Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben al de hele vakantie bezig met nadenken over mijn nieuw klas.. 2 jaar lang heb ik in dezelfde klas gezeten en op dit moment kom ik bij mensen in de klas waar ik een stront hekel aan heb.. Daar heb ik dus niet zoveel zinin. Overigens zijn mijn mentoren (ja ik heb d'r 2!) erg tof dus als er een rotte sfeer hangt halen ze die wel weg.
Naja eigenlijk hoop ik dat dit jaar een top jaar wordt ![]() |
![]() |
|
Mijn klas blijft (als het goed is) het zelfde al vorig jaar, behalve de studievertragers die niet aan het 2e jaar mogen beginnen (ik ga naar de 2e klas van het hbo) en ik ben eigenlijk wel benieuwd welke mensen dat zijn. Maar zoals er nu uit ziet wordt het weer een gezellig jaar
![]()
|
Mijn nieuwe school lijkt gezellig, en mijn klas ook. Meer kan ik er nu niet over zeggen. Ik hoop in ieder geval wel dat ik weer de gelegenheid krijg om me lekker af te zonderen en al mijn huiswerk alleen kan doen (dus geen groepswerk - dat háát ik).
Ripper
|
Nou ja ik heb dezelfde klas (2e jaar hbo), waarschijnlijk nog wat nieuwe MBO'ers erbij.
En een bepaalde sfeerverpestende gast rot ook voor een halfjaartje op naar de 1ste.. Geen werk, geen nieuwe school, zelfs geen nieuwe klas ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zie het wel, 'k kan me er toch geen (kloppende) voorstelling van maken. Nieuwe klas en nieuw gebouw (wel zelfde school), het gebouw (en dan met name die verdieping) vind ik zwaar ![]() |
![]() |
|
ik heb 3 jaar lang een ongelofelijke k*t klas gehad. ik was blij dar ik vorig jaar in een andere klas zat. maar nou gaan ze weer alles door elkaar gooien en ik weet nou al dat ik bij niemand van onze vriendengroep zit. dus ik wil het eigelijk liever niet weten.
|
Ik ben heel erg benieuwd bij wat voor soort mensen ik kom en hoe de klas er uit komt te zien. Kan eigelijk ook niet wachten. Oh ja, ik begin met een nieuwe school vandaar dat ik totaal geen idee heb wat ik moet verwachten
|
Ik blijf op dezelfde school en ik ga van 5V naar 6V dus mijn klas blijft grotendeels hetzelfde. Het enige pluspunt is dat de persoon die ik absoluut niet uit kon staan en de hele klas overheerste is blijven zitten dus dat valt mee. Er is een jongen uit 6V gezakt dus die komt erbij maar die kan niet de hele sfeer veranderen lijkt me.
Ik vind het trouwens wel balen dat mijn (enige, echt goede) vriendin is blijven zitten en ik het dus zonder moet doen volgend jaar.
|
Verwijderd
|
ik heb er geen zin in. ik ken mijn klas wel al, maar toch. ik ben dus naar de vrije school gegaan en de meeste kennen elkaar al vanaf de kleuterklas. ik heb nu 6 weken in die klas gezeten en de klas blijft komend jaar gewoon hetzelfde. het zijn aardige mensen, daar niet van, maar ik voel me nog helemaal niet thuis daar.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar dat doen ze dus niet vaak, alleen vorige jaar heb ze een 2e, 4e en 5e klas opgesplitst, voor het eerst in 10 jaar ofzo. En das mij dus ook overkomen. Van de 2e naar de 3e splitsten ze mijn klas op, en ik ben toen blijven zitten..dus nu krijg ik weer een nieuwe klas ![]() maar omdat er maar 700 leerlingen zijn ofzo, weet ik al precies wie er in de 3e zitten..moet alleen nog afwachten waar ze me droppen
|
![]() |
ben erg 'bang' voor de klassen volgend jaar.. is voor mij persoonlijk heel belangrijk wat ze gaan veranderen en wat niet... meer dan afwachten kan ik helaas niet
![]() kga ook werken op zaterdag daar heb ik wel heel veel zin in.. waarschijnlijk eerst uit verlegenheid heel hard werken, en daarna zla het wel los lopen en gezelliger worden
||
Citaat:
maar, als ik het goed begrijp, is dat hoe het normaal ging, maar nu niet meer (omdat er nu dus te veel mensen blijven zitten elke keer)?
|
Verwijderd
|
Ben vorig jaar begonnen met HBO. En dat was een wereld van verschil. De mensen waren zoveel opener voor andere dingen! Geweldig. Ben blij dat ik van 5H ben. Was me allemaal wat teveel onderlinge spanningen. Nu ik naar het tweede jaar ga, worden de twee klassen samengevoegd. Dat kan nog wel wat interessants worden
![]() |
![]() |
|
Ben best wel een beetje benieuwd naar mijn nieuwe klas, ga nu naar het laatste jaar ( 6VWO) en ik vroeg me eigenlijk af of iemand wat tips voor me heeft, want ik heb dus echt geen idee wat ik er van moet verwachten, ik weet alleen dat ik tot nu toe het vijfde jaar ook het verschrikkelijkste jaar vond.. ( Aargh!! WAT is toch het nut om van elke scheet een verslag te maken??
![]() x sunlover ![]()
|
Ik heb twee jaar in een superleuke klas gezeten, maar nu ga ik naar 4 VWO en daar komen dus ook mensen van het atheneum bij. Ik ken vrijwel niemand van de atheneumers dus ik hoop maar dat ze een beetje meevallen... (gelukkig zit ik ook nog bij mensen van mijn oude klas, maar toch...)
|
Verwijderd
|
Ik heb net mijn rooster gezien en daar stond ook een leerlingenlijst bij
![]() ![]() Ik kom bij 6 mensen uit mijn oude klas en bij allemaal hele erge drukke mensen uit de andere klassen (dood aan 2H en 2I!) dus daar ben ik niet echt blij mee ![]() Ook kom ik bij geheel onbekende mensen in de klas die me van naam nogal über-kak lijken... Maar voor de rest is mijn rooster super! (2 dagen 8.30 - 15.15 , 3 dagen 10.00 - 15.15 of 8.30 - 14.05 ![]() Pffff ik heb al helemaal geen zin meer drin. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En erge drukke mensen kunnen ook veranderd zijn ![]()
||
Citaat:
![]() Ik zit in een klas met alleen jongens.. en geloof me, dat is niet leuk ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Leren, voor je plezier? Se7enUp | 12 | 21-06-2012 16:28 | |
Studeren |
Hogeschool van Amsterdam MWD mijn ervaringen Easygoing83 | 1 | 13-12-2009 12:56 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Van Christiaan, zijn anorexia-kater en Fred Verwijderd | 15 | 02-09-2004 01:26 | |
Algemene schoolzaken |
[Enquête]Basisschool en voortgezet onderwijs Balance | 57 | 08-01-2004 14:28 | |
ARTistiek |
[verhaal] Spiegelbeeld Tegenbeeld. Verwijderd | 8 | 11-09-2002 19:19 |