Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beukse ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Een beetje tegen elkaar aanspringen ziet er net zo infantiel uit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hij komt altijd op metalavonden en gaat lekker mee doen in de pit tussen de grote, brede metalheadz...maar dan komt het er altijd op neer dat ze met hem gaan overgooien of iets in die trand... en normaal zou ik het zielig vinden maar dat joch blijft het doen en blijft speelbal van de pit... en verder vind ik een pit prima, behalve als het is op het moment dat ik glazen moet halen ![]() |
![]() |
|
op schoolfeeste op oude school, was het 70% top40 zooi en trance, 20% oldies, en 10% alles wat onder Rock valt.
En dan werd er wel eens gebeukt ![]()
|
![]() |
Moshpits zijn heel leuk en aardig, maar op schoolfeesten en in discotheken heb je er geen kont aan. Er zijn altijd weer enkele mensen die er helemaal niks van snappen en anderen gericht gaan slaan en trappen. Dan krijg je weer ruzie. Erg fijn.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De sfeer op metal/punk/rock feesten is stukken beter. Ik kan het weten ik ben aanhanger van beide muziekstromingen. Alhoewel trance stukken minder is geworden het afgelopen jaar. Trance is wel cool, maar hardstyle sux über. Ik ben zelf niet de grootste metallica fan, maar op Pennywise of System of a Down of Rage Against the Machine kan ik in de pit helemaal uit mijn stekker gaan. In mijn stamkroeg worden op zaterdagavond wel 8 breezers omgezet tegenover 40 tot 80 kratjes hertog jan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
|