![]() |
Jep...
Unreal, UT, U2, UT2003. :p En beetje klooien met TES Construction Set voor Morrowind. |
Citaat:
Onnodig prefab gebruik (x1): 6 Gameplay (x2): 9.5 (ladders zaten kut, vooral die lage in die hoge toren) dan komen we uit op (5+6+9.5x2)/4=7.5 (y) |
Citaat:
een groot verschil van de q1 en unreal engine bij het bouwen van levels: Bij Quake begin je met een grote leegte en moet je dingen toevoegen om ruimtes te krijgen. (4 muren een vloer en een plafond) biij Unreal begin je met een groot massief blok waaruit je stukken kan halen, en zo kamers maakt. De meeste games zijn gebaseerd op de engine van Q1, daar heb ik ook het meeste ervaring mee. |
Ik vind eigelijk dat die editors gewoon een stuk makkelijker gemaakt moeten worden.
zelf ben ik ook bezig met klote ut2, en dat gaat vrij lastig. |
het leuke is bij UT2003 als je ontwerpt en je kijkt naar een van de orinele level dan denk je echt: shit.... :s :s
maar het blijft leuk om te proberen :p hè elky |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
een goed begin begint bij jezelf :p dus dat wordt vertalen ;) |
Citaat:
Maar eigelijk heb je wel gelijk. |
Citaat:
Maar ik geef je wel gelijk, bepaalde handelingen in editors zouden veel gebruiksvcriendelijker gemaakt moeten worden. Bij Quake 3 denk ik aan hint brushes, clip brushes en dergelijke. |
Om te leren editen in een quake engine kan ik Quark erg aanraden, daar heb ik het ook mee geleerd en die vind ik nogsteeds het lekkerst.
www.planetquake.com/quark De documentatie is ook goed, al zijn de meeste tutorials op inet voor GTKradiant gemaakt. |
Heb enkele maanden geleden een viertal warcraft 3 mappen gemaakt.
1 was een Big Brother-achtige variant en de 3 andere deathmatchvarianten |
Citaat:
|
Ik weet dat er een map werd gespeeld (big-brother variant) in andere games behalve de mijne, maar ondertussen is mijn pc reeds 2maal geherinstalleerd. Mss op mijn broer zijn pc ?
|
Ik ben heel erg bedreven geweest in het maken van maps voor Duke Nukem 3D, ze zagen er altijd heel erg leuk uit in vergelijking met de originele levels. I love Build :cool:
|
Heb andere editors geprobeerd maar kblijf toch maar bij ut2004 ;) ;). Zijn wel veel tutorials voor beschikbaar :p
|
Heb jaren voor unreal en ut gemapt.
(Voor de geintresseerden, kijk hier maar eens. En ben nu langzaam aan het overschakelen naar ut2003. |
Citaat:
De editor is daarvan verbeterd (y) btw screens zien er goed uit (y) |
Citaat:
|
Oef ja, voor Quake 1 destijds. Halve schoolgebouw nagebouwd. Wel grappig, DM-en 'in' je eigen school :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iemand die kan werken met de Bf vietnam editor?
|
Citaat:
We hebben wel een heel stel hele foute Duke3D levels gemaakt. Voorbeeld: Grote Arena met allemaal zijkamers die je alleen kon vinden als je 't level zelf gemaakt had :D |
Ik maakte maps voor Half-Life, daavoor gebruikte ik altijd Worldcraft, maar nu Half Life 2 de wereld gaat veroveren, ga ik daar maps voor maken...
|
Voor q3
|
eerst voor Cs
nu alleen Ns wel voor beide typen NS en Combat |
Citaat:
Qua maten was het vooral veel gokwerk, maar het begon er aardig op te lijken...Ik had al een complete aula, alleen zonder textures :) Hm, ik zou nu wel hetzelfde kunnen proberen met 3d Studio Max, though...:p |
Jah hier,
Had het geprobeerd met Eod Mod maar is niets van terecht gekomen. Ben beetje kloten met Operation Flashpoint Mission Editor. (uitleg http://www.seventh.com.au (weet niet cker of het .com.au is maar moet je beetje mee kijken) :p |
Bij Red Faction wel eens geprobeerd .. na veel zoeken op internet ed kon k een vierkante kamer met wapens erin maken :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00. |