Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2003, 15:14
tiram
tiram is offline
Ja ik vroeg me ff af wat jongens nou eigenlijk ECHT mooi vinden. Dunne meisjes (en dan bedoel ik dun als ik fotomodelletjes) of wat meer gezette meisjes. En moet ze veel borsten hebben of juist weinig?
Of maakt het helemaal niks uit?

Was ff nieuwsgierig, want wij als meisjes zijn altijd ontzettend onzeker omdat het voor ons altijd voelt alsof we op ons uiterlijk beoordeelt worden (toch dames..?) Terwijl er bij jongens veel minder te beoordelen valt...zo voelt het tenminste...

Laat t maar ff weten!
Oud 19-08-2003, 15:16
the tourist
the tourist is offline
---> Liefde & Relatie?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 15:18
Verwijderd
hee ja das waar , ik heb ook vaak het gevoel dat wij meer beoordeeld worden op uiterlijk

maar ik vind , wij(meiden) kunnen dan evengoed onze mening zeggen over jongens ?? ...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 15:26
herz
herz is offline
Wordt niet iedereen op het eerste gezicht afgerekend op z'n uiterlijk.. overigens maakt het mij niet uit zolang ze maar de goeie stijl heeft (mijn stijl dus)
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 15:31
squat
squat is offline
Wat is dik? Er moet in ieder geval niet té veel over de broekriem hangen.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 16:00
Verwijderd
Moeilijk te zeggen. Sommige meisjes hebben een slank figuur, wat ik vaak erg mooi vind zolang er maar uitgesproken vrouwelijke vormen aanzitten (dus niet zo'n plankje). Sommige zijn ook weer wat steviger wat bij bepaalde types ook heel aantrekkelijk kan zijn. Wat ík persoonlijk mooi vind is moeilijk in één beschrijving te vatten.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 16:04
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
bij jongens valt genoeg te beoordelen hoor
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 16:10
_Moby_
_Moby_ is offline
eerlijk gezegd knap ik echt af op dikke meiden... en meisjes met kleinere borsten vind ik vaak mooier...
Oud 19-08-2003, 16:31
Verwijderd
Oeh, een evolutietheorieontkenner.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 16:41
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Maakt me niets uit, maar ik vind het wel mooier als een wat dikker meisje grotere borsten heeft dan een wat dunner meisje. Verder vind ik té dik zijn een bewijs van het maar eten tot je niet meer kunt, en dat is een eigenschap waar ik wél mee in mijn maag zit (). Maar als wij een voorbeeld mogen nemen: Wishfuldreaming, zeer mooi meisje, prachtige ogen, ietwat gezet, laten wij dat niet ontkennen, maar het maakt haar zeker niet minder aantrekkelijk; wat mij betreft even aantrekkelijk of zelfs aantrekkelijker
Zolang het meisje lief is, en mooi in haar zijn en innerlijk, is ze qua uiterlijk ook mooi, en maakt wat vlees werkelijk niet uit!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 16:45
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 19-08-2003 @ 17:00:
Moeilijk te zeggen. Sommige meisjes hebben een slank figuur, wat ik vaak erg mooi vind zolang er maar uitgesproken vrouwelijke vormen aanzitten (dus niet zo'n plankje). Sommige zijn ook weer wat steviger wat bij bepaalde types ook heel aantrekkelijk kan zijn. Wat ík persoonlijk mooi vind is moeilijk in één beschrijving te vatten.
hier ben ik het volledig mee eens
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 16:47
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Wat is mooi? Gewoon goed verzorgd en alles een beetje in een goede verhouding (maar van dit laatste wijken weinig mensen af).

Bij de ene staat het een beter dan bij de ander, maar ik vind niet dat meisjes zich onzeker moeten voelen over hun uiterlijk. Meisjes zijn zoiezo al veel mooier dan jongens (zo objectief mogelijk gesproken), dus zorg er gewoon voor dat je jezelf lekker voelt.

Trouwens, mannen maken zich ook vaak druk over hun uiterlijk, misschien is het echter zo dat ze sneller klaar zijn, omdat er niet zo heel veel aan veranderd kan worden.
Oud 19-08-2003, 16:48
Thomas
Thomas is offline
Mjah, echt ontzettend slank vind ik gewoon lelijk.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 16:59
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 19-08-2003 @ 17:47:
Meisjes zijn zoiezo al veel mooier dan jongens
mee eens en niet alleen omdat ik zelf n meisje ben
ik hoor hier vast geen antwoord op te geven maar ik doe t stiekem toch
Ik vind het mooi als een meisje goed gevormd is maar ik vind het walgelijk lelijk als ze te dik is,as in een kont waar je niet omheen kunt en de rest van het lichaam zo mogelijk nog 'groter'.
Oud 19-08-2003, 17:11
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Ochlocraat schreef op 19-08-2003 @ 17:41:
Maakt me niets uit, maar ik vind het wel mooier als een wat dikker meisje grotere borsten heeft dan een wat dunner meisje. Verder vind ik té dik zijn een bewijs van het maar eten tot je niet meer kunt, en dat is een eigenschap waar ik wél mee in mijn maag zit (). Maar als wij een voorbeeld mogen nemen: Wishfuldreaming, zeer mooi meisje, prachtige ogen, ietwat gezet, laten wij dat niet ontkennen, maar het maakt haar zeker niet minder aantrekkelijk; wat mij betreft even aantrekkelijk of zelfs aantrekkelijker
Zolang het meisje lief is, en mooi in haar zijn en innerlijk, is ze qua uiterlijk ook mooi, en maakt wat vlees werkelijk niet uit!
Omfg?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 17:14
tiram
tiram is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef op 19-08-2003 @ 17:04:
bij jongens valt genoeg te beoordelen hoor
Ja dat is wel waar, maar jongens kijken toch anders naar meisjes dan meisjes naar jongens... Vind ik. Als ik voor mezelf praat dan. Ik bedoel, als SOMMIGE jongens meisjes beoordelen, dan beoordelen ze grof gezegd op tieten, lichaam en hoofd. ALs je kleine borsten hebt, wordt vaak gezegd dat ze "nx hebben om vast te houden." Als meisjes veel vriendjes hebben gehad is ze een slet, terwijl dat bij jongens niet zo is. (dit heeft er trwns niks mee te maken )
En als ik jongens beoordeel, dan kijk ik naar de gezichtsuitdrukking, en let ik helemaal niet op waar hij vet heeft zitten of juist niet.

Dat het ff duidelijk is: Ik heb het hierboven over SOMMIGE jongens..dat ik niet meteen allemaal aanvallen naar me toe krijg van "zo ben ik helemaal niet..!"
Oud 19-08-2003, 18:32
ESCO
ESCO is offline
Niet te slank dus geen fotomodel.

Maar ook niet te gezet.
Borsten boeit me niet echt, kont, knap gezicht en goed figuur wel.
Oud 19-08-2003, 19:33
Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
DIT is een beetje een onzinnig topic.

Wat IK slank vind , vind een ander misschien al mollig of zelfs dik.
Staaf je antwoorden met foto's, dat is overzichtelijker en leuker.
Oud 19-08-2003, 19:43
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Sweet Serenity schreef op 19-08-2003 @ 20:33:
DIT is een beetje een onzinnig topic.

Wat IK slank vind , vind een ander misschien al mollig of zelfs dik.
Staaf je antwoorden met foto's, dat is overzichtelijker en leuker.
Mee eens.
Oud 19-08-2003, 19:45
WishfulDreaming
Word ik een keer de hemel ingeprezen, is het topic weer niet goed

Dat wordt toch wel vaker gevraagd, wat je nou echt leuk vindt?

Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 19:48
Sweet Serenity
Citaat:
Ochlocraat schreef op 19-08-2003 @ 17:41:
Verder vind ik té dik zijn een bewijs van het maar eten tot je niet meer kunt, en dat is een eigenschap waar ik wél mee in mijn maag zit (). Zolang het meisje lief is, en mooi in haar zijn en innerlijk, is ze qua uiterlijk ook mooi, en maakt wat vlees werkelijk niet uit!
hypocriet.

Ik vind je eerste opmerking ongegrond,uit de lucht gegrepen ,wat zielig en behoorlijk tegenstrijdig met de rest van je verhaal.

Maar ik interpreteer het vast gewoon verkeerd. Toch?

Laatst gewijzigd op 19-08-2003 om 19:50.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 19:54
Sander86
Sander86 is offline
Ik voelde me geroepen ook mijn bescheiden mening te geven:

Volgens mij vinden alle jongens slanke, rondborstige meisjes het mooist. Maar wat belangrijker is dan de omvang van de borsten is de stevigheid, enorme tieten die omlaag hangen vindt niemand mooi, geloof me.

Ik vind het trouwens sowieso verkeerd om mensen teveel op hun uiterlijk te beoordelen. Dat doen primitievelingen, zoals bavianen, die vallen voor het vrouwtje met het roodste zitvlak omdat die vruchtbaarder zijn.

Wil je een relatie die langer duurt dan 3 weken, adviseer ik je eerst naar de persoonlijkheid te kijken.

En omgekeerd: Wat vinden meiden precies leuk aan jongens?
Oud 19-08-2003, 19:56
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
Sweet Serenity schreef op 19-08-2003 @ 20:48:
hypocriet.

Ik vind je eerste opmerking ongegrond,uit de lucht gegrepen ,wat zielig en behoorlijk tegenstrijdig met de rest van je verhaal.

Maar ik interpreteer het vast gewoon verkeerd. Toch?
Ja zeker. Té dik is voor mij iemand van 130 kilo, iemand die een handicap heeft door haar(/zijn) gewicht. Een beetje gezet, wat vlezig, absoluut ontzettend lekker, nog iets dikker, ook erg leuk, maar het moet niet een probleem zijn bij iemand, iets wat iemands leven bepaalt. Het is wat dat betreft vergelijkbaar met een alcohol-probleem...als het heel erg zou worden
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 19:57
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 19-08-2003 @ 20:45:
Word ik een keer de hemel ingeprezen, is het topic weer niet goed

Dat wordt toch wel vaker gevraagd, wat je nou echt leuk vindt?

Het topic moet naar Liefde & Relatie denk ik
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 19:57
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 19-08-2003 @ 18:11:
Omfg?
Je bent heel erg mooi en lekker maar wel een irritante FB!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2003, 19:58
WishfulDreaming
Citaat:
Sander86 schreef op 19-08-2003 @ 20:54:
Ik voelde me geroepen ook mijn bescheiden mening te geven:

Volgens mij vinden alle jongens slanke, rondborstige meisjes het mooist. Maar wat belangrijker is dan de omvang van de borsten is de stevigheid, enorme tieten die omlaag hangen vindt niemand mooi, geloof me.

Ik vind het trouwens sowieso verkeerd om mensen teveel op hun uiterlijk te beoordelen. Dat doen primitievelingen, zoals bavianen, die vallen voor het vrouwtje met het roodste zitvlak omdat die vruchtbaarder zijn.

Wil je een relatie die langer duurt dan 3 weken, adviseer ik je eerst naar de persoonlijkheid te kijken.

En omgekeerd: Wat vinden meiden precies leuk aan jongens?
Niet alle jongens vinden slanke meisjes het mooist. Dat is gewoon bullshit. En met die uitspraken die je hier maakt mag je wel even uitkijken, je kan mensen denk ik diep de grond in duwen.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 20:00
Quiana
Quiana is offline
Bij jongens valt veel minder te beoordelen? Pardon?

Vind dun mooier dan dik, maar het hangt ervan af,
vind niet snel iemand dik oid. Meestal.
Oud 19-08-2003, 20:03
Sweet Serenity
Citaat:
Ochlocraat schreef op 19-08-2003 @ 20:56:
Ja zeker. Té dik is voor mij iemand van 130 kilo, iemand die een handicap heeft door haar(/zijn) gewicht. Een beetje gezet, wat vlezig, absoluut ontzettend lekker, nog iets dikker, ook erg leuk, maar het moet niet een probleem zijn bij iemand, iets wat iemands leven bepaalt. Het is wat dat betreft vergelijkbaar met een alcohol-probleem...als het heel erg zou worden

Ik heb eerder een "probleem" met je eerste uitspraak. Overgewicht wordt namelijk niet altijd veroorzaakt door te veel te eten. Het kan veroorzaakt worden door problemen met de schildklier, te weinig te eten, slecht werkende darmen,.........................................................
Oud 19-08-2003, 20:06
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
Sweet Serenity schreef op 19-08-2003 @ 21:03:
Ik heb eerder een "probleem" met je eerste uitspraak. Overgewicht wordt namelijk niet altijd veroorzaakt door te veel te eten. Het kan veroorzaakt worden door problemen met de schildklier, te weinig te eten, slecht werkende darmen,.........................................................
Natuurlijk, je kunt overgewicht hebben door een ziekte, maar niet 60 kilo, volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 20:34
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
In ieder geval niet zo dik als de bovenbuurvrouw. (die net 18 is ofzo, maar los van dat wel totaal oninteressant).
Te dun is natuurlijk ook niets..

Onderbewust zoek je natuurlijk ook wel iets ertussenin.. Je wilt natuurlijk wel een beetje goeie genen hebben..
Oud 19-08-2003, 21:51
Verwijderd
over het algemeen slank, of een "normaal" postuur, echt "dik" vind ik niet mooi.

qua borsten maakt het me weinig uit, het gaat me meer om het "koppie"
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 22:11
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Als het maar gelijk verdeeld is.

Dus niet een dun buikje, gigantische voorgevel en achteruitstekende kont.

Ik ken meiden van 80 kilo die helemaal niet dik zijn.
Maar er zijn ook meiden van 70 kilo die gewoon afstotelijk zijn, moddervet.

Puur lichamelijk gezien val ik op zo dun mogelijk, dat past beter bij mij (1.80m en 53kg...).
Maar als je verliefd bent maakt dat niets uit.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 22:22
Harry1984
Harry1984 is offline
Geen rare ribbels en uitsteeksels, of die nu van dr botten komen of van dr vetlaag, dus daartussenin zo'n beetje, en dan natuurlijk wel grote tieten, hoe groter hoe beter he!
Oud 20-08-2003, 11:03
Tahvall
Tahvall is offline
normaal figuurtje, normaal hoofdje, niet perse grote tieten.
als ze maar iets liefs uitstraalt en ik het idee heb dat ik het wel volhoud om de hele dag tegen haar hoofd aan te kijken.
dan is het goed
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 11:12
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Tahvall schreef op 20-08-2003 @ 12:03:
...en ik het idee heb dat ik het wel volhoud om de hele dag tegen haar hoofd aan te kijken...
Oud 20-08-2003, 11:24
Scorpia
Scorpia is offline
Echt dun vind ik niet geweldig
maar dik ook niet
het moet niet superslank zijn
het moet er gewoon een beetje tussen in zitten.
Borsten niet als te groot
cup A of B is groot zat.

Liefst blond haar en groene ogen.
als het kan lekker lang haar. ( op haar hoofd dan he )
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 11:46
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 19-08-2003 @ 18:11:
Omfg?
Ja, en ik dacht dat ík al kon slijmen

Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 11:46
G.T.C.
G.T.C. is offline
Uhmmm, eerlijk gezegd val ik wat meer op gezet. Maar das heel moeilijk een grens trekken. Ik vind het gewoon mooi als iemand wat veel vlees heeft waardoor ze juist een mooi huidje krijgt waar je niet meteen al haar onderliggende lichaamsdelen kunt zien.
Verder is voor mij persoonlijk het afgaan op mensen met grote borsten totaal niet van toepassing. Ik ben het met je eens dat er heel wat jongens zijn die dat wel doen. Maar bij mij zijn borsten vaak eerder te groot dan te klein. (ja, ik ben vreemd ik weet het)

Sja....het blijft moeilijk omschrijven wat wel en wat niet mooi is. Als iemand wat dikker is, maar wel een hele mooie, gave huid heeft vind ik het vaak echt heel erg mooi. Maar iemand die misschien ook dat zelfde postuur heeft maar dan een heel erg bleek huidje heeft en al een beetje een sinasappel huid krijgt vind ik het afschuwelijk.
Oud 20-08-2003, 15:00
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gewoon slank. Niet superdun, zoals die fotomodellen, maar mollig en heel dik vind ik ook niet mooi.
Wat borsten betreft ook eigenlijk een normale grootte. Niet van die superdikke hangers, is nix. Maar als ik een meisje voor me zie dan moet het ook weer niet zo plat als een plank zijn dus een B-cupje, misschien een C-cupje is wel mooi
Oud 20-08-2003, 15:19
Verwijderd
een respectabele middenweg
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 15:39
Verwijderd
Met al die fotomodellen en dat tmf vinden meisjes die vrij slank zijn zichzelf al dik , terwijl IK ze dan slank vind. Het moet gewoon een beetje acceptabel zijn en ze moet niet ongezond dik zijn, en een beetje er uit zien, voor de rest hoeft het niet per se superslank te zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 15:52
tiram
tiram is offline
al die reacties vallen me best mee...jonges zijn toch nog niet eens zo erg als ik dacht
Oud 20-08-2003, 15:58
Cinamon
Cinamon is offline
Al is dit topic min of meer voor reacties van jongens bestemd (er hebben al meiden gepost dat zag ik wel hoor!) , wil ik toch even wat kwijt. Ik vind iemand niet gauw dik. Nou moet ik zeggen, ik ben zelf ook niet een van de slankste, ik weeg ook al een slordig 73 kilo.. Wat ik persoonlijk nog al veel vind, zeker als ik er 65 kan wegen!!! Maar goed, mijn punt is, iemand is niet snel té dik hoor!
En ik snap dat heel veel meiden zwaar inzitten over hun gewicht/hoe ze eruit zien en dergelijke, maar serieus, het is nergens voor nodig!
Mijn idee van te dik zijn is: ongeveer je hele buik hangt over je broek (waarvan je dan nog denkt dat ie past want: hij gaat dicht!) en al helemaal als het dikzijn de 'schoonheid' van de vrouw zeg maar laat verdwijnen... Dus dat het van dikke buik overgaat in dikke kont+benen etc. Ik hoop dat iedereen me een beetje snapt want, wat ik kortsamengevat wil zeggen is:
Niet elke jongen van op het zelfde... De een valt op een superslank model en de ander op een mooie mollige meid! (k hou persoonlijk meer van de laatste, zonder lesbische neigingen !)
Oud 20-08-2003, 16:01
tiram
tiram is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 20-08-2003 @ 16:58:
Al is dit topic min of meer voor reacties van jongens bestemd (er hebben al meiden gepost dat zag ik wel hoor!) , wil ik toch even wat kwijt. Ik vind iemand niet gauw dik. Nou moet ik zeggen, ik ben zelf ook niet een van de slankste, ik weeg ook al een slordig 73 kilo.. Wat ik persoonlijk nog al veel vind, zeker als ik er 65 kan wegen!!! Maar goed, mijn punt is, iemand is niet snel té dik hoor!
En ik snap dat heel veel meiden zwaar inzitten over hun gewicht/hoe ze eruit zien en dergelijke, maar serieus, het is nergens voor nodig!
Mijn idee van te dik zijn is: ongeveer je hele buik hangt over je broek (waarvan je dan nog denkt dat ie past want: hij gaat dicht!) en al helemaal als het dikzijn de 'schoonheid' van de vrouw zeg maar laat verdwijnen... Dus dat het van dikke buik overgaat in dikke kont+benen etc. Ik hoop dat iedereen me een beetje snapt want, wat ik kortsamengevat wil zeggen is:
Niet elke jongen van op het zelfde... De een valt op een superslank model en de ander op een mooie mollige meid! (k hou persoonlijk meer van de laatste, zonder lesbische neigingen !)
jou mag ik wel
Oud 20-08-2003, 16:03
Another Way
Another Way is offline
TMF fotomodel slank natuurlijk! Als er iets onaantrekkelijk is, is het wel een meisje met een buikje/uitpuilende vetrollen of een dikke kont

Kwa borsten mag het van AA tot C zijn, zolang ze niet hangen of rare vorm/grote tepels hebben

Laatst gewijzigd op 20-08-2003 om 16:07.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 16:48
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Another Way schreef op 20-08-2003 @ 17:03:
TMF fotomodel slank natuurlijk! Als er iets onaantrekkelijk is, is het wel een meisje met een buikje/uitpuilende vetrollen of een dikke kont

Kwa borsten mag het van AA tot C zijn, zolang ze niet hangen of rare vorm/grote tepels hebben
Ja hoor, daar heb je hem weer...
Oud 20-08-2003, 16:51
whizzer
whizzer is offline
mwoah, niet modellen dun zegmaar, beetje speklaagje vind ik toch wel fijn. Daarnaast hou ik, ik zal wel een uitzondering, helemaal niet van hele grote borsten. meer van een 'hand vol'.

Ik beoordeel meisjes natuurlijk ook wel op hun uiterlijk, maar niet erg op hoe knap ze zijn, maar beetje leuke uitstraling is veel belangrijker vind ik. En ze moet wat te melden hebben.....
Oud 20-08-2003, 16:53
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
whizzer schreef op 20-08-2003 @ 17:51:
mwoah, niet modellen dun zegmaar, beetje speklaagje vind ik toch wel fijn. Daarnaast hou ik, ik zal wel een uitzondering, helemaal niet van hele grote borsten. meer van een 'hand vol'.

Ik beoordeel meisjes natuurlijk ook wel op hun uiterlijk, maar niet erg op hoe knap ze zijn, maar beetje leuke uitstraling is veel belangrijker vind ik. En ze moet wat te melden hebben.....
sluit ik me bij aan
Oud 20-08-2003, 16:57
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 20-08-2003 @ 17:48:
wat zit je te zeiken, ben je zelf dik ofzo?

Sorry maar dat is mijn smaak
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 18:02
cornershop
cornershop is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 20-08-2003 @ 17:48:
iid

offtopic: mooie johnny depp
Reageren

Regels voor berichten