![]() |
Wie maakt er maps?
Voor welke spellen?
Ik ben nu samen met 2 mensen proberen een ut2003map te maken. |
ik voor UT2003 :s
|
wie weet er trouwens een paar goede sites voor het editen voor UT2003?
|
Citaat:
|
:p
|
Ik zou wel willen maar het is echt fucking moeilijk, voor die shooters.
Starcraft kan ik nog wel, maar dan houdt het op. Ideeen hebt ik wel. :o zal het wel graag willen kunnen. |
Zo af en toe met Tony Hawk ja... =P
|
Ik heb ooit eens pogingen gedaan tot het maken van maps in Quake 1 (Worldcraft 1.1) en Half-Life (Worldcraft 3)
|
Citaat:
|
Dat is het programma waarmee het mogelijk was om maps te maken ;)
Voorbeeldje van een oude versie (voor Quake1 nog, als ik niet vergis): http://www.planetquake.com/worldcraf.../complex14.gif En voor Half-Life: http://www.dragonridge.com/mapping/sci_base.jpg |
Heeft iemand zich al eens gewaakt aan de nieuwe editor voor Warcraft 3?
|
Citaat:
Vrij lastig nog. Starcraft ws veel makkelijker. |
SC Mplayer is niet makkelijk en met triggers werken imo helemaal niet, dus ik weet niet waar je het over hebt :)
|
Citaat:
dat je met 3ds ermee kan klooien? |
rispeck 2 da oldskool mappers.
|
Citaat:
|
wellens gemapt voor CS (speelden we dan op lans ofzo) en ooit begonnen voor DoD maar die maps duren me veel te lang :)
nu map ik al een tijdje niet meer. ow, altijd gemapt met worldcraft |
heb weleens een map voor RA2 gemaakt
vroeger vaak mappen gemaakt voor warcraft2 & redalert1 |
Citaat:
Maarja, ik had er het geduld niet voor om iets af te maken. Worldcraft heeft niets te maken met Warcraft, maar het was de naam van de map-editor. |
Quake 3.
Als je dan ook shaders enzo moet gaan maken voor je textures wordt het best moeilijk. |
Citaat:
|
Red Alert
Tony Hawk Duke Nuke'm |
JAH HIER WARCRAFT 3!!!!
ik ben bezig aan een fatsoenlijke Lord of the Rings 3 map (Minas Tirith/Pelennor Fields) maar een goede vriend helpt me zo af en toe hierbij hij heet: WallArcher degene die warcraft customgames doen zullen hem wel herkennen. ik sta ook altijd bovenaan in de lijst van Beta-testers :) |
Thps4 (vrij veel gedaan)
UT (nostalgie) Tiberian Sun Red Alert *vergeet iets* :s :confused: |
Citaat:
|
Ik maakte vroeger maps voor Wheel Of Time, en nu voor Advance Wars :).
|
kep vroeger veel duke3d maps gemaakt :)zelfs nog een website gerunt waar m'n maps op stonden :)
|
Citaat:
|
Warcraft III + Expansion, Half-Life + MODs, Startcraft, Supaplex (juh! :D).
|
Citaat:
|
Citaat:
Mij lukt het niet eens een map te maken voor een shooter. :( |
Citaat:
Citaat:
|
Voor de Red Alert series.
Een map met lekker veel goud waar alleen ik bij kan. Bovendien maar een kleine doorgang naar mijn basis die ik helemaal kan volzetten met Tesla Coils. |
Citaat:
Ook erg vette map vol met diamanten (schiet wat sneller op dan goud) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
quake 1, 2 en 3
HL+CS beetje Unreal/UT maar dat von ik een klote-engine |
Ik probeer the dark zone van quake1 in een ut2003 versie te maken.
Is wel erg lastig, want voor een beetje goeie kwaliteit moet je erg precies zijn. |
Citaat:
cker dat kun je wel zegge. Ik ben met UT2003 bezig maar is erg moeilijk. :s |
Citaat:
|
Citaat:
ik weet eigenlijk niets van engine s af. Bestaat er zoveel verschil dan? :eek: |
Citaat:
ja misschien wel we zouden een goed team kunnen zijn :p |
Citaat:
|
ok voor UT2003 hè
|
Laatste tijd vooral Generals
|
Ik maak half-life maps
Ik heb er al 1 gemaakt en ik was met andere bezig, maar als ik dan een deel van het level af had, crashte half-life na het compilen en kan ik de maps niet meer opstarten in Valve Hammer(k*t). Dit is 3x gebeurd en toen ben ik er maar mee gestopt. btw, dat level towers.bsp was toch cool Deathz0rz ? |
bij mij is het altijd dat het begin er snel is maar dan heb ik gebrek aan inspiratie en dan laat ik de mappen voor wat het is maar ik blijf het proberen! :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18. |