Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2003, 15:29
jamstalkershome
jamstalkershome is offline
* kijkt en maakt de toppic van Mizz X iets algemener als het mag

Ik wacht met spanning op de introductiedagen van mijn nieuwe klas oude school en ik werk nog niet
Ik laat het rustig over me heen komen...

Hoe denken jullie erover?

Laatst gewijzigd op 12-08-2003 om 15:38.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2003, 15:38
Verwijderd
In 6 vwo heb ik bijna dezelfde klas als in 5 vwo, dus ik verwacht weinig problemen met de klas.

Ik moet nog wel een keer vast werk zien te vinden, maar over het algemeen wordt je al snel in zo'n groep opgenomen dus...
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 15:58
Verwijderd
Dat topic van Mizz X (or whatever...) is al meer dan een jaar oud
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 16:09
Miracle
Miracle is offline
Ben erg benieuwd in wat voor klas ik ga komen.
Blijf zitten en ken niemand van een klas lager, dus we zien wel.
Het houd me niet echt bezig, maar benieuwd ben ik wel.
Oud 12-08-2003, 16:54
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
ik ben ook ontzettend benieuwd naar me nieuwe klas, dr zal toch wel het een en ander worden omgegooid aangezien dr in totaal een hele klas is blijven zitten. verder heb k nog niet echt zin oid om echt weer aan het werk te gaan, wil wel weer graag wat mensen zien en spreken.
ook ben k wel een beetje "bang" naja, niet het goede woord, maar k denk niet dat k het ga halen... ja, lekker positief maar k denk het gewoon...

kuzzies mir
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 20:14
Verwijderd
Ik ga naar een nieuwe klas waar ik verder (behalve één) niemand ken,dus daar kan ik me niet echt een voorstelling van maken...
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 20:17
Mindfields
Mindfields is offline
Bij ons op school heb je 6 jaar lang dezelfde klas.

Maar ik kom alweer in de 3e klas in 3 jaar

Ken de meeste mensen van dat jaar wel, maar allemaal kinders..
Oud 12-08-2003, 20:41
Balance
Balance is offline
Citaat:
Parallel schreef op 12-08-2003 @ 21:17:
Bij ons op school heb je 6 jaar lang dezelfde klas.
hoe doen ze dat dan als d'r heel veel mensen blijven zitten?
krijg je dan klassen met nog maar 8 mensen ofzo?

ontopic: mijn klas wordt exact dezelfde als die van vorig jaar. nieuwsgierig ben ik dus niet.
Oud 12-08-2003, 20:47
dyfusica
dyfusica is offline
het kan em vrij weinig wat voor neiuwe klas ik krijg.. Ik hoef toch maar 6 weken op die school te zitten.. Daarna ga ik naar een andere, en daarvan boeit het me natuurlijk wel
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 20:54
ireentjuhp
ireentjuhp is offline
ik heb nog vakantie,Ik ga nog eerst ff nog 2,5 week flink feesten in Renesse en met KVW! en dan zie ik wel of ik een leuek klas heb, voor een grootdeel is die t zelfde als vorig jaar!ben benieuwd
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 20:55
Verwijderd
Ik ben al de hele vakantie bezig met nadenken over mijn nieuw klas.. 2 jaar lang heb ik in dezelfde klas gezeten en op dit moment kom ik bij mensen in de klas waar ik een stront hekel aan heb.. Daar heb ik dus niet zoveel zinin. Overigens zijn mijn mentoren (ja ik heb d'r 2!) erg tof dus als er een rotte sfeer hangt halen ze die wel weg.
Naja eigenlijk hoop ik dat dit jaar een top jaar wordt
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 21:07
Dory
Dory is offline
4 gym N&G

ik verwacht dat het moeilijker is dan vorig jaar

maar wel gezellig
Oud 12-08-2003, 21:37
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 12-08-2003 @ 16:38:
In 6 vwo heb ik bijna dezelfde klas als in 5 vwo, dus ik verwacht weinig problemen met de klas.

Nouja, geen problemen nee, maar bij mij verwacht ik wel saaiheid

wat een kutklas.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 21:46
Fantôme
Fantôme is offline
vrijwel dezelfde mensen, en een paar, voor mij 'nieuwe' erbij. zoiets denk maar... maargoed, ik hoor het volgende week wel... DAN AL JA!
Oud 12-08-2003, 22:22
koelkastje
koelkastje is offline
Mijn klas blijft (als het goed is) het zelfde al vorig jaar, behalve de studievertragers die niet aan het 2e jaar mogen beginnen (ik ga naar de 2e klas van het hbo) en ik ben eigenlijk wel benieuwd welke mensen dat zijn. Maar zoals er nu uit ziet wordt het weer een gezellig jaar
Oud 13-08-2003, 00:27
Severus
Severus is offline
Mijn nieuwe school lijkt gezellig, en mijn klas ook. Meer kan ik er nu niet over zeggen. Ik hoop in ieder geval wel dat ik weer de gelegenheid krijg om me lekker af te zonderen en al mijn huiswerk alleen kan doen (dus geen groepswerk - dat háát ik).

Ripper
Oud 13-08-2003, 07:42
Qamra
Qamra is offline
Nou ja ik heb dezelfde klas (2e jaar hbo), waarschijnlijk nog wat nieuwe MBO'ers erbij.
En een bepaalde sfeerverpestende gast rot ook voor een halfjaartje op naar de 1ste..

Geen werk, geen nieuwe school, zelfs geen nieuwe klas
Oud 13-08-2003, 07:54
Verwijderd
Citaat:
omaltievo schreef op 12-08-2003 @ 21:14:
Ik ga naar een nieuwe klas waar ik verder (behalve één) niemand ken,dus daar kan ik me niet echt een voorstelling van maken...
Ik ken zelfs die ene niet.

Ik zie het wel, 'k kan me er toch geen (kloppende) voorstelling van maken. Nieuwe klas en nieuw gebouw (wel zelfde school), het gebouw (en dan met name die verdieping) vind ik zwaar , mensen die er rond lopen zijn veel geitenwollensokkenmensen heb ik het idee, maar goed, 't zal vast wel wat worden.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 09:20
Verwijderd
Mijn klas blijft geloof ik hetzelfde als vorig jaar.
Niet dat het me veel uitmaakt, want ik zie iedereen toch maar 1x in de 2 weken een dagje.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 09:42
Nyawa
Ik heb nog geen idee bij wie ik in de klas kom, ben er echt benieuwd naar...
Maar goed, we hebben toch heel veel clusters dus de meeste mensen zie ik waarschijnlijk toch wel een keer opduiken en dan zijn er natuurlijk altijd de pauzes nog.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 13:00
kweety
kweety is offline
ik heb 3 jaar lang een ongelofelijke k*t klas gehad. ik was blij dar ik vorig jaar in een andere klas zat. maar nou gaan ze weer alles door elkaar gooien en ik weet nou al dat ik bij niemand van onze vriendengroep zit. dus ik wil het eigelijk liever niet weten.
Oud 13-08-2003, 13:04
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
ik merk het wel. ga 4 jarige opleiding in 1 jaar doen waarvan een half jaar stage is dus zo lang zit ik er niet. En als het goed is worden me beste vriend en ik bij elkaar in de klas geplaatst.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 13:12
Anijs
Anijs is offline
Ik weet stiekem al in welke klas ik kom...

Ennuh.. ik heb opeens totaal geen zin meer in school..

Nadere uitleg niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 13:28
L1
L1 is offline
Mijn klas blijft hetzelfde denk ik, alleen zijn er 3 blijven zitten. dus zijn we met 15 over. Volgens mij gaat het tegenvallen
Oud 13-08-2003, 18:27
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Ik kan zelf ook niet wachten... Mijn nieuwe klas, nieuwe klasgenoten en nieuwe sfeer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2003, 19:44
jbtq
jbtq is offline
Ik ben heel erg benieuwd bij wat voor soort mensen ik kom en hoe de klas er uit komt te zien. Kan eigelijk ook niet wachten. Oh ja, ik begin met een nieuwe school vandaar dat ik totaal geen idee heb wat ik moet verwachten
Oud 13-08-2003, 20:28
the tourist
the tourist is offline
Mijn klas is voor het grootste deel hetzelfde denk ik. Wel ok.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 20:32
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
jbtq schreef op 13-08-2003 @ 20:44:
Ik ben heel erg benieuwd bij wat voor soort mensen ik kom en hoe de klas er uit komt te zien. Kan eigelijk ook niet wachten. Oh ja, ik begin met een nieuwe school vandaar dat ik totaal geen idee heb wat ik moet verwachten
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 22:03
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik blijf op dezelfde school en ik ga van 5V naar 6V dus mijn klas blijft grotendeels hetzelfde. Het enige pluspunt is dat de persoon die ik absoluut niet uit kon staan en de hele klas overheerste is blijven zitten dus dat valt mee. Er is een jongen uit 6V gezakt dus die komt erbij maar die kan niet de hele sfeer veranderen lijkt me.

Ik vind het trouwens wel balen dat mijn (enige, echt goede) vriendin is blijven zitten en ik het dus zonder moet doen volgend jaar.
Oud 14-08-2003, 11:09
Verwijderd
ik heb er geen zin in. ik ken mijn klas wel al, maar toch. ik ben dus naar de vrije school gegaan en de meeste kennen elkaar al vanaf de kleuterklas. ik heb nu 6 weken in die klas gezeten en de klas blijft komend jaar gewoon hetzelfde. het zijn aardige mensen, daar niet van, maar ik voel me nog helemaal niet thuis daar.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 12:20
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
linda85 schreef op 12-08-2003 @ 21:41:
hoe doen ze dat dan als d'r heel veel mensen blijven zitten?
krijg je dan klassen met nog maar 8 mensen ofzo?

ontopic: mijn klas wordt exact dezelfde als die van vorig jaar. nieuwsgierig ben ik dus niet.
Daarom heb ik dus ook met volgend jaar erbij in 3 klassen gezeten. Er blijven de laatste tijd ontzettend veel mensen zitten, en dan krijg je dus dat ze klassen opsplitsen. 1 klas verdelen ze over de overige klassen.
Maar dat doen ze dus niet vaak, alleen vorige jaar heb ze een 2e, 4e en 5e klas opgesplitst, voor het eerst in 10 jaar ofzo.

En das mij dus ook overkomen. Van de 2e naar de 3e splitsten ze mijn klas op, en ik ben toen blijven zitten..dus nu krijg ik weer een nieuwe klas

maar omdat er maar 700 leerlingen zijn ofzo, weet ik al precies wie er in de 3e zitten..moet alleen nog afwachten waar ze me droppen
Oud 14-08-2003, 12:26
Surjirro
Surjirro is offline
Denk dat ik ongeveer in dezelfde klas kom als vorig jaar

Laatst gewijzigd op 14-08-2003 om 12:31.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 13:02
non
non is offline
ben erg 'bang' voor de klassen volgend jaar.. is voor mij persoonlijk heel belangrijk wat ze gaan veranderen en wat niet... meer dan afwachten kan ik helaas niet

kga ook werken op zaterdag daar heb ik wel heel veel zin in.. waarschijnlijk eerst uit verlegenheid heel hard werken, en daarna zla het wel los lopen en gezelliger worden
Oud 14-08-2003, 14:48
Balance
Balance is offline
Citaat:
Parallel schreef op 14-08-2003 @ 13:20:
Daarom heb ik dus ook met volgend jaar erbij in 3 klassen gezeten. Er blijven de laatste tijd ontzettend veel mensen zitten, en dan krijg je dus dat ze klassen opsplitsen. 1 klas verdelen ze over de overige klassen.
Maar dat doen ze dus niet vaak, alleen vorige jaar heb ze een 2e, 4e en 5e klas opgesplitst, voor het eerst in 10 jaar ofzo.

En das mij dus ook overkomen. Van de 2e naar de 3e splitsten ze mijn klas op, en ik ben toen blijven zitten..dus nu krijg ik weer een nieuwe klas

maar omdat er maar 700 leerlingen zijn ofzo, weet ik al precies wie er in de 3e zitten..moet alleen nog afwachten waar ze me droppen
aha. ik dacht dat je bedoelde dat je in de 1e met een klas van 30 man begon en er elk jaar alleen maar mensen afvielen. dat je uiteindelijk dus met maar een paar mensen overbleef.
maar, als ik het goed begrijp, is dat hoe het normaal ging, maar nu niet meer (omdat er nu dus te veel mensen blijven zitten elke keer)?
Oud 14-08-2003, 16:15
Verwijderd
Ben vorig jaar begonnen met HBO. En dat was een wereld van verschil. De mensen waren zoveel opener voor andere dingen! Geweldig. Ben blij dat ik van 5H ben. Was me allemaal wat teveel onderlinge spanningen. Nu ik naar het tweede jaar ga, worden de twee klassen samengevoegd. Dat kan nog wel wat interessants worden
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 16:40
Sunlover
Sunlover is offline
Ben best wel een beetje benieuwd naar mijn nieuwe klas, ga nu naar het laatste jaar ( 6VWO) en ik vroeg me eigenlijk af of iemand wat tips voor me heeft, want ik heb dus echt geen idee wat ik er van moet verwachten, ik weet alleen dat ik tot nu toe het vijfde jaar ook het verschrikkelijkste jaar vond.. ( Aargh!! WAT is toch het nut om van elke scheet een verslag te maken??

x sunlover
Oud 17-08-2003, 19:26
Nieni
Nieni is offline
Ik heb twee jaar in een superleuke klas gezeten, maar nu ga ik naar 4 VWO en daar komen dus ook mensen van het atheneum bij. Ik ken vrijwel niemand van de atheneumers dus ik hoop maar dat ze een beetje meevallen... (gelukkig zit ik ook nog bij mensen van mijn oude klas, maar toch...)
Oud 17-08-2003, 20:19
PV
PV is offline
ik weet nog niet in welke groep ik terechtkom, ben er ook niet echt benieuwd naar, zie het vanzelf wel
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 08:35
Megadeth
Megadeth is offline
Pff als we weer dezelfde klassen hebben vind ik het wat minder.. dezelfde werkgroep vind ik wel ok (op een paar lui na die geen flikker doen en niks snappen)

Ach zie het morgen wel
Oud 18-08-2003, 09:52
Verwijderd
Ik heb net mijn rooster gezien en daar stond ook een leerlingenlijst bij
Ik kom bij 6 mensen uit mijn oude klas en bij allemaal hele erge drukke mensen uit de andere klassen (dood aan 2H en 2I!) dus daar ben ik niet echt blij mee
Ook kom ik bij geheel onbekende mensen in de klas die me van naam nogal über-kak lijken...
Maar voor de rest is mijn rooster super! (2 dagen 8.30 - 15.15 , 3 dagen 10.00 - 15.15 of 8.30 - 14.05 )
Pffff ik heb al helemaal geen zin meer drin.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 09:54
Megadeth
Megadeth is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 18-08-2003 @ 10:52:
Ik heb net mijn rooster gezien en daar stond ook een leerlingenlijst bij
Ik kom bij 6 mensen uit mijn oude klas en bij allemaal hele erge drukke mensen uit de andere klassen (dood aan 2H en 2I!) dus daar ben ik niet echt blij mee
Ook kom ik bij geheel onbekende mensen in de klas die me van naam nogal über-kak lijken...
Maar voor de rest is mijn rooster super! (2 dagen 8.30 - 15.15 , 3 dagen 10.00 - 15.15 of 8.30 - 14.05 )
Pffff ik heb al helemaal geen zin meer drin.
Mja, had ik ook allemaal namen die ik niet kende en waarvan ik dacht dat het weer van die patserige lui waren.. maar het viel reuze mee..

En erge drukke mensen kunnen ook veranderd zijn
Oud 18-08-2003, 09:54
sportbabe
sportbabe is offline
Ik krijg clusters dit jaar (dus: mentor met je cluster) ben benieuwd welke mentor ik krijg. De beta docenten zijn nou niet erg sociaal opgesteld..
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 09:56
Verwijderd
Zelfde school nieuwe klas. Ik ken er wel een aantal mensen, en en paar van mijn oude klas gaan er ook heen, dus ik zie wel wat het wordt.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 10:29
Arun
Arun is offline
Ik zit in een 'klas' van een paar honderd studenten, waarvan 88% vrouwelijk is.
Ik weet niet wat ik ervan moet verwachten..
Oud 18-08-2003, 10:43
Megadeth
Megadeth is offline
Citaat:
Arun schreef op 18-08-2003 @ 11:29:
Ik zit in een 'klas' van een paar honderd studenten, waarvan 88% vrouwelijk is.
Ik weet niet wat ik ervan moet verwachten..
Gezellig

Ik zit in een klas met alleen jongens.. en geloof me, dat is niet leuk
Oud 18-08-2003, 10:54
Arun
Arun is offline
Sorry.. het was 98% meisjes..
Oud 20-08-2003, 08:36
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
tjah ik weet nog niet bij wie ik allemaal in de klas kom enzo.... op die info avond zaten er naar mijn smaak wel aardige mensen tussen....
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 09:00
Megadeth
Megadeth is offline
Citaat:
Arun schreef op 18-08-2003 @ 11:54:
Sorry.. het was 98% meisjes..
98... damn dat lijkt me al een stuk minder ja.. en hoeveel jongens? 1? 2?

Wat voor opleiding doe je btw?
Oud 20-08-2003, 10:24
Arun
Arun is offline
pedagogische wetenschappen, prognose; 359 meisjes, 4 jongens..
Oud 20-08-2003, 11:20
dyfusica
dyfusica is offline
klas is stom, school is leuk.l. maar ik ken wel leuke mensen die niet in mn klas zitten dus het gaat wel lukken dit jaar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten