Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Rare dingen die mensen in hun slaap gezegd of gedaan hebben? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=603121)

KKOOEENN 23-09-2003 19:25

Nou afgezien van het gewone geslaapwandel van mij is het toppunt nog wel, dat ik nogal vaak op vakantie denk wanneer ik in mijn tentje lig naast de rivier dat ik wegdrijf met het tentje. dat doe ik echt vaak. :)

StijnSpoortNiet 24-09-2003 15:41

ik word soms wakker met m'n hoofd ergens anders, dus niet op mijn kussen, zeg maar, de rest van me lichaam hangt dan ook ergens rond, vaak half in me bed, naast me bed. Me hoofd word wel es wakker op m'n radio/voeteneind/xbox/grond.
:)

slapen is ook niet alles....

Selien 24-09-2003 16:01

Ik heb wel eens gezegd, toen ik bij m'n beste vriendin sliep:

"*zucht* Oh wat is het hiér saai zeg. :rolleyes: "

:D :bloos:

Tinkerbel 24-09-2003 16:06

nah ik slaapwandelde kei veel :)

ging altijd naar me broers kamer (broer ook weer blij :o)
en dan ging ik op zijn kamer spelen met zijn lego :)

en 1x plofte ik slaapwandelend op zijn bed....
tenminste dat was de bedoeling, het was ernaast :(
en toen schrok ik wakker met een blauwe kont :p

en zo heb ik tig dingen :p

praten doe ik nooit zo in me slaap :confused:

StefanLovertje 24-09-2003 16:09

'k gaf me vriend een knietje :confused: vind ik nog steeds vreemd

we lagen in bed en ik droomde dat ik bij mijzelf in m'n eigen bed lag, en ik moest naar de wc blijkbaar en was maar walf wakker.. dus ik zocht naar lichtknopje (waar m'n vriend dus lag in die buurt, was trouwens geen lichtknopje want het was op zijn kamer) en toen wilde ik bed uitstappen en knalde ik zo met'm'n knie tegen z'n arm of schouder ofzo aan. toen werd ik ook pas wakker, en kreeg ik het door...

heel vaag :bloos:

Mystically 24-09-2003 16:18

ik schijn een keertje mn vader te hebben uitgescholden :o :D

slaapwandelen deed ik vroeger weleens :o ik liep een keertje naar de kamer van mn ouders, alleen ik liep tegen de muur naast de deur aan :o

en toen ik een keertje ruim omdraaide, sloeg ik mn moeder in haar gezicht met de achterkant van mn hand :o :D

en pas geleden was ik blijven logeren bij een vriendin, in een tentje in haar achtertuin en we bedachten een spelletje: we moesten om de beurt 5 woorden bedenken en dat moest dan een spookverhaaltje worden ofzo.. nouja, goed, zij had dus 3 woorden bedacht en toen het een poosje stil was zei ik:"je moet nog 2 woorden..." "heb je de handschoenen wel mee geteld?" kreeg ik te horen met een slaperige stem :D ze bleek dus bijna in slaap te zijn gevallen en had een droom over handschoenen :D :D

Trimm Trabb 24-09-2003 18:36

De laatste week gebeurde me dit bijna elke avond:
Ik lig te slapen en ineens word ik wakker van een vreemd geluid. Dus ik probeer te denken wat 't kan zijn...en dan blijkt dus dat ik het zelf ben.
Elke avond word ik dus wakker doordat ik zelf 'huuuuuuuuuuuuh' loop te hummen :confused:

supersoaker3 24-09-2003 18:51

Mijn konijn eten gaan geven

Bellenblaas 24-09-2003 18:53

Ik heb wel eens geslaapwandeld; ben onder de douche gaan staan terwijl ik sliep en heb toen ipv van ondergoed mijn knuffel in de wasmand gedaan en die was ik de volgende dag dus kwijt

Een vriendin van mij maakt in haar slaap smakkende geluiden alsof ze enorme dorst heeft

appelsientje 24-09-2003 19:21

[QUOTE]Ertur schreef op 18-09-2003 @ 21:47:
Ik word regelmatig (paar keer per maand) wakker met mijn hoofd bij het voeteneinde of ergens halverwege ofzo. Ik woel sowieso ontzettend in mijn slaap, dekens liggen nooit meer dan een kwartier bovenop me. In de winter trek ik dan ook twee pyamas aan, om te zorgen dat ik enigszins warm blijf. [/QOUTE]

whaha heb ik dus zowat elke nacht.. ligt me dekbed er opeens uit ofzow.. lig ik ergens anders helemala schreef of word ik 'sochtends wakker is me kussen of deken weg.. of alleen dekbed is eraf lig ik onder dat witte ding :p

YPrue 24-09-2003 23:32

Citaat:

linda85 schreef op 19-09-2003 @ 14:21:
ik word minstens één keer in de maand middenin de nacht wakker in de veronderstelling dat het 7.30 is en ik me iets verslapen heb. dan schiet ik m'n bed uit, pak mn spulletjes en ga naar de badkamer. gelukkig weet ik tegenwoordig dat ik eerst GOED op de klok moet kijken voor ik ga douchen, aangezien het meestal een uur of 2.30 is...
dan kruip ik me bed maar weer in en ga weer slapen :o:D

Hihi, ja, dat komt me toch ook wel zeer bekend voor, moet ik zeggen... :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29.