Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2003, 18:01
Verwijderd
Ikzelf heb behalve toen ik klein was en in plaats van in mn bed, onder mn bed ben gaan liggen toen ik terug kwam van de wc niet echt rare acties gehad of vreemde dingen gezegd.

Mn ex was echter heel goed in vreemde zinnetjes uitkramen
'Gezellig he, met zn allen op een stoel'
'Jij wil later pinguin worden!'
'Hou jij ook zo van turkse versjes?'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2003, 18:05
Verwijderd
als ik slaap slaap ik gewoon ik praat al genoeg in mijn leven
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 18:08
Lies
Lies is offline
HIhi... Ik ben een keer (slaapwandelend) naar mn ouders gelopen en heb gezegd: " Mamma ik kan niet slapen"
En bij een vriendin heb ik een keer gezegd:" nee ik wil geen rode, ik wil een groene"
Oud 18-09-2003, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Li3s schreef op 18-09-2003 @ 19:08:
HIhi... Ik ben een keer (slaapwandelend) naar mn ouders gelopen en heb gezegd: " Mamma ik kan niet slapen"
En bij een vriendin heb ik een keer gezegd:" nee ik wil geen rode, ik wil een groene"

Ik heb echt helemaal dubbel gelegen bij eentje van the exploding boy op haar livejournal. Ze lag op de bank te slapen en op tv was schaatsen en toen scheen ze in dr slaap heel erg hard 'RIIINTJE RIIITSSMAAAA' gegild te hebben..
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 18:13
Qimm
Qimm is offline
Ik sliep heel lang geleden es bij Morgan (nou ja, kort geleden ook nog wel , maar toen zei ze niets) En toen was ik half wakker en ze zei ineens "Nee, [naam broertje], jij maakt altijd alles kapot!"

Ik had echt iets van... huh?! wel grappig.

Ik schijn, SCHIJN, op werkweek es gezegd te hebben "Nee, haal um eruit!" Ik wil bij god niet weten waar dat over ging Al twijfel ik tot op de dag van vandaag dat ik dat gezegd heb, ik had namelijk een erg lieve en zorgzame klas
Oud 18-09-2003, 18:15
Methuselah
Methuselah is offline
Oorlogje gespeeld à la Blauwbloezen
Oud 18-09-2003, 19:21
Dminor
Dminor is offline
Neuh.
Oud 18-09-2003, 19:37
Boef
Boef is offline
Ik roep regelmatig "nee" en "stoppen!" in m'n slaap :/ . Ook schijn ik wel eesn om "tijgerhonden" te vragen, en heb ik 'snachts onbewust hele gesprekken met mijn vader die dan 'snachts even door't huis loopt om alles te checken enzo
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 19:42
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik zeg vaak hele dingen... hele gesprekken enso met me zelf
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 19:43
Smartie
Smartie is offline
1 ding, dat vertel ik niet...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 19:46
Gwinnie
Gwinnie is offline
ik logeerde bij mn neefje en moest naar de w.c. dus ik loop al slaapwandelend de weg die ik thuis naar de wc loop.
deur door
links
doorlopen
door open
links achterin staat de w.c.
Bij hen stond daar een naaimachine.... dus heb ik daar over de naaimachine heen zitten plassen

en in groep 8 ben ik midden in de nacht naar de douche toe gegaan. de hete kraan helemaal open gedraait (gelukkig heb ik de gewoonte de douchekop eerst opzij te douwen voordat ik eronder ga) dus de douche was heel heet en ik wilde er onder stappen. en toen trok mn mama me er onder vandaan.

ik ben vreemd snachts..
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 19:48
zwoesj
zwoesj is offline
ik slaapwandel/ -praat niet
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 20:13
Verwijderd
ik mompel wel us wat ofzo, maar ken me niet meer herinnere wat ik ook alweer had gezegt (van hore zeggen dan)...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 20:19
Miracle
Miracle is offline
Ik weet niet meer wanneer en wie het was, maar pas geleden sliep ik bij iemand die vlak nadat we gingen slapen ineens keihard zei:"NEE"

heel vaag en irri
Oud 18-09-2003, 20:27
Gatara
Gatara is offline
"Oh. Kijk daar!" (half overeind komend) "een man met een baby!"

Oud 18-09-2003, 20:32
Verwijderd
Ik schijn te murmelen in mijn slaap. pfrwprfpffrwwrrr..
Mijn lieftallige vriendje aaide mij soms spontaan 's nachts
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 20:40
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vader heeft een keer heel serieus over paaspietjes en kerstpietjes liggen vertellen tegen zn vriendin en die dacht dat ie wakker was en ze geloofde hem niet maar hij was gewoon in zn slaap aan het praten
Oud 18-09-2003, 20:47
Verwijderd
Ik word regelmatig (paar keer per maand) wakker met mijn hoofd bij het voeteneinde of ergens halverwege ofzo. Ik woel sowieso ontzettend in mijn slaap, dekens liggen nooit meer dan een kwartier bovenop me. In de winter trek ik dan ook twee pyamas aan, om te zorgen dat ik enigszins warm blijf.

Ik schrik ook regelmatig wakker, maar dat is het standaardverhaal van in een diepte vallen ofzo. Dat hebben geloof ik erg veel mensen. Ik heb het ook wel met andere dingen, dat er een tennisbal hard op me afvliegt, en het volgende moment zit ik rechtop in bed, met één hand voor mijn gezicht... Dat soort onzin. Maar dan ben ik niet echt aan het slapen, meer zo'n halfslaap als je net in bed ligt.

Mijn opa werd iedere nacht schreeuwend in het Duits wakker. Waardoor kwam dat nou???

[edit] Praten in mijn slaap doe ik dus, voor zover ik weet, niet. Ik haal wel altijd dingen die binnen grijpafstand liggen mijn bed in.[/edit]

Laatst gewijzigd op 18-09-2003 om 20:53.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 20:48
Verwijderd
Vannacht had ik trouwens om de een of andere reden een gigantisch zitkussen mn bed op gesleept.. ik werd wakker met gigantische pijn in mn nek doordat ik op dat gigakussen had gelegen en kon me nog wel herinneren dat ik dat kussen het bed op trok en dat ik daar toen een heel logische reden voor had..

Ik geloof dat mijn logica was dat mn boek nog naast me lag en dat ik dat giga kussen er op legde zodat ik niet op het boek zou gaan liggen ofzoiets..
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 20:52
Belle
Belle is offline
Toen ik klein was ben ik een keer s nachts wakker geworden omdat ik naar de wc moest.
Mijn moeder werd wakker van de herrie die ik in de keuken maakte. Ik was vol goede moed in de keukenla aan het klimmen omdat ik dacht dat dat de wc was ops:

Onze deur naar het trappenhuis *we woonden in een flat* was naast de wc deur, dus ik heb ook regelmatig buiten gestaan ipv op de wc
Oud 18-09-2003, 20:54
Verwijderd
Citaat:
jessiej schreef op 18-09-2003 @ 21:52:
Toen ik klein was ben ik een keer s nachts wakker geworden omdat ik naar de wc moest.
Mijn moeder werd wakker van de herrie die ik in de keuken maakte. Ik was vol goede moed in de keukenla aan het klimmen omdat ik dacht dat dat de wc was ops:

Onze deur naar het trappenhuis *we woonden in een flat* was naast de wc deur, dus ik heb ook regelmatig buiten gestaan ipv op de wc
van die rare wc acties heb ik dus echt nooit..

Ik ben wel in slaperigheid een keer op zaterdag naar school gegaan..
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 20:56
wissie
wissie is offline
Ik heb weleens gehad dat ik half wakker ben en half slaap en dat ik mezelf hoor praten (tegen mezelf dan blijkbaar). En ik verbaasde me over wat ik zei, het was alsof ik het mezelf hoorde zeggen maar ik had wel door dat ik het zelf zei. Heel vreemd was dat. Ik schijn vroeger ook wel eens geslaapwandelt te hebben.

Op een slaapfeest heel lang geleden maakte een vriendin iedereen wakker door midden in de nacht door te schreeuwen 'de benzine is op, hoe moet dat nu?'
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 21:06
Verwijderd
Citaat:
wissie schreef op 18-09-2003 @ 21:56:
Ik heb weleens gehad dat ik half wakker ben en half slaap en dat ik mezelf hoor praten (tegen mezelf dan blijkbaar). En ik verbaasde me over wat ik zei, het was alsof ik het mezelf hoorde zeggen maar ik had wel door dat ik het zelf zei. Heel vreemd was dat. Ik schijn vroeger ook wel eens geslaapwandelt te hebben.
Dat heb ik weleens met gedachtes als ik bijna slaap..
dan ben ik al half aan het dromen en besef me ineens waar ik over nadenk en dat dat echt werkelijk nergens op slaat, zo maf is dat!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 21:32
Thomas
Thomas is offline
Ik praat, schijnbaar, ontzettend veel. Overigens zijn er geen normale zinnen van te maken. Het is meer een soort van gebrabbel.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 22:27
Nona
Nona is offline
Een week of twee geleden zat ik midden in de nacht plotseling keihard gillend rechtop in bed. Mijn moeder schrok zich echt het leplazarus...
Oud 19-09-2003, 08:56
Qimm
Qimm is offline
Ik ken ook iemand die keihard knarsetand das eng!
Oud 19-09-2003, 09:06
@pie
@pie is offline
van de zomer was er een volleybaltoernooi op duinrell, en toen werd ik in onze legertent wakker van iemand (geen vrouwelijk persoon) die constant zat te zeggen 'je moet weten dat ik van je hou'

heb toen voor de zekerheid maar eventjes van plaats verwisseld met mn buurvrouw
Oud 19-09-2003, 09:56
miro
miro is offline
Deze is een tijdje geleden nog geweest, maar wel heel erg lollig.

Mijn vriend (van mezelf weet ik niet):

" effe mn wijf bellen"
" De beker is kapot gevallen!!!! We moeten naar de begafenis!!"
" Mijn websites zijn weer online!"

Gesprek:
Hij " bluhbleheidndsflk"
Ik" Wat?"
Hij" sdfwejof"
Ik "Wat is er nou"
Hij " Laat maar zitten!!!! Je verstaat me toch niet!!"

Nog een:

Hij tikt op mn schouder net zolang tot ik wakker ben.
ik" Wat iser?"
hij " ja ik moet hier wel erg lang wachten op mn bier he? "
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 09:59
Nona
Nona is offline
Citaat:
miro schreef op 19-09-2003 @ 10:56:
" De beker is kapot gevallen!!!! We moeten naar de begafenis!!"

Hij tikt op mn schouder net zolang tot ik wakker ben.
ik" Wat iser?"
hij " ja ik moet hier wel erg lang wachten op mn bier he? "
Oud 19-09-2003, 12:38
Phreeck
Phreeck is offline

Ik heb 1 keer in mn slaap gepraat... 'Nathalie, waar ben je... Nathalie. Nathalie? Nathalie?' etc etc de hele n8 door...

Ik heb wel 3 leuke dingen meegemaakt:
Ik was op kamp en daar sliepen we met zn 12en op een kamer. De eerste nacht gingen er 2 met elkaar praten, maar TOTAAL langs elkaar heen. zo van:
'Morgen gaan we niet slapen he?'
'Weet ik nog niet. Zie volgende week wel.'
'Ja precies. Die gozers zijn echt vet.'
'En het eten is er ook lekker.'
(van zulke gesprekken dus)
en de 2e nacht praatte de 1e weer, en ik werd wakker. Had ie een heel verhaal gehouden dat ie pech met de auto had in zuid frankrijk, en dat ie helemaal naar Nederland was komen lopen... En weet ik veel wat nog meer. Tien minuten later vroeg tie: 'Welke kant moet ik op?'
Ik zei nix.
'welke kant moet ik op?'
Ik zeg: 'Ga maar linksaf.';
'Oke, bedankt.'

Dat was echt humor!

En de andere keer sliep ik bij een vriend, en die skate nogal... Had ie gedroomd dat ie een of andere truc kon. Had ie uitgebreid over lopen opscheppen en de volgende dag ging ie m weer proberen. toen het niet lukte zei hij: 'gister lukte het wel.'
zegik: 'In je droom ja.'
'haha niet leuk.'
'Echt in je droom. Je hebt het me vannacht uitgebreid lopen vertellen...'
Keek ie zuuuur!!!
Oud 19-09-2003, 13:14
YPrue
YPrue is offline
Ja...Hihi, als ik eraan terugdenk moet ik nog steeds lachen...

We waren op brugklaskamp en iedereen lag te slapen, maar ik was eventjes wakker geworden. Toen hoorde ik een vriendin van mij die bij mij in de buurt lag keihard zeggen 'Dr. Pepper is lekker!!' Ik kwam bijna niet meer bij van het lachen...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 13:21
Balance
Balance is offline
ik word minstens één keer in de maand middenin de nacht wakker in de veronderstelling dat het 7.30 is en ik me iets verslapen heb. dan schiet ik m'n bed uit, pak mn spulletjes en ga naar de badkamer. gelukkig weet ik tegenwoordig dat ik eerst GOED op de klok moet kijken voor ik ga douchen, aangezien het meestal een uur of 2.30 is...
dan kruip ik me bed maar weer in en ga weer slapen

ook heb ik hele verhalen in m'n slaap, maar ik zou niet weten wat ik dan zeg.
Oud 19-09-2003, 18:14
Verwijderd
ik murmel vele lange intrissante verhalen , maarja iedereen is te doof om m'n gewelidge talent te ontdekken
en du blijf ik prachtige vrehalen murmelen tot m'n dood
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 20:38
Denise84
Denise84 is offline
Een vriendin ging eens rechtop zitten, begon hard te lachen en zei: "Liggen ze daar te seksen!". Was daarna even stil, ging weer liggen en sliep verder.

Oud 19-09-2003, 21:53
Verwijderd
Ikzelf euhm... Ik ben weleens op vakantie , zomaar bij mijn zus in bed gaan liggen (ze slaapt in de kamer naast mij) , en toen ze na een paar minuten vroeg of ik weg wilde gaan , ben ik weer in mijn eigen bed gaan liggen .

Maar ik wist daar echt niks meer van af

Net zo als , dat ik eens om 4 uur 's nachts wakker werd onder de douche met mijn pyama aan . Terwijl ik douchen HAAT .
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 21:55
Verwijderd
Citaat:
testout.com schreef op 19-09-2003 @ 22:53:
Ikzelf euhm... Ik ben weleens op vakantie , zomaar bij mijn zus in bed gaan liggen (ze slaapt in de kamer naast mij) , en toen ze na een paar minuten vroeg of ik weg wilde gaan , ben ik weer in mijn eigen bed gaan liggen .

Maar ik wist daar echt niks meer van af

Net zo als , dat ik eens om 4 uur 's nachts wakker werd onder de douche met mijn pyama aan . Terwijl ik douchen HAAT .
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 16:38
miro
miro is offline
Dacht ik dat deze weer heel grappig zou worden, is a al naar de 2e pagina gezakt
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 19:18
Ninja_Nina
Ninja_Nina is offline
Vrij vaak.
Ikzelf ben wel eens naar papa die benenden zat gelopen, met mijn knuffel in de hand, en heb toen gezegd: He pap kijk, die achterkant lijkt op een gulden (????)
verder enkele leuke anekdotes van mensen die slapen:

Broer:
Nina, ik kan echt niet oppassen morgen.
(Had nog nooit van zn leven opgepast en hoefde dat ook helemaal niet)

Schildersmurfie (tegen haar moeder):
Maaam, Mel C heeft echt teveel managers!

Knutselsmurfie (in de bus op terugreis van een vakantie met school):
Waarom liggen die beren aan kettingen?

Struikelblok (maakte mij wakker om alleen het volgende te zeggen):
12 doden.

Lolsmurfie vliegt ineens overeind in haar bed:
Ik kan er echt echt niks aan doen!!

Reactie van slapende luilaksmurf:
Jeeeezus wat is hierrrr aan de hand?? Hoe laat is het inmiddels??

En als je dan vraagt wat ze bedoelen dan mompelen ze wat en slapen ze weer verder. zo leuk
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 19:20
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Ninja_Nina schreef op 20-09-2003 @ 20:18:
Vrij vaak.
Ikzelf ben wel eens naar papa die benenden zat gelopen, met mijn knuffel in de hand, en heb toen gezegd: He pap kijk, die achterkant lijkt op een gulden (????)
verder enkele leuke anekdotes van mensen die slapen:

Broer:
Nina, ik kan echt niet oppassen morgen.
(Had nog nooit van zn leven opgepast en hoefde dat ook helemaal niet)

Schildersmurfie (tegen haar moeder):
Maaam, Mel C heeft echt teveel managers!

Knutselsmurfie (in de bus op terugreis van een vakantie met school):
Waarom liggen die beren aan kettingen?

Struikelblok (maakte mij wakker om alleen het volgende te zeggen):
12 doden.

Lolsmurfie vliegt ineens overeind in haar bed:
Ik kan er echt echt niks aan doen!!

Reactie van slapende luilaksmurf:
Jeeeezus wat is hierrrr aan de hand?? Hoe laat is het inmiddels??

En als je dan vraagt wat ze bedoelen dan mompelen ze wat en slapen ze weer verder. zo leuk
Poephoofd!

Edit:
Muzieksmurf:
Mieke ik heb nog een slaapzak voor je (mwoah laten we zeggen dat ze dat zo'n 5x herhaalde )
Oud 20-09-2003, 19:22
Qamra
Qamra is offline
Dingen als "help, help nou" Maar dat is alleen als ik in een slaapzak slaapt (dan raak ik in "paniek").

Verder doe ik niets geks, behalve zo stil liggen en stil/rustig ademen dat er mensen zijn geweest die bij me logeerden die dachten dat ik dood was, ghehehe..
Oud 20-09-2003, 19:26
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Qamra schreef op 20-09-2003 @ 20:22:
Verder doe ik niets geks, behalve zo stil liggen en stil/rustig ademen dat er mensen zijn geweest die bij me logeerden die dachten dat ik dood was, ghehehe..
Niks geks hoor.

Ik ben weleens expres heel langzaam rechtop gaan
zitten bij een slaapfeestje, aangezien er een meisje
extreem bang was daarvoor.

Maar goed, ik schijn in m'n slaap te praten,
en daar blijft het ook wel bij...
Oud 20-09-2003, 21:53
jasmijn84
jasmijn84 is offline
ik heb vroeger een keertje super hard door het huis lopen roepen(wat weet ik niet het was nogal onduidelijk schijnbaar)
en toen kwam mijn moeder kijken wat er aan de hand was en toen riep ik dat ze weg moest gaan omdat ze het toch niet begreep!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 11:26
Jules
Jules is offline
Ik heb een keer gedroomd dat ik iets heel smerigs gegeten had.

De volgende dag bleek ik naast mn bed gekotst te hebben
Oud 21-09-2003, 12:26
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Quiana schreef op 20-09-2003 @ 20:26:
Niks geks hoor.
Is toch ook niet gek? Ik ben gewoon een hele rustige slaper
Oud 22-09-2003, 09:20
Blenderhead
Blenderhead is offline
ik in een dronken/stonede halfslaap:

"uhh d'r ligt een email voor de deur..."
Oud 23-09-2003, 08:11
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mijn zusje schijnt wel eens gezegd te hebben in haar slaap: "Hier met die bal!"
Oud 23-09-2003, 16:53
Optima
Optima is offline
ikzelf heb nooit echt nare neigingen, behalve dat ik weleens huil in mijn slaap, of huilend wakker wordt.
Mijn vriend had laatst een wel ERG rare neiging. Mijn nachtrust werd ineens bruut verstoord toen ik een kussen recht op mijn gezicht kreeg. Kennelijk hield meneer in zijn slaap een kussengevecht....

en dan nog iets: hij wordt neurotisch wakkeer van een haan die op 200 meter afstand kraait, maar slaapt als een roos door de wekker heen
Oud 23-09-2003, 17:45
Bird-one
Bird-one is offline
'n vriendin van me hoorde mij 'n keer praten in m'n slaap toen ze bij me sliep:

"WAT?!"

en iets later:

"jij komt wel vaak in bergen." (bergen=bergen op zoom)

ik kan me op dit moment verder niks herinneren..
Oud 23-09-2003, 18:14
Blubje
Blubje is offline
ikzelf praat niet echt in mn slaap geloof ik, tenminste niet dat ik weet...ik schijn wel ontzettend hard te knarsetanden en te smakken

maar mijn zusje is echt erg! die praat zoveel, maar dan geen zinnen, maar alleen wat gebrabbel, niet verstaanbaar dus.

1 keer heeft ze wel iets gezegd, dat was echt heel erg raar, we waren op kamp en we lagen dus met wat mensen in een kamer, gaat ze ineens rechtop zitten en zegt ze op langzame toon:

"ik ben begaan met de fiets"

ja inderdaad, dat slaat dus helemaal nergens op
Oud 23-09-2003, 19:15
Verwijderd
Op vakantie slaap ik altijd met mijn zus op de kamer:

Ik: "Nee!! Nee! Ik kon er niets aan doen! Niet slaan! Niet slaan!"
Mijn zus: "Wat? ik sla helemaal niet"
Ik: "Ju... Ju... Julius!!!"

In Frankrijk:
Ik: *murmel*
mijn zus: "wat?"
Ik: "Ja! Er zit water in m'n oog! En m'n henk zit niet goed!!!"