![]() |
Eeehm, nouja... Wat je een band kunt noemen... Een kutcoverband die 2 weken per jaar bij elkaar is... Nouja, misschien zelfs 3...
|
ik niet ;)
|
Bandnaam: AmnesiA
Stijl: metal Website + info: www.amnesia-zone.tk foto http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=327574 beetje ouwe foto, maar hebben nog geen nieuwe bandshoot gehad |
Ik speel in Pharmacon. We spelen metalcore én we hebben een website ;)
www.pharmacon.tk Oja, en we komen uit Apeldoorn |
Citaat:
|
Citaat:
|
www.playroll.net
poppunk - Assen We spelen 6 december in de finale van de Grote Prijs van Nederland, in de Melkweg, Amsterdam! |
Nimloth, spelen covers van Radiohead tot Metallica en zijn bezig met eigen nummers.
|
ik zit in een bandje, maar tis meer voor de lol. we werken toe naar 1 optreden op de culturele avond op onze school en dan kappen we weer. we noemen ons de vrouw van joao en we zijn zo'n 13 in een dozijn coverbandje. mijn vriend ruud doet de gitaar, en ik zing/drum.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
IKIKIKIKIK maar dat wist je al :p
|
|
speel in 2 bandjes
black milk, funk/rock, inmiddels demotje bijna klaar. Spelen al ongv. een jaar of 7, begon als kinderworkshop. Hoogtepunten: winnen voorronde Kunstbende en Bullit 25jaar festival. Verder nog met gitarist en drummer uit black milk in een bandje. Beetje aanklootmuziek, van alles door elkaar...naam hebben we niet maar tijdelijke naam is Golden Reciever. |
ik ga misschien draaien bij the various artists over een tijd...maar das allemaal nog vaag...
hiphop groepje hier uit zutphen met nu alleen een paar mc's [engelstalig] en telkens een andere dj die er niet echt bij hoort... beetje experimenteel en poetisch.... (y) |
robin noemde Five Years Later net al daar zit ik ook in :) maarreh we bestaan sinds september 2001 spelen geen covers (alleen af en toe san dimas van de ataris als t publiek drom vraagt) enneh alleen eigen nummers, enneh de show in ede afgelopen zaterdag (gister dus) ging voor mijn gevoel echt kut
we spelen 11 oktober pas weer in boxmeer en das khaaan want ik ben gewend aan elke week optreden de laatste tijd http://www.fiveyearslater.com/gallery/dp18.jpg |
ik zoek momenteel nog een bandje dat mij wil adopteren. :(
|
Citaat:
*smelt* @wallflower: ja kunnen we samen janken. Ik doe de lage stem, jij de hoge! |
Citaat:
|
Ik zit in Morgue Molester. we hebben een vocalist, en een bassist, en dat was het. Ligt zwaar op zn kont
|
dank u
maar ik was ziek dus ging een stuk slechter dan normaal |
Mo.Thek
website komt tegelijk met demo release. 5 nummers opgenomen, 3 worden opnieuw gemixt. Half oktober moet ie kloar zijn. sell-out, nu/metal/rock/space/avant/accousticcrap combo. Ik, Vakje27, Gifkonijn en 2 andere nietforummers. ik: gitaar, vakje: drums, gif: gitaar Caldera Salsa di Muerte. Death/tech/nasi-core. ik, 86dagreed en wederom 2 nietforummers. ik: gitaar, 86:zang |
Ik 'speel' ook nog in Straalstront, een grindcore band met roelade op drums, Gitarist van Molestor en mij op zang.
we hebben geen website, komt er ook niet, en verwacht geen releases van deze band. |
Citaat:
Speelt alleen eigen werk... Bezetting: 2 gitaar, 1 bass, 1 drums, 4 zang, 1 trompet ( 4 man ) www.unadulterated.tk Da wast wel weer.... |
Citaat:
Ben ook nog bezig met een prostetic cunt soort achtige technisch grindding. zonder naam. Alleen dat schiet niet op. ik schaam me een beetje als ik in mn Laptop sta te schreeuwen :P |
gorenoise band ''Gurgling Diarrhoea''
beginnen deze herfst met ''oefenen''. Tis met 3 vocalisten(pitchifted), 1 bassist en 1 gitarist en een drumcomputer) invloeden: fecevomitatie, merzbow, tumour ;dus FLINKE HERRIE :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |