Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2003, 21:08
Megadeth
Megadeth is offline
Heu,

Stel, er wordt ineens metal gedraaid in een discotheek (zijn meerdere zalen ook met andere muziek enzo) en ineens wordt er bijv een Metallica nummer gedraaid..

Zou er dan ook gebeukt worden? Laatst was ik op een feest daar gebeurde dit wel.. maar wil ff weten of dit dan normaal is ofzo.. of gaan al die trance mokkels dan janken..

Grtz,

Megadeth
Oud 03-10-2003, 21:08
Dminor
Dminor is offline
Ja.
Oud 03-10-2003, 21:09
illogical
illogical is offline
mosh!
Oud 03-10-2003, 21:11
zwoesj
zwoesj is offline
Da's juist leuk.
Oud 03-10-2003, 21:16
A*
A* is offline
De schoolfeesten bij mij zijn altijd zo. Dr zijn dan 2 zalen, 1 met trance en 1 met een liveband die vanalles speelt rond het genre metal.
Fantastisch, want er komen dan mensen die dr niet horen en dan een beetje beuken is altijd leuk.
Oud 03-10-2003, 21:19
BBEM
BBEM is offline
trance mokkels zijn sowieso erg
Oud 03-10-2003, 21:37
Verwijderd
ja, en niet alleen bij metal.
zo gauw het er een beetje op gaat lijken beginnen sommigen al.
Oud 03-10-2003, 22:07
bassgirl
bassgirl is offline
ja joh dat hoort er gewoon bij ken zelfs mensen die overal op pitten zelfs di-rect hahaha
Oud 03-10-2003, 22:20
Megadeth
Megadeth is offline
Nou ik hoop inderdaad dat iedereen daar zo denkt.. dan zal het nog gezellig worden ook.. alleen dat stomme 'gestamp' op die hardstyle is ook niks
Oud 04-10-2003, 09:17
Verwijderd
dat zou echt wel beter zijn dan die klote trance

dikke mosh haha
Oud 04-10-2003, 09:23
fractuur
fractuur is offline
Bij ons op schoolfeesten wel idd. en ik heb niet zo veel met metal op eigenlijk... Ben meer een trancemokkel
Oud 04-10-2003, 09:32
the tourist
the tourist is offline
Ik denk het wel.
Oud 04-10-2003, 10:16
Tandpasta
Tandpasta is offline
Pit bouwuh!
Oud 04-10-2003, 10:39
Verwijderd
ja
Oud 04-10-2003, 10:45
Boogie
Boogie is offline
---> Het Nachtleven
Oud 04-10-2003, 11:41
Verwijderd
Lijkt me wel een keer gaaf, paar tanden van metalkneuzen eruit beuken

Wat dat betreft is het handig dat sommige discotheken nog niet zijn overgestapt op die plastic flesjes maar gewoon nog old-school glazen flessen hebben
Oud 04-10-2003, 12:34
Verwijderd
That would be ... sad.
Oud 04-10-2003, 13:00
E-MAN
Trance mokkels????

Ik hou van een groot scala aan muziek.. Maar metallica als ik uitga, nee dank je. Dat luister ik thuis wel met een lekker glas bier voor me. In een discotheek hoort muziek waar je op kan dansen of op kan chillen thuis. En dus geen muziek waarbij ik als een zieke geest moet gaan springen, beuken met bier gooien enz. Niet dat ik dat niet leuk vind, maar daar zijn de openlucht feesten voor, lekker in de modder met ons allen springen dat vind ik wel leuk en dat mag ook best op mettalica desnoods op slipknot of op iets anders.

Gegroet
Oud 04-10-2003, 17:02
blacky
blacky is offline
hmm.....metal in een discotheek is wel nieuw. Tja die trancemokkels zullen dan idd wel gaan huilen, maar het kan nooit kwaad om tussen alle trancefiguren een pit te bouwen.
Oud 04-10-2003, 19:20
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Citaat:
eXo schreef op 04-10-2003 @ 13:34:
That would be ... sad.
True..

Maar mijn populairiteits gehalte/ trueheids gehalte schiet dan altijd flink omhoog bij mij op school ..
Daar alleen al doe ik het voor ..
Oud 05-10-2003, 16:59
Orion16
Orion16 is offline
Trance mokkels, BrEeZah en metallica is allemaal erg.
Oud 05-10-2003, 17:33
AngelLena
AngelLena is offline
Neuh, wordt niet zozeer meteen gebeukt bij ons... Meestal gaat iedereen gewoon lekker uit z'n dak, maar wel op een fatsoenlijke manier. Er zijn bepaalde gelegenheden waarbij er wel gebeukt wordt, maar dat weet je van te voren als je daarheen gaat.
Oud 05-10-2003, 20:09
Megadeth
Megadeth is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 05-10-2003 @ 17:59:
Trance mokkels, BrEeZah en metallica is allemaal erg.
Hoe durf jij Metallica in 1 zin te gebruiken met BrEeZaH?

Maarre.. het was idd een hele andere gelegenheid.. ze draaiden wel rock nrs maar er werd niet gebeukt enzo.. gewoon gezellig biertje drinken wat praten enz..
Oud 05-10-2003, 20:23
Verwijderd
Ja, ik kwam weleens ergens waar dat gedaan werd. Vrij infantiel overgens. Dat beuken is overdreven.

Gewoon een beetje tegen elkaar aanspringen kan ik nog begrijpen.
Oud 06-10-2003, 11:03
Blenderhead
Blenderhead is offline
moshen in een discotheek is niet tof!
tenzij de hele discotheek meedoet

maar meestal zijn het 3 of 4 heikneuters die een beetje gaan slaan...
Oud 12-10-2003, 13:59
Dropkick-Dick
Dropkick-Dick is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 03-10-2003 @ 23:20:
Nou ik hoop inderdaad dat iedereen daar zo denkt.. dan zal het nog gezellig worden ook.. alleen dat stomme 'gestamp ' op die hardstyle is ook niks
iinderdaad jah. Lijkt wel de klompendans
Oud 12-10-2003, 14:01
Dropkick-Dick
Dropkick-Dick is offline
Citaat:
E-MAN schreef op 04-10-2003 @ 14:00:
Trance mokkels????

Ik hou van een groot scala aan muziek.. Maar metallica als ik uitga, nee dank je. Dat luister ik thuis wel met een lekker glas bier voor me. In een discotheek hoort muziek waar je op kan dansen of op kan chillen thuis. En dus geen muziek waarbij ik als een zieke geest moet gaan springen, beuken met bier gooien enz. Niet dat ik dat niet leuk vind, maar daar zijn de openlucht feesten voor, lekker in de modder met ons allen springen dat vind ik wel leuk en dat mag ook best op mettalica desnoods op slipknot of op iets anders.

Gegroet
of jet nu buiten doet of binnen maakt dan toch ook niet meer uit?
Oud 12-10-2003, 17:04
ems
ems is offline
waar ik uitga word altijd gepit, en daar draaien ze ook wellis trance. geen deejee tiesto, dat niet
Oud 12-10-2003, 17:29
Verwijderd
Citaat:
ems schreef op 12-10-2003 @ 18:04:
waar ik uitga word altijd gepit, en daar draaien ze ook wellis trance. geen deejee tiesto, dat niet
meid, vertel er eens wat meer over?
Oud 12-10-2003, 22:41
Honda-Fanatic
Honda-Fanatic is offline
Citaat:
ems schreef op 12-10-2003 @ 18:04:
oooh je bedoelt dat ze daar geen DJ triesto draaien zouden ze overal moeten doen
Oud 12-10-2003, 22:43
Verwijderd
lachuh, maar daar heb je geen metal voor nodig. Is juist leuk om een pit te bouwen op feesten waar dat nooit wordt gedaan en op muziek waar het eigenlijk helemaal niet op past.
Oud 12-10-2003, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Megadeth schreef op 03-10-2003 @ 22:08:
Heu,

Stel, er wordt ineens metal gedraaid in een discotheek (zijn meerdere zalen ook met andere muziek enzo) en ineens wordt er bijv een Metallica nummer gedraaid..

Zou er dan ook gebeukt worden? Laatst was ik op een feest daar gebeurde dit wel.. maar wil ff weten of dit dan normaal is ofzo.. of gaan al die trance mokkels dan janken..

Grtz,

Megadeth
En of het normaal is boeit ut niet en wat andere er van vinde ook neit....

Beukse
Oud 13-10-2003, 01:01
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Citaat:
Dropkick-Dick schreef op 12-10-2003 @ 14:59:
iinderdaad jah. Lijkt wel de klompendans
En een pit ziet er zeker heel intelligent uit.
Oud 13-10-2003, 01:02
Nighttime Bird
Citaat:
omajunk schreef op 12-10-2003 @ 23:43:
lachuh, maar daar heb je geen metal voor nodig. Is juist leuk om een pit te bouwen op feesten waar dat nooit wordt gedaan en op muziek waar het eigenlijk helemaal niet op past.
Ja, leuk joh, iedereen irriteren. Vet stoer hé.
Oud 13-10-2003, 01:08
Nighttime Bird
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 05-10-2003 @ 21:23:
Ja, ik kwam weleens ergens waar dat gedaan werd. Vrij infantiel overgens. Dat beuken is overdreven.

Gewoon een beetje tegen elkaar aanspringen kan ik nog begrijpen.
Als je het doet, doe het dan goed.
Een beetje tegen elkaar aanspringen ziet er net zo infantiel uit.
Oud 13-10-2003, 11:56
Heipaalboktor
Heipaalboktor is offline
in een beetje goeie metal-tent lukt het foute trance-tiepjes niet om er ruzie te komen zoeken. daar zijn de bezoekers simpelweg te relaxed voor.
Oud 13-10-2003, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Nighttime Bird schreef op 13-10-2003 @ 02:02:
Ja, leuk joh, iedereen irriteren. Vet stoer hé.
blaat, sommige kunnen er misschien wel de lol van inzien...
Oud 13-10-2003, 13:10
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 06-10-2003 @ 12:03:
moshen in een discotheek is niet tof!
tenzij de hele discotheek meedoet
precies! Ik was op een schoolfeest in een of andere breezah-disco, en toen heb ik in mn eentje een pit gebouwd
Het werd me niet in dank afgenomen...
Oud 13-10-2003, 13:45
Heipaalboktor
Heipaalboktor is offline
wat een watjes waren daar dan. een pit is altijd geweldig. vooral een circle-pit.
Oud 13-10-2003, 14:39
Verwijderd
Moshen en pits bouwen op schoolfeesten is zo kinderachtig. Als je zo ruig wilt doen, ga dan naar een show. Als je alleen je trance-schoolgenoten wilt irriteren, sterf dan.
Oud 13-10-2003, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Liefkleinmeisje schreef op 13-10-2003 @ 14:10:
precies! Ik was op een schoolfeest in een of andere breezah-disco, en toen heb ik in mn eentje een pit gebouwd
Het werd me niet in dank afgenomen...
Een pit bouwen in je eentje? Knap hoor, fantoom-feestgangers slaan. Of een auto-mutilatie-pit?
Oud 13-10-2003, 15:50
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 06-10-2003 @ 12:03:
heikneuter
dat is echt de juiste benaming voor een gozertje dat altijd in de tagijn rondloopt...

hij komt altijd op metalavonden en gaat lekker mee doen in de pit tussen de grote, brede metalheadz...maar dan komt het er altijd op neer dat ze met hem gaan overgooien of iets in die trand... en normaal zou ik het zielig vinden maar dat joch blijft het doen en blijft speelbal van de pit...

en verder vind ik een pit prima, behalve als het is op het moment dat ik glazen moet halen ...
Oud 13-10-2003, 18:33
Ketjing
Ketjing is offline
op schoolfeeste op oude school, was het 70% top40 zooi en trance, 20% oldies, en 10% alles wat onder Rock valt.

En dan werd er wel eens gebeukt , vonden de br33z4hs niet zo leuk
Oud 13-10-2003, 19:06
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Moshpits zijn heel leuk en aardig, maar op schoolfeesten en in discotheken heb je er geen kont aan. Er zijn altijd weer enkele mensen die er helemaal niks van snappen en anderen gericht gaan slaan en trappen. Dan krijg je weer ruzie. Erg fijn.
Oud 13-10-2003, 20:09
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 13-10-2003 @ 20:06:
Moshpits zijn heel leuk en aardig, maar op schoolfeesten en in discotheken heb je er geen kont aan. Er zijn altijd weer enkele mensen die er helemaal niks van snappen en anderen gericht gaan slaan en trappen. Dan krijg je weer ruzie. Erg fijn.
das ook weer waar, heel jammer zijn die mensen.
Oud 13-10-2003, 20:42
Dropkick-Dick
Dropkick-Dick is offline
Citaat:
Nighttime Bird schreef op 13-10-2003 @ 02:01:
En een pit ziet er zeker heel intelligent uit.
wel vetter. Lekker raggen. Energie kwijt. Een concert beleven.
Klompendans: zwaaien met die handjes en stampen met die voetjes
Oud 14-10-2003, 16:38
Another Way
Another Way is offline
IK ben zelf een trance persoon en erger me ROT aan die nep stink alto punk mensen die ff gaan "moshen" (gewoon matten) op de dansvloer. Gelukkig heb je tegenwoordig speciale alto 'hokken' waar die mensen hun agressie in kwijt kunnen
Oud 14-10-2003, 16:43
Verwijderd
Oud 15-10-2003, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 14-10-2003 @ 17:38:
IK ben zelf een trance persoon en erger me ROT aan die nep stink alto punk mensen die ff gaan "moshen" (gewoon matten) op de dansvloer. Gelukkig heb je tegenwoordig speciale alto 'hokken' waar die mensen hun agressie in kwijt kunnen
ehm. als daar iemand op zijn bek gaat, dan wordt ie opgeraapt. als er in de trancezaal iemand valt, wordt er nagetrapt.
De sfeer op metal/punk/rock feesten is stukken beter. Ik kan het weten ik ben aanhanger van beide muziekstromingen. Alhoewel trance stukken minder is geworden het afgelopen jaar.
Trance is wel cool, maar hardstyle sux über.
Ik ben zelf niet de grootste metallica fan, maar op Pennywise of System of a Down of Rage Against the Machine kan ik in de pit helemaal uit mijn stekker gaan.
In mijn stamkroeg worden op zaterdagavond wel 8 breezers omgezet tegenover 40 tot 80 kratjes hertog jan.
Oud 15-10-2003, 23:00
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
deadlock schreef op 15-10-2003 @ 23:51:

In mijn stamkroeg worden op zaterdagavond wel 8 breezers omgezet tegenover 40 tot 80 kratjes hertog jan.
wannabe, in mijn stamkroeg hebben ze dat soort ongein niet

Regels voor berichten