Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
*steekt vinger op*
Nederlandstalig rockbandje Simon The Ghost, gevormd door drie leden, waaronder ik, mijn vriend en nog een jongen. We spelen dingetjes van Boudewijn de Groot, Radiohead en Ilse DeLange, maar we maken vooral eigen nummers. We zijn ook al een keer derde geworden in de provinciale Kunstbende wedstrijd. De website is te vinden op http://www.simontheghost.cjb.net En dit zijn wij: ![]() Het Kunstbende optreden, links Justin, rechts ik (Marjolein) en achter het drumstel Stefan (maar die zie je niet.) http://home.tiscali.nl/berends/simon...s/stgpoort.jpg [hij is nogal groot, dus ik heb er ff geen plaatje van gemaakt.] Laatst gewijzigd op 12-09-2003 om 13:47. |
![]() |
||
Citaat:
het moet wel duidelijk klinken ![]() maar neem es een keer iets op!
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik.
Bandnaam is Nurk, we spelen iets tussen hardcore punktroep en metal troep (jaja, haha we doen het gewoon allebei) Ik ben de zanger, EPD de bassist, Munky-2nd (die nooit post) is de gitarist en onze drummer is 2 maanden geleden voor het laatst gisignaleerd in frankrijk, dus hebben we een vervanger-drummer. In november spelen we in Huizen en het lijkt allemaal nergens op, maar we hebben wel lol. we hebben pakweg 14 eigengeschreven nummers en we hebben 2 covers in de maak. We hebben onder andere met Ask For BOb , Van Katoen, Kes(bah) en Trenchcoat opgetreden maar dat komt meer omdat wij de huisband van solution zijn. Onze site zuigt stierenballen en is www.nurk.tk |
![]() |
|
ik zit in een beginnend ska(punk) bandje...maar echt vlotten wil het nog niet. we hebben 1 eigen nummer, en spelen covers van rancid (time bomb en old friend) less than jake (A.M.B.F.A.M.H.) Reel Big Fish (BrownEyedGirl) the shandon(questosichiamaska) sublime (date rape) dat soort dingetjes, is wel lachen op zich...maar bepaald serieus is het niet ofzo..
|
![]() |
|
![]() |
Ik zit in de ska/punk band Snooze...
we spelen nog maar 10 maand samen, dus zijn nog niet zo lang bezig. De optredens beginnen nu een beetje te komen, maar echt veel zijn het er nog niet. niet te beste foto van ons..moest even snel, omdat we in de krant zouden komen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en @ aepie: we zijn nog maar net begonnen, dus spelen we covers omdat we simpelweg nog geen eigen nummers hebben ( op 1 na) en we nog op elkaar ingespeeld moeten raken e.d. dus is het nu nog vrij logisch dat we bijna alleen maar covers spelen.. |
![]() |
||
Citaat:
ja duh dat weet ik ook wel. alleen spelen wij de VERSIE van RBF omdat wij een ska(punk) bandje zijn, en dus weinig hebben aan de lagwagon versie ervan...like duh |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Uncontrollable Runs (oncontroleerbare diaree)
gitaar, gitaar, bass, drums, zang (ik op lead gitaar 1) rock&rolla Het ligt op 't moment nogal op z'n gat, zitten zonder oefenruimte en m'n versterker is kapot. Maar het komt allemaal goed, heb je niks te doen: webzijde |
![]() |
|
Moi speelt in een rockband genaamd No Sense, ikke speel gitaar, verder hebben we zanger/gitarist, bassist, en drummer. Stijl beetje richting Creed en ehm, verder geen idee :-) Zie www.nosense.nl.tt Beetje lauwe site, wordt binnenkort compleet vernieuwd.
|
![]() |
|
[reklame] http://www.fuckmusic.nl [/reklame]
Nog een beetje in een beginstadium, en we zijn aan het brainstormen over een andere naam (wat kan dat nog moeilijk zijn!)
|
Ok ook effe reclame maken..
FIVE YEARS LATER Melodieuze punkrock geïnspireerd door bands als No Use For A Name, Inspection 12, NOFX en Ataris. Download effe een mp3tje op de site: www.fiveyearslater.com |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Een Duik in het Verleden flyaway | 0 | 30-05-2009 20:49 | |
Lifestyle |
wat deed je vandaag dan ? Back Door Man | 500 | 27-05-2005 15:23 | |
Verhalen & Gedichten |
De weg naar een nieuwe toekomst MissyGeduld | 2 | 21-09-2004 14:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Demonisering van het Christendom Riconoscente | 121 | 01-07-2003 10:55 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |