Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2004, 15:43
Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Ik vind het zelf erg gaaf om maps, mods, edits, etc. te maken voor games. Daarom speel/koop ik ook veel vaker games als er een editer bij zit. Vooral de starcraft editer heb ik veel gebruikt, maar omdat die wel erg goed is maar niet zo uitgebreid (tis wel uitgebreid, maar niet genoeg ^^) heb ik andere editors gedownload om nog gaafere/grotere maps te maken

Maar kheb wat vraagjes, wie mod er ook vrij veel en welke games mod je dan, wat zijn erg goede editers voor spellen (gebruikers vriendelijk, uitgebreid, enz.), voor welke spellen kan je goede editers downloaden ? enz.
Advertentie
Oud 17-11-2004, 15:55
Flærynn
Flærynn is offline
Ik weet dat mijn broertje heel veel met Warcraft 3 zat te editten.. en met Age of Empires 2 (al weer wat ouder, I know). Zijn favo zijn denk ik Operation Flashpoint en Medieval - Total war.
Oud 17-11-2004, 16:14
T_ID
T_ID is offline
Freelancer, alles wat je nodig hebt is notepad en een programma dat de compressie ontcijfert.

Neverwinter Nights is niet bepaald goed te modden, maar de editor ervan is prima.
Oud 17-11-2004, 19:06
Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
age of empires 2 heeft wel een editer maar dan kan je alleen maar units plaatsen, landschap maken, enz. niet dingen ECHT veranderen (ander soort aanvallen, echt nieuwe units, etc.)
warcraft heeft idd een hele uitgebreide editer (blizzard weet hoe het moet ) maar ik vind het niet zo...kweenie...het voelt gewoon niet lekker aan, 't gaat net allemaal een tikkie te langzaam enzo.
maare voor freelancer heb je tog een speciale taal ? (weet je ook welke script programma's goed zijn daarvoor?)
Oud 18-11-2004, 02:04
Legend Of Rusj@
Legend Of Rusj@ is offline
Vroeg singeplayer of multiplayer (voor vrienden op de lan toen)Operation Flashpoint gewoon geef als je met 4 of 5 ben iederen persoon een eigen team en dan lekker schieten op elkaar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten