![]() |
Metal @ discotheek == beuken?
Heu,
Stel, er wordt ineens metal gedraaid in een discotheek (zijn meerdere zalen ook met andere muziek enzo) en ineens wordt er bijv een Metallica nummer gedraaid.. Zou er dan ook gebeukt worden? Laatst was ik op een feest daar gebeurde dit wel.. maar wil ff weten of dit dan normaal is ofzo.. of gaan al die trance mokkels dan janken.. :eek: Grtz, Megadeth |
Ja.
|
mosh! :) :)
|
Da's juist leuk. :cool:
|
De schoolfeesten bij mij zijn altijd zo. Dr zijn dan 2 zalen, 1 met trance en 1 met een liveband die vanalles speelt rond het genre metal.
Fantastisch, want er komen dan mensen die dr niet horen en dan een beetje beuken is altijd leuk.:o |
trance mokkels zijn sowieso erg (N)
|
ja, en niet alleen bij metal.
zo gauw het er een beetje op gaat lijken beginnen sommigen al. |
ja joh dat hoort er gewoon bij :D ken zelfs mensen die overal op pitten zelfs di-rect hahaha
|
Nou ik hoop inderdaad dat iedereen daar zo denkt.. dan zal het nog gezellig worden ook.. alleen dat stomme 'gestamp' op die hardstyle is ook niks :p
|
dat zou echt wel beter zijn dan die klote trance :cool:
dikke mosh haha |
Bij ons op schoolfeesten wel idd. en ik heb niet zo veel met metal op eigenlijk... Ben meer een trancemokkel :P
|
Ik denk het wel.
|
Pit bouwuh! :p
|
ja
|
---> Het Nachtleven
|
Lijkt me wel een keer gaaf, paar tanden van metalkneuzen eruit beuken :D
Wat dat betreft is het handig dat sommige discotheken nog niet zijn overgestapt op die plastic flesjes maar gewoon nog old-school glazen flessen hebben :) |
That would be ... sad.
|
Trance mokkels????
Ik hou van een groot scala aan muziek.. Maar metallica als ik uitga, nee dank je. Dat luister ik thuis wel met een lekker glas bier voor me. In een discotheek hoort muziek waar je op kan dansen of op kan chillen thuis. En dus geen muziek waarbij ik als een zieke geest moet gaan springen, beuken met bier gooien enz. Niet dat ik dat niet leuk vind, maar daar zijn de openlucht feesten voor, lekker in de modder met ons allen springen dat vind ik wel leuk en dat mag ook best op mettalica desnoods op slipknot of op iets anders. Gegroet |
hmm.....metal in een discotheek is wel nieuw. Tja die trancemokkels zullen dan idd wel gaan huilen, maar het kan nooit kwaad om tussen alle trancefiguren een pit te bouwen. :evil:
|
Citaat:
Maar mijn populairiteits gehalte/ trueheids gehalte schiet dan altijd flink omhoog bij mij op school :o .. Daar alleen al doe ik het voor :p.. |
Trance mokkels, BrEeZah en metallica is allemaal erg.
|
Neuh, wordt niet zozeer meteen gebeukt bij ons... Meestal gaat iedereen gewoon lekker uit z'n dak, maar wel op een fatsoenlijke manier. Er zijn bepaalde gelegenheden waarbij er wel gebeukt wordt, maar dat weet je van te voren als je daarheen gaat.
|
Citaat:
Maarre.. het was idd een hele andere gelegenheid.. ze draaiden wel rock nrs maar er werd niet gebeukt enzo.. gewoon gezellig biertje drinken wat praten enz.. |
Ja, ik kwam weleens ergens waar dat gedaan werd. Vrij infantiel overgens. Dat beuken is overdreven.
Gewoon een beetje tegen elkaar aanspringen kan ik nog begrijpen. |
moshen in een discotheek is niet tof!
tenzij de hele discotheek meedoet maar meestal zijn het 3 of 4 heikneuters die een beetje gaan slaan... |
Citaat:
|
Citaat:
|
waar ik uitga word altijd gepit, en daar draaien ze ook wellis trance. geen deejee tiesto, dat niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lachuh, maar daar heb je geen metal voor nodig. Is juist leuk om een pit te bouwen op feesten waar dat nooit wordt gedaan en op muziek waar het eigenlijk helemaal niet op past. :D
|
Citaat:
Beukse :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een beetje tegen elkaar aanspringen ziet er net zo infantiel uit. |
in een beetje goeie metal-tent lukt het foute trance-tiepjes niet om er ruzie te komen zoeken. daar zijn de bezoekers simpelweg te relaxed voor.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het werd me niet in dank afgenomen... |
wat een watjes waren daar dan. een pit is altijd geweldig. vooral een circle-pit.
|
Moshen en pits bouwen op schoolfeesten is zo kinderachtig. Als je zo ruig wilt doen, ga dan naar een show. Als je alleen je trance-schoolgenoten wilt irriteren, sterf dan.
|
Citaat:
|
Citaat:
hij komt altijd op metalavonden en gaat lekker mee doen in de pit tussen de grote, brede metalheadz...maar dan komt het er altijd op neer dat ze met hem gaan overgooien of iets in die trand... en normaal zou ik het zielig vinden maar dat joch blijft het doen en blijft speelbal van de pit... en verder vind ik een pit prima, behalve als het is op het moment dat ik glazen moet halen :mad: ... |
op schoolfeeste op oude school, was het 70% top40 zooi en trance, 20% oldies, en 10% alles wat onder Rock valt.
En dan werd er wel eens gebeukt :d, vonden de br33z4hs niet zo leuk |
Moshpits zijn heel leuk en aardig, maar op schoolfeesten en in discotheken heb je er geen kont aan. Er zijn altijd weer enkele mensen die er helemaal niks van snappen en anderen gericht gaan slaan en trappen. Dan krijg je weer ruzie. Erg fijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Klompendans: zwaaien met die handjes en stampen met die voetjes |
IK ben zelf een trance persoon en erger me ROT aan die nep stink alto punk mensen die ff gaan "moshen" (gewoon matten) op de dansvloer. Gelukkig heb je tegenwoordig speciale alto 'hokken' waar die mensen hun agressie in kwijt kunnen (y)
|
|
Citaat:
De sfeer op metal/punk/rock feesten is stukken beter. Ik kan het weten ik ben aanhanger van beide muziekstromingen. Alhoewel trance stukken minder is geworden het afgelopen jaar. Trance is wel cool, maar hardstyle sux über. Ik ben zelf niet de grootste metallica fan, maar op Pennywise of System of a Down of Rage Against the Machine kan ik in de pit helemaal uit mijn stekker gaan. In mijn stamkroeg worden op zaterdagavond wel 8 breezers omgezet tegenover 40 tot 80 kratjes hertog jan. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14. |