Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maarja, ik had er het geduld niet voor om iets af te maken. Worldcraft heeft niets te maken met Warcraft, maar het was de naam van de map-editor. |
![]() |
|
![]() |
JAH HIER WARCRAFT 3!!!!
ik ben bezig aan een fatsoenlijke Lord of the Rings 3 map (Minas Tirith/Pelennor Fields) maar een goede vriend helpt me zo af en toe hierbij hij heet: WallArcher degene die warcraft customgames doen zullen hem wel herkennen. ik sta ook altijd bovenaan in de lijst van Beta-testers ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
Voor de Red Alert series.
Een map met lekker veel goud waar alleen ik bij kan. Bovendien maar een kleine doorgang naar mijn basis die ik helemaal kan volzetten met Tesla Coils.
||
Citaat:
Ook erg vette map vol met diamanten (schiet wat sneller op dan goud)
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik maak half-life maps
Ik heb er al 1 gemaakt en ik was met andere bezig, maar als ik dan een deel van het level af had, crashte half-life na het compilen en kan ik de maps niet meer opstarten in Valve Hammer(k*t). Dit is 3x gebeurd en toen ben ik er maar mee gestopt. btw, dat level towers.bsp was toch cool Deathz0rz ? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Iemand Aub??? Samar | 6 | 19-10-2008 20:31 | |
Software & Hardware |
Hulp bij fotoalbum maken/installeren Mois | 7 | 04-07-2005 20:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
[godsdienstpsychologie] Waarom geloven? proycon | 50 | 17-06-2005 08:55 | |
Games |
games maken, modden, editen, enz. Diary of Dreams | 4 | 18-11-2004 02:04 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 |