![]() |
Citaat:
|
ja dat mag...maar het kwam er een beetje vrouw onvriendelijk uit..
maar geeft niks, t is je vergeven :D |
ieder zijn eigen smaak.
Ik val eigenlijk op normale doorsnee meisjes. Meiden die niet erg dun zijn, maar die een gewoon lichaam hebben, met ook klein beetje vet eraan. Daarbij moeten de borsten in verhouding zijn met het lichaam. |
Ok ik heb alle reactie's een beetje gevolgd op dit toppic. En zoals ik denk denken de meesten.
Hoewel veel jongens/meisjes denken dat jongens alleen op grote borsten afgaan is dit dus duidelijk niet zo. De meeste kiezen voor een normaal meisje. Een 'mooier' of 'minder mooi' meisje dan normaal is dus ook geen probleem. Ik denk dat voor alle jongens het totaal beeld het belangrijkste is en niet te vergeten boven alles het karakter. Ik denk dat het beeld dat van jongens gewoon word verpest door een klein groepje dat alleen maar achter de 'wijven' aangaat en elke avond liefst meer dan één 'nieuwe chick' mee naar huis neemt. (=overdreven, maar goed) Hier past weer een mooie spreekwoord bij: OP ELK POTJE PAST EEN DEKSELTJE |
nou ik hou niet echt van slanke dames (fotomodel)
geef mij maar iemand met een lekker buikje :D en ja borte ja eigelijk let ik daar niet echt vaak op ik ga meer voor hoe iemand is en uitstraling en het gezicht maar buikje vind ik wel lekker en ja borste te groot vind ik dus niet mooi |
Tis idd waar dat het gezicht en haar (kleur) het belangerijkste is, je wilt geen PLORK. Zo zag ik laatst een meisje met een ontzettend lekker lichaam, helaas had ze een kop van een heroine hoer (n)
|
En het gekke is dat de jongens die zeggen dat ze niet per se grote borsten willen, ontzettend vaak zeggen 'ik zal wel weer raar zijn' of 'ik ben dan een uitzondering' of 'maar ja, zo ben ik' en dat soort dingen:)
|
Citaat:
@ Another Way: Het zal wel aan mij liggen hoor maar wtf is een PLORK [edit]Van Dale kent t iig niet [/edit] |
Van de jongens die tot nu toe reageerden, gaf
07,89 % de voorkeur aan dunne meisjes 18,42 % de voorkeur aan slanke meisjes 47,39 % de voorkeur aan normale meisjes 10,53 % de voorkeur aan mollige meisjes 00,00 % de voorkeur aan dikke meisjes 10,53 % had geen voorkeur 15,79 % zei dat het verschilt per meisje, en dat het bij haar moet passen Verder gaf 15,79 % de voorkeur aan kleine borsten 31,58 % de voorkeur aan normale borsten 10,53 % de voorkeur aan grote borsten 15,79 % had geen voorkeur 26,32 % zei dat het bij de rest van het lichaam van het meisje moet passen Voorzichtige conclusie: de meeste jongens houden van normale meisjes met normale borsten |
Hier past weer een mooie spreekwoord bij:
OP ELK POTJE PAST EEN DEKSELTJE [/B][/QUOTE] - Maar sommige dekseltjes moet je een beetje bijschuren ;) |
Als ik ff mag zeggen op wat voor jongens ik val , en ik denk de meeste meiden:
Je moet gewoon een beetje zeker van jezelf zijn, geen sulletje Je moet reageren als anderen iets negatiefs over je zeggen of je bijv. een duw geven Een beetje gel in je haar vinden we meestal erg leuk Je schoenen kun je het beste met een meisje of vriend uitkiezen en niet met je moeder Je moet jezelf niet helemaal geweldig vinden en steeds over je ex praten Je mag best naar meisjes kijken ookal ben je misschien verlegen Spontaniteit is erg aantrekkelijk wie vult dit aan? |
Citaat:
Het is dat er al ergens een topic is geopend waar meisjes hun ideale man moesten beschrijven. Anders had ik dat nu gedaan. Maar Ikje je bent wel erg complimenteus :rolleyes: Zeker daar het bleek dat geen van de beschrijvingen dan ook maar in de beurt kwam van dit dekseltje :( Of ik kwam helemaal niet overeen of 1 van m'n lichamelijke eigenschappen werd wel afgewezen. |
Citaat:
Je moet vooral niet te zeker van jezelf zijn, liever een sulletje dan een arro type Je moet niet zo happen als mensen iets negatiefs over je zeggen Gel in je haar is vervelend, dan voelt het niet meer lekker zacht en dan ga ik dus níét door je haar woelen tijdens de sex want dan krijg ik al dat vieze spul aan m'n vingers Je schoenen kun je het beste zelf uitkiezen natuurlijk, maar wat boeit mij het nou wat voor schoenen je draagt, als je maar zelf je veters kunt strikken Je moet jezelf niet helemaal geweldig vinden en steeds over je ex praten Je mag best naar meisjes kijken ookal ben je misschien verlegen Spontaniteit in gesprekken is een erg vervelende eigenschap; in het uitvoeren van ideeën moet je het niet overdrijven. |
Nou vraag ik je aaaaaaaaaaah *rent gillend weg* :p
was net gel in z'n haar aan t doen :rolleyes: vrouwen *haalt zuchtend schouders op* :p Mijn tip voor de jongens wees jezelf, als er voor elke vrouw een man is dan zou het ook wel eens zo kunnen zijn dat er voor elke man een vrouw is. |
Citaat:
|
Ik vind het geheel erg belangrijk, maar voor beide gevallen niet extreem, zelf val ik op slanke meisjes maar dat wil niet zeggen dat wat forser gezette meisjes er niet mooi uit zien. de lengte en het hoofd kunnen dik of dun weer aanvullen
|
Als er geen gel was, was ik waarschijnlijk allang voor de trein gesprongen. Mijn haar ziet er ECHT NIET uit zonder gel, en als ik mn gel niet gebruik ziet mn gezicht er door dat klote haar ook totaal anders uit
|
Ik hou het meest van meisjes met een sportief lichaam...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien is het handig als er gewoon es wat foto's worden geplaatst, dan kunnen daar meningen over gegeven worden...*gaat zoeken*
Zelf vind ik trouwens molliger jongens leuk, die liggen lekker :D |
een lang(1.75 en langer), slank meisje met cup a vind ik dus echt niks. Maar een klein meisje met cup a kan dan weer wel :confused: . Het belangrijkste is haar uitstraling. Als ze een beetje mollig is en ze kleed zich zo dat het niet opvalt boeit het niet. Probeer jezelf dan alleen niet in een klein topje te proppen want dat ziet er niet uit. Wat ik afschuwelijk vind zijn netkousen, beenwarmers, stropdassen en die gehaakte doorkijk topjes. Dan kan het meisje nog zo leuk zijn voor de rest, een van deze dingen en het is over. Toevallig behoren deze meisjes ook (meestal) tot de breezerbitches, een groep die mij nou echt totaal niet kan interesseren. Geef mij maar een spontaan meisje met een leuke vriendelijke uitstraling. Lichaam boeit niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
perfect = iets gezet, brede heupen, volle, bij lichaam passende borsten, zacht huidje. Kortom, een echte vrouw en iets om vast te pakken. Niet dat je alleen wat huid over bot voelt.
dus absoluut geen 90-60-90 model, vreselijk. |
(y)
|
ik ben dan wel een v'tje maar mag ik ook reageren?? :o
Maatje 38-40 is gemiddeld en het mooist, vind ik. Dat wou ik even zeggen. |
Citaat:
niet te grof he ik ben ook te dik maar ik eet haast niks als ik een vriendin van mij zie eten die 45 kilo weegt word ik misselijk dus dik zijn heeft niet altijd met teveel eten te maken. Bij mij ligt het in de familie |
Meer gezet.
Staat vrouwelijker. Borsten zijn niet gek interessant, als het allemaal een beetje binnen proporties is. |
veeels te dik, je ben igg dikker dan mij. Ga sporten en dieeten!
|
voor 15 jaar ben je idd wel redelijk dik. Maar gelukkig kleed je je niet zo dat het nog meer opvalt. Maar als je je goed voelt dan boeit het toch niet? Doe je trouwens iets van sport ofzo? zwemmen of iets soortgelijks? je hebt brede schouders :confused:
|
Citaat:
|
Die dubble kin mag wel weg, en die buik waar de mijne 3x in past helemaal. Je armen en benen gaan nog wel. Ga anders langs de dietiste om te vragne hoe je het beste kan afvallen
|
Citaat:
Maar ik ben ook breed door spieren! |
Citaat:
Ach ja dat gewicht is wel handig met Judo :D |
Als je al lang aan judo doet en dagelijks traint hoort zo'n uiterlijk erbij, dat is een bewuste keuze. Wat is je lengte?
|
Ik val voornamelijk voor uistraling..
En aangezien de wat dunnere meisjes de uitstraling in hun gezicht kwijtraken val ik toch eerder op wat iets gezetter... een mooie vol gezicht... het liefst met bolle wangetjes en mooie volle lippen en.... Ow.. en de borsten... Nou ja.. Geen siliconen.. dat is yugh. Gewoon.. een redelijk maat, die bij de meid past.. Geen D bij een kleine meid... Dus tja.. iets gezetter dus aangezien ik het gezicht dan stukken mooier vind.. Ow.. en ik vind lang haar (lees schouders of langer) ook erg mooi :) |
Citaat:
- veel of weinig borsten: maakt niet uit, zolang ze maar borsten heeft |
Citaat:
|
Citaat:
En Judo is geen sumoworstelen als je dat denkt en er zijn ook meiden van 50 kilo die mij neergooien hoor! |
Citaat:
|
Citaat:
maak je geen zorgen maar ik ga niet meer op je in hoor want ik denk dat jij hier degene bent die geen kritiek kan hebben!! |
Citaat:
|
Een beetje dik mag wel... :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jah (y) |
Citaat:
|