![]() |
Ik vind mijn klas niet leuk. Maar misschien moet ik nog wennen aan de nieuwe situatie. Ik denk in ieder geval niet dat het erg gezellig wordt dit schooljaar. Ik ken ook genoeg mensen buiten mijn klas, dus het is geen probleem.
|
Ik vind mijn klas niet leuk (n)
en mn nieuwe school ook niet :( Ik hoop dat de opleiding wel een beetje leuk is... :) Ik heb er echt veeeel spijt van dat ik niet verder ben gegaan met de Havo :( (n) |
Citaat:
en wats er niet leuk aan? |
Klas is het zelfde als vorig jaar. Niet echt geweldig, maar er valt mee te leven ;)
|
wel leuk.. de meesten zijn wel een jaar jonger, maar opzich lijken ze me nog wel aardig (ik ben van mavo4 naar havo4 gegaan).
zaterdag (al over 3 dagen :eek: ) ga ik een week op introductie kamp naar Zuid-Frankrijk.. dat vind ik wel eng.. staat ook nog heel ver van me af enzo. Gelukkig gaan er nog wel een paar mensen mee die ik ken. Met de docenten ben ik over het algemeen ook wel tevreden. Behalve met m'n mentrix.. mgoed. |
Citaat:
Maar ik weet eigenlijk nog niet of mijn oude klas wordt opgesplitst of dat er een paar nieuwe mensen bijkomen. Na 28 augustus mag ik heel fijn op het intranet gaan zoeken naar mn rooster en de klassenlijsten (n) heel fijn als je 1e collegedag 1 september is :mad: InHolland kennende wordt dat een groot rotzooitje (n) |
mn klas is wel okay, ik ben het nieuwe jaar ingestapt als een spontaan iemand (wat dus IRL niet echt zo is..) en het werkt wel. Iedereen is wel aardig, ik heb nog niet echt zoiets van 'diegene moet ik mijden'.
verder, tja, het is dezelfde school als mijn afgelopen 5 jaar dus daar kan ik niet veel van zeggen. |
ik heb nu van een paar mensen gehoord bij wie ik in de klas kom, en om hun zit ik nou niet bepaald te springen. Het liefst was ik gewoon over gegaan net als de rest van de klas, maar ja.
Ik ga gewoon kijken of ik het wat vind en anders vraag ik overplaatsing aan. Het voordeel van blijven zitten is wel dat ik volgend jaar bij mn beste vriendinnetje in de klas kan komen! |
ik heb echt geen flauw idee wat ik kan verwachten, ik zie het allemaal wel
|
ik heb een vreselijk saaie klas met vreselijk saaie mensen (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56. |