![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ooow :d. Goede zaak ;).
|
Citaat:
|
Citaat:
en die hokken zijn niet voor die stink alto punk mensen maar voor die trace-miepen... en dat noemen ze dicotheken.. en daar mogen ze al die slipknot-tiepes van 15 jaar ook instoppen |
^pff ooit was je ook een net beginnend 15-jarig metalliefhebbertje en weet je ook niet meteen alle ook goede onbekende bands...dus blaat niet zo dom
|
Citaat:
|
Citaat:
Overduidelijk weet jij niet hoe de sfeer op een groot trance of techno (oid) feest is. |
Citaat:
|
Citaat:
Niet meteen met de stereotiepe antwoorden komen. |
Citaat:
k ben het met jeroen eens. ik durf te wedden dat er bij een streetpunkfestivalletje ook wel het nodige weg wordt geslikt en gesnoven. en daar lopen ook eikels tussen die met iedereen fucken. het is juist de kunst om gewoon zo terug te ouwehoeren dat je met z'n allen kunt lachen! |
^hehe, jij gaat gezeik krijgen :D
|
Moshen is lekker gay (y)
|
nou en? dan zijn we toch allemaal lekker gay, als we maar kunnen moshen!
(dit is alleen in deze context te gebruiken... ik val nog steeds op vrouwen) |
Beetje jammer.
|
Waar gaat dit over?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bah.
|
Op de schoolfeesten van vorig jaar wordt er alleen maar commerciële bagger gedraait. Commercieel hoeft niet altijd fout te zijn maar met 10 jean-paul nummers trek ik het echt niet meer. Dan nog wat hardstyle en het is uit met de pret. Heb het maar geaccepteerd, zal toch nooit veranderen. Verder beetje lullen en alles is goed.
Soms wordt er wel een punk nummer doorheen gegooid, bv. van the offspring, wordt wel gewaardeerd opzich. Maar nooit meer dan een, dan gaat het de meeste toch te ver. Naar schoolfeesten ga je niet voor de muziek, althans wij niet, maar voor de sociale contacten. Beetje lol maken met de mensen en goedkoop bier drinken. |
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon een beetje jammer dat we zo op elkaars muzieksmaak lopen te fucken. Laat iedereen in zijn waarde en vertel gewoon je mening. Dan kan er tenminste een gezonde discussie ontstaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga nooit naar discotheken.
niet van dat soort iig. alleen als er 'n drum&bass of ebm-feestje is. maar dan verwacht ik toch geen metal eigenlijk. |
leuk zo'n freak die tegen me aanbeukt, kan ie een beuk voor ze kanus terug verwachten ook :/
|
Citaat:
ik haat dat soort volk! |
Citaat:
Zo ja dan ben je eer erg sneue persoon. |
Citaat:
|
Citaat:
als zo'n zwerver als een idioot maf gaat lopen doen waar ik niet van gediend ben met ze gothic vriendjes, en ik krijg perongeluk een arm tegen me kop op omdat hun een "pit" (WTF? whats in a name) willen ""bouwen" krijgt ie er gewoon 1 terug zodat ie het gelijk afleert |
Citaat:
Verder: -Gothics luisteren niet naar metal -Een pit is er niet om mensen expres te verwonden -Bij een pit is het een ongeschreven regel dat je niemand boven schouderhoogte raakt. -Wanneer ik iemand per ongeluk verkeerd raak wanneer ik in een pit sta bied ik mijn excuses aan, zoals ieder ander relaxed persoon zou doen die weet waar een echte moshpit om gaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee ze moeten het gewoon helemaal niet doen dan als je weet dat er ook mensen zijn die daar niks mee te maken willen hebben, dat doe je dan maar lekker op zo''n maf festival imo :)
|
Citaat:
Zelfde redenering, zelfde onzin. |
Citaat:
|
Ik vind het irritant als d'r mensen zomaar zitten te beuken en helemaal on the loose gaan op het eerste beste iets stevigere nummer in een discotheek. Gaat vaak ook veel te ongecontroleerd en men wil gewoon geen rekening houden met publiek dat daar op dat moment ff niet van gedient is. Wekt alleen maar irritaties op.
Naar een discotheek ga ik sowieso niet voor de muziek. Thuis draai ik m'n eigen terinherrie wel; als ik die ergens anders dan thuis wil horen en/of wil moshen doe ik dat wel bij een (hc) show. |
Citaat:
|
Machtig hoe opgefokt sommige mensen reageren terwijl ze helemaal niet weten wat het precies inhoud. :D
|
Citaat:
Dus ik blijf erbij: zelfde redenering, zelfde onzin. Als je het hebt over die ongecontroleerde pits, ja, meteen afschaffen, maar de echte pits, niets mis mee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind een gecontroleerde pit met voldoende ruimte er omheen om ongehinderd ergens te komen evenlaag risico erop als zo'n incident aan de bar. |
Citaat:
Mis jij pim ook zo? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |