Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nou prima toch, geef jezelf een trap onder je kont, ga nog een keer met hem praten/whatsppen/facebooken en zeg hem dat je denkt dat je ook op jongens valt en dat je er een keer met hem over wil praten. En dan niet via whatsapp!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Als je met hem aan je praten bent zeg je: He (naam invullen), ik denk dat ik ook op jongens val, hoe ging dat bij jou? Duurde het lang voor dat je het zeker wist. En aan wie heb je het het eerst verteld? Aan je ouders? En hoe reageerden die daar op? Dus zo iets ongeveer, wij kunnen niet letterlijk voor je op papier zetten wat je zeggen moet. Gewoon vragen wat er in je opkomt!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ja dat snap ik maar als je het nog niet goed durft te vertellen is het misschien makkelijk om het aan iemand te zeggen die je niet echt heel goed kent dan aan je ouders. En bovendien is hij zelf homo dus hij zal er in ieder geval positief tegenover staan. Als je het echt niet rechtstreeks aan hem durft te vragen doe het dan via whatsapp.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Maar wat wil je nu precies tegen die jongen zeggen? Dat je verliefd op hem bent? Dat moet je sowieso niet uit het niets gaan zeggen. Zorg nou eerst eens dat je elkaar een beetje kent. Lees mijn vorige post nog eens door, dan heb je een heel goede reden (of excuus, als je het zo wilt zien) om met hem te praten, zonder dat je meteen hoeft te laten weten dat je hem leuk vindt.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ok, dan nogmaals: vraag hem om hulp. Hij heeft er ervaring mee. Vertel hem dat je homo bent en dat je je afvraagt hoe hij uit de kast is gekomen, hoe hij het heeft verteld, hoe mensen erop reageerden, etc. Zo sla je meerdere vliegen in één klap. Hij weet dat je homo bent én je krijgt wellicht hulp met het uit de kast komen. En zo kun je hem beter leren kennen omdat je dan al contact hebt, zonder dat je hem meteen moet vertellen dat je hem leuk vindt. En hier zal hij vast niet verkeerd op reageren, want hij snapt dat je in een lastige situatie zit en waarschijnlijk wil hij je wel helpen.
Maar ik heb dit al in een eerdere post gezegd, dus dan moet je maar teruglezen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik doen kate010 | 5 | 11-01-2013 13:31 | |
Liefde & Relatie |
Waarom word ik niet verliefd? Ludovicoplay | 27 | 07-12-2011 20:55 | |
Liefde & Relatie |
Je bent verliefd, maar je bent er achter gekomen dat je vriendin hem ook leuk vind. Mauw | 17 | 30-11-2003 10:19 | |
Liefde & Relatie |
als je verliefd bent kun je die persoon op jou doen verliefd worden!!! BELLEKE | 34 | 06-05-2003 12:11 | |
Liefde & Relatie |
wanneer echt verliefd, of denken dat je verliefd bent? flierefluiter | 39 | 30-09-2002 16:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zó dik ben ik, ik durf echt nooit sex te hebben met een jongen! Severus | 33 | 24-12-2001 17:09 |