwijderd
|
Ehm... Ik denk een vriendin van me... en Kim zal het toen ook wel ongeveer gehoord hebben... *haalt schouders op* Ik weet wel dat na de vakantie *Burning water* me vroeg waarom ik het niet had gezegd, maar ik vond het niet echt leuk om over te praten ^_^;
Mijn ouders weten in theorie van niks. Ik heb echter wel eens wat uitlatingen gedaan... maar dat gaat meestal zo (voorbeeld van vorig jaar): Ouders: "En als je dat wilt moeten we maar eens naar de dokter voor de pil... maar eigenlijk vinden we je nog te jong." Ik, geďrriteerd: "Wie zegt dat ik nog niks heb gedaan?!" Zij: "Met wie dan? Maarten, dat jochie? Die kan d'r nog niet eens 'n stokkie in krijgen!" ( ![]() ![]() Ik: "Oh ja, met Maarten, en Marcel, en Rob, op mijn kamer, heel veel! *dikke rolleyes*" Zij: "Hahaha." Denken: Oh, niet dus. Ik: stiekem: mwahaha. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik kreeg vlak nadat we klaar waren een smsje van mijn
vriendinnetje dat ze me iets moest vertellen. Ik wist wel wat dat "iets" inhield en smste terug dat ik haar ook "iets" moest vertellen. Njah dus zij was de eerste die t hoorde. Mijn ouders weten het inmiddels wel, maar ik heb het ze nooit letterlijk verteld.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stel dat je het ook kwijt raakt of dat iemand het perongeluk vind... Ooit waren er ook 2 meisjes die een dagboek bij hielden over hun sexuele avondtuurtjes.. maar dat dagboek heeft toen iemand gestolen en alle pagina ingescand en vervolgens op internet geplaats ja ik heb het toen gedownload... Laatst gewijzigd op 13-07-2003 om 20:13. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() "[mijn naam]...weet je nou al wat een clitoris is?" "nee mam, ik ben 17 en heb nog nooit een orgasme gehad ![]()
|
volgende dag heb ik het mn beste vriendin verteld, daarna mn pa, en de avond erna mn 2 beste vrienden, paar dagen later nog wel aan 3 of 4 mensen op school en werk, wou het wel aan iedereen vertellen, was apetrots, maar iedereen kende haar (en sommige haar ouders!!!) dus dat was geen goed plan
|
![]() |
Bij mijn 1e x vertelde ik het als eerst aan een vriend van me.
En mn ouders die hoefde ik nix te vertellen... want die hadden al hun vermoedens. Bij mijn huidige vriendin hadden mn ouders ook al vermoedens, en toen heb ik het eigenlijk tegen niemand echt verteld.
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
De eerste keer aan mijn beste vriend, die was mee op vakantie. Mijn ouders hebben daar niets van doorgehad. Eerste keer met vorige en huidige vriendin steeds "the day after" aan vriendenkring, ouders wisten het vantevoren want bleef daar slapen en woonde nog thuis dus dat viel wel op (en zij zijn ook niet gek: "ze slikt toch wel de pil?" is nog tot daaraantoe, maar dat moeders bij vertrek nog roept "denk ook aan haar plezier" was toch wel
![]() Trouwens die vriend die de eerste keer mee op vakantie was belde tijdens de eerste keer met huidige vriendin op... had mijn foon niet uitgezet... ![]() |
![]() |
|
Ik heb het twee dagen daarna aan me beste vriend verteld. Die had het nog niet gedaan dus ik was al best wwel trots dat ik het voor hem al had gedaan. Toen mijn ouders een keer een weekend weg waren mocht mijn vriendin ook gewoon blijven slapen dus ik denk dat mijn ouders al een vermoeden hadden dat we 'het' deden.
|
Verwijderd
|
euhm, aan niemand heb ik het zo direct verteld, maar mijn beste vriendin weet het wel, zijn ouders denken dat we al tijden aan sex doen volgens mij (pas 1 maand en 1 dag...) en mijn ouders..hmm..die zullen vast wel wat vermoeden, omdat ik de laatste tijd veel bij hem slaap...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En denk niet dat ze achterlijk is. Ze zal vast wel vermoedens hebben, maar ik of mn zusje of wie dan ook heeft t r iig verteld.. |
![]() |
|
![]() |
Mijn moeder wist het meteen hoor, al deed ik nog zo mijn best om het geheim te houden. Ik vertrok namelijk de volgende dag weer naar die knul om mijn oorbellen op te halen die ik daar had laten liggen. En oorbellen doe ik uit als ik ga slapen. Ergo: ik had niet bij een vriendin geslapen, maar bij hem.
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijn moeder sliep die nacht bij haar vriend.. dus 's ochtend vroeg hij op de trein. ze zal denk ik bijna zeker ook niet weten dat hij mijn eerste was. (is ook bij 1 keer gebleven) ze vermoed t niet eens.. vond t ook niet zo geweldig dus straalde ook nie ofzo.. ![]() ![]() Maar denk wel dat ze weet van mij en mn vriend. Ze weet iig wel dat we t GAAN doen.. en vermoed dus denk ik ook wel dat we t al gedaan hebben ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou zoiets al niet vragen omdat ik het niet WIL weten.. ![]() (en ik kreeg het van haar moeder ook nog te horen ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
als je verliefd op een jongen bent... Verwijderd | 36 | 12-01-2013 19:31 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
donker en licht nińa | 7 | 23-08-2003 16:05 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |