Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
TS, misschien ben je gewoon het juiste meisje nog niet tegengekomen. Als je nu bij jezelf denkt aan het hebben van een relatie, spreekt het je dan aan of heb je sowieso zoiets van, meh, het hoeft van mij nog niet per se allemaal? Want het kan best dat je gewoon niet toe bent aan een vaste relatie. Je bent nog jong en rusteloos natuurlijk. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, hoor. ![]()
|
Kan wel zijn, maar hij spreekt eigenlijk alleen uit dat hij zich niet tot mannen aangetrokken voelt en zo agressief daarop reageren is nergens voor nodig.
Maar genoeg daarover, TS vraagt niks over zijn seksualiteit dus laten we dat er niet onnodig bij betrekken ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Wel, toen ik een jaar of 14-15 was ben ik verliefd geweest. Toen ik een jaar of 17 was, tot nu, ben ik niet meer verliefd geweest. Nu weer wel hoor
![]() Het gaat bij mij een beetje op en neer ![]() Misschien dat het bij jou nog eerst op moet komen?
|
Dit is ook pas de eerste keer dat ik verliefd ben, terwijl er velen zijn die veel sneller verliefd zijn.
Ik dacht eerst altijd dat, als ik een jongen leuk vond, ik verliefd was. Maar ik ben er achter gekomen dat dat niet zo was. Je merkt het vanzelf, als jij verliefd bent, dan voel je waarschijnlijk precies wat anderen ook voelen, als zij verliefd zijn. En je bent pas 17, je hoeft nergens bang voor te zijn. |
![]() |
|
![]() |
@EZ_blade:
Sorry voor die zin(nen). Het is inderdaad niet helemaal juist overgekomen denk ik. Ik heb niets tegen homo's zolang ze maar niet op een storende manier gaan laten zien dat ze homoseksueel zijn. Ik bedoel bijvoorbeeld dat wanneer ik naast een homo loop, en we lopen samen langs een man, dat die homo dan zegt: sjonge, die had een lekker kontje. Weet je wel? Een beetje op zo'n manier. Ik vind het niet leuk om te zien als twee mannen elkaar kussen, maar ik kijk dan maar gewoon de andere kant op. Je kunt twee mensen moeilijk het recht ontnemen hun liefde voor elkaar te uiten.. @The prophet: Dit is min of meer wat ik vlak boven je zei: "je bent wel erg anti, verdacht anti". Niet iedereen die zich niet op zijn gemak voelt bij homoseksuelen is zelf homoseksueel. Het kan heel goed, maar het hoeft niet. Mag ik trouwens vragen waarom iedereen het heeft over TS? Wat is TS? Test subject? Ik heet Ludovicoplay hier, noem me maar LP als je meer dan twee letters te veel vindt! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Anyway... On topic. Ik ben ook 17, en nog nooit verliefd geweest. Heb wel eens "crushes" gehad, maar nooit echt head over heels in love. En ik ken wel meer mensen van ongeveer dezelfde leeftijd die ook nog nooit verliefd zijn geweest. Om David Archuleta maar even te citeren: "People want to be in love so badly that they throw themselves in it, without stopping to figure out if it's real." We hebben nog een heel leven voor ons, haha. :-)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Waarom? Bobdebouwer1818 | 1 | 19-12-2016 07:44 | |
Liefde & Relatie |
Ontzettend overstuur door niet stoppende verliefdheid saschaaah | 4 | 24-07-2015 23:03 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #110! indigo | 500 | 19-06-2010 16:35 | |
Liefde & Relatie |
niet verliefd mara18 | 27 | 14-08-2006 11:38 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 19:23 |