Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nachtleven & Festivals (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=44)
-   -   Metal @ discotheek == beuken? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=618892)

dark-666-mark 27-10-2003 17:44

Citaat:

maria schreef op 13-10-2003 @ 16:50:
dat is echt de juiste benaming voor een gozertje dat altijd in de tagijn rondloopt... :)

hij komt altijd op metalavonden en gaat lekker mee doen in de pit tussen de grote, brede metalheadz...maar dan komt het er altijd op neer dat ze met hem gaan overgooien of iets in die trand... en normaal zou ik het zielig vinden maar dat joch blijft het doen en blijft speelbal van de pit...

en verder vind ik een pit prima, behalve als het is op het moment dat ik glazen moet halen :mad: ...

is dat niet pedro / engelbertus ?:P

deadlock 27-10-2003 18:28

Citaat:

birthmark schreef op 16-10-2003 @ 00:00:
wannabe, in mijn stamkroeg hebben ze dat soort ongein niet :p ;)
dan is het daar vast niet leuk ;)

Blenderhead 27-10-2003 18:55

Citaat:

deadlock schreef op 27-10-2003 @ 19:28:
ik kan gerust zeggen dat mijn stamkroeg een van de leukere in nijmegen is als je van punk/ska houdt

Blenderhead 27-10-2003 18:59

Citaat:

deadlock schreef op 27-10-2003 @ 19:28:
en ik had het over breezers

deadlock 27-10-2003 22:38

ooow :d. Goede zaak ;).

Zwartwit 28-10-2003 09:54

Citaat:

eXo schreef op 04-10-2003 @ 13:34:
That would be ... sad.
sad but true....

Zwartwit 28-10-2003 10:01

Citaat:

Another Way schreef op 14-10-2003 @ 17:38:
IK ben zelf een trance persoon en erger me ROT aan die nep stink alto punk mensen die ff gaan "moshen" (gewoon matten) op de dansvloer. Gelukkig heb je tegenwoordig speciale alto 'hokken' waar die mensen hun agressie in kwijt kunnen (y)
ik sla tenminste geen mensen op hun bek als ze per ongelijk tegen me aanlopen.....

en die hokken zijn niet voor die stink alto punk mensen maar voor die trace-miepen... en dat noemen ze dicotheken..

en daar mogen ze al die slipknot-tiepes van 15 jaar ook instoppen

Oma 28-10-2003 11:37

^pff ooit was je ook een net beginnend 15-jarig metalliefhebbertje en weet je ook niet meteen alle ook goede onbekende bands...dus blaat niet zo dom

jnieuwelaar 28-10-2003 12:10

Citaat:

Another Way schreef op 14-10-2003 @ 17:38:
"moshen" (gewoon matten)
Kijk dan heb je het dus gewoon echt niet begrepen. Moshen heeft respect als basis. Zie het als vechtsporten. Daar gaat het er ook hard tegenaan, maar er is altijd respect. Bij een moshpit sla je niet gericht, je slaat uberhaupt niet hard. Het is wat beuken om je agressie kwijt te raken. En dat is een prima amnier om het te doen.

TouchOfDarkness 28-10-2003 19:27

Citaat:

Heipaalboktor schreef op 13-10-2003 @ 12:56:
in een beetje goeie metal-tent lukt het foute trance-tiepjes niet om er ruzie te komen zoeken. daar zijn de bezoekers simpelweg te relaxed voor.
Haha.

Overduidelijk weet jij niet hoe de sfeer op een groot trance of techno (oid) feest is.

Megadeth 29-10-2003 07:59

Citaat:

TouchOfDarkness schreef op 28-10-2003 @ 20:27:
Haha.

Overduidelijk weet jij niet hoe de sfeer op een groot trance of techno (oid) feest is.

Je bedoelt, bijna iedereen is opgefokt van de pillen dat ie maar wat ruzie gaat zoeken? Ben ik het wel mee eens ja..

jnieuwelaar 29-10-2003 09:49

Citaat:

Megadeth schreef op 29-10-2003 @ 08:59:
Je bedoelt, bijna iedereen is opgefokt van de pillen dat ie maar wat ruzie gaat zoeken? Ben ik het wel mee eens ja..
:rolleyes:
Niet meteen met de stereotiepe antwoorden komen.

Blenderhead 29-10-2003 10:10

Citaat:

Megadeth schreef op 29-10-2003 @ 08:59:

k ben het met jeroen eens. ik durf te wedden dat er bij een streetpunkfestivalletje ook wel het nodige weg wordt geslikt en gesnoven.
en daar lopen ook eikels tussen die met iedereen fucken. het is juist de kunst om gewoon zo terug te ouwehoeren dat je met z'n allen kunt lachen!

Oma 01-11-2003 11:10

^hehe, jij gaat gezeik krijgen :D

eXo 02-11-2003 14:09

Moshen is lekker gay (y)

Zwartwit 02-11-2003 18:23

nou en? dan zijn we toch allemaal lekker gay, als we maar kunnen moshen!

(dit is alleen in deze context te gebruiken... ik val nog steeds op vrouwen)

de communiceerbeer 03-11-2003 12:00

Beetje jammer.

Thomas 03-11-2003 12:19

Waar gaat dit over?

MuayThaiFight 03-11-2003 14:32

Citaat:

Wawl schreef op 03-11-2003 @ 13:19:
Waar gaat dit over?
moshen (y)

Blenderhead 03-11-2003 15:22

Citaat:

MuayThaiFight schreef op 03-11-2003 @ 15:32:
moshen (y)
in een discotheek (n)

Thomas 03-11-2003 16:08

Bah.

Expanium 04-11-2003 16:38

Op de schoolfeesten van vorig jaar wordt er alleen maar commerciële bagger gedraait. Commercieel hoeft niet altijd fout te zijn maar met 10 jean-paul nummers trek ik het echt niet meer. Dan nog wat hardstyle en het is uit met de pret. Heb het maar geaccepteerd, zal toch nooit veranderen. Verder beetje lullen en alles is goed.

Soms wordt er wel een punk nummer doorheen gegooid, bv. van the offspring, wordt wel gewaardeerd opzich. Maar nooit meer dan een, dan gaat het de meeste toch te ver.

Naar schoolfeesten ga je niet voor de muziek, althans wij niet, maar voor de sociale contacten. Beetje lol maken met de mensen en goedkoop bier drinken.

baldadigheid 05-11-2003 10:45

Citaat:

Expanium schreef op 04-11-2003 @ 17:38:
Beetje lol maken met de mensen en goedkoop bier drinken.
I couldn't agree more

jnieuwelaar 07-11-2003 12:36

Citaat:

birthmark schreef op 29-10-2003 @ 11:10:
k ben het met jeroen eens. ik durf te wedden dat er bij een streetpunkfestivalletje ook wel het nodige weg wordt geslikt en gesnoven.
en daar lopen ook eikels tussen die met iedereen fucken. het is juist de kunst om gewoon zo terug te ouwehoeren dat je met z'n allen kunt lachen!

(y) klopt.

Gewoon een beetje jammer dat we zo op elkaars muzieksmaak lopen te fucken. Laat iedereen in zijn waarde en vertel gewoon je mening. Dan kan er tenminste een gezonde discussie ontstaan.

Blenderhead 07-11-2003 17:29

Citaat:

jnieuwelaar schreef op 07-11-2003 @ 13:36:

vertel gewoon je mening.

ik heb een schijthekel aan forumbazen :p;)

jnieuwelaar 07-11-2003 19:31

Citaat:

birthmark schreef op 07-11-2003 @ 18:29:
ik heb een schijthekel aan forumbazen :p;)
Kuch, kijk ff bij de FB's van dit forum :D

Horror Kitty 07-11-2003 21:50

ik ga nooit naar discotheken.
niet van dat soort iig.
alleen als er 'n drum&bass of ebm-feestje is.
maar dan verwacht ik toch geen metal eigenlijk.

IloveTECHNO 13-11-2003 14:30

leuk zo'n freak die tegen me aanbeukt, kan ie een beuk voor ze kanus terug verwachten ook :/

Blenderhead 14-11-2003 13:23

Citaat:

IloveTECHNO schreef op 13-11-2003 @ 15:30:
leuk zo'n freak die tegen me aanbeukt, kan ie een beuk voor ze kanus terug verwachten ook :/
inderdaad, vooral als ie niet eens de bedoeling heeft om iemand echt te irriteren en alleen maar wil ouwehoeren!

ik haat dat soort volk!

jnieuwelaar 14-11-2003 21:10

Citaat:

IloveTECHNO schreef op 13-11-2003 @ 15:30:
Beetje jammer zulke reacties. Zou je dit ook doen wanneer er geen "metal" in de topictitel zou staan? Ram je iedereen neer die tegen je aanloopt.
Zo ja dan ben je eer erg sneue persoon.

Scooter B0y 15-11-2003 02:23

Citaat:

Tandpasta schreef op 04-10-2003 @ 11:16:
Pit bouwuh! :p
das een goed idee (y)

IloveTECHNO 15-11-2003 19:16

Citaat:

jnieuwelaar schreef op 14-11-2003 @ 22:10:
Beetje jammer zulke reacties. Zou je dit ook doen wanneer er geen "metal" in de topictitel zou staan? Ram je iedereen neer die tegen je aanloopt.
Zo ja dan ben je eer erg sneue persoon.

waar de fok slaat dat op

als zo'n zwerver als een idioot maf gaat lopen doen waar ik niet van gediend ben met ze gothic vriendjes, en ik krijg perongeluk een arm tegen me kop op omdat hun een "pit" (WTF? whats in a name) willen ""bouwen" krijgt ie er gewoon 1 terug zodat ie het gelijk afleert

jnieuwelaar 15-11-2003 20:11

Citaat:

IloveTECHNO schreef op 15-11-2003 @ 20:16:
waar de fok slaat dat op

als zo'n zwerver als een idioot maf gaat lopen doen waar ik niet van gediend ben met ze gothic vriendjes, en ik krijg perongeluk een arm tegen me kop op omdat hun een "pit" (WTF? whats in a name) willen ""bouwen" krijgt ie er gewoon 1 terug zodat ie het gelijk afleert

Kijk dat bedoel ik nou. Je weet echt niet waar je over praat. Je moet dan gewoon aan de kant gaan staan.

Verder:
-Gothics luisteren niet naar metal
-Een pit is er niet om mensen expres te verwonden
-Bij een pit is het een ongeschreven regel dat je niemand boven schouderhoogte raakt.
-Wanneer ik iemand per ongeluk verkeerd raak wanneer ik in een pit sta bied ik mijn excuses aan, zoals ieder ander relaxed persoon zou doen die weet waar een echte moshpit om gaat.

IloveTECHNO 17-11-2003 12:57

Citaat:

jnieuwelaar schreef op 15-11-2003 @ 21:11:
Je moet dan gewoon aan de kant gaan staan.

WTF ? IK moet aan de kant gaan staan omdat paar apen niet NORMAAL kunnen doen ? met andere woorden wij moeten ons maar aanpassen aan die gekken ? en dan moet ik het normaal vinden als ik een arm tegen me kop aankrijg ofzo ? dan krijgt hij ook een arm tegen ze kop, heel simpel

AngelLena 17-11-2003 13:29

Citaat:

IloveTECHNO schreef op 17-11-2003 @ 13:57:
WTF ? IK moet aan de kant gaan staan omdat paar apen niet NORMAAL kunnen doen ? met andere woorden wij moeten ons maar aanpassen aan die gekken ? en dan moet ik het normaal vinden als ik een arm tegen me kop aankrijg ofzo ? dan krijgt hij ook een arm tegen ze kop, heel simpel
je kan zoals jnieuwelaar ook al zei ook problemen voorkomen door er niet tusen te gaan staan als het begint. Iedereen komt daar voor z'n lol. Ook zij, nou als zij dit lollig vinden, laat ze. Als ze jou daarbij per ongeluk raken, bieden ze hun excuses aan, klaar, probleem opgelost. Terug gaan meppen gaat echt niet werken. Dan krijg je die hele pit over je heen en geloof me, dat wil je niet.

IloveTECHNO 17-11-2003 15:21

Citaat:

AngelLena schreef op 17-11-2003 @ 14:29:
je kan zoals jnieuwelaar ook al zei ook problemen voorkomen door er niet tusen te gaan staan als het begint. Iedereen komt daar voor z'n lol. Ook zij, nou als zij dit lollig vinden, laat ze. Als ze jou daarbij per ongeluk raken, bieden ze hun excuses aan, klaar, probleem opgelost. Terug gaan meppen gaat echt niet werken. Dan krijg je die hele pit over je heen en geloof me, dat wil je niet.
het is toch erg genoeg dat als ik UIT WIL GAAN ik moet gaan uitkijken omdat mensen het lollig vinden om tegen elkaar aan te beuken :mad:

AngelLena 17-11-2003 18:36

Citaat:

IloveTECHNO schreef op 17-11-2003 @ 16:21:
het is toch erg genoeg dat als ik UIT WIL GAAN ik moet gaan uitkijken omdat mensen het lollig vinden om tegen elkaar aan te beuken :mad:
Klopt, maar die pit laat meestal voldoende ruimte over om er ongedeerd omheen te komen. Als je er dan dwars doorheen gaat stampen uit protest, ja, dan vraag je er bijna om. Dan moet je ook niet raar opkijken dat iemand tegen jou aanbeukt al is het maar omdat die persoon denkt dat je meedoet.

IloveTECHNO 17-11-2003 18:49

nee ze moeten het gewoon helemaal niet doen dan als je weet dat er ook mensen zijn die daar niks mee te maken willen hebben, dat doe je dan maar lekker op zo''n maf festival imo :)

AngelLena 17-11-2003 20:57

Citaat:

IloveTECHNO schreef op 17-11-2003 @ 19:49:
nee ze moeten het gewoon helemaal niet doen dan als je weet dat er ook mensen zijn die daar niks mee te maken willen hebben, dat doe je dan maar lekker op zo''n maf festival imo :)
Kerels die niet kunnen dansen als John Travolta mogen ook niet dansen en doen dat maar lekker op hun eigen kamer want ik wil het niet aanzien.

Zelfde redenering, zelfde onzin.

IloveTECHNO 17-11-2003 21:51

Citaat:

AngelLena schreef op 17-11-2003 @ 21:57:
Kerels die niet kunnen dansen als John Travolta mogen ook niet dansen en doen dat maar lekker op hun eigen kamer want ik wil het niet aanzien.

Zelfde redenering, zelfde onzin.

mensen pijn doen is wat anders

G-Lo 17-11-2003 22:58

Ik vind het irritant als d'r mensen zomaar zitten te beuken en helemaal on the loose gaan op het eerste beste iets stevigere nummer in een discotheek. Gaat vaak ook veel te ongecontroleerd en men wil gewoon geen rekening houden met publiek dat daar op dat moment ff niet van gedient is. Wekt alleen maar irritaties op.
Naar een discotheek ga ik sowieso niet voor de muziek. Thuis draai ik m'n eigen terinherrie wel; als ik die ergens anders dan thuis wil horen en/of wil moshen doe ik dat wel bij een (hc) show.

Nighttime Bird 18-11-2003 00:18

Citaat:

snees schreef op 13-10-2003 @ 15:39:
Moshen en pits bouwen op schoolfeesten is zo kinderachtig. Als je zo ruig wilt doen, ga dan naar een show. Als je alleen je trance-schoolgenoten wilt irriteren, sterf dan.
Amen.

Megadeth 18-11-2003 07:53

Machtig hoe opgefokt sommige mensen reageren terwijl ze helemaal niet weten wat het precies inhoud. :D

AngelLena 18-11-2003 10:27

Citaat:

IloveTECHNO schreef op 17-11-2003 @ 22:51:
mensen pijn doen is wat anders
In een echte pit zullen mensen elkaar nooit opzettelijk pijn doen. Alleen pits die gebouwd worden door mensen die niet weten wat ze ermee aan moeten, ja, dat gaat pijnlijk worden. In de echte pits raakt niemand gewond en gaat alles gecontroleerd en rustig.

Dus ik blijf erbij: zelfde redenering, zelfde onzin.

Als je het hebt over die ongecontroleerde pits, ja, meteen afschaffen, maar de echte pits, niets mis mee.

IloveTECHNO 18-11-2003 10:39

Citaat:

AngelLena schreef op 18-11-2003 @ 11:27:
In een echte pit zullen mensen elkaar nooit opzettelijk pijn doen. Alleen pits die gebouwd worden door mensen die niet weten wat ze ermee aan moeten, ja, dat gaat pijnlijk worden. In de echte pits raakt niemand gewond en gaat alles gecontroleerd en rustig.

Dus ik blijf erbij: zelfde redenering, zelfde onzin.

Als je het hebt over die ongecontroleerde pits, ja, meteen afschaffen, maar de echte pits, niets mis mee.

je snapt het echt niet he, net zoals iedereen nu loopt te zeiken op rokers en meeroken, wil ik geen verhoogd risico met het uitgaan om klappen te vangen omdat een stel alto's niet normaal kunnen dansen op normale muziek. Heel leuk allemaal, maar als ik perongeluk een stoot voor me kop krijg omdat ik een biertje aan de bar wil halen, maar paar lelijkerds tegen elkaar aan het opbeuken zijn, kan ik daar erg agresief worden en gaan mijn handjes ook wapperen.

AngelLena 18-11-2003 10:50

Citaat:

IloveTECHNO schreef op 18-11-2003 @ 11:39:
je snapt het echt niet he, net zoals iedereen nu loopt te zeiken op rokers en meeroken, wil ik geen verhoogd risico met het uitgaan om klappen te vangen omdat een stel alto's niet normaal kunnen dansen op normale muziek. Heel leuk allemaal, maar als ik perongeluk een stoot voor me kop krijg omdat ik een biertje aan de bar wil halen, maar paar lelijkerds tegen elkaar aan het opbeuken zijn, kan ik daar erg agresief worden en gaan mijn handjes ook wapperen.
Jij snapt niet dat het allemaal niet zo link is als jij je voorstelt als je het over de echte pits hebt. En ik zou deze discussie eeuwenlang voort kunnen zetten, maar heb niet echt het idee dat het veel nut gaat hebben, dus mijn mening is gegeven en hier laat ik het bij.

IloveTECHNO 18-11-2003 10:57

Citaat:

AngelLena schreef op 18-11-2003 @ 11:50:
Jij snapt niet dat het allemaal niet zo link is als jij je voorstelt als je het over de echte pits hebt. En ik zou deze discussie eeuwenlang voort kunnen zetten, maar heb niet echt het idee dat het veel nut gaat hebben, dus mijn mening is gegeven en hier laat ik het bij.
het gaat om het verhoogd risico of ik danwel expres of perogenluk een arm tegen me kop kan krijgen :cool:

AngelLena 19-11-2003 19:30

Citaat:

IloveTECHNO schreef op 18-11-2003 @ 11:57:
het gaat om het verhoogd risico of ik danwel expres of perogenluk een arm tegen me kop kan krijgen :cool:
Dat kan overal. Om nog maar even een laatste reactie te geven. Als je aan de bar zit en iemand wil zijn drinken pakken kan die ook uitzwaaien en uitschieten met een elleboog.
Ik vind een gecontroleerde pit met voldoende ruimte er omheen om ongehinderd ergens te komen evenlaag risico erop als zo'n incident aan de bar.

deadlock 20-11-2003 02:21

Citaat:

IloveTECHNO schreef op 17-11-2003 @ 19:49:
dat is natuurlijk raar. Sowieso is een pitt met zijn allen. Trance en Techno dancing is in principe alleen. Er bestaat geen hechtere dans dan pitt bouwen. Niemand neemt het elkaar kwalijk enzo. Je wilt het trouwens zoals eerder gezegd niet opnemen tegen een pitt, tenzij je zelfmoordneigingen hebt. Ik ben niet sterk maar heb wel eens ruzie gehad. Dan bouw ik in ged88 een pitt met die lui en opeens liggen ze op de grond. Das nog eens wat anders dan zielig van je af geram op het moment dat er iets gebeurt wat je niet begrijpt. Zoals een pitt bouwen....

Mis jij pim ook zo?

deadlock 20-11-2003 02:22

Citaat:

Glow schreef op 17-11-2003 @ 23:58:
Ik vind het irritant als d'r mensen zomaar zitten te beuken en helemaal on the loose gaan op het eerste beste iets stevigere nummer in een discotheek. Gaat vaak ook veel te ongecontroleerd en men wil gewoon geen rekening houden met publiek dat daar op dat moment ff niet van gedient is. Wekt alleen maar irritaties op.
Naar een discotheek ga ik sowieso niet voor de muziek. Thuis draai ik m'n eigen terinherrie wel; als ik die ergens anders dan thuis wil horen en/of wil moshen doe ik dat wel bij een (hc) show.

deze reactie verklaard jouw avatar. Purple tentacle is zachtzinnig noch lief

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31.