Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik sliep heel lang geleden es bij Morgan (nou ja, kort geleden ook nog wel , maar toen zei ze niets
![]() Ik had echt iets van... huh?! ![]() Ik schijn, SCHIJN, op werkweek es gezegd te hebben "Nee, haal um eruit!" Ik wil bij god niet weten waar dat over ging ![]() ![]()
|
ik logeerde bij mn neefje en moest naar de w.c. dus ik loop al slaapwandelend de weg die ik thuis naar de wc loop.
deur door links doorlopen door open links achterin staat de w.c. Bij hen stond daar een naaimachine.... dus heb ik daar over de naaimachine heen zitten plassen ![]() en in groep 8 ben ik midden in de nacht naar de douche toe gegaan. de hete kraan helemaal open gedraait (gelukkig heb ik de gewoonte de douchekop eerst opzij te douwen voordat ik eronder ga) dus de douche was heel heet en ik wilde er onder stappen. en toen trok mn mama me er onder vandaan. ik ben vreemd snachts.. |
![]() |
|
Mijn vader heeft een keer heel serieus over paaspietjes en kerstpietjes liggen vertellen tegen zn vriendin en die dacht dat ie wakker was en ze geloofde hem niet maar hij was gewoon in zn slaap aan het praten
![]()
|
Verwijderd
|
Ik word regelmatig (paar keer per maand) wakker met mijn hoofd bij het voeteneinde of ergens halverwege ofzo. Ik woel sowieso ontzettend in mijn slaap, dekens liggen nooit meer dan een kwartier bovenop me. In de winter trek ik dan ook twee pyamas aan, om te zorgen dat ik enigszins warm blijf.
Ik schrik ook regelmatig wakker, maar dat is het standaardverhaal van in een diepte vallen ofzo. Dat hebben geloof ik erg veel mensen. Ik heb het ook wel met andere dingen, dat er een tennisbal hard op me afvliegt, en het volgende moment zit ik rechtop in bed, met één hand voor mijn gezicht... ![]() Mijn opa werd iedere nacht schreeuwend in het Duits wakker. Waardoor kwam dat nou??? ![]() ![]() [edit] Praten in mijn slaap doe ik dus, voor zover ik weet, niet. Ik haal wel altijd dingen die binnen grijpafstand liggen mijn bed in.[/edit] Laatst gewijzigd op 18-09-2003 om 20:53. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vannacht had ik trouwens om de een of andere reden een gigantisch zitkussen mn bed op gesleept.. ik werd wakker met gigantische pijn in mn nek doordat ik op dat gigakussen had gelegen en kon me nog wel herinneren dat ik dat kussen het bed op trok en dat ik daar toen een heel logische reden voor had..
Ik geloof dat mijn logica was dat mn boek nog naast me lag en dat ik dat giga kussen er op legde zodat ik niet op het boek zou gaan liggen ofzoiets.. |
![]() |
|
Toen ik klein was ben ik een keer s nachts wakker geworden omdat ik naar de wc moest.
Mijn moeder werd wakker van de herrie die ik in de keuken maakte. Ik was vol goede moed in de keukenla aan het klimmen omdat ik dacht dat dat de wc was ![]() Onze deur naar het trappenhuis *we woonden in een flat* was naast de wc deur, dus ik heb ook regelmatig buiten gestaan ipv op de wc ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben wel in slaperigheid een keer op zaterdag naar school gegaan.. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb weleens gehad dat ik half wakker ben en half slaap en dat ik mezelf hoor praten (tegen mezelf dan blijkbaar). En ik verbaasde me over wat ik zei, het was alsof ik het mezelf hoorde zeggen maar ik had wel door dat ik het zelf zei. Heel vreemd was dat. Ik schijn vroeger ook wel eens geslaapwandelt te hebben.
Op een slaapfeest heel lang geleden maakte een vriendin iedereen wakker door midden in de nacht door te schreeuwen 'de benzine is op, hoe moet dat nu?' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dan ben ik al half aan het dromen en besef me ineens waar ik over nadenk en dat dat echt werkelijk nergens op slaat, zo maf is dat! |
![]() |
|
![]() |
van de zomer was er een volleybaltoernooi op duinrell, en toen werd ik in onze legertent wakker van iemand (geen vrouwelijk persoon) die constant zat te zeggen 'je moet weten dat ik van je hou'
![]() heb toen voor de zekerheid maar eventjes van plaats verwisseld met mn buurvrouw ![]()
|
Deze is een tijdje geleden nog geweest, maar wel heel erg lollig.
Mijn vriend (van mezelf weet ik niet): " effe mn wijf bellen" " De beker is kapot gevallen!!!! We moeten naar de begafenis!!" " Mijn websites zijn weer online!" Gesprek: Hij " bluhbleheidndsflk" Ik" Wat?" Hij" sdfwejof" Ik "Wat is er nou" Hij " Laat maar zitten!!!! Je verstaat me toch niet!!" Nog een: Hij tikt op mn schouder net zolang tot ik wakker ben. ik" Wat iser?" hij " ja ik moet hier wel erg lang wachten op mn bier he? " |
![]() |
|
![]() Ik heb 1 keer in mn slaap gepraat... 'Nathalie, waar ben je... Nathalie. Nathalie? Nathalie?' etc etc de hele n8 door... Ik heb wel 3 leuke dingen meegemaakt: Ik was op kamp en daar sliepen we met zn 12en op een kamer. De eerste nacht gingen er 2 met elkaar praten, maar TOTAAL langs elkaar heen. zo van: 'Morgen gaan we niet slapen he?' 'Weet ik nog niet. Zie volgende week wel.' 'Ja precies. Die gozers zijn echt vet.' 'En het eten is er ook lekker.' (van zulke gesprekken dus) en de 2e nacht praatte de 1e weer, en ik werd wakker. Had ie een heel verhaal gehouden dat ie pech met de auto had in zuid frankrijk, en dat ie helemaal naar Nederland was komen lopen... En weet ik veel wat nog meer. Tien minuten later vroeg tie: 'Welke kant moet ik op?' Ik zei nix. 'welke kant moet ik op?' Ik zeg: 'Ga maar linksaf.'; 'Oke, bedankt.' Dat was echt humor! En de andere keer sliep ik bij een vriend, en die skate nogal... Had ie gedroomd dat ie een of andere truc kon. Had ie uitgebreid over lopen opscheppen ![]() zegik: 'In je droom ja.' 'haha niet leuk.' 'Echt in je droom. Je hebt het me vannacht uitgebreid lopen vertellen...' Keek ie zuuuur!!! ![]()
|
Ja...Hihi, als ik eraan terugdenk moet ik nog steeds lachen...
We waren op brugklaskamp en iedereen lag te slapen, maar ik was eventjes wakker geworden. Toen hoorde ik een vriendin van mij die bij mij in de buurt lag keihard zeggen 'Dr. Pepper is lekker!!' Ik kwam bijna niet meer bij van het lachen... ![]() |
![]() |
|
ik word minstens één keer in de maand middenin de nacht wakker in de veronderstelling dat het 7.30 is en ik me iets verslapen heb. dan schiet ik m'n bed uit, pak mn spulletjes en ga naar de badkamer. gelukkig weet ik tegenwoordig dat ik eerst GOED op de klok moet kijken voor ik ga douchen, aangezien het meestal een uur of 2.30 is...
dan kruip ik me bed maar weer in en ga weer slapen ![]() ![]() ook heb ik hele verhalen in m'n slaap, maar ik zou niet weten wat ik dan zeg.
|
Verwijderd
|
Ikzelf euhm... Ik ben weleens op vakantie , zomaar bij mijn zus in bed gaan liggen (ze slaapt in de kamer naast mij) , en toen ze na een paar minuten vroeg of ik weg wilde gaan , ben ik weer in mijn eigen bed gaan liggen .
Maar ik wist daar echt niks meer van af ![]() Net zo als , dat ik eens om 4 uur 's nachts wakker werd onder de douche met mijn pyama aan . Terwijl ik douchen HAAT . ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Vrij vaak.
Ikzelf ben wel eens naar papa die benenden zat gelopen, met mijn knuffel in de hand, en heb toen gezegd: He pap kijk, die achterkant lijkt op een gulden (????) verder enkele leuke anekdotes van mensen die slapen: Broer: Nina, ik kan echt niet oppassen morgen. (Had nog nooit van zn leven opgepast en hoefde dat ook helemaal niet) Schildersmurfie (tegen haar moeder): Maaam, Mel C heeft echt teveel managers! Knutselsmurfie (in de bus op terugreis van een vakantie met school): Waarom liggen die beren aan kettingen? Struikelblok (maakte mij wakker om alleen het volgende te zeggen): 12 doden. Lolsmurfie vliegt ineens overeind in haar bed: Ik kan er echt echt niks aan doen!! Reactie van slapende luilaksmurf: Jeeeezus wat is hierrrr aan de hand?? Hoe laat is het inmiddels?? ![]() En als je dan vraagt wat ze bedoelen dan mompelen ze wat en slapen ze weer verder. zo leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Edit: Muzieksmurf: Mieke ik heb nog een slaapzak voor je (mwoah laten we zeggen dat ze dat zo'n 5x herhaalde ![]()
|
Dingen als "help, help nou" Maar dat is alleen als ik in een slaapzak slaapt (dan raak ik in "paniek").
Verder doe ik niets geks, behalve zo stil liggen en stil/rustig ademen dat er mensen zijn geweest die bij me logeerden die dachten dat ik dood was, ghehehe..
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben weleens expres heel langzaam rechtop gaan zitten bij een slaapfeestje, aangezien er een meisje extreem bang was daarvoor. ![]() Maar goed, ik schijn in m'n slaap te praten, en daar blijft het ook wel bij...
|
ikzelf heb nooit echt nare neigingen, behalve dat ik weleens huil in mijn slaap, of huilend wakker wordt.
Mijn vriend had laatst een wel ERG rare neiging. Mijn nachtrust werd ineens bruut verstoord toen ik een kussen recht op mijn gezicht kreeg. Kennelijk hield meneer in zijn slaap een kussengevecht.... ![]() en dan nog iets: hij wordt neurotisch wakkeer van een haan die op 200 meter afstand kraait, maar slaapt als een roos door de wekker heen ![]()
|
ikzelf praat niet echt in mn slaap geloof ik, tenminste niet dat ik weet...ik schijn wel ontzettend hard te knarsetanden en te smakken
![]() maar mijn zusje is echt erg! die praat zoveel, maar dan geen zinnen, maar alleen wat gebrabbel, niet verstaanbaar dus. 1 keer heeft ze wel iets gezegd, dat was echt heel erg raar, we waren op kamp en we lagen dus met wat mensen in een kamer, gaat ze ineens rechtop zitten en zegt ze op langzame toon: "ik ben begaan met de fiets" ja inderdaad, dat slaat dus helemaal nergens op ![]()
|
Verwijderd
|
Op vakantie slaap ik altijd met mijn zus op de kamer:
Ik: "Nee!! Nee! Ik kon er niets aan doen! Niet slaan! Niet slaan!" Mijn zus: "Wat? ik sla helemaal niet" Ik: "Ju... Ju... Julius!!!" In Frankrijk: Ik: *murmel* mijn zus: "wat?" Ik: "Ja! Er zit water in m'n oog! En m'n henk zit niet goed!!!" Een keer om 6 uur 's ochtends: COOL! 5 minuten later: C, dubbel O, L Dit jaar op vakantie: ik: "pfff.. houd nou maar je mond, ik dans jou er zo uit!" Mijn zus voor de grap: "Echt niet, ik ben beter" Ik: "ach.... jij...!!!!" |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Verbonden Liwin | 7 | 05-11-2007 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Één nacht in Berlijn Orpheus | 32 | 25-07-2006 14:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Één nacht in Berlijn Verwijderd | 0 | 09-06-2006 18:32 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal: droom of werkelijkheid? alu_aapi | 0 | 20-11-2003 21:23 |