![]() |
omdat ze zelf de bankjes mollen/onderpissen/onderspugen zodat ze er uit slimhied niet op gaan zitten :p :D
|
omdat ze meetings hebben met een hele zooi op het centraal station en dan geen zitplek hebben.
|
tis onzin maar in de zomer vind ik het niet erg... in de winter niet veel te kout enzo...
|
omdat blaasontsteking een must is onder de alto's (y)
|
Ik zit ook wel eens op de grond maar ben geen alto of skater goor.
|
omdat anders de stoel / bank waar ze op zitten vies wordt
DUH! |
Omdat ze daar een enorme kick van krijgen.
|
Alto's stinken, de grond vaak ook...
|
Als er geen plaats is ergens, ga ik ook wel op de grond zitten. Dan uiteraard wel zo dat anderen er langs kunnen (behalve als ik chagerijnig ben:D)
Maar een antwoord op je vraag heb ik eigenlijk niet... @ Sortjuh: Waarom voel jij je toch bij elk topic zo ontzettend aangesproken. Je doet veel te hard je best om maar 'anders' te zijn dan anderen... (of juist mee te lopen) |
ohh h jij bent er zo een die er graag aan ruikt?
|
Ik zie ook genoeg "normale" mensen op de grond zitten hoor :). Het is gewoon handig als je met een grote groep bent, veel alto's klitten samen. En het is een stuk gezelliger als naast elkaar op een bankje zitten. Alhoewel ik iig in de winter zeker voor een normale aula stoel zou kiezen :D.
|
Ik zit ook wel eens op de grond, maar dan vooral wanneer de kantine bomvol zit of ik ergens bij een lokaal wacht. (Staan daar nergens stoelen, dus dan moet het maar.)
En het zit niet vervelend ofzo, niet beter dan een stoel... Maar ja, ik studeer dan ook Japans, dus dan moet je gewoon wel veel op de grond zitten he ;) :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
een altoschool zeker want dit nederlands hebben ze mij nooit geleerd |
Citaat:
:mad: iedreen wete nu inmiddels wel dat ik Breezer typ,... dan hoef je het niet nog eens extra te zegge:S |
Dat hoort gewoon zo, in kleermakerszit. Anders ben je natuurlijk niet waarlijk skater of alto.
|
Citaat:
Jezus Christus, dat is echt heel erg. |
Citaat:
|
Citaat:
maar tis goed met je (y) Dare to be different! |
Citaat:
Van mij mag je best op de grond zitten en ik denk dat er heel veel mensen helemaal geen moeite mee hebben. Maar jij voelt je direct aangevallen omdat jij toch 'anders' bent. Gevolg, discussie waar je je nog meer aangevallen gaat voelen. |
Citaat:
|
Citaat:
tis een forum meissie, als je daar niet tegenkunt moet je naar gothUnited of altopowerrrr.com gaan |
Citaat:
|
Citaat:
Er wordt niet om gezeurd, er wordt alleen gevraagd waarom dat zo is. Het is absoluut generalliseren, daarom moet je niet alles altijd even serieus nemen... |
Citaat:
Maar er zijn er ook in dit topic die erover beginnen te zeuren dat ze in de weg zitten enz. |
Laat alsjeblieft zitten, dit wordt echt een kutdiscussie zo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bankje --> om op te zitten dus ik ga niet iemand vragen of ik erlangs mag als hij op datgene gaat zitten wat voor mij gemaakt is om overheen te lopen. |
Citaat:
|
Citaat:
http://picserver.student.utwente.nl/...php/RADBE59956 |
Dan hoeven ze hun kleren niet zelf expres vies te maken maar dan gaat dat vanzelf al?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
................................................................... |
Citaat:
Boeiend om te weten:S |
Citaat:
|
Citaat:
duhh... |
Dat vinden ze leuk :confused:
|
ALto's zijn minderwaardig kutvolk. Ik zou mijn reet nog niet eens willen afvegen met de huid van een dode alto als ik zes weken niet had gescheten. :rolleyes: :D
Even serieus, ik vind dat kijk-mij-eens-anders-zijn-dan-jij gelul echt onzin. Hoe graag je het ook zou willen, een mens kan zich niet onderscheiden van zijn soortgenoten. Je blijft altijd een mens met de dezelfde kenmerken. Waarom pretenderen anders te zijn? Je anders kleden en domme dingen doen is echt niet genoeg om je speciaal te maken. Daar zul je toch echt wat beter je best voor moeten doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:38. |